The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Montreal
En wat is Davy in topvorm zeg, Gonzalez speelt gewoon goed, maar niets tegen te beginnen zo.

En idd Hag, zeer zuur deze partij.
Reply
Klasse Davy, op jou kan ik gelukkig wel vertrouwens! =D>
Reply
En daarmee twee directe confrontaties met Buurs in de QF. Als die toch eens goed zouden vallen [-o<
Reply
Als Federer en Tsonga winnen dan staan gewoon de nummers 1 t/m 8 van de plaatsingslijst in de kwartfinales. Lijkt het oude damestennis wel. :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Pfff, waarom kan niemand nou eens gewoon een TB van Roddick winnen? Wordt die laffe keuze nog niet afgestraft. Dan Djokovic maar. Misschien nog wel beter voor hem dat ie Roddick loot en niet Verdasco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja het was nog gekker. Verdasco de hele partij geen break tegen, maar op 5-5 ineens 6 fouten en een break. Dan 40-15 voor Roddick, maar door klasse punten van Verdasco en een ongelukkige gebroken snaar bij Roddick ineens toch de TB. Daar begint Verdasco weergaloos, maar door het servicegeweld en wat UE toch de TB naar Rod.

Overigens wonnen Isner en Potro vorige week gewoon TB van hem, en ook Fed op Wimbledon natuurlijk 2x. Ik heb wel vertrouwen in Djoko, die moet dit wel kunnen winnen.
Reply
Tja, aangezien Buurs de laatste weken alles mee zit, heb ik er weinig vertrouwen in.

Maar wat een belangen zeggen, Match of the Week met afstand!
Helaas kan ik hem wederom niet zien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Morgen zal het voor mij ook lastiger worden, maar ook vandaag heb ik grotendeels gemist. Maar sowieso een brute line-up morgen natuurlijk, als zoals Tripple al terecht aangaf de complete top-8 in de QF staat. Ik zie zelf misschien nog wel meer uit naar Davy-Murray, want Davy is echt in absolute topvorm.
Reply
Dat is een prachtpot op papier ja, maar minder belangen voor mij aangezien ik die Murray wel zie winnen.

Zie dat Roddick-Djoko de avondpartij wordt, misschien dat ik er dan nog wel iets van zie. Maar ik weet niet of ik dat wil, als ik zo weer de scoreline van Roddick van vandaag zie...
Reply
Ik had het vandaag echt niet verwacht, de laatste close potjes tegen grote mannen verloor Roddick toch wel vrij consequent als het spannend werd. Dat zie ik morgen ook wel weer gebeuren, Djoko is niet zo'n triller als Verdasco is aan het einde van een partij.

En Murray wint echt niet zo gemakkelijk van Davy hoor, dat is in het verleden gelukkig ook al wel gebleken, en in deze vorm wint niemand zomaar van Davy.
Reply
Ad Wim Wrote:Pfff, waarom kan niemand nou eens gewoon een TB van Roddick winnen? Wordt die laffe keuze nog niet afgestraft. Dan Djokovic maar. Misschien nog wel beter voor hem dat ie Roddick loot en niet Verdasco.

Roddick natuurlijk never in doubt in de TB's zoals je op Wimbledon keer op keer aangaf. \Big Grin/

Verder lekker hoor Murray en Potro!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heerlijk andy...Gelukkig dat Verdasco nooit belangrijke pot wint.
Leuk daty Davy zo goed speelt...
Alleen Potro had onverwacht moeite....
Roger straks nog...Belangrijk..Toch raar tegen landgenoot...Hup Roger!
Reply
Heeft Murray zo goed gespeeld als de score doet vermoeden?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Pfff, waarom kan niemand nou eens gewoon een TB van Roddick winnen? Wordt die laffe keuze nog niet afgestraft. Dan Djokovic maar. Misschien nog wel beter voor hem dat ie Roddick loot en niet Verdasco.

Noem 1 reden waarom Roddick een laffe keuze is....

Vorige week had je hem zelf nog.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
klasse Tsonga, prima!

Heeft alleen Nando 't laten liggen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tripplexxx Wrote:Als Federer en Tsonga winnen dan staan gewoon de nummers 1 t/m 8 van de plaatsingslijst in de kwartfinales. Lijkt het oude damestennis wel. :roll:
Leuke quizvraag: Wanneer was voor dit toernooi de laatste keer dat de nr's 1 t/m 8 geplaatst in de kwartfinale stonden van een Masters/GS?
Reply
Prima Roger!! Tsonga mag ook geen probleem zijn!
Murray met een knappe uitslag. Nu tegen Davy in vorm...Davai!
Reply
Mitch Wrote:
Tripplexxx Wrote:Als Federer en Tsonga winnen dan staan gewoon de nummers 1 t/m 8 van de plaatsingslijst in de kwartfinales. Lijkt het oude damestennis wel. :roll:
Leuke quizvraag: Wanneer was voor dit toernooi de laatste keer dat de nr's 1 t/m 8 geplaatst in de kwartfinale stonden van een Masters/GS?
Voor het eerst in de historie hebben de beste acht tennissers van de wereldranglijst allemaal de kwartfinales van een ATP-toernooi bereikt.

Nooit eerder gebeurt dus...
Reply
Fed - Tsonga =P~
Murray - Davy =P~
Roddick - Djoko =P~ =P~
Nadal - Potro =P~ =P~ =P~

Dat wordt genieten vanavond voor de buis vanaf 1900 uur tot een uur of 05.00 :8: :razz:
Reply
Ik zou de Smileys anders indelen :wink:
Reply
Federer, Murray, Djoko en Del Potro.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Nadal gaat zich niet laten beetnemen door Potro.
Reply
Tripplexxx Wrote:Federer, Murray, Djoko en Del Potro.
+1
Reply
Tsonga, Davy, Djoko en Potro
Reply
Haggie Wrote:Nadal gaat zich niet laten beetnemen door Potro.
:razz:
Reply
Roddick favoriet bij de Bookies...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="https://www.bwin.com/nl/tennis">https://www.bwin.com/nl/tennis</a><!-- m -->

Reply
Op Unibet inmiddels 1,65 - 2,20
Reply
Roddick maakt op dit moment gewoon weinig fouten en heeft al een aardige serie neergezet.
Eigenlijk al vanaf het gravelseizoen.

Djoko daarentegen maakt nog veel fouten en serveert niet super.

Wel kut dat ik vannacht niet kan kijken Icon_evil
Wel een interessante pot natuurlijk.

Reply
Die Djokovic heeft mij nu al een paar keer teleurgesteld, het zal toch van de zotte zijn dat hij nu ineens wel gaat vlammen.
Come on Roddick, gewoon simpel winnen in 2 sets.

En Potro moet natuurlijk Nadal verslaan, maar das logisch.
En Roger wint het toernooi. =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply

Forum Jump: