The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2009
ik kan het niet zien, werk nu. Ik heb gezien dat nando een sp kreeg op 54. Verder ben ik uitermate blij dat de tb naar djoko ging. Zal toch wel iemand kijken? Kooltje vast niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik zie stukjes. Niet zo'n best niveau heb ik 't idee. Zal wel gewoon 3-0 voor Djoko worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En nu net de eerste break van de wedstrijd, paar mooie lange rally's.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij staat er ook een hoop wind, die ballen vliegen alle kanten op.

Verdasco nu onwijs goed trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb wel een behoorlijk stuk gezien, maar al te enthousiast word ik er niet van tot nu toe, op een enkele aardige rally na.
Reply
Oei, Djoko wordt even weggespeeld hier. Vooral die backhand van Verdasco loopt als een trein.
Reply
Wat Ad al aangeeft, het niveau van Verdasco is wel flink omhoog gegaan, al speelt Djoko ook niet bepaald handig.
Reply
De laatste games was gewoon tanken, maar daarvoor was Verdasco gewoon echt een maatje beter. Djoko heeft wel vaker dat ie verslapt na setwinst. Nu weer hop!
Reply
Dit gaat echt helemaal de kant van Verdasco op als Djoko niet uitkijkt. Al het initiatief ligt ook bij Verdasco nu, Djoko moet echt meer risico gaan nemen, anders wordt ie overpowered...
Reply
Maar opeens zakt Verdasco weer iets in en Djoko pakt het meteen weer op en pakt de break.
Reply
VAMOSSSSS!!! De break terug!! Kom op Nando!!!
Reply
Maar dan van 30-0 naar de break tegen ](*,)
Reply
Tjonge jonge Djoko, maak nou gebruik van die mindere fases van Verdasco...
Reply
Ad Wim Wrote:Maar dan van 30-0 naar de break tegen ](*,)
Jij bent voor Djoko?

Beide worden al vermoeid...
Reply
Ad Wim Wrote:Tjonge jonge Djoko, maak nou gebruik van die mindere fases van Verdasco...
Twee dubbele fouten...Voor de rest geen problemen omdat Djoko gelukkig niet veel meer doet dan verdedigen.
Reply
Beiden evenveel gekozen, dan ben ik zeker voor Djoko ja, ik gun het hem zo!

Hij is alleen vandaag niet goed genoeg en moet hopen op mindere fases van Verdasco, ipv het zelf te beslissen.
Reply
Maar Djoko gaat dit ook nog gewoon winnen hoor, althans dat lijkt mij wel. Ik ben wel pitten nu, hup Novak!
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Tjonge jonge Djoko, maak nou gebruik van die mindere fases van Verdasco...
Twee dubbele fouten...Voor de rest geen problemen omdat Djoko gelukkig niet veel meer doet dan verdedigen.
Nou, het is niet meer zo ongelooflijk goed als de 1,5 set daarvoor. Hij mist nu regelmatig.
Reply
Ad Wim Wrote:Beiden evenveel gekozen, dan ben ik zeker voor Djoko ja, ik gun het hem zo!

Hij is alleen vandaag niet goed genoeg en moet hopen op mindere fases van Verdasco, ipv het zelf te beslissen.
Als ik onpartijdig was zou ik toch voor het aanvallende tennis kiezen.

@ML: Djoko inderdaad nog steeds favoriet
Reply
Maar ik ben dus niet onpartijdig. En qua tennis verdient Verdasco het momenteel meer ja, dat is waar.
Reply
Lekker Nando...Nu breaken!
Reply
Mwa ik vind de manier waarop Djokovic verdedigt minimaal zo mooi om te zien hoor, al is Verdasco zeker ook niet vervelend om naar te kijken. En ook bij mij speelt de gunfactor een grote rol, en daarnaast geef ik Djoko veel meer kans tegen Fed in de SF dan Verdasco.
Reply
kooltje Wrote:

Die DF zullen alleen maar toenemen naar mate de spanning toeneemt, Verdasco kennende....
Reply
Dat is waar, en ik blijf het toch ook lastig vinden om voor iemand te zijn die de ene keer de prachtigste ballen slaat, maar vervolgens een bal drie meter uit of onder in het net. Dan liever een wat constanter type, ook al is het minder.
Reply
Lesje...Hoe geef ik het weg...
Reply
Van beiden ja.

Prachtige bal dan weer om op 3e bp te komen.
Reply
kooltje Wrote:Lesje...Hoe geef ik het weg...

Eerder een presentatievideo van Verdasco, dit gebeurt hem veel te vaak.
Reply
Niet vast genoeg op deze momenten..Helaas
Reply
De set is echt nog niet afgelopen hoor, Djoko heeft echt 1e services en free points nodig...
Reply
Ad Wim Wrote:De set is echt nog niet afgelopen hoor, Djoko heeft echt 1e services en free points nodig...
die slaat hij...Knap.
Twee sets oprij winnen gaat zwaar worden.
Reply

Forum Jump: