The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2009
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Bocaloca Wrote:Heeft Nadal eigenlijk nog een blessure aangedragen als reden voor zijn nederlaag?
Uiteraard

Undecided
Hahahahaha
Gaat hij hierop reageren.
Over zijn uitspraken over Nadal zegt hij niks behalve: feli jongens met Nadal(die heb ik zelf ook).

Loser!

Xtragaap4de Wordt een beetje moe van dat slappe gelul van jou Kooltje. Als je probeert over te nemen wat ik heb gezegd, quote het dan gewoon ipv fout overschrijven ](*,) !
Ik geef toch hieronder duidelijk aan dat ik dit niet had verwacht, weer niet goed gelezen!
Vervolgens nog even schelden op het einde =D> !
Hup Kooltje!

Haggie Wrote:oef. Dit had ik niet verwacht. ALLES OF NIETS RAFA!!
Alle hoop is nu op djoko gevestigd. Anders moet deze goede potro fedex maar verslaan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote::cry:

buurs Wrote:Die Haggerman :lol:

Is zelf de hele week bloedfanatiek en houdt er zelfs rekening mee dat hij op de 1e plek komt.
Hij laat zijn favoriete speler zelfs vallen...

Nu valt alles tegen en dan deze reacties =D>
Binnen twee minuten van mening veranderen, je bent echt niet helemaal goed snik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote::cry:

buurs Wrote:Die Haggerman :lol:

Is zelf de hele week bloedfanatiek en houdt er zelfs rekening mee dat hij op de 1e plek komt.
Hij laat zijn favoriete speler zelfs vallen...

Nu valt alles tegen en dan deze reacties =D>
Binnen twee minuten van mening veranderen, je bent echt niet helemaal goed snik...

Hoe dom ben jij? :lol:

Die 1e is natuurlijk niet serieus.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Als Nadal de finale haalt, dan wint hij ook, want Federer is geen partij voor Rafa.

In de kwart en halve finale is favoriet.

Ik zie het nu als 50-50 wat betreft Federer of Nadal die de US Open wint.
Wat ben je weer lekker bezig met je Nadal. Alleen omdat hij van Monfils wint.
Ineens net zo een grote favoriet als Federer voor deze week. Meteen weer favoriet om alle TMS te winnen. Wat een kortzichtigheid.

Wat ben jij toch aan het drammen Kooltje! Kom op zeg!
Nadal komt steeds beter in vorm, wie moet hem stoppen?
Wie niet....Verloor vorige maand nog kansloos van Djoko en Potro in twee sets. Zou nu ineens topfit zijn om ze in een bo5 te verslaan? Komt nog bij dat Federer nog een klasse beter is dan Djoko en Potro.
Monfils komt ook terug van een blessure...Was gewoon beter de eerste set. Hield dat niet vol, anders was Nadal al klaar.

Ohja tuurlijk. Dat zal het zijn. Federer speelde goed tegen Hewitt Undecided . Nadal is nu veel scherper aan het worden en daarmee levensgevaarlijk. Win maar eens 3 sets van m. Misschien Federer. Voor de rest niemand.
En dan alleen oef dit had ik niet verwacht...

Vervolges snel roepen dat je gek van mij wordt :lol:
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Als Nadal de finale haalt, dan wint hij ook, want Federer is geen partij voor Rafa.

Ineens net zo een grote favoriet als Federer voor deze week. Meteen weer favoriet om alle TMS te winnen. Wat een kortzichtigheid.

Wie niet....Verloor vorige maand nog kansloos van Djoko en Potro in twee sets. Zou nu ineens topfit zijn om ze in een bo5 te verslaan? Komt nog bij dat Federer nog een klasse beter is dan Djoko en Potro.
Monfils komt ook terug van een blessure...Was gewoon beter de eerste set. Hield dat niet vol, anders was Nadal al klaar.

Ohja tuurlijk. Dat zal het zijn. Federer speelde goed tegen Hewitt Undecided . Nadal is nu veel scherper aan het worden en daarmee levensgevaarlijk. Win maar eens 3 sets van m. Misschien Federer. Voor de rest niemand.

Wat moet ik er nog meer op zeggen dan?
Ik word niet gek van jou, ik word Xtragaap4de van jou!
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:

Niks Hag...Je moet gewoon de volgende discussie aangaan alsof jij altijd gelijk hebt
Reply
Dan zijn er al 3 mensen op dit forum die zo een discussie ingaan Icon_evil
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Namen Boca, namen Wink
Reply
Die kun je zelf ook wel verzinnen ML :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Clijsters staat nu alweer 19e op wereldranglijst :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bocaloca Wrote:Die kun je zelf ook wel verzinnen ML :wink:
Ik niet...Gooi op die namen!
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:

Niks Hag...Je moet gewoon de volgende discussie aangaan alsof jij altijd gelijk hebt

Wat zeur je nu? Waar zeg ik dat ik altijd gelijk heb? Ik reageer alleen op de opmerking van jou, dat Nadal toegeeft dat hij niet 100% was. Zo'n laffe uiteraard van jou! Ik had vertrouwen in Rafa en dat komt er niet uit.
Reply
Gooi nou geen olie op het vuur, ML, laat ajb buurs de enige rotte appel zijn.
Reply
Hehe insinueer je nu dat ik een rotte appel opmerking maakte? En ik zet er niet voor niets een knipoog bij natuurlijk.
Reply
en toen was boca weer weg.. :roll:
Reply
buurs Wrote:wow :eeeek:

wat een punt van federer om op mp te komen Notworthy Notworthy Notworthy
Zelf zegt hij na afloop:
The greatest shot I ever hit in my life.

=D>
Reply
beelden van deze bal?
Reply
Gewoon als altijd...Youtube

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=RJuEzJEQ9N4&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=RJuEzJEQ ... re=related</a><!-- m -->
Reply
ik heb nu alleen mijn mobiel om op t forum te zijn, daarom vroeg ik het. Maar goed, dat mocht misschien wel slim zijn om te vragen maar ik kan het alsnog nu niet bekijken... #-o

Anyway thanks!
Reply
OMG :eeeek:

Esther Vergeer verpletterend

AMSTERDAM - De finales van de US Open bij de rolstoeltennissers waren behoorlijk oranjegekleurd. Bij de vrouwen eiste Esther Vergeer opnieuw de titel voor zich op in New York en tegenstandster in de finale, landgenote Korie Homan, wist dit keer geen enkele game te bemachtigen (6-0 6-0).

Bij de mannen verraste de Nederlander Maikel Scheffers door zijn landgenoot Robin Ammerlaan in de halve finale (6-4 7-5) te kloppen. In de eindstrijd bleek de Japanner Shingo Kuneida oppermachtig: 6-0 6-0.

Reply
En het dubbel wonnen ze samen met 6-2 6-2. Knap maar geen tegenstand en dus geen topsport.
Reply
Omdat je met afstand de beste bent is het geen topsport? Wat is dat dan voor onzin?
Reply
Elikian Wrote:Omdat je met afstand de beste bent is het geen topsport? Wat is dat dan voor onzin?
Ik vind van wel inderdaad.
Knap dat ze zo serieus blijft trainen en dat zij wel een topsportster is maar de sport stelt niks voor.
Reply
kooltje Wrote:Gewoon als altijd...Youtube

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=RJuEzJEQ9N4&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=RJuEzJEQ ... re=related</a><!-- m -->

:eeeek: :o
Reply
kooltje Wrote:En het dubbel wonnen ze samen met 6-2 6-2. Knap maar geen tegenstand en dus geen topsport.

Heb je Jantje zwart-wit weer [-( . Volgens mij weet jij de betekenis van topsport niet
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:En het dubbel wonnen ze samen met 6-2 6-2. Knap maar geen tegenstand en dus geen topsport.

Heb je Jantje zwart-wit weer [-( . Volgens mij weet jij de betekenis van topsport niet
Jij vindt het wel topsport dus? Dat is volgens mij dan puur uit medelijden en respect voor Vergeer.
Er zijn geen tien spelers/speelsters die een acceptabel niveau halen.
Dat Vergeer zowel enkel als dubbelspel wint staat niet eens op teletekst!

Als je nou zegt dat je het echt geweldig vindt dat mensen met een handicap nog zo hun leven oppakken ben ik het volledig met je eens.
Reply
Medelijden?
Reply
Ad Wim Wrote:Medelijden?
Medelijden dat ze gehandicapt zijn...
Reply
Dat zal ze leuk vinden.
Reply

Forum Jump: