The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2009
En hierom is Djoko 4 en Verdasco 10. Verdasco is een van de beste shotmakers, maar Djokovic is gewoon allround beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik blijf Verdasco 10 te hoog vinden, maargoed, hij begint wel constanter te worden. Even de set afgewacht, maar nu echt weg. Hup Novak, hup Robin!
Reply
Ad Wim Wrote:En hierom is Djoko 4 en Verdasco 10. Verdasco is een van de beste shotmakers, maar Djokovic is gewoon allround beter.
KLopt...Top van Verdasco misschien wel beter maar daar haal je het niet mee in bo5.
Hopen dat Djoko het heet krijgt ofzo.
Reply
mindlight Wrote:Ik blijf Verdasco 10 te hoog vinden, maargoed, hij begint wel constanter te worden. Even de set afgewacht, maar nu echt weg. Hup Novak, hup Robin!
Oneens.
Reply
klasse novak ga door
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Poe, kansje zeg meteen voor Djoko. Verdasco heeft natuurlijk wel behoorlijk wat gespeeld de laatste tijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Typische eerste game vierde set...Gelukkig naar Nando.
Ik ga laptop dichtdoen. Kom op Nando het kan nog steeds!!
Reply
Ai, het had hier beslist moeten zijn. Je moet die Verdasco geen vinger geven, want dan gaat ie opeens weer alles raken. Vooral dat derde bp, die 2e service, die return was wel heel lelijk...
Reply
welke tijd begint de avondsessie? Eerst de vrouwen dan roger he!

Hup novak
Reply
Direct hierna, en op z'n vroegst 1 uur. En eerst Oudin-Wickmayer ja.

Verdasco geeft de game totaal weg en krijgt nu ook behandeling, hij zit er redelijk doorheen.
Reply
Nog bijna meteen de rebreak na een paar dramatische punten, maar met het punt van de wedstrijd toch 3-1 en nu beslist naar de dubbel break na een slimme game waarin Verdasco de fouten maakte.
Reply
oké bedankt! Djoko heeft m zo goed als binnen gelukkig! Sleep well allen, ik trek m lekker door!
Reply
gsm! Mooi zo!
Reply
De heldin van Mindlight heeft Oudin mooi snel met 62 62 van de baan geslagen. Zometeen Fedex - Soderking.. Ben benieuwd!
Reply
Dat gaat snel. Meteen *4-0 federer! misschien moet ie over een uurtje de kinderen eten geven ofzo! Haha!
Soderling twee keer van 30-0 beginnen.
Reply
:o ..
Reply
en dan pakt nu onverwacht soderling de derde set in de tiebreak. Hopelijk is robin nu los Hakkuh
Reply
1e set: 6-0... 3 breaks fedex
2e set: 6-3... 1 break fedex
3e set: 6-7... Geen breaks
4e set: ...........
Reply
in elke game zit nu een 15-30. Er gaan kansen komen aan beide kanten. Er moeten toch zo wat mensen wakker worden van jullie... :o
Reply
de games gaan sneller nu. Makkelijker. 5-4* met robin aan service. De druk zit er vol op nu.
Reply
ook weer easy naar 5-5. Gaat weer richting een tiebreak. Ik hoef nog maar 30minuten te werken. Met een vijfde set kan ik wellicht het einde nog zien. HET KAN ROBIN!
Reply
Tb nu. Het scoreboard van de ATP site loopt volgens mij hopeloos achter. Het is daar nog 5-4* terwijl het op livescore.com al 6-6 is.
Reply
Heb jij ergens punt voor punt Haggie?
Reply
fedex wint. 8-6 in de tb. Ging compleet op service. Fedex begon. Robin had op 65* setpoint. Helaas.
Reply
sorry od. Zit op werk met mobiele telefoon. Te spannend, maar helaas nu af Sad
Reply
Vind dit toch maar weer matigjes (wederom zonder iets gezien te hebben). Mn gevoel zegt dat Federer dit jaar niet gaat winnen.
Reply
Wat voor werk doe je eigenlijk Hag????
Tenniswedstrijden analyseren?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Leuk Hag!
Prima Roger =D>
Reply
Overdune Wrote:Vind dit toch maar weer matigjes (wederom zonder iets gezien te hebben). Mn gevoel zegt dat Federer dit jaar niet gaat winnen.

Zie die stats van Federer :eeeek:
Dat ziet er toch wel indrukwekkend uit.

28 aces en slechts 3 df.

64 winners en 26 ue
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer behaalde zijn 39e zege op rij op Flushing Meadows. De vijfvoudige kampioen bereikte bovendien voor de 22e opeenvolgende keer de laatste vier bij een grandslamtoernooi =D>
Reply

Forum Jump: