The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Davis Cup 2009
mp #3 Sad
Reply
Afgelopen :|
Reply
Oei dat was een heel bedrukt handje aan 't net van beide spelers. Die laatste game ook weer, paar returns uit 't niets van Karlovic. En wat kan die Stepanek toch gruwelijk serveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een pot zeg, bijna 6 uur man.
Die Tsjechen flikken het toch elke keer weer.

Volgens mij was trouwens het vorige record van Karlo ook al op gravel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja klopt, op RG tegen Hewitt toch? Die verloor hij ook Undecided
Reply
M. Cilic 3 3 6 3
T. Berdych 6 6 3 1

Cilic en Berdych gaan ook richting de 5e. Dan heb je als kijken wel waar voor je geld Smile
Reply
Nogal ja, even een middagje tennis draait uit op nachtbraken Big Grin
Reply
Berdych breakt alweer terug, dus 3-3, Cilic blijft een aardige speler, maar zo vaak is het ook totaal niets bij hem.
Reply
Het is nu een soort Blake vs. Blake partij geworden, max 4 ballen worden er geslagen en dan maakt iemand een UE, maar soms ook erg mooie punten. Undecided 5*-4 Cilic nu
Reply
Karlo sloeg 78 aces, waarvan 28 in de 5e set :crazy:

En toch verliezen Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bedankt dat je het nog even herhaalt...

Groot-Brittanië gaat er misschien gewoon af, ondanks dat Murray meedoet Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Net zoals Zwitserland in het verleden. Federer wint 2 potten ja, maar je moet er 3 winnen Smile
Reply
Jarkko Nieminen (FIN) d. Phodos Kallias (CYP) 6-2 6-1 6-0
Marcos Baghdatis (CYP) d. Henri Kontinen (FIN) 6-3 6-3 6-2

Baghdatis heeft ook datzelfde probleem :p
Reply
En Nieminen ook :Big Grin

En Soderling en Hanescu eigenlijk ook.
Reply
Effe wat anders. Voor degenen die wel een naar voetbal gaan en denken dat er in Nederland sfeer is : <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=wgOFOvZHdQY&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=wgOFOvZH ... re=related</a><!-- m -->. Deel 2 kan je rechts dan ook nog aan clicken.

Dan tennis : Prima van Thiemo zeg. Hopen op een stuntje in de dubbel vandaag maar eerlijk gezegd denk ik dat ze kansloos zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hier hebben we een voetbalforum voor, toevallig net een topic over aangemaakt. Dan kun je ook zien dat er in Nederland wel degelijk sfeer is.
Reply
Sorry Ad, ik zal het nooit meer doen
Reply
En het ook plaatsen op het voetbalforum, dat vind ik dan wel weer mooi :Big Grin

Ik ga voetballen, hup dubbel!
Reply
Ja op advies van jou :Big Grin
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:benieuwd wanneer Ad Buurs gaat quoten over zijn voorspellingen Hakkuh
Vergeet onze kenner Tampie niet. Zo zie je maar dat (F)TM winnen lang niet alleen maar met tenniskennis te maken heeft...

Ik zeg niet dat ik een kenner ben.

Ik zeg wel dat ik er hier flink naast zat, ik heb Thiemo lelijk onderschat. Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk alleen maar blij om ben, al zal het ons dit weekend niet helpen. Maar het is wel toekomstmuziek wat hier heeft geklonken. :-({|=
Reply
Leuke partij om te zien momenteel en ze hoeven deze dubbelpartij echt niet te verliezen.. Zijn niets minder...

1-1 in Sets en 3-3 3e set nu...
Reply
Bakkertje speelt weer goed zeg =D>

Wat zou het geweldig zijn als Haase binnenkort weer fit zou zijn en over een tijdje zijn oude niveau weer kan oppikken!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De Bakker werkt 2x op fantastische wijze een sp weg =D>

tb 3e set nu

2-0 frankrijk door opnieuw een volley fout van Sijsling #-o

Reply
en nog een volley fout van sijsling ](*,)

3*-0 frankrijk... 4-0...

Reply
lelijke verlies van de tiebreak
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Polsblessure houdt Murray aan de kant tijdens dubbel

Davis Cup - Andy Muray laat het dubbelspel in de Davis Cup-ontmoeting tussen Groot Brittannië en Polen aan zich voorbij gaan.

De nummer drie van de wereld heeft last van een polsblessure in London. De pijn zette op tijdens de wedstrijd tegen Michal Przysiezny, die Murray met 6-4, 6-2, 6-4 naar zich toetrok. Het is niet zeker of de Britse hoop zondag weer in actie komt voor de beslissende enkelspelen. Zo niet, dan kon het wel eens heel moeilijk worden voor het thuisland, dat Dan Evans kansloos zag verliezen van Jerzy Janowicz. De stand na dag één is dus 1-1.

Reply
Murray speelt gewoon. Check BBC 2. Murray en Hutchins spelen tegen Fyrstenberg/Matkowski. Het staat 2-1 in sets voor de Polen
Reply
Dit had Murray beter kunnen overslaan, die Polen kunnen goed dubbelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik zie het nu....

beetje dom. hij zet de rest van het seizoen misschien op het spel, terwijl ze waarschijnlijk ook gaan verliezen....

Reply
murray laat veel ballen lopen....absoluut niet fit.

polen nu op 5*-2 in de 4e set.

Reply

Forum Jump: