The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
gedaan
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jazeker, op de US Open staat hij dan ook weer in mijn team. Maar bij PHM weet je het gewoon nooit, en vond ik het met die goedkope quali's als alternatief in dat stukje een makkelijk te maken keuze.
Reply
HUP TRIOCKI!!!!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Idd Hag!
Reply
Voor de eerste stap naar de finale van de poll en de uitschakeling van de laffe PHM
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:gedaan

Dank je Hag :8:
Reply
Als Isner straks wint, dan zijn Kuiper en ik weekwinnaar volgens mij.

Anders moet PHM het klusje morgen maar klaren :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ginepri wint zo lijkt het Icon_twisted
Reply
Davy zal het klusje even klaren. :8:
Reply
En ook querrey - ginepri valt verkeerd.... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hakkuh
Reply
Wat een giga verschillen deze week :eeeek:

Hup Kavcic, Mayer, Ljubicic, Beck en Tursunov =D>
Reply
ik vind het juist heel erg meevallen, gezien wat er allemaal te kiezen was. er zijn meer spelers gekozen ja, maar er zijn nu veel meer veelgekozen spelers dan vorige week. en daarbij zitten juist heel veel grote jongens, daarom denk ik dat er niet @zoveel verschillen gemaakt gaan worden als afgelopen week.

ikzelf heb een aardig standaardteam. dacht met haas en fish we'll wat troeven te hebben maar die heeft dus bijna iedereen Confused
gek genoeg is phm daarentegen weer nauwelijks gekozen dus dat is mijn grootste troef. en querrey moet niet al te ver komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, ik heb mezelf even vergeleken met wat andere mensen, en ofwel ik heb een erg afwijkend team, of er zijn toch echt grote verschillen.
Reply
in de kleintjes/opvullers zit we'll aardig wat verschil ja, maar denk niet dat die het verschil gaan maken, als in sf of verder. en vorige week zat het verschil juist in de grotere jongens, en was het ook nog eens een 500...

en ja, ik vind het gek dat je ferrer en ferrero niet hebt, maar zo zal je het ook van mij we'll gek vinden dat ik sommige gasten niet heb.

jammer dat ik tcoh andreev niet aandrufde, want zie dat ie maar heel weinig is gekozen...

het is iig we'll een leuke week en wederom goed dat we geen hoger budget hadden. dit was weer prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hakkuh Het forum werkt weer

Ik had juist de indruk dat vorige week het verschil ook wel redelijk in de kleine jongens zat hoor. Ginepri was bijvoorbeeld best belangrijk. Met die opvullers is denk ik veel verschil te maken deze week. '

Qua budget ben ik het met je eens, dit maakt het wel leuker.

Ferrer en Ferrero heb ik eigenlijk niet eens overwogen, maar dat is puur een gevoelskwestie. Ik verwacht deze week veel van Kavcic, mooi dat hij op het hoogste niveau kan acteren.
Reply
Hmm ik zie wel dat er wat topics kwijt zijn geraakt :8:
Reply
Kendrick wint met 6-0 6-0 van Spadea :lol: =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb Spadea op Wimbledon gezien maar daar wordt je niet vrolijk van hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Weer thuis na twee weken Malta...
Nog steeds geen punten bij mij voor week 20.
Leuke week door de verschillende teams. Ik een regelmatig team met Benneteau als grootste verrassing.
Reply
Monsterachtig lijkt weer op weg naar de weekwinst. Hij is bezig met een fabuleus seizoen.
Reply
andre Wrote:Monsterachtig lijkt weer op weg naar de weekwinst. Hij is bezig met een fabuleus seizoen.

Dat fabuleuze seizoen is zeker waar, maar nu al over de weekwinst praten is puur gissen.
Reply
Dat maakt het wel zo leuk: het inschatten van de teams als er nog veel open staat.
Reply
Andreev houdt voor mij de schade beperkt in deze dramatische week =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Igor is terug! Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:Andreev houdt voor mij de schade beperkt in deze dramatische week =D>
maar wederom, zoals vrijwel elke week de laatste maanden, niks inlopen op Vos. nog ruim 2000 punten, dat ga je nooit meer halen Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat ga ik idd niet meer redden.

Ongelooflijk dat hij het verschil in 2 grote toernooien heeft gemaakt waar het hem 500% meezat #-o

Anders had ik nog gewoon een voorsprong gehad...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:lol:
Reply
mindlight Wrote:
andre Wrote:Monsterachtig lijkt weer op weg naar de weekwinst. Hij is bezig met een fabuleus seizoen.

Dat fabuleuze seizoen is zeker waar, maar nu al over de weekwinst praten is puur gissen.
Dat was even de druk bij Monsterachtig neerleggen, i.i.g. deze week heeft hij dat niet kunnen waarmaken.
Ik schatte me voor vandaag kansrijk voor de weekwinst, maar uit de achterhoede is Bokkie komen opzetten. Knap, met ook nog eens de op deadline al uitgeschakelde Kohlschreiber in zijn team. Hij had nog voor 1985 andere spelers kunnen nemen. Ook Chiel Montagne blijft kansrijk, de op papier mindere spelers in zijn team weren zich kranig.
Reply
Ik ben terug van vakantie. Fantastische 2 weken gehad in Wallis (Zwitserland). Prachtige omgeving en lekker weer gehad. Op één dag regen na was het elke dag 25 graden of meer.

Ik heb hier niet zo veel gemist geloof ik. De eerste week bezorgde Buurs mij een zilveren medaille (daar heb ik er inmiddels al 5 van, hoezo Zoetemelk?)
En deze week wordt geen topper denk ik.
Buurs ontzettend bedankt en ik ga morgen weer zelf aan de slag en hoop dat ik zoveel inspiratie in Zwitserland heb opgedaan dar ik gelijk voor de gouden medaille ga. [-o<

Ook in de tennispoll ben ik er natuurlijk weer bij.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: