The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV Eindhoven - AFC Ajax
#91
Marcellis mis je zeker. Marcellis en Ooijer (in NL, alleen al op basis van zn ervaring) zijn de constante factoren achterin. De media suggeren dat hij wel eens op de bank kan verdwijnen, maar dat is echt onzin. Hij wordt 1x gewisseld en maakt een blunder die iedereen wel eens maakt en meteen kan hij er opeens niks meer van. Zo vermoeiend die media die elkaar nablaten om niks. Manolev deed het gisteren leuk maar heeft me nog niet overtuigd. Salcido is drama, Pieters een talent dat er wel komt. Kromkamp en Maza zijn sowieso PSV-onwaardig. Wonder dat Maza gister eens niks geks deed. En Cassio moet op doel na gisteren, al is dat ook alles behalve een geweldige keeper.

En Ajax veel beter? Dan heb je idd maar een kwartiertje gekeken dus. Iedere ploeg heeft wel een kwartiertje in een wedstrijd dat hij beter is dan de tegenstander. Zelfs de televaag gaf toe dat de zege van PSV dikverdiend was. Tis een wonder.

Dat Afellay niet veel verder dan PSV zal komen ben ik met je eens. Uit de NL-competitie zie ik sowieso alleen Suarez in staat de absolute top te halen. Romero kan ook een eind komen als hij zich doorontwikkeld. En dan heb je t wel zo'n beetje gehad qua echte toppers.
Reply
#92
Peter Wrote:En Ajax veel beter? Dan heb je idd maar een kwartiertje gekeken dus.


iig tot aan het doelpunt van doedelzak. daarvoor had psveenog geen kans gehad en had ajakkes al op 0-2 moeten staan. ik gaf geen stuiver voor de kansen van psvee, en dat gevoel werd na de 1-2 alleen maar erger.

je weet dat ik een zege sowieso verdiend noem omdat je meer gescoord heb dan je tegenstander. ik lees gewoon de wedstrijd en ik vermoed dat psvee niet meer zo boven zijn kunnen kan spelen als het een mindere tegenstander betreft of als er niet zo'n groot gat van 7 punten met ajakkes op het spel staat. dat speelde allemaal mee in het aanspreken van de krachten. daarom zeg ik, misschien heeft ajakkes wel te vroeg gescoord.
Reply
#93
blaf Wrote:je weet dat ik een zege sowieso verdiend noem omdat je meer gescoord heb dan je tegenstander.

Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je kan ook onverdiend een wedstrijd winnen...jij als Feyenoorder zou dat moeten weten...
Reply
#94
stoker! Wrote:
blaf Wrote:je weet dat ik een zege sowieso verdiend noem omdat je meer gescoord heb dan je tegenstander.

Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je kan ook onverdiend een wedstrijd winnen...jij als Feyenoorder zou dat moeten weten...

je bedoelt dat je het er niet mee eens bent moker?

dat is mijn mening, als je meer doelpunten maakt dan de tegenstander heb je verdiend gewonnen. doodziek word ik van al die journalisten die altijd maar weer moeten aangeven of ze het terecht vinden of niet. allemaal gelul, als je niet scoort, verdien je niet te winnen. denk nou eerst maar eens na over iemands standpunt, voordat je blind gaat schreeuwen. jij als marokkaan zou dat toch moeten weten. :razz:
Reply
#95
Hoezo speelde PSV boven zijn kunnen? Zo geweldig was het niet. Een spektakel ja, en een foutenfestival. Geen bijzonder goeie pot. En tegen deze Ajax-defensie scoren Twente, Feyenoord en AZ ook aan de lopende band vermoed ik.
Reply
#96
Peter Wrote:Hoezo speelde PSV boven zijn kunnen? Zo geweldig was het niet.

kun je nagaan...

ik zie ons niet snel scoren tegen wat betere ploegen zolang mario het middenveld lek nog niet boven heeft.

makaay op de bank zet wat mij betreft weinig zoden aan de dijk. daar ligt het probleem imo niet.
Reply
#97
waf Wrote:
stoker! Wrote:
blaf Wrote:je weet dat ik een zege sowieso verdiend noem omdat je meer gescoord heb dan je tegenstander.

Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je kan ook onverdiend een wedstrijd winnen...jij als Feyenoorder zou dat moeten weten...

je bedoelt dat je het er niet mee eens bent moker?

dat is mijn mening, als je meer doelpunten maakt dan de tegenstander heb je verdiend gewonnen. doodziek word ik van al die journalisten die altijd maar weer moeten aangeven of ze het terecht vinden of niet. allemaal gelul, als je niet scoort, verdien je niet te winnen. denk nou eerst maar eens na over iemands standpunt, voordat je blind gaat schreeuwen. jij als marokkaan zou dat toch moeten weten. :razz:

Dus jij vindt dat Feyenoord verdient heeft gewonnen van Heracles? Nou ik vind van niet, omdat Heracles grotere kansen heeft gecreeerd dan Feyenoord. En ik vind ook dat Makaay moet spelen en jij blijkbaar niet want hij scoort niet....

Soms ben je echt een ajacied met je redeneringen..
Reply
#98
Ik vond het overigens erg opvallend hoeveel grove fouten er door PSV werden gemaakt bij de opbouw. Ik heb écht veel ballen recht in de voet van een Ajax-speler gezien en dan niet als PSV een steekbal ofzo wou geven maar gewoon als ze een bal vanaf de rechts-mid in wilden spelen op de mid-mid of van rechts-back naar de man centraal. Dat uit zo'n fout maar 1 x gescoord is mag je Ajax wel aanrekenen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#99
Peter Wrote:En tegen deze Ajax-defensie scoren Twente, Feyenoord en AZ ook aan de lopende band vermoed ik.

Tegen deze PSV defensie scoren wij ook aan de lopende band. Dembele en Hamda rules!
Retteketet AZ, Retteketet AZ.
Waar blijft die bal,
die bal moet in het net.
Reply
Moker! Wrote:Dus jij vindt dat Feyenoord verdient heeft gewonnen van Heracles?



je bent enorm snel van begrip, zo blijkt.

Quote:Nou ik vind van niet, omdat Heracles grotere kansen heeft gecreeerd dan Feyenoord.

fijn voor je, maar ik vind het een enorme poepredenering. overigens vind ik ook dat heracles geen grotere kansen heeft gecreeerd, maar dat geheel terzijde.

Quote:En ik vind ook dat Makaay moet spelen en jij blijkbaar niet want hij scoort niet....

jammer, toch niet zo goed van begrip. ik zeg dat ik het lood om oud ijzer is, hoewel ik van mening ben dat makaay de beste doelpuntenmaker is die we hebben. de eerste helft gisteren toonde voor mij aan dat het geen verschil maakt wie je er zet zo lang de aanvoer zo dramatisch blijft.


Quote:Soms ben je echt een ajacied met je redeneringen..

je probeert me te beledigen, maar deze conclusie slaat op grond van je verhaal als een tang op een varken. ik weet werkelijk niet waar je dat vandaan haalt.

tijd voor je prozac, troetelmarokkaan. :razz:
Reply
@peter: Afellay en Dudzsak waren allebei belangrijk. Je kunt imo niet aangeven wie nu uiteindelijk het belangrijkste was.

Ik denk verder dat Toivonen nog een beetje hinder ondervindt van het jeugd EK. Maakt geen frisse indruk.

En Pieters richting basiself? Zou best kunnen, maar dat is dan echt aan gebrek van alternatieven en niet door zijn eigen spel. Wat een zooi fouten maakt die gast. Toevallig opgelet hoe hij af en toe uitverdedigt? Ballen inhouden die hij weg moet rossen waardoor het gevaarlijk wordt. Uitverdedigen met een hakje (op zijn Salcido's) waar hij echt ontsnapt dat Rommeldahl die bal niet gewoon in zijn voeten krijgt en zo naar goal loopt. Slechte inspeelballen. Pieters is echt een drama! Snap Rutten ook niet dat en Salcido en Pieters spelen. Is 1 zo'n gevaar niet genoeg? Lijkt mij wel!

En dan Ooijer. Kan idd veel verbloemen met ervaring, maar die gast is echt zo over de hill! Wint te veel duels niet, heeft te veel overtredingen nodig, heeft een minder inzicht en dito inspeelbal. Mss deed Ajax dit wel goed, maar hij moet niet de man zijn die opbouwt. Denk wel dat hij door zijn karakter belangrijk is in de groep en mss had hij gewoon een hele slechte wedstrijd. Bij dat ed van hem was uiteraard de 1e fout van Salcido (dramatisch), maar Ooijer stond daar ook helemaal fout opgesteld.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik vond Toivonen vorig seizoen ook al vaak tegenvallen in de spits. In de grote duels scoort hij nooit. Tegen de kleintjes kan iedere nr. 9 er een paar in schoppen. Ik geloof echter zeker in zijn talent en wil hem echt graag eens achter de spits zien, dat is 1 van de grote voordelen van dat ultra-aanvallende systeem van Twente-uit. Nadeel is dan weer dat Koevermans er dan in staat. Stel dan Reis op als spits of desnoods Danko. Koef kan gewoon niet.

Pieters was zondag zeker wel beter dan Salcido vond ik. Tis heus niet top, maar Pieters is een talent dat kan groeien, Salcido wordt met de week erger. Ik zie ze dan ook niet beiden in mijn beoogde verdediging. Die bestaat uit Manolev (ook bij gebrek aan beter), Marcellis, Ooijer en Pieters. Salcido gaf in 1 helft tegen Ajax gewoon bijna 3 doelpunten weg (al miste Suarez met dat lobje), dan kun je mi nooit zeggen dat Pieters even slecht was en kun je ook nooit meer zeggen dat Salcido nog in PSV-shirt thuishoort. Donderdag zal het door de blessures en schorsingen nog 1x moeten, maar daarna op de bank die gast! Laat het hem maar eens voelen zodat hij een tijdje nadenkt over waar de echte Salcido is gebleven, hebben we misschien na de winterstop weer wat aan hem. Als je m maar gewoon in de basis houdt blijft hij zo sukkelen. Pieters knokte tegen Ajax 90 minuten lang en kon gewoon nauwelijks nog lopen op het eind, alleen dat al is iets wat ik bij Salcido nog in geen 100 jaar zie en alleen al daarom zie ik liever Pieters. Als het kwalitatief niet top is moet je iig strijden tot je erbij neervalt.

Ooijer is misschien iets minder dan zn vorige PSV-periode, maar zeker niet over the hill voor dit niveau en je moet niet vergeten dat PSV nauwelijks betere tegenstanders gaat treffen dan Twente en Ajax dit seizoen. In beide duels vond ik hem niet onvoldoende en (weer bij gebrek aan beter) behoorde hij zelfs tot de besten achterin. Geen enkele verdediger uit de eredivisie lijkt mij in staat Suarez 90 minuten in toom te houden, die is gewoon veel te goed voor Nederland. Maar Ooijer blijft fluitend op de been in de eredivisie dit jaar als hij fit blijft (grootste punt van zorg toch altijd met hem). Dat we in Nederland niet 2 CV's hebben kunnen opleiden die beter zijn dan zo'n 36-jarig waardoor hij straks op het WK misschien ook wel basiskracht is van Oranje is dan weer super triest.
Reply
Peter Wrote:Dat we in Nederland niet 2 CV's hebben kunnen opleiden die beter zijn dan zo'n 36-jarig waardoor hij straks op het WK misschien ook wel basiskracht is van Oranje is dan weer super triest.

hoho, 3 wedstrijden, 0 tegendoelpunten: ron vlaar \Big Grin/
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Dat we in Nederland niet 2 CV's hebben kunnen opleiden die beter zijn dan zo'n 36-jarig waardoor hij straks op het WK misschien ook wel basiskracht is van Oranje is dan weer super triest.

hoho, 3 wedstrijden, 0 tegendoelpunten: ron vlaar \Big Grin/

Die is tegen die tijd allang weer 9 maanden uit de running zoals elk seizoen. Helaas. Geweldige verdediger, maar vraag me echt af of die ooit een seizoen heel gaat blijven. Tis nog erger dan bij Arjen Robben, echt zonde.
Reply
waf Wrote:
Quote:En ik vind ook dat Makaay moet spelen en jij blijkbaar niet want hij scoort niet....

jammer, toch niet zo goed van begrip. ik zeg dat ik het lood om oud ijzer is, hoewel ik van mening ben dat makaay de beste doelpuntenmaker is die we hebben. de eerste helft gisteren toonde voor mij aan dat het geen verschil maakt wie je er zet zo lang de aanvoer zo dramatisch blijft.

Hoe kun je zeggen dat degene die een wedstrijd wint verdiend heeft gewonnen EN Makaay de beste doelpuntenmaker vinden als hij nauwelijks scoort?
Reply
Moker! Wrote:
waf Wrote:
Quote:En ik vind ook dat Makaay moet spelen en jij blijkbaar niet want hij scoort niet....

jammer, toch niet zo goed van begrip. ik zeg dat ik het lood om oud ijzer is, hoewel ik van mening ben dat makaay de beste doelpuntenmaker is die we hebben. de eerste helft gisteren toonde voor mij aan dat het geen verschil maakt wie je er zet zo lang de aanvoer zo dramatisch blijft.

Hoe kun je zeggen dat degene die een wedstrijd wint verdiend heeft gewonnen EN Makaay de beste doelpuntenmaker vinden als hij nauwelijks scoort?

tsja, ik vind ook dat de meeste marokkanen en/of marokkaansbloedigen in dit land mogen blijven, terwijl ze geen flikker aan de maatschappij toevoegen. zo gaat dat he met meningen, dat zijn nu eenmaal geen feiten.
Reply
Dat ze niks toevoegen is wel een feit...
Reply
kooltje Wrote:Dat ze niks toevoegen is wel een feit...

klopt, maar mijn mening is dat ze toch mogen blijven.

mokeristen vragen zich af hoe je dat kunt zeggen.
Reply
kooltje Wrote:Dat ze niks toevoegen is wel een feit...

Dat is juist geen feit!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Idd! Het zijn negers die niks toevoegen...
Reply
waf Wrote:
kooltje Wrote:Dat ze niks toevoegen is wel een feit...

klopt, maar mijn mening is dat ze toch mogen blijven.

mokeristen vragen zich af hoe je dat kunt zeggen.

Alsof het wat uitmaakt of jij nu wel of niet vindt dat ze mogen blijven...
Reply
kooltje Wrote:Dat ze niks toevoegen is wel een feit...


Nou leef je uit met de gemeenteraadsverkiezingen in Almere zou ik zeggen...misschien veranderd er dan wel wat..
Reply
Moker! Wrote:
waf Wrote:
kooltje Wrote:Dat ze niks toevoegen is wel een feit...

klopt, maar mijn mening is dat ze toch mogen blijven.

mokeristen vragen zich af hoe je dat kunt zeggen.

Alsof het wat uitmaakt of jij nu wel of niet vindt dat ze mogen blijven...

een beetje rustig maar, want ik ga voor wilders in de gemeenteraad van den haag. als ik van mening verander heb je te weinig aan je dosis prozac.
Reply
Moet ie wel de meerderheid halen in de raad...en dat zie ik niet gebeuren....stem jij lekker op Wilders knul...dat doen al die geadopteerde negertjes uit afrika dus wat dat betreft ben je echt niet uniek hoor...
Reply
zeg, troetelmarokkaan, ik heb nergens gezegd dat ik op wilders stem.

maar als ik je goed begrijp hebben zelfs geadopteerde negers uit afrika een tiefeshekel aan marokkanen.

waarom staat er eigenlijk een uitroepteken achter je naam? wat is dat voor opdringerig gedoe?
Reply
geadopteerde negers uit afrika zijn gewoon bounty's dus dat heb je goed begrepen....

als jij een uitroepteken zo interpreteert dan had jouw naam alleen uit uitroeptekens moeten bestaan...klein klein negertje..ennuh ga een keer naar de kapper...

[Image: 97bb68fc_haar_pet.jpg]
Reply
Moker! Wrote:geadopteerde negers uit afrika zijn gewoon bounty's dus dat heb je goed begrepen....

als jij een uitroepteken zo interpreteert dan had jouw naam alleen uit uitroeptekens moeten bestaan...klein klein negertje..ennuh ga een keer naar de kapper...

[Image: 97bb68fc_haar_pet.jpg]

nee jij!
Reply
Moker! Wrote:
blaf Wrote:je weet dat ik een zege sowieso verdiend noem omdat je meer gescoord heb dan je tegenstander.

Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je kan ook onverdiend een wedstrijd winnen...jij als Feyenoorder zou dat moeten weten...

Er was vroeger op dit forum iemand die ook Waf regelmatig Blaf noemde, wie was dat ook al weer? :-k
May The Schwartz Be With You
Reply
Gelieve niet meer te reageren, dan kan dit pijnlijke topic mooi wegzakken... :wink:
Reply
Oke Fabian, doen we :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: