The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
andre Wrote:
mindlight Wrote:
andre Wrote:Monsterachtig lijkt weer op weg naar de weekwinst. Hij is bezig met een fabuleus seizoen.

Dat fabuleuze seizoen is zeker waar, maar nu al over de weekwinst praten is puur gissen.
Dat was even de druk bij Monsterachtig neerleggen, i.i.g. deze week heeft hij dat niet kunnen waarmaken.
Ik schatte me voor vandaag kansrijk voor de weekwinst, maar uit de achterhoede is Bokkie komen opzetten. Knap, met ook nog eens de op deadline al uitgeschakelde Kohlschreiber in zijn team. Hij had nog voor 1985 andere spelers kunnen nemen. Ook Chiel Montagne blijft kansrijk, de op papier mindere spelers in zijn team weren zich kranig.

Kun je nagaan als ik wel online was geweest Wink hahaa
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Prachtig, Djoko maar 5x!

Kiefer helaas toch wel opgevallen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kiefer moet tegen Wawrinka. Das nou niet echt een zekerheidje...Wel heel goedkoop natuurlijk.
Reply
Wawrinka is volgens mij de laatste tijd wel een zekerheid als tegenstander. Als je al van Bellucci voor eigen publiek op je favoriete ondergrond verliest...
En Kiefer staat ook nog eens dik voor in H2H, net als tegen Stepanek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wawrinka is volgens mij de laatste tijd wel een zekerheid als tegenstander. Als je al van Bellucci voor eigen publiek op je favoriete ondergrond verliest...
En Kiefer staat ook nog eens dik voor in H2H, net als tegen Stepanek.

Bellucci won uiteindelijk het toernooi.

En Kiefer gaf gebleseerd op, terwijl hij voorstond...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daar gaan we weeeeeeer.... come on Murray!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, dat is dus de research, hij is helemaal niet geblesseerd...

En ik twijfelde tussen een aantal gasten: Kiefer, Dancevic, Bogomolov. Toch maar voor de beste loting gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Door mijn team mis ik Querrey...Verwacht hem tegen Potro in de kwart...Jammer dat ik Sam niet kon nemen. Terecht 16x gekozen.
Reply
Waarom gaf hij dan op? Ik heb geen research gedaan, had even Kiefer in m'n team maar zag toen dat hij opgegeven had. Heb hem er toen weer uitgehaald.
Reply
kooltje Wrote:Door mijn team mis ik Querrey...Verwacht hem tegen Potro in de kwart...Jammer dat ik Sam niet kon nemen. Terecht 16x gekozen.

Querrey is in bloedvorm idd, wilde ik sowieso hebben. Ik hoop dat hij Nadal eraf rost.
Reply
Hij had al een keer trainer gevraagd om zijn enkel te tapen, maar dat tape zat niet goed. Hij wilde het nog een keer laten doen, maar mocht niet van de scheids. Toen heeft ie opgegeven uit voorzorg, dat het niet erger zou worden. Maar hij was dus gewoon aan het winnen en is ook gewoon erg in vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hij had al een keer trainer gevraagd om zijn enkel te tapen, maar dat tape zat niet goed. Hij wilde het nog een keer laten doen, maar mocht niet van de scheids. Toen heeft ie opgegeven uit voorzorg, dat het niet erger zou worden. Maar hij was dus gewoon aan het winnen en is ook gewoon erg in vorm.
Leuke info Ad...
Reply
Weer maar 1 verschil met Buurs, zijn Querrey tegen mijn Hernych en Dancevic. Nog een BUURSWEEK! :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Weer maar 1 verschil met Buurs, zijn Querrey tegen mijn Hernych en Dancevic. Nog een BUURSWEEK! :-({|=

:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:Door mijn team mis ik Querrey...Verwacht hem tegen Potro in de kwart...Jammer dat ik Sam niet kon nemen. Terecht 16x gekozen.
In je beste jaren zou je dit laf noemen, Kool. Querrey en Roddick zoveel gekozen, gewoon zekere, laffe keuzes...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is een zekere keuze niet 9 vd 10x een goede keuze Ad?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Door mijn team mis ik Querrey...Verwacht hem tegen Potro in de kwart...Jammer dat ik Sam niet kon nemen. Terecht 16x gekozen.
In je beste jaren zou je dit laf noemen, Kool. Querrey en Roddick zoveel gekozen, gewoon zekere, laffe keuzes...
:lol: Klopt!

Momenteel irriteer ik mij aan andere zekere keuzes:
Teams met Levine en Isner!
Teams met Potro en Hernych!

Niet laf maar ook opvallend: Aadje heeft Haas en Karlo!
Reply
Nee, dat is natuurlijk onzin, een zekere keuze is een laffe keuze en niet altijd een goede keuze. Daar win je op de lange termijn misschien op, maar het is gewoon saai.
Kijk naar Buurs, en ook naar jou, het meest zekere, laffe team dat je maar kunt bedenken. Daar win je zelden een weekprijs mee. Vorige week hebben jullie gegokt, en dat is beloond. Jammer dat het dan nu zo'n saai team is.

Van jou snap ik het nog wel, maar Buurs moet gewoon inhalen en gaat toch voor de meeste zekere, laffe keuzes die er zijn. Tja, dan win je nooit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Door mijn team mis ik Querrey...Verwacht hem tegen Potro in de kwart...Jammer dat ik Sam niet kon nemen. Terecht 16x gekozen.
In je beste jaren zou je dit laf noemen, Kool. Querrey en Roddick zoveel gekozen, gewoon zekere, laffe keuzes...
Was overigens een mooi TM jaar (nog bij SD). Had ik iedere week een ander team als standaard en nog zesde in eindklassement.
Reply
Djoko maar 5x vind ik toch wel opvallend, maar wel prachtig! Hier is waar het allemaal begon 2 jaar geleden, op deze banen, in die fantastische finale tegen Federer, en hier gaat ie het ook weer oppakken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een laf team zonder risico zou betekenen dat Buurs hetzelfde team als Monsterachtig zou moeten hebben, ze hebben nu juist onwijs veel verschillen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Een laf team zonder risico zou betekenen dat Buurs hetzelfde team als Monsterachtig zou moeten hebben, ze hebben nu juist onwijs veel verschillen!
Dat is wel een hele kromme redenatie. Buurs heeft gewoon een laf team. Er zijn zoveel verschillen, omdat Monsterachtig durft, zoals al het hele jaar, Buurs niet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, dat is natuurlijk onzin, een zekere keuze is een laffe keuze en niet altijd een goede keuze. Daar win je op de lange termijn misschien op, maar het is gewoon saai.
Kijk naar Buurs, en ook naar jou, het meest zekere, laffe team dat je maar kunt bedenken. Daar win je zelden een weekprijs mee. Vorige week hebben jullie gegokt, en dat is beloond. Jammer dat het dan nu zo'n saai team is.

Van jou snap ik het nog wel, maar Buurs moet gewoon inhalen en gaat toch voor de meeste zekere, laffe keuzes die er zijn. Tja, dan win je nooit...

Volgens mij sta ik er veeeeeeeeeel beter voor dan jij in de medaille spiegel :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Een laf team zonder risico zou betekenen dat Buurs hetzelfde team als Monsterachtig zou moeten hebben, ze hebben nu juist onwijs veel verschillen!
Omdat Monsterachtig een gewaagd team heeft.
Ik koos mede Federer omdat ik Monster op Murray inschatte. Helaas.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Een laf team zonder risico zou betekenen dat Buurs hetzelfde team als Monsterachtig zou moeten hebben, ze hebben nu juist onwijs veel verschillen!
Dat is wel een hele kromme redenatie. Buurs heeft gewoon een laf team. Er zijn zoveel verschillen, omdat Monsterachtig durft, zoals al het hele jaar, Buurs niet!

Hoezo durft..???

Nogmaals hij kiest in zijn ogen het beste team.

Hij heeft daarin vaak gelijk gehad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer nemen is gewoon ballen hebben, Roddick en Murray is gewoon zeker en laf.

En idd, zijn gewaagde keuzes worden consequent beloond, misschien moet je daar eens van leren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Een laf team zonder risico zou betekenen dat Buurs hetzelfde team als Monsterachtig zou moeten hebben, ze hebben nu juist onwijs veel verschillen!
Dat is wel een hele kromme redenatie. Buurs heeft gewoon een laf team. Er zijn zoveel verschillen, omdat Monsterachtig durft, zoals al het hele jaar, Buurs niet!

Hoezo durft..???

Nogmaals hij kiest in zijn ogen het beste team.

Hij heeft daarin vaak gelijk gehad.
Hoezo durft..??
Omdat het een team is dat niet gangbaar is.
Hij kan ook gewoon de veel gekozen Roddick, Potro en Murray nemen en het voor lief nemen dat de gokkende mensen met Federer iets inlopen.
Iedereen weet dat op snelle banen Murray en Roddick veel gekozen worden.
Reply
Wat een onzin zeg. Je neemt toch gasten waarvan je denkt dat ze ver kunnen komen? Monster denkt Fed, Buurs Murray. Waarom is Murray nemen dan zeker en laf? Beide geen ritme, zelfde kwaliteiten enz.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Precies CC...

Nu hopen dat de laffe keuzes goed uitpakken :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Wat een onzin zeg. Je neemt toch gasten waarvan je denkt dat ze ver kunnen komen? Monster denkt Fed, Buurs Murray. Waarom is Murray nemen dan zeker en laf? Beide geen ritme, zelfde kwaliteiten enz.
Omdat je weet dat het merendeel Murray neemt. Als Monster dat keer op keer zou doen is er niemand die hem meer inhaalt. Deze week kan hij een behoorlijke nederlaag om de oren krijgen.

Komt bij dat je met Murray nog geld over hebt voor andere laffe keuzes...he Buurs?...Levine en Isner Undecided
Reply


Forum Jump: