The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2009
mindlight Wrote:Wel aan de uitslag te zien is dat Nadal ook goed speelde. Opvallend dat ik zelfs van Buurs hier geen post over lees....

Fed heeft natuurlijk een makkie tot de QF, als hij voor die tijd een set verliest zou het niet best zijn.
Tegen Gasquet...Das natuurlijk helemaal niks momenteel.
Reply
mindlight Wrote:Wel aan de uitslag te zien is dat Nadal ook goed speelde. Opvallend dat ik zelfs van Buurs hier geen post over lees....

Fed heeft natuurlijk een makkie tot de QF, als hij voor die tijd een set verliest zou het niet best zijn.

Ik vond Rafa helemaal niet zo geweldig spelen.
Ik vond Gasquet voornamelijk heel zwak.

Hij had een paar leuke punten, maar miste veel te veel ritme.
En hij is nog nooit een plaaggeest voor Nadal geweest.

De echte test word pas Monfils.

En de tegenstander waar ik bang voor ben is Tsonga.
Ik zie hem hier wel de halve finale halen.

Ik heb ook alle mogelijke manieren geprobeerd om Jo in mijn team te krijgen, maar dan moest ik Roddick laten vallen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:

Ik vond Rafa helemaal niet zo geweldig spelen.
Ik vond Gasquet voornamelijk heel zwak.

Hij had een paar leuke punten, maar miste veel te veel ritme.
En hij is nog nooit een plaaggeest voor Nadal geweest.

De echte test word pas Monfils.

En de tegenstander waar ik bang voor ben is Tsonga.
Ik zie hem hier wel de halve finale halen.

Ik heb ook alle mogelijke manieren geprobeerd om Jo in mijn team te krijgen, maar dan moest ik Roddick laten vallen.

Tsonga zal idd wel QF halen, maar Roddick met SF is rendabeler, logische keuze. Nadal speelde misschien niet helemaal top, maar dat was ook totaal niet nodig natuurlijk. 10 UE over de hele pot is niet veel.
Maar dit begint een beetje te omgekeerde wereld te lijken, nu zit ik hier gewoon Rafa te verdedigen tov buurs, dat lijkt me niet de bedoeling. Dus idd, Rafa was ruk Puke

En Federer die goed speelde kan ik me uiteraard wel voorstellen, maar die setstanden zien er niet echt lekker uit tegen Greul...
Reply
En de stats spreken ook niet echt in het voordeel van een goed spelende federer.

roddick moet eerst langs verdasco en djoko zien te komen.

tsonga langs gonzo en nadal.

roddick geef ik iets meer kans, maar tsonga - nadal zie ik als 45-55
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gruel speelde heel behoorlijk. Goede returns vooral.
Als Tsonga in topvorm is kan Nadal het wel schudden...Die is niet fit genoeg om 3 poeiers per rally terug te brengen.
Reply
Ik hoor net dat Federer zelfs sp's tegen heeft gehad, dat is echt niet best hoor.
Reply
kooltje Wrote:Niet aan de uitslag te zien maar Roger speelde heel goed hoor... =D>
Inderdaad, het verschil tussen een krappe set (7-5) en een ruime set (6-1) vind ik meer zeggen over het niveau van de tegenstander. Greul speelde dus goed.
Reply
andre Wrote:
kooltje Wrote:Niet aan de uitslag te zien maar Roger speelde heel goed hoor... =D>
Inderdaad, het verschil tussen een krappe set (7-5) en een ruime set (6-1) vind ik meer zeggen over het niveau van de tegenstander. Greul speelde dus goed.

En dit concludeer je nadat je de partij hebt gezien of puur op basis van het aantal games van Greul?
Reply
mindlight Wrote:
andre Wrote:

En dit concludeer je nadat je de partij hebt gezien of puur op basis van het aantal games van Greul?
Ik heb set 2 en 3 gezien.
Reply
Ahh ok, nee dan krijgt je opmerking iets meer inhoud Wink
Reply
mindlight Wrote:Ahh ok, nee dan krijgt je opmerking iets meer inhoud Wink
Derde set kwam Gruel met 3-0 voor door een slappe Federer. Daarna zette hij het mooi recht.
Zal nooit zulke opmerkingen maken als ik het niet gezien heb.
Reply
Saai toernooi tot nu toe. Blijkt ook wel uit aantal posts. Het wachten is op het echte vuurwerk. Zal nog wel ff duren.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Del Potro kwam ook met geweldig tennis op 5-1 in de 1e set.
Een kleine verslapping en het was snel 5-3. Daarna toch 6-3.

2e set kreeg Potro bij 5-1 2 sp, maar opnieuw paar slappe punten/games.
Ook 6-3

3e set heb ik niet gezien.

Reply
Tripplexxx Wrote:Saai toernooi tot nu toe. Blijkt ook wel uit aantal posts. Het wachten is op het echte vuurwerk. Zal nog wel ff duren.

Het zou geweldig zijn als de kwartfinales zouden worden:

Djoko - Roddick

Tsonga - Nadal

Del Potro - Murray

Die partijen die beide kanten op kunnen vallen.

Vanuit FTM perspectief heb ik natuurlijk liever dat Djoko, Tsonga en Murray er al eerder uitvliegen Icon_twisted

Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Ahh ok, nee dan krijgt je opmerking iets meer inhoud Wink
Derde set kwam Gruel met 3-0 voor door een slappe Federer. Daarna zette hij het mooi recht.
Zal nooit zulke opmerkingen maken als ik het niet gezien heb.

Ohh wacht, nee dat jij het gezien had was me al duidelijk, het ging me nu even om Andre, mijn vorige reactie klopt dus niet.
Reply
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:Saai toernooi tot nu toe. Blijkt ook wel uit aantal posts. Het wachten is op het echte vuurwerk. Zal nog wel ff duren.

Het zou geweldig zijn als de kwartfinales zouden worden:

Djoko - Roddick

Tsonga - Nadal

Del Potro - Murray

Die partijen die beide kanten op kunnen vallen.

Vanuit FTM perspectief heb ik natuurlijk liever dat Djoko, Tsonga en Murray er al eerder uitvliegen Icon_twisted

Vanuit FTM perspectief mag Nadal er voor jou ook uit natuurlijk. En je hebt het vaak over Tsonga, maar ik vind Gonzalez ook een lastige klant daar.
Reply
Dat ligt eraan wie er wint van Del Potro - Murray.

Ik geef Nadal meer kans tegen Murray dan Tsonga bijvoorbeeld en ik heb liever dat Nadal de finale haalt, dan Murray.

Ook vanuit FTM perspectief.

Reply
Ahh zo, ja daar zit natuurlijk wel weer wat in.
Reply
Ik wist niet dat Witten zo slecht was.... :roll:

Voetenwerk is dramatisch.
Hij kan geen fatsoenlijke rally spelen.

Hoe kon Andreev hiervan verliezen :lol:

Reply
Witten breakt terug na een drama game van gonzalez :lol:

tb

come on, witten!

Reply
wat een drama pot Undecided

witten van 2*-1 naar 2-4 door allemaal ue.....

Reply
Is het voor de poll belangrijk? Want anders zou ik niet echt weten waarom dit boeiend zou zijn :lol:
Reply
voor de poll idd, maar deze pot ga ik niet meer volgen.

dit is gewoon te dramatisch.

Reply
Klasse M. Gonzalez. Hop naar die 1-0 voorsprong tegen buurs. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
die 1-0 heb je al, want witten kan helemaal niks :8:

robredo moet er vanavond maar 1-1 van maken...

Reply
kooltje Wrote:Gruel speelde heel behoorlijk. Goede returns vooral.
Als Tsonga in topvorm is kan Nadal het wel schudden...Die is niet fit genoeg om 3 poeiers per rally terug te brengen.
Nadal speelt al wel weer een tijdje hoor. Hij blijft niet altijd 'niet-fit'. Beetje gek om dit op basis van één wedstrijd van tsonga te zeggen tegen een fucking jochie van 18 die 900+ vd wereld is. Laat me niet lachen man! Nadal is zekere halve finalist..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:Gruel speelde heel behoorlijk. Goede returns vooral.
Nadal speelt al wel weer een tijdje hoor. Hij blijft niet altijd 'niet-fit'. Beetje gek om dit op basis van één wedstrijd van tsonga te zeggen tegen een fucking jochie van 18 die 900+ vd wereld is. Laat me niet lachen man! Nadal is zekere halve finalist..
Dat heeft hij zelf gezegd dat hij nog niet topfit is deze us open... :roll:
Reply
allemaal zand in de ogen strooien en over twee weken met de beker in de lucht staan Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hij heeft juist gezegd dat hij eindelijk wel weer fit is vooraf....
Reply
RAFA CAME TO THE US OPEN "TO WIN"
New York, August 31st 2009

Rafa Nadal's bid for the last Grand Slam tournament of the season will begin either on Tuesday or Wednesday against Richard Gasquet of France.

"He has the potential of one of the very best and if he has a good day it will be a very tough match," he said about one of his closest friends on the tour.

Before he jumps on court though, he’s been concentrating on getting his practice routine back to its pre-injury level. “[On Saturday] I practised for two hours and a half. [Today] I practised two hours, so I am feeling really well."

Rafa also spoke with international journalists about his current form. "When you come back after an injury, you start slow always," he said. "You have to be progressive, but I am like normal right now,” then he continued. "I came back with more energy than ever. Probably I need more time to be ready, to get the rhythm, to play your best tennis, but the energy and desire is 100%."

"I know that here (at the U.S. Open) a quarter-final or a semi would be a very good result but I am coming to win," added the six-times grand slam winner.

Vamos Rafa!
Reply

Forum Jump: