The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2009
behandeling voor Potro aan zijn elleboog/arm....

kan er allemaal nog wel bij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij knalde in begin 2e set bij het halen van een lob tegen de wand aan. Hij greep er direct aan. Het zal toch niet.... GVD TERING PLEURIS GRAF SPEL !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lang leve de fysio, lang leve de bandage om zijn arm, gewoon 4x je game houden
Reply
Poe, aan de score te zien heeft Murray flink huisgehouden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
klasse andy, nadal en potro beetje blessée en 't feest kan beginnen. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De foute keuze tussen Roddick en Tsonga/Chela/Levine en nog een paar prutsers kan weleens een duur grapje worden :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal blessee aan zijn buikspieren...Die gaat het niet nog 4 potjes volhouden!
Reply
bekend nieuws koolmans. Mocht hij niet goed herstellen, dan is halve finale verliezen van Potro genoeg voor hem!
Reply
Potro was gister echt dramatisch #-o

Heeft verder iemand die partij nog gezien?
Die Koellerer is echt de grootste clown die er is Undecided

Hij kreeg na ieder gewonnen punt het publiek op de banken.

Hij was na de wedstrijd langer bezig handtekeningen uit te delen dan Del Potro :lol:

Reply
Haggie Wrote:bekend nieuws koolmans. Mocht hij niet goed herstellen, dan is halve finale verliezen van Potro genoeg voor hem!

Hij gaat er tegen Monfils helaas al af Sad

Reply
Nadal zal nog niet verliezen van Monfils. Ik ben meer bang voor Djoko tegen Steppie. Die gast zit mij altijd dwars wanneer je het nooit verwacht :|
Reply
Haggie Wrote:bekend nieuws koolmans. Mocht hij niet goed herstellen, dan is halve finale verliezen van Potro genoeg voor hem!
Volgens mij valt het allemaal wel mee, ik zie er weinig echt ernstige dingen over. Als hij echter zo matig blijft spelen, kan hij er tegen Monfils al af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Potro was gister echt dramatisch #-o
Dus nu is Murray opeens wel weer favoriet tegen Potro? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply

Heeft verder iemand die partij nog gezien?
Die Koellerer is echt de grootste clown die er is Undecided

Hij kreeg na ieder gewonnen punt het publiek op de banken.

Hij was na de wedstrijd langer bezig handtekeningen uit te delen dan Del Potro :lol:

Potro komt in het rijtje fedex, nadal, djoko wat betreft dramatisch. Van Murray heb ik geen beelden gezien maar hier zal Dent wel aan t einde van zijn latijn zijn geweest.
Reply
Ik heb hem ook helemaal gezien. Del Potro was inderdaad slecht! Heel veel stomme fouten in de lange rally. Als hij hetzelfde niveau haalt tegen JCF dan is het al over en sluiten. Daarhnast baart die armblessure me ook veel zorgem. Koellerer was geen eens zo slecht en hij was zowel irritant ook vermakelijk. Hij heeft wel 20x met zijn racket gegooid (zonder waarschuwing) en enorme brullen als het goed ging, zelfs bij simpele fouten van Del Potro. Netband kussen, ballen tussen de benen doorslaan, dollen met een ballenjongen, het publiek opjutten -ik heb het allemaal gezien. Monfisl gaat zeker een goede kans maken tegen Nadal, ik verwacht dat Gael dat wint. Tsonga-Gonzo is 50-50, Del Potro-JCF beschouw ik momenteel als 55-45 (door die blessure en drama vorm) en Murray-CIlic 80-20. Vanavond de eerste vier 1/8e finales. Soderling-Davydenko 70-30, Federer-Robredo 70-30, Djokovic-Stepanek 50-50 (drama vorm Djoko en Step heel degelijk), Isner-Verdasco 45-55
Reply
Ad Wim Wrote:

Inderdaad. Murray gaat hier heel eenvoudig de halve finales halen
Reply
Kan ik me redelijk in vinden, al zie ik Soderling niet zo dik favoriet en Djokovic wel degelijk dik favoriet. Hopelijk wordt dat net zo'n pot als twee jaar geleden.
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:

Inderdaad. Murray gaat hier heel eenvoudig de halve finales halen
Dat bedoel ik dus, nu is Murray opeens weer dik favoriet. Zeg dan niks, of wissel niet elke ronde...
Reply
Ad Wim Wrote:

Ik heb nooit gezegd dat Del Potro favoriet is.
Ik zag/zie die partij nog steeds als 55-45 voor Murray.

En ik zag Murray niet het toernooi winnen, dus lijkt me gezien zijn waarde niet de beste keuze.

Als Nadal fit blijft, lijkt me er niks aan de hand.

Helaas heeft Roddick gefaald, waardoor ik wel spijt heb van mijn keuze.
Maar dan dat ik geen Tsonga heb....

Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:murray gaat eraf tegen Del P.

Ik denk het ook, maar Del Potro is fysiek niet de sterkste.
Dus als die partij 5 sets gaat duren, zie ik het somber in.
Murray maakt tot nu toe een veel mindere indruk dan Potro.
Ik zie hier toch wel in dat je Potro als favoriet ziet...

Tsonga gaat denk ik al exit tegen Gonzo en Murray is ook zeker de favoriet tegen Nadal in de SF, mocht het zo ver komen. En Murray in de finale lijkt me wel degelijk een goede keuze.

En Roddick is gewoon een slechte keuze gebleken, al is hij op voorhand zeker wel te verdedigen.
Reply
Hoe slecht de favorieten ook spelen, tot nu toe zijn er maar weinig spelers die er van weten te profiteren. Hewitt en Almagro hadden echt wel kansen maar kunnen dan toch de druk niet aan. De toppers weten altijd op het juiste moment toe te slaan. Monfils is ook zo'n speler die niet van Nadal gaat winnen, hoe slecht Nadal ook is. In een best of 5 gaat dat gewoon niet.
Reply
Op basis van die eerste zin, zeg ik idd dat Del Potro licht favoriet is.
Maar daarna geef ik een aantal redenen aan waarom ik Murray ook wel zie winnen.
m.a.w. ik zie het eigenlijk als een echte 50-50 pot.

Ze hebben nu beide 1 mindere pot gehad tegen een prutser.
Zie het als onderschatting/concentratieverlies.

Ik zie Murray als licht favoriet op basis van hth en dat het over best of 5 gaat.

De eerste 2 sets zullen cruciaal zijn.

Reply
En ik zie dus echt niet hoe die pot ooit 50-50 kan zijn, dat is gewoon de situatie mooier maken dan ie is omdat je Potro hebt en geen Murray, zoals iedereen doet die dat heeft.

Volgens mij wijzen alle statistieken en voortekenen erop dat Murray dat gaat winnen. Potro is zoals je zegt niet de fitste, staat gewoon 4-0 achter in H2H op HC en wint maar heel zelden van de grote 4, zeker op HC.
Reply
Ad Wim Wrote:En ik zie dus echt niet hoe die pot ooit 50-50 kan zijn, dat is gewoon de situatie mooier maken dan ie is omdat je Potro hebt en geen Murray, zoals iedereen doet die dat heeft.

Volgens mij wijzen alle statistieken en voortekenen erop dat Murray dat gaat winnen. Potro is zoals je zegt niet de fitste, staat gewoon 4-0 achter in H2H op HC en wint maar heel zelden van de grote 4, zeker op HC.

Dat laatste klopt, maar in Montreal had hij gewonnen van Murray als hij nog fit was geweest.

Deze baan is ook in het voordeel van Del Potro.
Vergeet niet dat vorig jaar op de US Open Murray het ook al lastig had met Del Potro, terwijl Del Potro toen nog niks had gepresteerd op een GS.

Reply
Zie nu dat Almagro gewoon 2-0 40-15 voor stond in de 3e set...
Reply
Tsja klopt, ook 2-0 40-0 in het begin van de wedstrijd
Reply
Zo, ik ben weer terug van een weekend weg, en aan het aantal posts van Stille te zien heeft hij een topweek voorlopig. Verder baal ik behoorlijk van Roddick, maar die Isner is natuurlijk ook wel een koning.

Voor mij persoonlijk ziet het er minder mooi uit, Nadal is toch niet zo fit als ik hoopte, en Stepanek zie ik niet van Djokovic winnen. Dan rest alleen Soderling, maar als hij al van Davy wint verliest hij natuurlijk sowieso van Fed.
Reply
mindlight Wrote:Zo, ik ben weer terug van een weekend weg, en aan het aantal posts van Stille te zien heeft hij een topweek voorlopig. Verder baal ik behoorlijk van Roddick, maar die Isner is natuurlijk ook wel een koning.

Voor mij persoonlijk ziet het er minder mooi uit, Nadal is toch niet zo fit als ik hoopte, en Stepanek zie ik niet van Djokovic winnen. Dan rest alleen Soderling, maar als hij al van Davy wint verliest hij natuurlijk sowieso van Fed.
Dat is wel heel negatief. Als Nadal en Stepanek winnen zou dat echt geen verrasing zijn ofzo in mijn ogen. djoko wel iets favoriet maar echt geen zekerheid.
Soderling wint wel van Davy inderdaad. Een goede Soderling kan hier winnen van Federer.
Maar das dan wel weer positief gezien Wink.
Reply
mindlight Wrote:Zo, ik ben weer terug van een weekend weg, en aan het aantal posts van Stille te zien heeft hij een topweek voorlopig. Verder baal ik behoorlijk van Roddick, maar die Isner is natuurlijk ook wel een koning.

Ik een topweek??? lul toch niet zo dom. Ik sta 11e in de week met nog 2 spelers over !!!! Nou nou zeg wat een topweek. Ik sta bovendien dik achter op jou. En dan nog zeggen dat het er minder positief uitziet..... Undecided
Reply
Stille Wrote:

Ik een topweek??? lul toch niet zo dom. Ik sta 11e in de week met nog 2 spelers over !!!! Nou nou zeg wat een topweek. Ik sta bovendien dik achter op jou. En dan nog zeggen dat het er minder positief uitziet..... Undecided

:-({|= Notworthy
Reply

Forum Jump: