The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2009
4*-1 potro zonder te overtuigen....

Cilic speelt weer zoals we hem kennen =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker Potje !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja, nu lach ik er ook wel om, maar destijds was het minder geinig. En nu weer hetzelfde scenario, Cilic heeft toch nog wel wat stappen te maken.
Reply
Hij is nu weer een rondje verder, maar heeft tussen deze twee toernooien niks, maar dan ook helemaal niks laten zien. Dat is best wel opmerkelijk.

Alhoewel, als ik het nu zie, zou zelfs buurs van hem winnen denk ik :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooie return op 2e service BP Undecided
Reply
Ad Wim Wrote:Hij is nu weer een rondje verder, maar heeft tussen deze twee toernooien niks, maar dan ook helemaal niks laten zien. Dat is best wel opmerkelijk.

Buurs met zijn Dudi backhand en onderhandse service wint daar op zeker van :-"
Reply
Wil iemand vanaf morgen de admin doen? Ben pas maandagavond weer terug
Reply
Dat is uiteraard geen probleem, die 3 partijtjes :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kan zo ook alvast aanvinken. Del Potro, Nadal. Dan Federer, Nadal en als winnaar Federer
Reply
Dat soort voorspellingen heb ik de hele week al alle kanten op zien vliegen. Laten we het nou eerst maar afwachten en ons beperken tot de realiteit Wink
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij is nu weer een rondje verder, maar heeft tussen deze twee toernooien niks, maar dan ook helemaal niks laten zien. Dat is best wel opmerkelijk.

Buurs met zijn Dudi backhand en onderhandse service wint daar op zeker van :-"

Met mijn schouder gaat het weer helemaal goed en de onderhandse service is dus weer verdwenen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die Cilic Undecided
Reply
En ja hoor, alles gaat weer fout, wat scheelt het qua kijken veel als je hem nu eens niet zelf hebt, wat een foutenfestival weer Undecided
Reply
Hoorde trouwens dat het aardig gaat regenen vanavond in New York. Zou wat zijn als Nadal zijn partij niet af kon maken vandaag, en dan 4 dagen achter elkaar zou moeten spelen...
Reply
Ik mag het toch niet hopen, dat zou echt dramatisch zijn, al heb ik dezelfde berichten ook opgevangen....
Reply
En 3*-0 Potro, een exacte kopie dus, zoals al wel verwacht, ik ben pitten!
Reply
En die Potro maar juichen Undecided
Reply
Cilic echt dramatisch :lol:

Ik ga ook pitten.

Vamos!

Reply
Heerlijk Potro....Hij presteert toch heel vaak naar vermogen... =D>
Altijd makkelijk op Cilic te zeiken maar die won wel van Murray...
Reply
klasse Potro!
Geen regen svp vanacht. Ik wil kijken .
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker potro...
Toch weer 360 in/uitlopen op oa. Ad, Monster, ML, Arco en CC.

Toch 5/6 uur extra rust voor Potro voor de halve finale.
Gonzo Nadal mag zware vijfsetter worden!
Reply
Het inslaan is begonnen. Ik ben er klaar voor! :Big Grin
Reply
Er staat aardig wat wind (nog steeds).

Gonzalez via 40-30 naar 1-0!
Reply
Eens zien of ik elke game ga bijhouden, denk ik wel :wink:

Maar games in 1 bericht dan maar, anders krijg ik er zoveel :lol:
Reply
Samenvatting set 1: :Big Grin

1-0*: Nadal via een love game naar 1-1. Overtuigend 4x in de rally!

*1-1: 15-0, winner, 15-15df, 30-15 serve winner(sw), 30-30 UE gonzo, 40-30.. mooie rally, fout nadal. 40-40, SCHITTERENDE RALLY! A-40, grote kans, maar misser Nadal. 40-40 UE gonzo. A-40 slechte return. Game Gonzo, serve winner! 2-1!

2-1*: 15-0, mishit gonzo(wind?). 30-0 serve winner. 40-0 prima rally, geen kans gonzo, Lovegame Nadal, easy point, tweede op rij!

*2-2: 15-0, SUPER backhand, langs de lijn. 15-15. WAT EEN NIVEAU!! gonzo voluit vanaf iets achter het net richting Nadal, hij parreert en scoort. 30-15 ACE. 40-15, mishit Nadal. Game, fijne punt! 3-2*
Reply
3-2*: 15-0, service winner(sw). 30-0 sw. 40-0 prima rally! Game, sw! Derde love game op rij!

*3-3: 15-0, prima punt! 15-15, goede return Nadal op A-lijn. 30-15, serve + fh winner. 40-15, aparte rally. Netbal, korte bal via wind in, lob nadal, backhand smash gonzo. Game, Ace!

Wat een power zeg, alle punten weer!!!!

4-3*: 0-15, eerste punt gonzo. goed druk gezet. 15-15 sw, challenge gonzo. 15-0 weer. 15-15 UE gonzo. 30-15. Nadal in de verdediging door de BH van gonzo, UE gonzo. 40-15 Lucky Nadal. Mishit die binnen valt, niet te controleren voor gonzo. Game, sw! 4-4!
Reply
*4-4: 15-0 Ace. 15-15 UE in de rally gonzo. 30-15 sw. 30-30, rally van 20 slagen afgemaakt met BHsmash Notworthy . 40-30 Ace. Game, power rally, to good! 5-4*

Tot zover geen bp's geweest. Beide heren dominant op eigen service. Nadal zit het dichtst tegen een bp aan, maar het gaat hard een richting een tiebreak!

5-4*: 15-0, UE gonzo. 30-0. powerrally, nadal de betere. 40-0 sw. Game, sw! 4e love game, pas 1 punt verloren in 5 games!

*5-5: 15-0, powerrally, gedwongen fout(gf) nadal. 30-0 Ace. 40-0 ue nadal. Game, superpunt Gonzo! 6-5*

6-5*: 0-15 BH winner, zo hard! 15-15, UE gonzo. 30-15, gonzo zocht de winner langs de lijn, geen geluk. Super FH vs BH rally. 30-30, ongelukkig voor Nadal, windvlaagje. 30-40, FANTASTISCHE BH WINNER. 1e bp van de wedstrijd en nu setpoint Gonzo. 40-40, IK WIST HET! ALLES OF NIETS BAL GONZO op 2e service Nadal onderin het net! 40-A, omg die BH! Fantastisch weer, 2e sp! 40-40, klasse punt Nadal. Service naar buiten, om bh heen en fh open hoek! A-40 UE gonzo. Game, UE gonzo!

Was uitermate spannende game! Tijd voor de tiebreak!!
Reply
Gonzo begint: (stille smst: Dit wordt 4-7 Nadal!)

*0-0: UE gonzo
*1-0: sw Nadal *2-0
*2-0: sw Nadal
3-0*: forceren Gonzo, dus UE
4-0*: sw Gonzo
*4-1: UE Nadal
*4-2: UE Nadal
4-3*: UE Gonzo, 3 meter uit
5-3*: UE Nadal
*5-4: Mooie rally. winst Nadal
*6-4: Lange rally, UE gonzo

Nadal pakt de 1e set: 7-6(4)
Reply
Physio op de baan voor Nadal, again! Sad
Hij gaat nu behandeld worden!

Wat zal ik er eens van zeggen. Ik vind t maar apart. Maar goed, we gaan weer beginnen, Nadal to serve!
Reply
Stats Set 1:

Gonzo, 16 winners, 18 ue's
Nadal, 7 winners, 4 ue's

Nadal - Gonzalez 7-6 *0-0:

*0-0: 0-15, mishit(mh) Nadal. 15-15 sw. 30-15, lange rally, winst nadal. 40-15, Gonzo gaat meer en meer forceren. UE gonzo. Game Nadal, opnieuw wilde bal Gonzo.

1-0*: 0-15, goed druk gezet Nadal. 0-30 UE gonzo. 15-30 ace. 30-30 fh winner. 40-30 UE nadal. 40-40, geen kans gonzo in de rally. A-40, winner gonzo. Game, UE nadal.

*1-1: 15-0, gf gonzo. 30-0, winner. 40-0 ue gonzo. Game Nadal, winner!

2-1*: 15-0 sw. 30-0 sw. 30-15 df. 40-15, prima punt! Game, winner!

*2-2: het begint nu te regenen =; Icon_evil Sad :cry: , even zien wat ze doen
Reply

Forum Jump: