The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Voorbereiding Seizoen 2009-2010
En daar is de eerste verrassing:
Quote:ADO verliest van werklozen
DEN HAAG - Team VVCS heeft ADO Den Haag een pijnlijke avond bezorgd. De werkloze voetballers, getraind door Peter Boeve, versloegen dinsdag de eredivisionist op het veld van Laakkwartier met 4-0.

Erwin Koen en Resham Sardar maakten voor rust de doelpunten. Henk Baum en Michael van der Kruis scoorden na de pauze. Bij Team VVCS deden in de tweede helft de oud-Ajacieden Nordin Wooter en Kiki Musampa mee.

De spelers die deel uitmaken van Team VVCS hopen zich in de voorbereidingsperiode in de kijker te spelen bij profclubs. VVV-Venlo is de volgende tegenstander.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
PSV heeft deze voorbereiding weer het geluk dat ze op een super locatie zitten. Als ze ons trainingsveldje maar een beetje heel laten :8:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6619">http://www.psv.tv/index.php?item=if&con ... uctID=6619</a><!-- m -->
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
dat hotel waar ze zitten heb ik laatst ook een weekendje overnacht, op zich best aardig.
Mijn gras is groener
Reply
Heracles - Chivas (Mexico) 2-1

Schijnt toch een grote club in Zuid-Amerika te zijn, leuk resultaat voor een oefenpotje in het Polman. Was ook nog is dik verdiend, dat verdraaide kunstgras toch weer :8:
Reply
Je weet het nooit met die oefenwedstrijden....hoewel je natuurlijk wel gewoon dik van een amateurclub moet winnen.

Heerenveen won afgelopen week met 5-0 van Sivasspor (nr. 2 in Turkije afgelopen seizoen). Leuk resultaat, maar niet meer dan dat. Misschien hebben de turken nog wel hard getraind dezelfde ochtend, een oefenwedstrijd gespeeld de avond ervoor of ze laten de complete B-selectie opdraven.....kun je niet echt heel veel waarde aan hechten. Twente verliest met 2-0 van Gent, Heerenveen wint met 1-0 van die belgen. Het staat wel leuk, zal ook wel goed voor het moraal zijn. Maar je kunt het niet met elkaar vergelijken.

Doet niks af aan de overwinning van Heracles op Chivas. Wie staat er nu bij jullie linksback, D'ran? Ik hoorde dat Verbeek Jong-a-Pin weleens in Heerenveen kon 'ophalen' aangezien Heracles nog geen linksback heeft.....
Reply
Ik hecht ook niet al teveel waarde aan oefenwedstrijden hoor, maar deze uitslag vind ik wel leuk staan op papier Wink

Jong-a-Pin is in Heerenveen op een zijspoor beland? Verbeek heeft wel gezegd dat hij nog een linksback wil hebben. Ik vind het geen grote noodzaak om die positie te versterken, Looms heeft toch al 4 seizoenen bewezen dat hij zich redelijk staande houd. Daarnaast is Jallo deze zomer overgekomen uit de gezamenlijke jeugdopleiding (ik typ het nog altijd met walging) en die maakt toch ook een aardige indruk op de linksback positie. Neemt niet weg dat Jong-a-Pin waarschijnlijk een versterking is. Hoogste prioriteit moet liggen bij de nummer 10 positie, maar dat zie ik somber in. En dat is jammer, want we hebben toen met Garcia-Garcia kunnen zien hoe belangerijk die positie voor het elftal kan zijn.
Reply
Mukkus Wrote:Heerenveen won afgelopen week met 5-0 van Sivasspor (nr. 2 in Turkije afgelopen seizoen). Leuk resultaat, maar niet meer dan dat. Misschien hebben de turken nog wel hard getraind dezelfde ochtend, een oefenwedstrijd gespeeld de avond ervoor of ze laten de complete B-selectie opdraven.....kun je niet echt heel veel waarde aan hechten. Twente verliest met 2-0 van Gent, Heerenveen wint met 1-0 van die belgen. Het staat wel leuk, zal ook wel goed voor het moraal zijn. Maar je kunt het niet met elkaar vergelijken

Hey verrek.. je snapt dus wel dat een 2-2 als bij RKC-PSV niks zegt en ik me daar niet voor hoef in te dekken. :eeeek:
Reply
Lekker vol oefenprogramma vandaag, ben benieuwd hoe Feyenoord en PSV voor de dag komen. Al blijven het natuurlijk maar oefenwedstrijden.

Haarlem - AZ 14.00

ADO Den Haag - Telstar 14.00

FC Dordrecht - RKC Waalwijk 14.30

Vitesse - NAC Breda 14.30

AGOVV Apeldoorn - FC Utrecht 14.30

FC Den Bosch - Sparta Rotterdam 14.30

Brøndby IF (Den) - PSV 15.00

SV Huizen - Ajax 16.00

VVV-Venlo - Feyenoord 16.00

Flakkees Elftal - Excelsior 16.00

BSV Limburgia - Fortuna Sittard 17.00

SC Heerenveen - Olympiakos (Gri) 17.00

Den Dungen - FC Oss 17.00

FC Twente - FC Zwolle 17.30

Merefeldia - Roda JC 18.00

JVC Cuijck - NEC 19.00

Go Ahead Eagles - Willem II 19.00

RBC Roosendaal - FC Omniworld 19.00

SC Berlikum - SC Cambuur 19.00

Rapid - MVV 19.00

FC Vaslui (Roe) - FC Eindhoven 19.30
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Heerenveen won afgelopen week met 5-0 van Sivasspor (nr. 2 in Turkije afgelopen seizoen). Leuk resultaat, maar niet meer dan dat. Misschien hebben de turken nog wel hard getraind dezelfde ochtend, een oefenwedstrijd gespeeld de avond ervoor of ze laten de complete B-selectie opdraven.....kun je niet echt heel veel waarde aan hechten. Twente verliest met 2-0 van Gent, Heerenveen wint met 1-0 van die belgen. Het staat wel leuk, zal ook wel goed voor het moraal zijn. Maar je kunt het niet met elkaar vergelijken

Hey verrek.. je snapt dus wel dat een 2-2 als bij RKC-PSV niks zegt en ik me daar niet voor hoef in te dekken. :eeeek:

Ik denk niet dat een 2-2 tegen RKC goed voor het moraal is. En bij clubs als Chivas en Sivasspor heb je geen flauw idee of ze met hun A-, B- of C-selectie speelden. PSV trad wel met een aardige A-selectie aan, dacht ik. Op de (kleine) blessures na...
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:

Ik denk niet dat een 2-2 tegen RKC goed voor het moraal is. En bij clubs als Chivas en Sivasspor heb je geen flauw idee of ze met hun A-, B- of C-selectie speelden. PSV trad wel met een aardige A-selectie aan, dacht ik. Op de (kleine) blessures na...

Ja Nijland, Zhou, Mendez, Maza, Cassio, Bakkal, Koevermans om maar even 7 van de basisspelers te noemen is echt de A-keus van PSV. Na rust kwamen bankzitters als Afellay, Dzsudzsak, Simons en Engelaar in het veld. :roll:
Wat niet onverlet laat dat ook de B-keus van PSV normaal ik staat zou moeten zijn kansen te creëeren tegen een RKC, wat dus niet gebeurde. Maar dat de PSV-bank poep is was al bekend.

Maar wat een progressie onder Rutten! 0-1 tegen amateurs vorige week en nu opeens 1-2 uit bij de profs van Brondby! Geweldige coach die Rutten dat ie het team in 1 week zoveel sterker heeft gekregen! Wat zal de moraal gestegen zijn! :roll: Wel de eerste beker van het seizoen binnen. :razz: Naar het schijnt vonden Engelaar en Afellay elkaar net als in de 2e helft tegen RKC weer blindelings. Van dat duo gaan we komend seizoen nog heel veel plezier beleven als we Afellay tot 31 augustus in Eindhoven kunnen houden. Verder zijn dezelfde mensen als tegen RKC door de mand gevallen.. Maza en Koevermans. Dead
Reply
Ik weet niet waar NEC heeft gescout maar volgens mij zijn ze bij een Vechtsport Gala in Mechelen geweest en hebben ze daar de lokale topper gecontracteerd voor 1,7 miljoen. Ik ben nu 2 wedstrijden wezen kijken en een stuk of 4 trainingen en die gast heeft het op 1 keer elke keer wel met iemand aan de stok gehad. Volgens mij hebben we gewoon een nieuwe Jack De Gier gekocht, zelfde soort spits, zelfde streken. Vrijdag ook weer tegen JVC, hij krijgt 1 (van de vele) flinke trappen van 1 van die boerenslachters die bij hun achterin stonden, 1e de beste vrije trap die voor de goal komt deelt Vlemmincx me toch een klein "corrigerend tikje" uit :waf: :waf: . Waarna de rapen natuurlijk de rapen natuurlijk helemaal gaar waren...

Ondertussen heb ik eigelijk nog geen moment het idee gehad dat deze gast 1,7 miljoen waard is. Gast is mogelijk nog dikker dan Van Beuk (hij rent wel een stuk harder). Hij trekt wel gelijk zijn bek los in het veld, was niet bang om meteen vanaf de 1e training El Kabir weer een keer op zijn flikker te geven omdat ie weer alleen ging voor de zoveelste keer. Ach ja we zullen zien, bij al onze vorige TOBaankopen waren alle voortekenen geweldig en werd het allemaal niet niks, misschien dat het nu dan andersom is. Als hij zo erop blijft kletsen dan zal hij inderdaad snel publiekslieveling worden in de Goffert.

Waar ik wel echt blij mee ben is Ter Voorde. Dat is echt een topaankop (voor de lange termijn). Gast is 17 jaar maar hij is echt super. Enige waar ik hem wat minder in vind is in het spel zonder bal. Hij heeft nog niet echt het inzicht in looplijnen enzo maar aan de bal is ie echt super. Hij is erg sterk aan de bal, koele afmaker, geen zeiker en een harde werker. Hij komt ook meteen bij de selectie dit jaar en ik denk dat ie zelfs redelijk wat speeltijd gaat krijgen.

Sibum heeft een vage irritante blessure, kan wel eens heel verkeerd voor hem uitpakken als ie niet op tijd fit is voor de seizoenstart. Persoonlijk denk (en hoop) ik dat Goossens veel speeltijd gaat krijgen komend seizoen. Davids en Schöne spelen zowiezo en dan blijft er, als we uberhaupt 442 gaan spelen, nog 1 plaats op het middenveld over die denk ik voor Radomski is. Overigens denk ik dat Lodeweges 433 gaat spelen en je dus 5 man (Schöne, Davids, Goossens, Radomski en Sibum) voor 3 plekken hebt :-s .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Woensdag tegen RW Oberhausen had Vlemmincx het ook al aan de stok met een verdediger daar, en liep die verdediger 5 minuten later na een kopduel met een pijnlijke rug rond... Ben benieuwd of ie idd het aankoopbedrag gaat terugverdienen voor NEC!
Reply
Radomski nog bij N.E.C.? Dacht dattie terugging naar Polen en zelf al dichtbij een overgang naar Lech Poznan.
Reply
Afellay is weer fit.

[Image: 2a6305c.gif]
Reply
Sint Truiden- Heerenveen 4-0 :o
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Bristol City - Ajax tussenstand 0-4.. Netjes hoor
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tripplexxx Wrote:Sint Truiden- Heerenveen 4-0 :o

Ik zag het. Opvallende uitslag, slecht voor het moraal, dat is zeker. Ben nog wel benieuwd over het verloop en de details van de wedstrijd.
Reply
Ja, 4-0 is wel erg dik, maar ze zullen ongetwijfeld met het tweede garnituur gespeeld hebben.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Ja, 4-0 is wel erg dik, maar ze zullen ongetwijfeld met het tweede garnituur gespeeld hebben.

Dat denk ik niet eens. Zijn op trainingskamp met de complete de A-selectie, op een Djuric na (wacht op papieren) en een aantal geblesseerden (Bak Nielsen, Roorda)....

Nog geen opstellingen gezien, maar dit kan een reden zijn geweest. Maar voor hetzelfde geld heeft Sint-Truiden vnadaag 3x getraind:
Quote: SINT-TRUIDEN -
SC Heerenveen heeft woensdagavond in de oefenwedstrijd van de Belgische promovendus Sint-Truiden met 4-0 verloren. De bekerwinnaar miste in de eerste twwintig minuten zeker drie opgelegde kansen en keek bij de rust tegen een 1-0 achterstand aan.

Na rust troffen de Belgen nog drie keer doel, waarvan de laatste uit een strafschop. Die was veroorzaakt door centrumverdediger Milan Kopic. Heerenveen oogde vermoeid, nadat de ploeg van coach Trond Sollied woensdag al twee keer had getraind.

Zaterdag maar kijken hoe het tegen KV Mechelen gaat.
Reply
Mukkus Wrote:
Quote: SINT-TRUIDEN -
SC Heerenveen heeft woensdagavond in de oefenwedstrijd van de Belgische promovendus Sint-Truiden met 4-0 verloren. De bekerwinnaar miste in de eerste twwintig minuten zeker drie opgelegde kansen en keek bij de rust tegen een 1-0 achterstand aan.

Na rust troffen de Belgen nog drie keer doel, waarvan de laatste uit een strafschop. Die was veroorzaakt door centrumverdediger Milan Kopic. Heerenveen oogde vermoeid, nadat de ploeg van coach Trond Sollied woensdag al twee keer had getraind.

Mukkus Wrote:

Ik zag het. Opvallende uitslag, slecht voor het moraal, dat is zeker. Ben nog wel benieuwd over het verloop en de details van de wedstrijd.

Zo zeker is dat dus niet. Als je al 2x hebt getraind mag niet teveel meer verwachten natuurlijk. En misschien expirimenteerde Sollied wel met een nieuwe manier van verdedigen waardoor de spelers daarin logischerwijs fouten maakten die tegengoals opleverden? Misschien was Sint-Truiden juist wel topfit. Misschien kregen Heerenveen een vroege rode kaart? Enz.enz.enz.enz.

Of mss komt het omdat al die slechte aankopen erin stonden. Heeft die Servische slager van je der nu al 4 om zn oren gehad? :razz:
Reply
Mukkus Wrote:

Hebben jullie nog nieuwe verdedigers? daar lag toch de prioriteit?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Peter Wrote:Zo zeker is dat dus niet. Als je al 2x hebt getraind mag niet teveel meer verwachten natuurlijk. En misschien expirimenteerde Sollied wel met een nieuwe manier van verdedigen waardoor de spelers daarin logischerwijs fouten maakten die tegengoals opleverden? Misschien was Sint-Truiden juist wel topfit. Misschien kregen Heerenveen een vroege rode kaart? Enz.enz.enz.enz.

Of mss komt het omdat al die slechte aankopen erin stonden. Heeft die Servische slager van je der nu al 4 om zn oren gehad? :razz:

Zo zeker is dat wel, als de uitslag niet belangrijk gevonden wordt vanwege het 2x trainen of vanwege experimenten. Geen enkele voetballer stapt na een 4-0 overwinning met opgeheven hoofd van het veld.

Igor de Verschrikkelijke zat nog in Servïë om de papieren te regelen, is nu onderweg naar Heerenveen. Bij Heerenveen wel veel afwezigen. Geen Beerens, Bak Nielsen, Roorda, Djuric, Dingsdag. Papadopulos ziek, Popov lichtgeblesseerd. Daardoor vormen Breuer en Kopic het centrum en stond Jong-a-pin op links. Dat lijkt mij niet de beoogde basis. En gezien de opstelling werden veel potentiële basisspelers buiten de basis gelaten. Zo speelde Kalou als linksvoor ipv Henrique.

Nu mag je nog met 4-0 onderuitgaan, als dat over anderhalve week maar anders is.
Reply
Raar idee overigens dat de competitie al over 1.5 week begint.

Is dr al een manager spel?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Raar idee overigens dat de competitie al over 1.5 week begint.

Is dr al een manager spel?

Maar er maar 2,5 van. En CM begint meestal pas in september omdat eerder veel mensen op vakantie zijn hetgeen SD geld kost omdat natuurlijk niemand vanaf zn vakantieadres gaat inschrijven en betalen voor CM.

Denk dat ze dit jaar de eerste 4 speelrondes overslaan. Dan begint het 28 augustus en kunnen ze mooi 6 spelrondes van 5 speelrondes organiseren.
Reply
Beste Ajacied,

Een aantal Engelsen dat ik woensdagavond na afloop van onze oefenwedstrijd tegen Bristol City FC sprak, noemde het een galavoorstelling van Ajax. Zo ver wil ik niet gaan, maar ik ben wel heel tevreden met de manier waarop we de wedstrijd hebben gespeeld. Zaterdag spelen we tegen Southampton en daarna staat het Amsterdam Tournament voor de deur dat dit jaar georganiseerd wordt door Footballs World Series Ltd.

Ik kijk er erg naar uit om de wedstrijden tegen Atletico Madrid en Benfica te spelen. Enerzijds omdat het de eerste wedstrijden in de Amsterdam ArenA zijn voor mij als coach van Ajax, anderzijds omdat het veel zwaardere tegenstanders zijn dan we tot nu toe hebben gehad. En zo hoort het ook bij de voorbereiding; een juiste opbouw naar de seizoenstart toe.

Wat vooropstaat, is dat we meedoen om te winnen. Daarom zullen we twee avonden met een zo sterk mogelijk team spelen. Maar we moeten wel realistisch blijven. Atletico Madrid eindigde hoog in de zeer sterke Spaanse competitie. Benfica is al jaren Portugese top en Sunderland ken ik uit mijn Engelse jaren ook als een club met enkele sterke spelers en met veel fysiek.

Het zijn de laatste wedstrijden voordat de competitie begint en het is het slotstuk van de voorbereiding die op 22 juni begon. In tegenstelling tot vorig jaar zit er een rustdag tussen de beide wedstrijddagen, waardoor de spelers beter kunnen herstellen. Uiteraard hou ik rekening met de fitheid van de spelers en wil ik de kans op blessures tot het uiterste beperken.

Ik zou het erg waarderen als je vrijdag 24 en zondag 26 juli naar het stadion komt om ons aan te moedigen. Dan kunnen we er gezamenlijk alles aan doen om er twee leuke avonden van te maken. Kaarten zijn zonder club card online te bestellen via ajax.nl, vanaf € 27,-.

Tot ziens bij Ajax!

Met sportieve groeten,
AFC Ajax

Martin Jol
Manager / Coach
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Knokpartij op training Feyenoord
Er is een abrupt einde gekomen aan de onbezorgde sfeer binnen de selectie van Feyenoord. Tijdens de training van vanmorgen in Portugal raakten de spelers Karim El Ahmadi en Andwelé Slory slaags met elkaar.
afbeelding vergroten Andwélé Slory in extase na zijn late gelijkmaker tegen Willem II. FOTO ANP
Er was onenigheid over een spelsituatie. Verdediger Kevin Hofland haalde de twee kemphanen uit elkaar. Daarna stuurde trainer Mario Been Slory van het veld. Het voorval gebeurde vlak voor het oog van een camera van TV Rijnmond
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Knokpartij op training Feyenoord
Er is een abrupt einde gekomen aan de onbezorgde sfeer binnen de selectie van Feyenoord. Tijdens de training van vanmorgen in Portugal raakten de spelers Karim El Ahmadi en Andwelé Slory slaags met elkaar.

Er was onenigheid over een spelsituatie. Verdediger Kevin Hofland haalde de twee kemphanen uit elkaar. Daarna stuurde trainer Mario Been Slory van het veld.

Het voorval gebeurde vlak voor het oog van een camera van TV Rijnmond.

,,Dit is onacceptabel,’’ aldus Been op de website van Feyenoord. ,,Ik heb Slory een boete gegeven en ik zal met beide spelers om de tafel gaan zitten om het hierover te hebben. Sommige jongens raken blijkbaar in de war als ze geen hesje aan hebben, terwijl dat voor mij nog echt helemaal niets betekent.

Er is een hoop concurrentie tussen de jongens onderling en soms zegt de een wat tegen de ander dat niet goed valt. Maar spelers moeten te allen tijde met de handen van elkaar afblijven.’’

Slory bood El Ahmadi kort na afloop van de training zijn excuses aan en na een goed gesprek werden deze geaccepteerd door de middenvelder.

,,Vanaf het begin heb ik erop gehamerd dat alle spelers hun ego’tje opzij moeten zetten en meer van elkaar moeten accepteren,’’ aldus Been. ,,Dat heb ik bij het slot van de training op het veld ook nog eens aangehaald. Slory heeft een waarschuwing gehad en als we met elkaar om de tafel hebben gezeten is het voor mij klaar.

Voor het groepsproces kan dit incident desondanks een goede les zijn. Dit voorval kwam voort uit een discussie die puur voetbalinhoudelijk was. Dat is alleen maar goed, maar dan moeten mensen wel dingen kunnen aannemen en accepteren van elkaar.’’

Tim de Cler moest de groepstraining voortijdig verlaten, wegens een opspelende hamstring. De verdediger had juist donderdag de groepstraining hervat, omdat hij geen klachten meer had. Doelman Kostas Lamprou, die donderdagavond aankwam bij het spelershotel, trainde vrijdag voor het eerst mee. Jon Dahl Tomasson en Erwin Mulder ontbraken op het trainingsveld wegens blessures.
Reply
Tijdens oefenpotjes kan ook alles. PSV-Sivaspor werd na 25 minuten in de 1e helft gestaakt door 2 rode kaarten voor de turken waarna turkse fans het veld opkwamen. Een kwartier later kwamen de clubs toch weer het veld op om aan een 2e helft te beginnen. Al heeft zon oefenpot natuurlijk opeens totaal geen nut meer tegen maar 9 man. Confused
Reply
Omdat het maar bij 3-0 bleef??
Reply
Quote:Vechtpartijen fans: oefenduel NEC gaat niet door

zaterdag 18 juli 2009 | 19:17 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 18 juli 2009 | 19:58
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

GROESBEEK - Het oefenduel NEC-Germinal Beerschot is zaterdagavond beeindigd nog voor het begonnen was. Ongeregeldheden tussen supporters voorkwamen de aftrap.

De ellende begon al buiten het sportpark van De Treffers, waar het oefenduel zou worden gespeeld. Met name honderden Belgische fans zorgden voor een opgefolte sfeer.

Een kwartier voor aanvang van het duel ging het rond en op het veld van de hoofdklasser echt mis. Vechtende fans waren overal bezig. Ook NEC-spelers werden aangevallen, alsmede een fotograaf. Het duurde zeker een kwartier voor de orde enigzins hersteld was.

Volgens geruchten zouden de Belgische supporters zo massaal zijn afgereisd omdat ze met fans van FC Groningen hadden afgesproken.

Enkele jaren geleden werd een oefen duel van NEC tegen 1.FC Koln bij De Treffers ook al gestaakt omdat de supporters van beide teams op elkaar bleven inslaan en het veld als een ouderwetse arena gebruikten.
Gezellig hier =D>
Reply

Forum Jump: