The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Montreal
H2H is de grootste bullshit die bestaat.
Reply
andre Wrote:H2H is de grootste bullshit die bestaat.

Nee Andre, H2H zijn feiten.
Reply

Niet altijd, wanneer 't 7-0 is voor een speler kun je rustig stellen dat die tegenstander 'm wel ligt, maar Ad noemt specifiek deze 2-1 H2H met wedstrijden uit 2007 en eerder. Vind ik niet zo sterk. Daarnaast is Kiefer niet heel fit en wint ie uberhaupt weinig potjes. En dan Berdych noemen als tegenstander uit de top 20 die hij heeft verslagen... Berdych verloor vorige week een set met 6-2 van Isner. Veel gekker moet 't toch niet worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Dat ik Kiefer als enige speler van rond de 500 euro niet heb zegt genoeg toch lijkt me? Kan moeilijk alle spelers benoemen na de deadline. Volgens mij heb ik jou over H2H's horen praten tegen Waw en Step. Dan pleeg ik liever geen research dan dit soort research. Maar Waw is er nog niet... hup Stan!
Die H2H was voor mij het laatste zetje om Kiefer te nemen, maar hij is natuurlijk ook gewoon prima in vorm en Wawrinka totaal niet. Helaas is het vandaag volledig andersom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:

Nee Andre, H2H zijn feiten.

H2H is ook een statistiek, en die tellen niet in topsport. Is altijd op basis van het verleden. Federer heeft een negatief H2H tegen Hrbaty. Als die morgen tegen elkaar spelen pakt Hrbaty echt geen game hoor.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Dat ik Kiefer als enige speler van rond de 500 euro niet heb zegt genoeg toch lijkt me? Kan moeilijk alle spelers benoemen na de deadline. Volgens mij heb ik jou over H2H's horen praten tegen Waw en Step. Dan pleeg ik liever geen research dan dit soort research. Maar Waw is er nog niet... hup Stan!
Die H2H was voor mij het laatste zetje om Kiefer te nemen, maar hij is natuurlijk ook gewoon prima in vorm en Wawrinka totaal niet. Helaas is het vandaag volledig andersom.

Kiefer prima in vorm? Door 1 toernooitje op gravel? Veel meer kan ik er niet van maken hoor.
Reply
Het is onzin dat die niet tellen natuurlijk. Zelfs bij de beste tennisser allertijden tellen ze: Murray-Federer op HC...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:

Kiefer prima in vorm? Door 1 toernooitje op gravel? Veel meer kan ik er niet van maken hoor.
2. En dat is al stukken meer dan de wanprestaties die Wawrinka de laatste weken leverde. En met Stepanek weet je het ook niet. Het is gewoon een vrij logische, onderbouwde keuze, dat kun je moeilijk weerleggen.
Reply
Het was een aardige keuze omdat ie erg goedkoop was. Maar ik heb de 2e set zitten kijken, wat een drama zeg. Hoe heeft hij die 4 games in de 1e set gepakt?
Reply
Tja, maar dat is dus moeilijk te voorspellen. Als we dat hadden geweten, hadden we hem natuurlijk nooit genomen. Maar goed, dat is het risico van kleine knakkers. Querrey kan ook zomaar van Petzschner of Robredo verliezen, of Isner van Levine.
Reply
Daarom heb ik ook geen querrey en wel levine. Icon_twisted
Reply
Prima Wawie!!! Dag Nico!
Dag Cilic!

Nadal gaat van Djoko winnen!
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, maar dat is dus moeilijk te voorspellen. Als we dat hadden geweten, hadden we hem natuurlijk nooit genomen. Maar goed, dat is het risico van kleine knakkers. Querrey kan ook zomaar van Petzschner of Robredo verliezen, of Isner van Levine.

En Petzscher wint keurig in straight sets! =D>
Reply
Centre Court week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Querrey, jammer van Dancevic, maar daar valt wel mee te leven. Ook goed om te zien dat Monfils terug is =D>
Reply
zolang Simon gehad en toch voor Tsonga gegaan, laat dit dam eens goed gaan. Querrey is natuurlijk weer klote. Pfff
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tuurlijk Simon en Petje!

Querrey en Dancevic, de twee meest gekozen spelers die ik niet heb Hakkuh
Reply
Jij bent echt goed zeg =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Klasse Querrey, jammer van Dancevic, maar daar valt wel mee te leven. Ook goed om te zien dat Monfils terug is =D>
Helemaal terug is wat overdreven, de volgende ronde is een echte test.
Reply
Helemaal terug zeg ik dan ook niet, hij is terug, en wint zijn eerste ronde. Nu zullen we inderdaad zien waar hij staat, maar ik ga uit van een winstpartij.
Reply
Haha lekker hoor...Dag Kierfer, Dag Sam, Dag Frank!
Vanavond een mooi oop!
Hewitt en Isner er ook nog even zsm uit en het is een goede keuze geweest om voor de grote jongens te gaan!
Alleen Bogomolov gaat stunten natuurlijk tegen Robredo.
Reply
Ik hoop met je mee voor vanavond, Kool! [-o<

Reply
buurs Wrote:Ik hoop met je mee voor vanavond, Kool! [-o<
tja...Je hebt een kleine voorsprong op Monster, maar als Federer het toernooi gewoon wint dan zijn deze paar puntjes nutteloos.
Wint Murray het toernooi en Roddick zeker in de halve finale dan kan het hard gaan voor je...Pak je zo 1000 punten terug.
Reply
Klopt, maar ik zie Federer niet "gewoon" het toernooi winnen.

Murray lijkt me favoriet.

Federer heeft de afgelopen weken weinig getraind en vorig jaar is al gebleken dat hij niet ongenaakbaar meer is.

Stepanek en Simon/Tsonga kunnen het hem weleens lastig gaan maken.

Anders moet Murray het klusje zelf maar klaren.

En Nadal doet weer mee, dus Federer krijgt weer last van de bibberitus :8:

Reply
Federer is op iets ander niveau als vorig jaar natuurlijk.
Maakt wel veel verschil zeg de keuze Murray/Federer, als het waar is waar bijna iedereen vanuit gaat dat hun het toernooi winnen.
Scheelt gewoon even 1280 punten.

Je noemt het schema van Federer en dat is inderdaad niet gemakkelijk met spelers die heel hoog niveau halen tijdens hun pieken.
Maar Murray gaat er ook niet eenvoudig doorheen fietsen.
Reply
Volgens mij heeft Murray verreweg de lastigste loting van allemaal, dus die moet daar eerst maar eens zien te komen. En Stepanek en Tsonga een bedreiging noemen? Die hebben idd wel heel veel gespeeld en zijn in vorm...
En die toppers spelen nooit tussen Wimbledon en Canada, en toch winnen ze altijd, rara hoe kan dat?
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij heeft Murray verreweg de lastigste loting van allemaal, dus die moet daar eerst maar eens zien te komen. En Stepanek en Tsonga een bedreiging noemen? Die hebben idd wel heel veel gespeeld en zijn in vorm...
En die toppers spelen nooit tussen Wimbledon en Canada, en toch winnen ze altijd, rara hoe kan dat?
Nou? Kom op met die visie van je?
Ze hebben gewoon veel meer kwaliteit?
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij heeft Murray verreweg de lastigste loting van allemaal, dus die moet daar eerst maar eens zien te komen. En Stepanek en Tsonga een bedreiging noemen? Die hebben idd wel heel veel gespeeld en zijn in vorm...

Jij hebt het altijd maar over vorm :lol:
Jij leert het ook nooit.
Kiefer en Dancevic gingen er gister toch ook hard af?
Wat te denken van Querrey...

Simon en Tsonga zijn top op HC.

Federer vindt het niet fijn tegen Simon te spelen.

Tsonga heeft tegen Isner maar net verloren.
Achteraf gezien een niet eens zo slechte prestatie.

Tsonga is nu ook weer een week verder.

Stepanek en Simon zie ik als de gevaarlijkste klanten voor Federer.

Murray heeft idd lastiger.

Hewitt/Monfils/Karlo/Davy zullen het hem ook heel lastig maken.

Reply
Ja. En ze hebben niet zoveel wedstrijden nodig als de anderen, ze hebben de kwaliteit om er meteen te staan. Bovendien hebben ze meer ervaring met het lang niet spelen van wedstrijden en zitten ze echt niet stil.
Reply
buurs Wrote:

Jij hebt het altijd maar over vorm :lol:
Jij leert het ook nooit.
Kiefer en Dancevic gingen er gister toch ook hard af?
Wat te denken van Querrey...

Simon en Tsonga zijn top op HC.

Federer vindt het niet fijn tegen Simon te spelen.

Tsonga heeft tegen Isner maar net verloren.
Achteraf gezien een niet eens zo slechte prestatie.

Tsonga is nu ook weer een week verder.

Stepanek en Simon zie ik als de gevaarlijkste klanten voor Federer.

Murray heeft idd lastiger.

Hewitt/Monfils/Karlo/Davy zullen het hem ook heel lastig maken.
Jij kiest Roddick, Querrey, Isner en Potro zeker op hun mooie blauwe ogen?
Reply

Forum Jump: