The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2009
Hoewel voor FTM dramatisch, kan ik niet anders dan diep buigen voor deze Federer, en mezelf voor de kop slaan dat ik in de valkuil ben gestapt hem niet te nemen. Wat een koning is en blijft het Notworthy
Reply
mindlight Wrote:Hoewel voor FTM dramatisch, kan ik niet anders dan diep buigen voor deze Federer, en mezelf voor de kop slaan dat ik in de valkuil ben gestapt hem niet te nemen. Wat een koning is en blijft het Notworthy
Misschien heb je het al gezegd maar waarom hem niet genomen?
Reply
Wat is het jammer dat die bal er niet langs ging.

Heb ik inderdaad al gezegd, maar het was vanwege die weddenschap die ik met Buurs ben aangegaan. Buurs zijn teams zijn meestal wel redelijk uit te tekenen, en ik wilde een compleet ander team. Met Nadal dacht/hoopte ik een troef in handen te hebben maar helaas blijkt dit toernooi toch wat voorspelbaarder te verlopen. Nja, dan heb ik het aan mezelf te wijten en daar kan ik wel vrede mee hebben.
Reply
mindlight Wrote:Wat is het jammer dat die bal er niet langs ging.

Heb ik inderdaad al gezegd, maar het was vanwege die weddenschap die ik met Buurs ben aangegaan. Buurs zijn teams zijn meestal wel redelijk uit te tekenen, en ik wilde een compleet ander team. Met Nadal dacht/hoopte ik een troef in handen te hebben maar helaas blijkt dit toernooi toch wat voorspelbaarder te verlopen. Nja, dan heb ik het aan mezelf te wijten en daar kan ik wel vrede mee hebben.
Tja das jammer...
Beide had natuurlijk ook nog gekund...
Reply
Daar gaat Potro weer, als ie verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Daar gaat Potro weer, als ie verliest...
Alsnog de game voor Roger gelukkig...
Reply
Potro valt nu ver terug qua niveau...
Ik ga de laptop sluiten...In ieder geval een Bronzen medaille erbij...
Reply
Partij zak nu behoorlijk in, vooral omdat Federer in niveau zakt. Hup knallen, dan kan ik naar bed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
iemand een online stream???
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Zat:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atdhe.net/index.html#">http://www.atdhe.net/index.html#</a><!-- m -->
Reply
Thnx!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Gvd Eurosport, Federer een keer boos en de verbinding valt weg.

En waar haalt Potro deze punten ineens vandaan? :eeeek:
Reply
Die gekke Potro, opeens kan ie het weer. Leuk voor de partij.
Reply
Ai ai ai Potro wat een kans :eeeek:
Reply
Aiaiai zeg, knap dat Potro het zo heeft weten om te draaien, opeens slaat ie alles op de lijn. Maar toch ook wel matig van Federer, die tweede set had gewoon binnen moeten zijn. Het ging waarschijnlijk te makkelijk.

Leuk voor de partij, maar Roger moet dit toch wel even winnen...
Reply
Maar toch ineens de set voor Potro :eeeek:
Wat een spel ook die laatste pak 'm beet 20 minuten, dit kan nog erg leuk worden. Wat baal ik dat ik moet gaan slapen zeg Sad
Reply
Je gaat toch niet weer slapen hè?! Alhoewel, gisteren bleef je ook wakker Wink
Reply
Federer is het ook opeens helemaal kwijt :roll:
Reply
Roger slaat de ene mishit na de andere. Potro speelt nog wel oke, maar ook niet zo goed als eind vorige set.

En Potro breakt ook nog eens :|
Reply
Pfff, gelukkig meteen de rebreak. Nu even op blijven letten, Roger!
Reply
Hop, Federer maakt zich flink boos tegen de scheids, dat zegt wel iets over hoe hij in z'n vel zit.

Het was ook idioot dat Potro nog mocht challengen terwijl hij al op z'n stoel zat ongeveer...
Reply
Toch de set met 3 games op rij, zo kennen we je weer Roger!

Had ie wel wat chokewerk van Potro voor nodig, oa 2 dfs :razz:
Maar Roger gaf wel even gas en krikte zijn niveau net op tijd op.
Reply
Federer mist 15-40 in de 2e game, maar goed weggewerkt door Potro. Die slaat soms ballen, daar zijn de kogels van Gonzalez niks bij...

Federer speelt gelukkig weer wat beter. Even het breakje pakken en klaar is kees (hopelijk).
Reply
Weer een bp gemist door Federer, maar wederom goed weggewerkt door Potro, al mag Roger wel iets meer risico nemen op die bps, op andere punten doet ie het wel...
Reply
En dan wel de break voor Potro op zijn 1e bp, dramatische game van Roger, hoe zuur is dit zeg...
Reply
Jaaaaaaaa, eindelijk dan de rebreak na een fantastische game! Zo ging het de vorige set precies ook...
Reply
Even dacht je dat Potro weer zou choken met 2 UEs en 15-30, maar daarna slaat ie twee goede services en een prachtig punt en het is 5-5. Spannend!
Reply
5-5, Roger 40-0 voor met prachtige punten, dan Potro naar bp met prachtige punten. Slaat een fantastische return, die Federer geweldig terug heeft en Potro maakt een fout en mist daarna nog een bp. 6-5 Roger nu, wat een spanning en ambiance!
Reply
En dit is dan weer een kopie van de 2e set. Potro speelt een fantastische TB, slaat alles op de lijn en Federer helaas niet goed genoeg. Begint met een df bijvoorbeeld en slaat ook zeker 3 UEs.

Blijf het toch knap vinden van Potro, dat ie niet bezwijkt, maar het is wel opmerkelijk dat Federer in die TBs niet zijn beste niveau haalt.

Dit kan nog wel even duren zo, begint een aardige kraker te worden...
Reply
Mooi potje, gebeurt veel. Ik blijf erbij; het is het duel tussen de houthakker en de stylist cq alleskunner. Maar die houthakker staat wel ongelooflijk goed te spelen. Wat slaat die man belachelijk hard, werkelijk alles gaat voluit, geen enkele variatie. Federer maakt veel fouten, maar die dwingt Del Potro ook wel af.

Vijfde set gaat beginnen. Ik denk dat Del Potro hem gaat winnen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply

Forum Jump: