Threads: 31
Eenendertigen? Toepen? Hartenjagen?
Laten we klaverjassen :8:
En ik zie het allemaal wel zaterdag, slaapspullen meenemen is uiteraard geen probleem!
Threads: 131
eens ML :8:
Die kaartspelletjes van Haggerman speel ik wel met opa en mijn neefje van 8 :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 23
buurs Wrote:Hoe liggen de verhoudingen met tennis tussen cc en haggie?
CC is een stugge, tactiche tennisser die het van zijn mentaliteit en stabiliteit moet hebben. Rally's van 30 slagen zijn voor CC geen uitzondering. Met 2 toernooioverwinningen in de 7 is hij tevens bezig aan een sterke reeks. Meer dan ooit van tevoren weet CC regelmatig te winnen van Haggie. Van de een op de andere dag kan Haggie echter ook ineens omslaan en CC van de baan af rossen. Hier wordt meteen de wisselvalligheid van Haggie aangekaart. Maar ik weet wel dat Haggie er staat zaterdag, onder druk speelt hij z'n beste potten.
Beetje jammer buurs dat je net voor onze onderlinge confrontatie al met smoesjes moet komen :razz:
Threads: 328
Sportquiz, YES !!!! kan ik ook ergens aan meedoen =D> Poolen had nog wel gelukt, jammer dat het niet door kan gaan. Ik heb er zin in! Kan je ook Sport 1 in Baak ontvangen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Potje Triviant hoort er ook wel bij vind ik
Scholten! Wrote:buurs Wrote:Hoe liggen de verhoudingen met tennis tussen cc en haggie?
CC is een stugge, tactiche tennisser die het van zijn mentaliteit en stabiliteit moet hebben. Rally's van 30 slagen zijn voor CC geen uitzondering. Met 2 toernooioverwinningen in de 7 is hij tevens bezig aan een sterke reeks. Meer dan ooit van tevoren weet CC regelmatig te winnen van Haggie. Van de een op de andere dag kan Haggie echter ook ineens omslaan en CC van de baan af rossen. Hier wordt meteen de wisselvalligheid van Haggie aangekaart. Maar ik weet wel dat Haggie er staat zaterdag, onder druk speelt hij z'n beste potten.
Beetje jammer buurs dat je net voor onze onderlinge confrontatie al met smoesjes moet komen :razz:
CC is dus een pieler en Haggie een alles of niets speler :8:
Met pielers weet ik wel raad en met rossers ook wel :razz:
Komt goed dus :8:
We gaan hoe dan ook spelen, Scholten.
Ik ga deze week sowieso nog een keer trainen, dus ik hoop dat het dan beter gaat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Dat vind ik op zich ook Scholten. Laat ik de schone taak op me nemen livescores op het forum te plaatsen :-({|=
Stille Wrote:Sportquiz, YES !!!! kan ik ook ergens aan meedoen =D> Poolen had nog wel gelukt, jammer dat het niet door kan gaan. Ik heb er zin in! Kan je ook Sport 1 in Baak ontvangen?
Anders gaan wij gewoon ff ergens poolen.
Triviant mag inderdaad niet ontbreken, met het mes op tafel is ook altijd leuk :lol:
Scholten! Wrote:Potje Triviant hoort er ook wel bij vind ik
We hebben maar 1 dag he :8:
mindlight Wrote:Triviant mag inderdaad niet ontbreken, met het mes op tafel is ook altijd leuk :lol:
Bij dat spel is Ad favoriet :8:
Ik vind het allemaal goed. Ik vermaak me wel. Jammer dat ik wel zaterdagavond terug moet maar ik zal er vroeg zijn (uur of 12)
Threads: 21
buurs Wrote:Hoe liggen de verhoudingen met tennis tussen cc en haggie?
Vandaag ook weer potje gespeeld. Helaas brak op 5-3* in mijn voordeel m'n snaar. Was een kwalitatief goede pot. Ik ben er wel klaar voor om zaterdag een paar potjes te spelen. Als Haggeman nou op z'n werk m'n bespanningen even regelt komt 't goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Welke voorkeuren liggen er wbt eten? We kunnen natuurlijk bbq-en, al weet ik niet hoe 't weer is zaterdag. Pizza's bestellen is ook een optie. Patat halen natuurlijk ook. Brand maar los.
Zaterdag is het droog en rond de 21 graden. Alhoewel ik zou niets meer over het weer zeggen :roll: BBQ'en is wel het gezelligst denk ik
Threads: 166
Scholten! Wrote:Potje Triviant hoort er ook wel bij vind ik
En waar blijft mijn favoriete onderdeel????
100 meter sprint :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Doen ze in Baak ook een slootje springen, koeievlaaien smijten en kippen slachten?
Stille Wrote:Zaterdag is het droog en rond de 21 graden. Alhoewel ik zou niets meer over het weer zeggen :roll: BBQ'en is wel het gezelligst denk ik
Ik vind BBQ-en ook het gezelligst, maar ook het meeste werk. Een patatje halen is simpeler.
Liever geen pizza.
Scholten! Wrote:buurs Wrote:Hoe liggen de verhoudingen met tennis tussen cc en haggie?
Ik hoor het alweer. Ik ben dus de minste tennisser zaterdag met mijn niveautje 8.
Maar ik doe wel mee, er moet er toch één de verliezer zijn...
Stille Wrote:Doen ze in Baak ook een slootje springen, koeievlaaien smijten en kippen slachten?
Nope, alleen brommers kiek'n en struuk'n duuk'n.
Brommers kiek'n is een onderdeel dat ik al eens getest heb, dat kunnen we ook wel in het schema passen toch? :8:
Struuk'n duuk'n ken ik niet, maar het klinkt al net zo leuk :-({|=
Threads: 97
Scholten! Wrote:Potje Triviant hoort er ook wel bij vind ik jaaaaa, kan ik ook nog iets winnen!
je hebt toch die versie uit de begin jaren negentig he, want die laatste edities zijn allemaal triest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Wij spelen de laatste weken vrij serieus jeu de boulles, dus als de banen vrij zijn kunnen we hier ook altijd nog een toernooitje in spelen.
Struuk duuken is voor 's nachts als iedereen straal bezopen is. De 100 meter sprint is 't enige onderdeel dat Buurs op zijn naam zal schrijven wanneer Ad achter hem aan zit nadat Buurs Ad met een netballetje heeft verslagen met tafeltennis.
:
Wil CC nog wat winnen, moet er gepokerd worden of een hengeltje uitgegooid worden in de Baakse Beek, het domein van CC.
Een hengeltje werpen is ook wel aan mij besteed, evenals pokeren natuurlijk! De Baakse Beek klinkt als een mooie titel voor een nieuwe Suske en Wiske trouwens
Threads: 5
komt er nog iemand uit de buurt van den haag die ook gaat?
Stille uit Rotterdam, maar die gaat 's-avonds al terug....
Threads: 67
Daar is onze tenniskampioen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Eten: BBQ.
Drinken: Bier. Grolsch? Heineken? Warsteiner?
Threads: 97
zeker geen grolsch!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
|