The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jeroen Verhoeven - DE held!
Tip voor Peter: kijk gewoon op <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.netwerk.to/">http://www.netwerk.to/</a><!-- m --> heb je alles op een rij........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quote:VERHOEVEN MAAKT DEBUUT BIJ AJAX

Jeroen Verhoeven heeft zijn debuut gemaakt in de hoofdmacht van Ajax. De doelman, die onlangs werd overgenomen van FC Volendam, speelde in de oefenwedstrijd tegen SV Huizen (6-0) één helft mee bij de Amsterdammers. Hij verving Kenneth Vermeer in de rust.

Wat een ongelooflijke held!! Jeroen in Oranje!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Gappie van me is er geweest. Hij schijnt goed gekeept te hebben en ook nog 1 wereld redding( bal uit de kruising) gedaan.
Voor de rest speelde Aissati aardig, maar was het niet best wat ie zag.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
[Image: 90c17fa2-dc23-4616-a186-fc2adb849061_hui...hoeven.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Dat keepersshirt van Ajax ziet er ook niet uit in maatje XXL.
Reply
Jij ook niet: In small niet en in XXL niet Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Je kan lullen en fokken wat je wilt, Peter, maar ook jij moet zien dat onze knuffelforumvriend er behoorlijk afgetraind uit ziet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Je kan lullen en fokken wat je wilt, Peter, maar ook jij moet zien dat onze knuffelforumvriend er behoorlijk afgetraind uit ziet.

eensch, ik vind het zo overdreven gelul....
Reply
waf Wrote:
Adder Wrote:Je kan lullen en fokken wat je wilt, Peter, maar ook jij moet zien dat onze knuffelforumvriend er behoorlijk afgetraind uit ziet.

eensch, ik vind het zo overdreven gelul....

Van jou verwacht ik ook niet anders :razz:
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:Je kan lullen en fokken wat je wilt, Peter, maar ook jij moet zien dat onze knuffelforumvriend er behoorlijk afgetraind uit ziet.

eensch, ik vind het zo overdreven gelul....

Van jou verwacht ik ook niet anders :razz:

mijn kinderen waren bij de geboorte niet zwaarder dan ikzelf idd. :razz:
Reply
:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Lekkere jijbak Waffie... :razz:
Reply
Flixieluv Wrote:Lekkere jijbak Waffie... :razz:

hoe moet je anders reageren op slechte, voor de hand liggende, (pogingen tot) grappen? :razz:
Reply
Peter Wrote:Dat keepersshirt van Ajax ziet er ook niet uit in maatje XXL.

Daar let jij weer op.... modenicht :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Woensdag Gehaktdag door Menno PotVerhoeven, de koning
Datum: 15-07-2009
Laatste gewijzigd: 15-07-2009

WOENSDAG GEHAKTDAG

Woensdag Gehaktdag is de column van Menno Pot, exclusief voor de AFCA Supportersclub. Menno schreef de supportersroman Vak 127 en het nonfictiewerk De Derby. Over twee weken verschijnt er weer een nieuwe column. Op woensdag, uiteraard.

Verhoeven, de koning

Zo ongeveer iedereen die mij als Ajacied kent, stelt me in deze tijd van het jaar dezelfde vraag: "Zie je het een beetje zitten dit seizoen?"

Tja. Weet ik veel. Ik durf er niet meer van uit te gaan dat Ajax gaat voetballen, zover ben ik inmiddels wel. Daarnaast maak ik me er minder druk om dan vroeger. Ik ben het winnen van prijzen de laatste jaren wat minder belangrijk gaan vinden (zal de leeftijd wel wezen). Mijn fanatisme van vroeger heeft sinds enkele jaren plaatsgemaakt voor een soort van ‘we-zien-het-vanzelf-wel"-houding.

Eigenlijk vind ik het alleen maar belangrijk dat het weer leuk wordt om naar Ajax te gaan, want de laatste vijf jaar vond ik er geen klap aan en was ik Ajacied zoals ik ook Nederlander ben: je bent het nu eenmaal, maar wat is het eigenlijk een zaadland. Vaak zat ik mezelf op de tribune uit pure verveling de put in te filosoferen. Zat ik me af te vragen wat er eigenlijk nog over is van het Ajax waarop ik ooit verliefd werd, en wat het eigenlijk nog betékent om Ajacied te zijn. En daar kon ik dan vaak geen bevredigend antwoord op vinden. Heel verdrietig allemaal.

Het moet weer leuk worden bij Ajax, en ik moet zeggen: de eerste stap is gezet, want... (tromgeroffel)... we hebben weer een cultheld!

Serieus: ik vind Jeroen Verhoeven de beste aankoop sinds Ismael Urzaiz. Ik weet het: dat is nogal een bewering, maar ik meen het. Sterker: misschien vind ik hem zelfs wel de beste aankoop sinds Ivan Gabrich. Hoe Verhoeven keept (en óf hij keept) - het maakt allemaal niet uit. Van een mede-Ajacied (Floris, bedankt!) kreeg ik een mailtje met daarin een link naar de officiële website van Jeroen Verhoeven (<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.jeroenverhoeven.com">www.jeroenverhoeven.com</a><!-- w -->), en pats: ik was verkocht.

Jeroen heeft zijn site zelf ontworpen en gebouwd, en hij is tevens zijn eigen webmaster. Lekker kleurtje (toiletverfrissergroen?), stoere Mohamed Ali-ogen bovenaan de homepage... helemaal goed. Op <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.jeroenverhoeven.com/">http://www.jeroenverhoeven.com/</a><!-- m --> lees je het laatste nieuws over Jeroen Verhoeven, onder redactie van Jeroen Verhoeven en op de site geplaatst door Jeroen Verhoeven. Kom daar maar eens om, in het moderne voetbal.

Niettemin wordt er ook serieuze journalistiek bedreven op de Verhoeven-website. Alles is heet van de naals en (heel belangrijk) journalistiek geverifieerd. Neem bijvoorbeeld de meest recente nieuwsheadline: ‘Verhoeven maakt officieuze debuut voor Ajax". Dan vraag je je als kritische lezer natuurlijk af: hoe weet hij dat? Was hij er soms bíj ofzo? Wees gerust: de redactie van Jeroen Verhoeven.com publiceert geen onzin. Daarom staat er een bronvermelding bij: NU.nl. Kijk, dan moet het wel kloppen, van dat debuut.

En dan het gastenboek! "We zien jullie wel weer een keer bij bernard en michelle," schrijven Ed, Brendy, Georgina en Jason. Of neem oom Bart, die laat weten: "Tante Marga en ik zijn reuze trots op je dat je het zo ver hebt gebracht we komen weer bij je kijken als je speelt, maar blijf ook af te toe op de meerweg komen."

Heerlijk: een eetlepel Jupiler League in de ArenA. Het zou me niet verbazen als Jeroen Verhoeven binnenkort zijn vakantiefoto"s plaatst (met de Alpenkreuzer naar Frankrijk), of plaatjes van zijn nieuwe gourmetstel, of een foto van zijn ouders met als onderschrift "mijn ouders".

Kortom: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.jeroenverhoeven.com/">http://www.jeroenverhoeven.com/</a><!-- m --> is de echte shit. Ik pleit ervoor dat Jeroen Verhoeven per direct wordt aangesteld als webmaster van Ajax.nl. Nieuw ontwerpje er tegenaan, en voortaan "Groetjes, Jeroen" onder elk nieuwsbericht. Dan lees ik die site ook weer eens. Knappe jongen die ons dan nog een kille club durft te noemen.

Ook om een andere, diep persoonlijke redden betekent Jeroen Verhoeven veel voor me. Als jongetje wil je ooit in Ajax-1 voetballen. Ook ik. Zo ongeveer rond je dertigste verjaardag volgt de desillusie, en het besef dat het wel eens lastig kon worden, maar de laatste jaren geloof ik er weer helemaal in. Ik heb het talent van Ivan Gabrich, de leeftijd en de snelheid van Ismael Urzaiz en het postuur van Jeroen Verhoeven, en die werden allemaal Godenzoon. Kortom: het is nog niet te laat. Met het aankoopbeleid van Ajax is sowieso alles mogelijk.

Volgend seizoen speel ik in Ajax-1. Geloof mij nou maar.
The great old Ludwig von...
Reply
'De Beer van de Meer is terug'
20/07/2009 11:30



Onverwacht geschreeuw zwol op na de oefenwedstrijd van Ajax tegen HZVV. De Amsterdamse club peest in de provincie en ieder bezoek aan een amateurclub eindigt op dezelfde manier. Tussen de kleedkamer en de spelersbus worden dranghekken geplaatst, waarachter vooral jeugdige fans staan te smachten naar een handtekening. Op sportpark Bentinckspark in Hoogeveen was het vorige week niet anders.

Publieksfavorieten als Luis Suarez, Gregory van der Wiel en Maarten Stekelenburg waren de blikvangers, in hun kielzog werd de rest van de Ajax-selectie besprongen. Tot zover niets nieuws onder de zon. Tot het moment waarop Jeroen Verhoeven (foto) de kleedkamer uit kwam lopen. Nooit eerder zal een derde doelman zo uitbundig zijn onthaald als Verhoeven die donderdagvond in Drenthe. Uit honderden kinderkelen klonk zijn naam, niet in het minst tot verbazing van de keeper zelf. Hij glimlachte en begon aan een zegetocht langs de dranghekken, op zijn eerste officiële werkdag bij zijn nieuwe club. Ajax is een cultheld rijker.

In Amsterdam lopen de laatste jaren wel meer cultfiguren rond. Evander Sno zou je tot die categorie kunnen rekenen en vorig seizoen gold dat voor Ismail Urzaíz, De Baskische Boomstam. In een grijzer verleden was bij Ajax een cultstatus weggelegd voor Felix Gasselich, een trage linkspoot met een snor. En niet te vergeten de vader aller cultvoetballers in Amsterdam, Tscheu La Ling, de flegmatieke rechtsbuiten met een eigen supportersvak in stadion De Meer. En sinds vorige week is er dan Jeroen Verhoeven, de enige speler in de Eredivisie met een gewicht van meer dan honderd kilogram.

Hij zal altijd en eeuwig met dat postuur achtervolgd worden. Vorig seizoen, tijdens de onderlinge wedstrijden tussen Ajax en zijn toenmalige club FC Volendam, zongen de Amsterdamse fans hem langdurig liedjes over pizza’s en hamburgers toe. De doelman kon er de humor wel van inzien. 'Ze kunnen beter over je lullen dan van je eten', was zijn droge commentaar naderhand.

Goeie keeper trouwens, die Verhoeven. Je zou het bijna vergeten. Aardige gozer ook. Neem bijvoorbeeld zijn officiële website. In de meeste gevallen zijn persoonlijke sites van profvoetballers niet te pruimen. Spelers hebben er vaak zelf geen bemoeienis mee, maar laten hun zaakwaarnemer of – nog erger – een communicatietype hun site vol plempen met wezenloze clichés uit de categorie Het gaat niet om mij, maar om het teambelang.

Zo niet in het geval van Verhoeven. Hij heeft zijn site hoogstpersoonlijk ontworpen en verzorgt zelf de aanvoer van nieuws en achtergronden. Verhoeven omschrijft zichzelf in zijn jongste jeugdjaren bij de Bussumse club BFC als 'een zeer snelle en graag op doel schietende rechtsbuiten'. Van zijn opa kreeg de toenmalige aanvaller een gulden per doelpunt, tot hij in de C-junioren tot doelman werd omgeschoold.

Tevens onthult Verhoeven wat zijn favoriete andere websites zijn. Hoog op de lijst staat het digitale huis van een hovenier genaamd Barry Fokker. De keeper mag ook graag op de site van een meubelmakerij in Blaricum kijken, zo valt er te lezen. Met glimmer en glamour heeft het allemaal niets van doen en dat doet weldadig aan. Het zou ook niet passen bij de man die onder supporters van zijn vorige club de bijnaam De Ham van Volendam had.

Bij Ajax treedt Verhoeven in de voetsporen van een zwaarlijvige cultkeeper uit de jaren zeventig en tachtig, Piet Schrijvers, alias De Beer van de Meer. Ook bij Schrijvers ging het vaak over zijn lichaamsgewicht, 98 kilogram schoon aan de haak. Hij keepte er 46 interlands en 563 wedstrijden in het betaald voetbal mee. En vijftien jaar na zijn laatste profduel is Schrijvers terug bij Ajax, in de hoedanigheid van Jeroen Verhoeven.

Simon Zwartkruis
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
=D> =D>
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Dat is balen:

Quote:Ajax is Verhoeven zes weken kwijt
De nieuwbakken reservedoelman van Ajax, Jeroen Verhoeven, moet de komende weken vanaf de zijlijn toekijken. De keeper brak tijdens de maandagtraining een middenhandsbeentje en is zes weken uitgeschakeld.


De vrees voor de blessure werd tijdens onderzoek in het ziekenhuis bevestigd. "Ik heb de afgelopen vijf jaar bij wijze van spreken één keer een blauwe plek gehad", aldus een balende Verhoeven op de officiële site van Ajax.

Verhoeven is bezig aan zijn eerste weken als Ajax-doelman. De Amsterdammers namen de goalie deze zomer over van FC Volendam. Bij Ajax fungeert Verhoeven als derde doelman.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Hij moet duidelijk nog wennen aan het niveau 8-[
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
6 weken? Dat is een flinke breuk dan.
Reply
Gelukkig kan hij zowel rechts- als linkshandig frituren.
Reply
Quote:Ik start een lobby; Jeroen Verhoeven in Oranje!
Groot nieuws dit weekend op diverse voetbalsites: ‘Verhoeven mikt op terugkeer in 2 weken’. In het betreffende artikel vertelt doelman Jeroen Verhoeven dat hij bijna hersteld is van zijn gebroken middenhandsbeentje en snel weer wil aansluiten bij de selectie van Ajax. Zijn ambities blijken ongekend. ,,Ik ga proberen de keuze voor de trainer zo moeilijk mogelijk te maken.’’

Stiekem droomt Verhoeven van een basisplaats in Ajax 1. Daarvoor heeft hij tijdens zijn blessure keihard gewerkt. ,,Ik heb heel erg veel gefietst en heel veel rond de velden gelopen. Duurtrainingen van 2 uur en ook veel krachttrainingen.’’

Het beeld van de fietsende en rennende Verhoeven werkt ongewild op de lachspieren. Bert van Marwijk in een bloemetjesjurk, Wesley Sneijder met Yolanthe, Ronald Koeman met een snor of Martin Jol in een kostuum. In je beleving klopt er iets niet. De blozende wangetjes en zijn stevige postuur maken Verhoeven niet direct de atletische en imponerende keeper die je bij een club als Ajax verwacht.

Dat collega Derksen hem een hele uitzending ‘Dick Trom’ meende te moeten noemen en de Arena vorig jaar bij elke doeltrap ‘Pizza’ scandeerde, doet echter geen recht aan zijn kwaliteiten. Verhoeven kan wel degelijk keepen en het is niet eens geheel denkbeeldig dat hij dit jaar nog eens in Ajax 1 te bewonderen zal zijn. Zeker met de huidige blessure van Kenneth Vermeer. Natuurlijk is Stekelenburg de onbetwiste nummer één, maar mocht hem iets overkomen dan komen er wel degelijk kansen voor de 29-jarige sluitpost. Stel je voor, Aston Villa-Ajax met Verhoeven op doel. Toch benieuwd wat de Engelse commentator gaat roepen.

Het zegt echter ook iets over de huidige situatie van de Nederlandse keeper. Afgelopen maandag kreeg ik al vroeg een sms’je van Joop Hiele. De voormalige sluitpost van Feyenoord maakt zich ernstige zorgen over de toekomst van de Nederlandse keepers.,,Het komt door het gebrek aan visie van de KNVB,’’ sms’te de tweevoudig international en wereldkampioen bankzitten me. ,,Deze organisatie zou zaken moeten signaleren en stappen moeten ondernemen.’’

Hoewel Hiele soms een lawaaipapegaai kan zijn, snijdt zijn kritiek wel degelijk hout. Zeker zijn opmerking dat het belachelijk is dat sommige clubs zelfs drie buitenlandse keepers hebben. Heerenveen spant daarbij de kroon met twee verwarde Belgen en een grabbelende Tsjech.

Maar ook Sparta, toch de club waar Pim Doesburg maar liefst 471 duels het doel verdedigde, kiest voor een vage Sloveen (Seliga). Zoals Roda JC het doet met een niet meer dan bruikbare Belg (Castro), Groningen met een enthousiaste Braziliaan die 10 centimeter te klein is (Luciano) en Heracles met een te oude Duitser (Pieckenhagen). Met alle respect voor Gabor Babos, maar eigenlijk is alleen Romero van AZ van uitzonderlijke klasse onder de buitenlandse keepers in de eredivisie.

Want Andreas Isaksson mag dan Zweeds international zijn, het is toch uiterst pijnlijk als de handen op elkaar gaan als je een terugspeelbal juist verwerkt. Ook zijn vervanger Cassio Ramos, die opvallend veel gelijkenis vertoont met de schurk ‘Jaws’ uit de James Bond-films, lijkt weinig toe te voegen. (‘Jaws’ greep ook opvallend vaak mis).

Bij gebrek aan Nederlands concurrentie krijgen zij echter hun kans. Natuurlijk hebben keepers als Piet Velthuizen en Michel Vorm talent, maar zij moeten absoluut naar een grotere club om zich verder te ontwikkelen.

Wat dat betreft is het perspectief van Jeroen Verhoeven misschien wel ongekend nu Henk Timmer nog altijd geen club heeft. Nog een paar rondjes op de fiets, enkele pittige duurloopjes en Zuid-Afrika lonkt. Bij deze start ik dan ook de lobby ‘Ver-hoeven in Oranje!’

Al was het alleen al voor alle mensen met een droom. Jeroen Verhoeven, de Susan Boyle van Oranje.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Heerenveen spant daarbij de kroon met twee verwarde Belgen en een grabbelende Tsjech.

1 uit 3 klopt. Vandenbussche is een verwarde belg (maar mag weg). Steppe is een geblesseerde belg en naar mijn weten niet verward. Lejsal keept 3 prima wedstrijden (Vitesse, PAOK, AZ), maakt 1 cruciale fout, maar om hem nu meteen een grabbelende Tsjech te noemen.....maar gelukkig komt dit hem goed uit om zijn verhaal kracht bij te zetten.

Gelukkig is de schrijver een Ajax-fan en moet Verhoeven de hemel ingeprezen worden. Ik hoor hem namelijk niet over een nog steeds prima functionerende 40-jarige van DIjk en een Erwin Mulder, die vlak achter Velthuizen en Vorm zit.

Zelf geschreven, Davydoff? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Davydoff Wrote:Heerenveen spant daarbij de kroon met twee verwarde Belgen en een grabbelende Tsjech.

1 uit 3 klopt. Vandenbussche is een verwarde belg (maar mag weg). Steppe is een geblesseerde belg en naar mijn weten niet verward. Lejsal keept 3 prima wedstrijden (Vitesse, PAOK, AZ), maakt 1 cruciale fout, maar om hem nu meteen een grabbelende Tsjech te noemen.....maar gelukkig komt dit hem goed uit om zijn verhaal kracht bij te zetten.

Gelukkig is de schrijver een Ajax-fan en moet Verhoeven de hemel ingeprezen worden. Ik hoor hem namelijk niet over een nog steeds prima functionerende 40-jarige van DIjk en een Erwin Mulder, die vlak achter Velthuizen en Vorm zit.

Zelf geschreven, Davydoff? :wink:

ik vond het helemaal niet zo'n blunder hoor. hij kon er weinig aan doen. een bal die terugkomt van de paal, achter je terwijl je op de grond ligt. kan gebeuren.

ik vond de actie van aerts tegen heracles wel een blunder.
Reply
Waf, waar zeg ik dat ik het een blunder vond?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Waf, waar zeg ik dat ik het een blunder vond?

wat is het verschil tussen een cruciale fout en een blunder.

en anders lees je maar cruciale fout in plaats van blunder in mijn verhaal.
Reply
Een fout is een fout en geen blunder. Met cruciaal bedoel ik dat het de 0-1 was. Hij had zo'n fout ook kunnen maken thuis tegen RKC op het moment dat het 4-0 voor Heerenveen was, dan was zijn fout alleen opgemerkt bij heel veel boze CM-spelers.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Een fout is een fout en geen blunder. Met cruciaal bedoel ik dat het de 0-1 was. Hij had zo'n fout ook kunnen maken thuis tegen RKC op het moment dat het 4-0 voor Heerenveen was, dan was zijn fout alleen opgemerkt bij heel veel boze CM-spelers.

ik vond het geen blundewr en geen fout.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Een fout is een fout en geen blunder. Met cruciaal bedoel ik dat het de 0-1 was. Hij had zo'n fout ook kunnen maken thuis tegen RKC op het moment dat het 4-0 voor Heerenveen was, dan was zijn fout alleen opgemerkt bij heel veel boze CM-spelers.

ik vond het geen blundewr en geen fout.

Geeft niks, na een paar seizoenen Henk Timmer raakt je hier inderdaad aan gewend..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Een fout is een fout en geen blunder. Met cruciaal bedoel ik dat het de 0-1 was. Hij had zo'n fout ook kunnen maken thuis tegen RKC op het moment dat het 4-0 voor Heerenveen was, dan was zijn fout alleen opgemerkt bij heel veel boze CM-spelers.

ik vond het geen blundewr en geen fout.

Geeft niks, na een paar seizoenen Henk Timmer raakt je hier inderdaad aan gewend..... :wink:

Dat lijkt me voor Heerenveen een prima optie om die gratis te halen, gezien die huidige Belgische drollenvangers. Overigens is die vdB wel helemaal een lachertje. Hoe kan het dat die nog steeds bij Hveen speelt. Hij zal wel iedere week bij Riemer een uurtje onder zijn bureau moeten zitten ofzo.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: