The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Een talent van bijna 25? :-k
Reply
vraagprijs 3 mio Undecided. PSV moet indien ze interesse hebben minimaal 10 mio betalen. Ze wilden zelf Koevermans vorig jaar voor 6,1 mio aan Feyenoord verkopen dus alleen daarom al.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:vraagprijs 3 mio Undecided. PSV moet indien ze interesse hebben minimaal 10 mio betalen. Ze wilden zelf Koevermans vorig jaar voor 6,1 mio aan Feyenoord verkopen dus alleen daarom al.

Misschien is Feyenoord wel niet in de financiele positie om zich hard op te stellen in onderhandelingen en moeten er kosten wat kost spelers uit om de salariskosten te drukken? Weet jij (en ik) veel. Het is iig niet ondenkbaar dat er spelers uit moeten, desnoods voor dumpprijzen.

En over evt. biedingen en onderhandelingen tussen PSV en Feyenoord over Koevermans is nooit iets bekend gemaakt, dus die 6,1M is absoluut niet bekend. Denk dat ie voor 3M nu wel op te halen is. Ik zie m nog wel naar Groningen vertrekken deze maand als opvolger van Berg.
Reply
:roll:
Laten we gewoon iedereen voor een spotprijsje verkopen.
Ahmadi hoort denk ik niet bij de grootverdieners dus daar ligt het niet aan. Landzaat zal wel verkocht worden aan AZ deze week. Die drukt wel op de begroting en na het vertrek van de Zeeuw zullen ze wel wat nodig hebben
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Landzaat -> AZ? Dat zou echt een belachelijke aankoop zijn voor AZ. Bij Feyenoord al niet geod genoeg, dus in Alkmaar zeker niet. Bovendien hebben ze met Wernbloom al een vervanger voor de Zeeuw.

Landzaat bedoel ik overigens wel oa als speler die voor een dumpprijs weg zal mogen om de salariskosten te drukken. Vooral middenvelders heeft Feyenoord genoeg, dus als ze ergens gaan bezuinigen lijkt het mij logisch als het op het middenveld gebeurd. Gio schijnt zelfs in Griekenland te zijn aangeboden. Been ontkent dat natuurlijk net als dat van Wijnaldum, maar waar rook is, is vaak ook vuur. :-k

Waarom heeft Feyenoord eigenlijk absurde salarissen geboden aan bv. Lucius en Landzaat, maar (volgens jou) niet aan El Ahmadi?
Reply
Peter Wrote:Landzaat -> en. Been ontkent dat natuurlijk net als dat van Wijnaldum, maar waar rook is, is vaak ook vuur. :-k

Waarom heeft Feyenoord eigenlijk absurde salarissen geboden aan bv. Lucius en Landzaat, maar (volgens jou) niet aan El Ahmadi?

Misschien omdat Lucius en Landzaat al vrij hoge salarissen hadden bij hun vorige club?
El Ahmadi zal echt niet op het salarisniveau van die twee hebben gezeten.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Peter Wrote:Waarom heeft Feyenoord eigenlijk absurde salarissen geboden aan bv. Lucius en Landzaat, maar (volgens jou) niet aan El Ahmadi?

Ik denk omdat Feyenoord al 5 mio aan transfersom moest betalen. Dan kan er niet ook nog eens een paar mio salaris per jaar bij
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Peter Wrote:Waarom heeft Feyenoord eigenlijk absurde salarissen geboden aan bv. Lucius en Landzaat, maar (volgens jou) niet aan El Ahmadi?

Ik denk omdat Feyenoord al 5 mio aan transfersom moest betalen. Dan kan er niet ook nog eens een paar mio salaris per jaar bij

En ik denk dat El Ahmadi het niet zal pikken dat hij als basiskracht veel minder verdiend dan een Lucius of Landzaat. Als dat wel zo is zal hij dus mss wel naar PSV willen om daar naar waarde beloond te worden. :-k



PSV en Groningen hebben trouwens meermalen gesproken over Koevermans. Een overgang lijkt er echter niet te komen omdat Koevermans zn salaris van € 840.000 bij PSV niet wil opgeven, terwijl Groningen zulke salarissen niet kan/wil betalen. Geef Koef overigens groot gelijk.. hij kan nog maar een paar jaar mee en zou gek zijn om dan zn halve salaris op te geven.. ik zou in zijn situatie denk ik ook liever als bankzitter mn zakken vullen.
Reply
Ajax en barça zijn akkoord over de verhuur van K9, duur zou 2 jaar zijn om te rijpen. Het is nu aan die keirrisson ( k9) om een besluit te nemen.
Die Lugano zou 2.5 miljoen per jaar gaan verdienen bij Ajax, voornamelijk door allerlei bonussen etc....
Reply
Lazio biedt ook een contract aan Lugano

Overigens vage handelingen van die zaakwaarnemer van die kerel.
Die heeft ook banden bij een cluppie in Uruguay ofzo iets. Waar Lugano een "contract" heeft en de club zo dus geld zou kunnen verdienen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fabian Wrote:Ajax en barça zijn akkoord over de verhuur van K9, duur zou 2 jaar zijn om te rijpen. Het is nu aan die keirrisson ( k9) om een besluit te nemen.
Die Lugano zou 2.5 miljoen per jaar gaan verdienen bij Ajax, voornamelijk door allerlei bonussen etc....

Lugano gaat naar Roma als opvolger van Rozehnal die naar HSV vertrekt.

Gunstig voor PSV.. Lazio en HSV waren de 2 grootste concurrenten van PSV om Bengtsson aan te trekken. Een zeer talentvolle linker centrale verdediger/linksback. Hoop echt dat die naar PSV komt.

K9 zou geweldig zijn voor op de Nederlandse velden. Waarom is Porto eigenlijk afgeketst dan? Lag veel meer voor de hand.
K9 huren betekent mi echter wel dat je Cvitanich en Sulejmani afschrijft (Jol ging toch voor 4-4-2? Suarez-K9 zal de dodelijk voorhoede worden dan). Das toch 23M door het putje. Moet K9 je dus kampioen maken (wat CL oplevert) om dat terug te verdienen. Hoe denken de Ajacieden hierover?
Reply
je weet niet wat er in 2 jaar gebeurd bij Barca, hoe hij zich ontwikkelt enz enz. barca kan dan al een hoop nieuwe spelers hebben waardoor Keirrison overbodig is en misschien wel bij Ajax kan blijven. Al lijkt dat natuurlijk niet geheel logisch.

Als jol voor 4-4-2 gaat kan je Sullie ook nog op 10 gebruiken mocht dat nodig zijn natuurlijk

maar misschien moet je niet zeiken over spelers die duur waren, en niet spelen. Je wilt het beste elftal hebben staan, en dan kan Sullie weer gebruikt worden voor andere formatie indien nodig
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Aissati is toch onomstreden op 10?

Maar Ajax gaat die K9 echt nooit overkopen hoor.. die is zo onhaalbaar als het maar zijn kan. PSV wil m al 2 jaar halen, maar lukte ook nooit. Veel te veel concurrentie uit het buitenland. Huren is voor die clubs niet interessant omdat hij dan geen verkoopwaarde heeft, maar voor een NL-club zou het geweldig zijn zo'n talent te huren.
Reply
Peter Wrote:PSV en Groningen hebben trouwens meermalen gesproken over Koevermans. Een overgang lijkt er echter niet te komen omdat Koevermans zn salaris van € 840.000 bij PSV niet wil opgeven, terwijl Groningen zulke salarissen niet kan/wil betalen. Geef Koef overigens groot gelijk.. hij kan nog maar een paar jaar mee en zou gek zijn om dan zn halve salaris op te geven.. ik zou in zijn situatie denk ik ook liever als bankzitter mn zakken vullen.

Hoeveel minder gaat ie bij FCG verdienen dan? Dat moet dan toch wel veel minder zijn?

Ik zou het toch wel weten... als ik 500.000 zou verdienen bij groningen en zou spelen of 840.000 bij PSV door bankje warmhouden was ik toch lekker naar Grunn gegaan!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Peter Wrote:PSV en Groningen hebben trouwens meermalen gesproken over Koevermans. Een overgang lijkt er echter niet te komen omdat Koevermans zn salaris van € 840.000 bij PSV niet wil opgeven, terwijl Groningen zulke salarissen niet kan/wil betalen. Geef Koef overigens groot gelijk.. hij kan nog maar een paar jaar mee en zou gek zijn om dan zn halve salaris op te geven.. ik zou in zijn situatie denk ik ook liever als bankzitter mn zakken vullen.

Hoeveel minder gaat ie bij FCG verdienen dan? Dat moet dan toch wel veel minder zijn?

Ik zou het toch wel weten... als ik 500.000 zou verdienen bij groningen en zou spelen of 840.000 bij PSV door bankje warmhouden was ik toch lekker naar Grunn gegaan!


Nou ik niet!
Lekker bankje warmhouden, meer bonussen pakken en mijn ledematen blijven nog heel ook.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Peter Wrote:Aissati is toch onomstreden op 10?

Maar Ajax gaat die K9 echt nooit overkopen hoor.. die is zo onhaalbaar als het maar zijn kan. PSV wil m al 2 jaar halen, maar lukte ook nooit. Veel te veel concurrentie uit het buitenland. Huren is voor die clubs niet interessant omdat hij dan geen verkoopwaarde heeft, maar voor een NL-club zou het geweldig zijn zo'n talent te huren.

Naar Benfica dus......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Adder Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Peter Wrote:PSV en Groningen hebben trouwens meermalen gesproken over Koevermans. Een overgang lijkt er echter niet te komen omdat Koevermans zn salaris van € 840.000 bij PSV niet wil opgeven, terwijl Groningen zulke salarissen niet kan/wil betalen. Geef Koef overigens groot gelijk.. hij kan nog maar een paar jaar mee en zou gek zijn om dan zn halve salaris op te geven.. ik zou in zijn situatie denk ik ook liever als bankzitter mn zakken vullen.

Hoeveel minder gaat ie bij FCG verdienen dan? Dat moet dan toch wel veel minder zijn?

Ik zou het toch wel weten... als ik 500.000 zou verdienen bij groningen en zou spelen of 840.000 bij PSV door bankje warmhouden was ik toch lekker naar Grunn gegaan!


Nou ik niet!
Lekker bankje warmhouden, meer bonussen pakken en mijn ledematen blijven nog heel ook.

Als Koef na zn carriere financieel onafhankelijk wil zijn moet ie niet 340.000 per jaar laten lopen natuurlijk. Als ie bij PSV uitdient heeft ie 7 ton meer op de bank.. das toch levenslang elk jaar zo'n 35.000 euro extra rente per jaar als je het een beetje gunstig weg zet.

Denk trouwens dan 5 ton nog veel is voor Groningen. Zou niet weten wie uit hun huidige selectie bij zo'n salaris in de buurt komt. :-k
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Aissati is toch onomstreden op 10?

Maar Ajax gaat die K9 echt nooit overkopen hoor.. die is zo onhaalbaar als het maar zijn kan. PSV wil m al 2 jaar halen, maar lukte ook nooit. Veel te veel concurrentie uit het buitenland. Huren is voor die clubs niet interessant omdat hij dan geen verkoopwaarde heeft, maar voor een NL-club zou het geweldig zijn zo'n talent te huren.

Naar Benfica dus......

Nuno Gomes-K9-Saviola voorin met Pablo Aimar erachter dus daar dit seizoen. :eeeek:

Er waren tijden dat NL-clubs met met dit soort clubs konden concurreren.. Icon_evil
Reply
Goeie ploeg dat Benfica.... Bizar!
Reply
Peter Wrote:
Adder Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Peter Wrote:PSV en Groningen hebben trouwens meermalen gesproken over Koevermans. Een overgang lijkt er echter niet te komen omdat Koevermans zn salaris van € 840.000 bij PSV niet wil opgeven, terwijl Groningen zulke salarissen niet kan/wil betalen. Geef Koef overigens groot gelijk.. hij kan nog maar een paar jaar mee en zou gek zijn om dan zn halve salaris op te geven.. ik zou in zijn situatie denk ik ook liever als bankzitter mn zakken vullen.

Hoeveel minder gaat ie bij FCG verdienen dan? Dat moet dan toch wel veel minder zijn?

Ik zou het toch wel weten... als ik 500.000 zou verdienen bij groningen en zou spelen of 840.000 bij PSV door bankje warmhouden was ik toch lekker naar Grunn gegaan!


Nou ik niet!
Lekker bankje warmhouden, meer bonussen pakken en mijn ledematen blijven nog heel ook.

Als Koef na zn carriere financieel onafhankelijk wil zijn moet ie niet 340.000 per jaar laten lopen natuurlijk. Als ie bij PSV uitdient heeft ie 7 ton meer op de bank.. das toch levenslang elk jaar zo'n 35.000 euro extra rente per jaar als je het een beetje gunstig weg zet.

Denk trouwens dan 5 ton nog veel is voor Groningen. Zou niet weten wie uit hun huidige selectie bij zo'n salaris in de buurt komt. :-k

Koef betaalt ook netjes belasting.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Peter zit nog in de zakgeldfase dus dat kan hij niet weten
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Adder Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Peter Wrote:PSV en Groningen hebben trouwens meermalen gesproken over Koevermans. Een overgang lijkt er echter niet te komen omdat Koevermans zn salaris van € 840.000 bij PSV niet wil opgeven, terwijl Groningen zulke salarissen niet kan/wil betalen. Geef Koef overigens groot gelijk.. hij kan nog maar een paar jaar mee en zou gek zijn om dan zn halve salaris op te geven.. ik zou in zijn situatie denk ik ook liever als bankzitter mn zakken vullen.

Hoeveel minder gaat ie bij FCG verdienen dan? Dat moet dan toch wel veel minder zijn?

Ik zou het toch wel weten... als ik 500.000 zou verdienen bij groningen en zou spelen of 840.000 bij PSV door bankje warmhouden was ik toch lekker naar Grunn gegaan!


Nou ik niet!
Lekker bankje warmhouden, meer bonussen pakken en mijn ledematen blijven nog heel ook.

Als Koef na zn carriere financieel onafhankelijk wil zijn moet ie niet 340.000 per jaar laten lopen natuurlijk. Als ie bij PSV uitdient heeft ie 7 ton meer op de bank.. das toch levenslang elk jaar zo'n 35.000 euro extra rente per jaar als je het een beetje gunstig weg zet.

Denk trouwens dan 5 ton nog veel is voor Groningen. Zou niet weten wie uit hun huidige selectie bij zo'n salaris in de buurt komt. :-k

Koef betaalt ook netjes belasting.

Dat maakt voor het idee niet uit.
Reply
Barcelona denkt aan Vertonghen.. zeker PSV-Ajax niet gezien? cry
Reply
pffff, zeker alle andere wedstrijden van Vertonghen niet gezien....
The great old Ludwig von...
Reply
'Ajax-constructie voor terughalen Huntelaar'
Geschreven op vrijdag, 31 juli om 14:10

Een opmerkelijk artikel in de vrijdageditie van Marca. Volgens de grootste sportkrant van Spanje is Ajax namelijk bereid om tien miljoen euro te betalen voor de onmiddellijke overgang van Real Madrid-aanvaller Klaas Jan-Huntelaar. Mocht de Amsterdamse club de Oranje-international over een jaar, na het WK in Zuid-Afrika, weer verkopen, dan ontvangt Real nog eens een bedrag van tien miljoen.



Volgens Marca staat zowel Huntelaar als Real Madrid welwillend tegenover een dergelijke constructie. De Spaanse topclub is er niet langer van overtuigd dat de aanvaller deze zomer nog een andere club vindt, en wil sowieso een groot deel van de investering terugverdienen. Huntelaar zelf heeft na de mislukte onderhandelingen met het Duitse VfB Stuttgart nog geen enkel interessant en concreet voorstel ontvangen.

Ajax zal volgens het dagblad sowieso als winnaar uit de strijd komen. Mocht de aanvaller deze zomer verkocht worden, dan ontvangt de Amsterdamse club een bedrag van zeven miljoen euro. De verkoop van Huntelaar leverde Ajax een half jaar geleden twintig miljoen euro op. Dat bedrag kon oplopen tot 27 miljoen euro indien de Spaanse topclub en/of de spits aan bepaalde sportieve doelstellingen zouden voldoen. Bij een verkoop vervalt die variabale optie en ontvangt Ajax onmiddellijk een bedrag van zeven miljoen vanuit de Spaanse hoofdstad.

Huntelaar kreeg onlangs van Real Madrid-trainer Manuel Pellegrini te horen dat hij niet zijn best hoeft te doen om hem te overtuigen. Dit omdat de Chileen in de aanval al over diverse mogelijkheden beschikt, en de Nederlander in zijn optiek overbodig is. AC Milan heeft een eerste optie op de Oranje-international, maar maakte nog geen aanstalten de speler over te nemen. Tottenham Hotspur blijft geïnteresseerd.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Huntelaar halen en Cvitanich verkopen aan Boca, lijkt mij ideaal.

Huntelaar en Suarez in de spits, middenvled met Suljemani, De Zeeuw, Aissati en Emanuelson en dan achterin Atouba, Vertonghen, Oleguer en van de Wiel. Doelman maakt mij niet uit.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Huntelaar halen en Cvitanich verkopen aan Boca, lijkt mij ideaal.

Huntelaar en Suarez in de spits, middenvled met Suljemani, De Zeeuw, Aissati en Emanuelson en dan achterin Atouba, Vertonghen, Oleguer en van de Wiel. Doelman maakt mij niet uit.

Laten we het hopen, de namen klinken leuk maar in mijn optiek is de verdediging die je noemt lang niet goed genoeg om op te kunnen vangen dat voorin 4 spelers lopen die niet staan te popelen om mee te verdedigen. Ik snap ook werkelijk niet dat heel Amsterdam die Atouba al als basiskracht ziet voordat ie 1 bal heeft geraakt in Amsterdam. Bij PSV lees je ook overal dat die Manolev maar in de basis moet zonder dat iemand m ooit heeft zien spelen. Confused

Huntelaar is trouwens natuurlijk knettergek als hij weer in Nederland gaat ballen terwijl hij volgens de geruchten in Engeland, Duitsland en Italië aan de bak kan. En gaat hij dan een bult salaris inleveren of krijg hij een Real-achtig salaris in Amsterdam? Het lijkt mij onzin dit gerucht.
Reply
We hebben geen andere linksback dus is Atouba altijd eerste keuze.
Anita, Emanuelson, Vertonghen, Alderweireld ze hebben er allemaal gestaan maar stuk voor stuk niet goed gepresteerd.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:We hebben geen andere linksback dus is Atouba altijd eerste keuze.
Anita, Emanuelson, Vertonghen, Alderweireld ze hebben er allemaal gestaan maar stuk voor stuk niet goed gepresteerd.

Wij hebben geen fatsoenlijke rechtsback maar dat maakt Manolev nog niet automatisch 1e keus voor mij.

Die Atouba moet ook eerst maar eens laten zien dat hij niet net als in Hamburg eindigt als lachertje van de eigen aanhang.
Reply
Cruz en Bengtsson naar Lazio, Huntelaar niet terug naar Ajax.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: