The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2009
buurs Wrote:logisch. Er mogen bij gs niet 2 wedstrijden op 1 dag gespeeld worden.
Dit is volgens mij niet waar, volgens mij hebben gasten op Wimbledon best wel eens twee partijen op een dag gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:logisch. Er mogen bij gs niet 2 wedstrijden op 1 dag gespeeld worden.
Dit is volgens mij niet waar, volgens mij hebben gasten op Wimbledon best wel eens twee partijen op een dag gespeeld.

Ja, die indruk had ik ook, maar ik kan het zo snel niet terugvinden.
Reply
is het niet zo dat wimbledon sowieso een zwikkie eigen regels heeft?
Reply
dat zou dus kunnen betekenen dat een speler eventueel 10 sets op een dag zou spelen....

dit is iig in het voordeel van nadal, mocht er vandaag niet meer gespeeld worden.

Heeft iemand duidelijkheid over het weer?
wordt er op korte termijn wellicht gespeeld?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Trouwens, werd vorig jaar niet de finale niet ook op maandag gespeeld omdat de SF Nadal-Murray niet afgespeeld kon worden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Trouwens, werd vorig jaar niet de finale niet ook op maandag gespeeld omdat de SF Nadal-Murray niet afgespeeld kon worden?

klopt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Definitief geen vrouwen vandaag, mannenpartij laten ze nog even staan.
Reply
Ja, tenzij het vandaag helemaal niets wordt...
Reply
pfff, balen zeg.

ik ga maar pitten dan.

Reply
Gewoon idioot dat ze die SF op zaterdag doen, dan krijg je zulk gezeik, nu al twee jaar achter elkaar. Net zo star als Wimbledon die op de middenzondag niet spelen...
Reply
mindlight Wrote:Meer inhoud hoeven we van jou niet te verwachten hier he?

goed zo knul, help hem maar. hij heeft het nodig.
Reply
Nadal trouwens ook al terug getrokken voor Davis Cup, net als Verdasco.
Reply
waf Wrote:
mindlight Wrote:Meer inhoud hoeven we van jou niet te verwachten hier he?

goed zo knul, help hem maar. hij heeft het nodig.

Hem?
Reply
Vandaag mogen Rafa en Gonzo wel als eerste de baan op.

Djoko en Federer staan niet in de planning...Das dan wel weer eerlijk.
Reply
Vandaag meteen Rafa.
Morgen allebei de halve.
Maandag de finale.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja, alleen is de weersverwachting voor vandaag ook slecht. Zitten we begin volgende week weer tot veel te laat die partijen af te kijken.
Reply
Wel leuk, want er is verder niks begin volgende week. Vandaag kan ik toch niet echt kijken, maar morgen twee SFs zou ook erg mooi zijn.
Reply
Ik had juist vandaag redelijk vrij gehouden en alles naar achteren verschoven Sad
Reply
_Tampie Wrote:Zo in 2 minuten een team bij elkaar geklikt, en nu lekker op vakantie. Geen Q's voor mij!

Werkt nog niet eens zo slecht, deze tactiek!
Reply
Ongelooflijk dat ze pas om 18 uur beginnen en niet nu al #-o
Reply
Is het al bekend of het regent of niet? Ik heb nu de tijd om te kijken en ik wil wel weer eens wat actie zien!!
Reply
Momenteel niet, maar wel 60% kans op regen...
Reply
ik heb beelden. Hopelijk beginnen ze zo! Hoezo een belangrijk begin!!!
Reply
Nogal ja. Alles of niets Gonzo!
Reply
Nadal had al 3sp's zag ik net. Alle drie wel goed gespeeld door Fernando!
Reply
En Gonzo had sps in de 1e set, dus dan wint Gonzo deze TB :razz:
Reply
Lekker begin Gonzo Undecided
Reply
hop! Dat begint lekker!
Reply
alle punten voor Nadal. Easy naar 2-0 in sets, in the pocket!
Reply
Ik schakelde te laat in, Nadal had de set al binnen. Wat gebeurde er met Gonzalez?
Reply

Forum Jump: