The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2009
Oei, dit kan inderdaad wel eens de ommekeer zijn.

Ik moet morgen vroeg op. Ik ga lekker slapen en kijk morgen verwachtingsvol naar de uitslag. [-o< [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Zijn wij de enigen die aan het kijken zijn?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Komop Kuiper, wakker blijven ! :eeeek:
Reply
Tja, jij kijkt ook alles en post alleen maar als het goed gaat. Waarsch zijn er meerderen zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Cilic is trouwens nog wel wat graadjes erger dan Verdasco, hij is het echt helemaal kwijt opeens.

En die Potro maar telkens juichen bij een UE Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is dus echt niet waar he. Van de week met al dat gekloot van mijn spelers was ik er ook. Ik lig vaak op de bank te kijken met het SC aan en heb dan geen zin om elke keer op het forum te komen.
Reply
Ad Wim Wrote:Die Cilic is trouwens nog wel wat graadjes erger dan Verdasco, hij is het echt helemaal kwijt opeens.

En die Potro maar telkens juichen bij een UE Puke

Heeft ie van Andy M :Big Grin
Reply
4 games op rij voor Potro en misschien 1 of 2 winners, zo kennen we Cilic weer Undecided
Reply
Zo kennen we Cilic weer. Potro maakt ook veel minder domme fouten nu en speelt met veel meer druk naar de hoeken toe. Wel effe afmaken aub
Reply
Dat komt toch echt voornamelijk omdat Cilic nu binnen 5 slagen de fout maakt, dus Potro kan de fout niet eens maken.
Reply
Ook ja, heb je gelijk in
Reply
Ik was even een film kijken (the boy in the striped pyjamas, aanrader!), maar pak nu nog stukje mee!!
Reply
Ga nou niet lopen klootviolen
Reply
mindlight Wrote:Ik was even een film kijken (the boy in the striped pyjamas, aanrader!), maar pak nu nog stukje mee!!

Was het een groen-wit gestreepte pyjama?
Reply
Kijk eerst die film maar, dan is t wel klaar met die grappen!
Reply
Zou Maxima er ook zitten?
Reply
Ik heb het boek gelezen, mooi.

En wat een matige pot zeg, ik ga ik ook niet voor wakker blijven. Pak misschien nog een setje mee.
Reply
Ik ook nog een stukje set, en dan ga ik ook pitten! Hopelijk kan Cilic het weer oppakken, maar ik vrees voor een AO-herhaling.

En het boek ga ik direct bestellen, wat een verhaal zeg...
Reply
En die Potro maar juichen na zo'n gelukspunt...
Reply
Wat een hond zeg, die Potro. Twee keer de netband, puur geluk, en dan nog zo hard juichen en niet eens verontschuldigen, wat een naar ventje Puke
Reply
Hehe, dat dus!
Reply
Die Cilic werkt trouwens ook wel lekker mee zeg, ongelooflijk hoe je zo in kunt zakken, 7 games op rij verliezen met zo'n service Undecided
Reply
Snap je nu mijn frustratie tijdens de laatste AO? Oi oi oi, zelden zo woest geweest tijdens een pot, en het lijkt nu weer die kant op te gaan (maar gelukkig heb ik nu Cilic niet).
Reply
Volgens mij speelde ie toen de hele wedstrijd zo. Volgens mij is het nog frustrerender als hij laat zien dat hij het wél kan...
Reply
Nee, toen speelde hij set 1 erg goed, begin set 2 ook, en daarna was het over, eigenlijk een exacte kopie, en gedurende set 3 en 4 ging het van kwaad tot erger....
Reply
Heb tot nu toe alles gezien, maar was mijn rackets aan het bespannen.

Potro 1,5 set dramatisch en sloeg bijna geen winner.
Hij liet het initiatief helemaal aan Cilic die daarom verdiend met 6-4 3-1 voor stond.

Daarna ging Potro iets meer risico nemen en namen de fouten van Cilic toe.

Beetje rare partij tot nu toe.
Als Potro nog een beetje beter gaat serveren, dan wint hij dit in 4.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hogenkamp er trouwens ook uit... jammer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Typische Buurs-analyse weer.
Reply
Even wat mooie quote's van die memorabele nacht (posts ruim genomen tussen 3 en 6 's-nachts!)

Chiel-Montagne Wrote:Dit is inderdaad een foutenfestival aan het worden. Undecided

mindlight Wrote:En de set naar JMDP, wat een niveauloze kutzooi. Als JMDP hier wint zegt dat meer over Cilic.

mindlight Wrote:14 punten gespeeld tot nu toe in de 4e set, 6 UE Cilic en 4 UE JMDP Undecided

mindlight Wrote:Sla jij anders nog eens een bal uit Cilic, ongelofelijke drol #-o

Punten JMDP: 18, wv UE Cilic: 14 ](*,)

Chiel-Montagne Wrote:JMDP: 'Serving for the match'. Met vier misperen van Cilic en even zoveel Kroatische scheldkanonades, met tussendoor nog een verdwaalde dubbele fout van JDMP, komt er na drie uur en 5 minuten een einde aan deze fantastische pot: 5-7 / 6-4 / 6-4 / 6-2. 'A wonderful performance', aldus de speaker van dienst. Als je stront in je ogen had, wel ja.

Gelukkig is dit ten einde, op naar bed.
Reply
Haha, ik heb die nog gezien ergens in een hotelkamer, toen ik midden in de nacht wakker werd en mijn Potro zag winnen :lol:
Reply

Forum Jump: