The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Montreal
Wawrinka is ook niet best.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus, wat een dramatisch begin zeg, van beiden. Kiefer heeft volgens mij al 10 ballen in het net geslagen :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, maar ik verwachtte ook niet veel van Wawrinka, anders zou ik Kiefer ook niet genomen hebben. Maar het niveau is inderdaad treurig van beide mannen.
Reply
Chardy krijgt m niet uitgeserveerd tegen Lu en wordt teruggebroken :lol:
Reply
Behoorlijk matig idd, dat moet geen probleem zijn voor Murray...
Reply
chardy heeft iig 2 mp gemist :8:

kiefer loopt bijna niet...
toch niet helemaal fit lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee, mijn ijdele hoop was nog dat Chardy het Murray lastig kon maken, maar dat moet Monfils dan maar doen. Nu weer 0-30 trouwens.
Reply
kom op Chardy. Afmaken dit. En dan lekker ballen tegen Murpay!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En afgelopen, blijft een goede gast, die Chardy!
Reply
Knap hoor van Chardy, wat een held hè ML?
Reply
klasse Chardy! Eerste punten zijn binnen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Knap hoor van Chardy, wat een held hè ML?

Zie hierboven, een held gaat me wat ver, maar een goede gast is het zeker!
Overigens ga ik omschakelen om Nadal en Djokovic in de dubbels te zien acteren.....
Reply
Die backhand van Wawrinka is vandaag dramatisch zeg Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Echt? Dat kan me echt niks schelen. Kiefer blijven steunen!
Reply
3 domme backhandmissers in deze game #-o

Reply
Tjonge, wat een lelijke pot zeg, hier ga ik niet voor opblijven. Had wel iets meer verwacht van Kiefer, hij mag vooral wat beter serveren...
Reply
Eindelijk de break =D>

Goed moment om te gaan pitten.

Reply
Ad Wim Wrote:Echt? Dat kan me echt niks schelen. Kiefer blijven steunen!

Deze partij is het aanzien helaas niet waard, en dreigt ook nog fout te lopen. Ik wacht deze set even af en dan ga ik om.
Reply
Tja, Wawrinka is slecht, zoals verwacht. Helaas is Kiefer nog slechter :|
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, Wawrinka is slecht, zoals verwacht. Helaas is Kiefer nog slechter :|

Precies, daarom ga ik maar voor hopelijk wat vermakelijker tennis.
Reply
En nu kan Wawrinka opeens weer tennissen, beetje laat vriend...
Reply
Nou, zo goed is het niet hoor, het is dat Kiefer zo aan het prutsen is...
Reply
Klopt ook, maar deze laatste game was vrij netjes. Zo had ie echt nooit van Bellucci verloren...
Reply
Nee klopt, toen maakte hij waarschijnlijk nog eens wat meer fouten. Maar dit lijkt toch hard te gaan nu.
Reply
Kiefer is wel zo ontzettend 2006 jongens, die gaat echt niet meer van top 20 gasten winnen. Zelfs voor 500 euro pak ik 'm niet meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En meteen de break weer voor Wawje. =D>
Reply
Nou, na Kunitsyn is Kiefer een goede tweede qua wanprestatie vandaag. Gaat echt helemaal nergens over. Ballen vanuit het niks midden in het net en dramatisch serveren, volgens mij haalt ie de 180 kmh niet eens.
Ook totaal geen beleving, totaal niet des Kiefers dit...
Reply
centre court Wrote:Kiefer is wel zo ontzettend 2006 jongens, die gaat echt niet meer van top 20 gasten winnen. Zelfs voor 500 euro pak ik 'm niet meer.
Ga je ook een keer iets vooraf zeggen?
En Berdych een tijdje geleden, dat was een top 20-gast...

En Wawrinka is geen top 20 meer, en tennist ook al tijden niet meer zo.
Reply
Dat ik Kiefer als enige speler van rond de 500 euro niet heb zegt genoeg toch lijkt me? Kan moeilijk alle spelers benoemen na de deadline. Volgens mij heb ik jou over H2H's horen praten tegen Waw en Step. Dan pleeg ik liever geen research dan dit soort research. Maar Waw is er nog niet... hup Stan!
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Kiefer is wel zo ontzettend 2006 jongens, die gaat echt niet meer van top 20 gasten winnen. Zelfs voor 500 euro pak ik 'm niet meer.
Ga je ook een keer iets vooraf zeggen?
En Berdych een tijdje geleden, dat was een top 20-gast...

En Wawrinka is geen top 20 meer, en tennist ook al tijden niet meer zo.

Zijn pot tegen Murray op Wimbledon was een positieve uitschieter natuurlijk, maar verder volkomen mee eens. Kiefer zou van iedereen hebben verloren vandaag.
Reply

Forum Jump: