The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Davis Cup 2009
Hup Thiemo, maak het iig nog spannend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, Thiemo breakt en werkt vervolgens fantastisch een 15-40 weg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan terug gebroken na een slordige game :|
Reply
ERg zonde dit....Essentieel ben ik bang
Reply
Leuk en interessant potje tussen Thiemo en Tsonga.. :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Maar dan weer een fantastische game om naar de TB te gaan. Pak 'm!
Reply
Godver, dit is zonde zeg...
Reply
In vier sets eraf...Tsonga maakt het verschil in twee tb's.
Toch klasse Thiemo, nu even een weekje rusten...
Reply
Ik heb gisteravond in zijn geheel de wedstrijd van De Bakker tegen Tsonga op sport 1 gezien.

Wat heeft Thiemo mij ongelofelijk overtuigd! :razz:

Hij kreeg naderhand ook veel respect van Tsonga en Forget.

Hopen dat hij dit doortrekt!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Steve DARCIS (BEL) 6 6 6
Sergei BUBKA (UKR) 2 1 0
Is ook niet makkelijk zo een bal raken met een polsstok. :lol:

Alleen Federer in actie van de toppers...Twee eenvoudige zeges op gravel tegen Bolelli en Starace.
Finale...Tsjechie-Spanje.
Reply
Guy Gorget, de captain van het Franse Daviscupteam, was duidelijk onder de indruk geraakt van de verrichtingen van Thiemo de Bakker. De Nederlander versloeg in de eerste partij van de interland tussen Nederland en Frankrijk niemand minder dan Gaël Monfils, de nummer dertien van de wereld.

,,En op die zege was niets af te dingen. De Bakker tenniste als een speler uit de mondiale top-20”, aldus Forget, die nauwelijks kon geloven dat de Hagenaar 'slechts' de nummer 122 van de wereldranglijst is. ,,Ik heb de afgelopen weken tijdens de US Open spelers uit de top-100 gezien die niet kunnen wat De Bakker wel kan. Als hij er in slaagt op dit niveau te blijven tennissen, dan staat hij binnen de kortste keren in de top-20.”

Monfils was volgens Forget ten onder gegaan aan de zenuwen en emoties, die het debuteren voor de Davis Cup nu eenmaal met zich meebrengt. ,,En hij was verrast door het niveau van zijn tegenstander. Gelukkig draait het bij Daviscuptennis niet om de uitslag na de eerste partij, maar om de stand op zondagavond. Als je dan met 3-2 hebt gewonnen, is iedereen de 0-1 achterstand alweer vergeten.”
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Als je dan met 3-2 hebt gewonnen, is iedereen de 0-1 achterstand alweer vergeten.”
Wij niet hoor, Guy Gorget!
Reply
kooltje Wrote:Steve DARCIS (BEL) 6 6 6
Sergei BUBKA (UKR) 2 1 0

Hahahahaaha :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:Steve DARCIS (BEL) 6 6 6
Sergei BUBKA (UKR) 2 1 0

Hahahahaaha :roll:
Dan lach jij toch niet...maakt mij dat uit.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Als je dan met 3-2 hebt gewonnen, is iedereen de 0-1 achterstand alweer vergeten.”
Wij niet hoor, Guy Gorget!

Het is in dit geval meer Guy Forget, maar dat is wel heel flauw...
En al met al helemaal geen verkeerde prestatie, winst zat er natuurlijk nooit in.
Reply
Zwitserland tegen Spanje eerste ronde 2010...Servie tegen de VS.
Nederland tegen Italie of Wit-Rusland.
Reply
Beide (zeker thuis) goed mogelijk denk ik. Italië op gravel in bijvoorbeeld Rome is natuurlijk wel erg lastig.
Reply
=P~ , dat zijn nog eens lotingen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Federer zal dan wel niet meedoen :lol:

Reply
Denk Nadal niet
Reply
Ik hoop Nederland thuis, dan krijg ik zeker kaarten via Reaal. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
mindlight Wrote:Beide (zeker thuis) goed mogelijk denk ik. Italië op gravel in bijvoorbeeld Rome is natuurlijk wel erg lastig.

Op gravel is Thiemo natuurlijk op zn best!
Reply
kuiper Wrote:Ik hoop Nederland thuis, dan krijg ik zeker kaarten via Reaal. :lol: :lol:

Notworthy
Reply
Stelt dat Wit Rusland tegenwoordig nog iets voor?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, helemaal niks. Alleen Ignatik volgens mij, maar die staat ook niet eens in de top 300...
Reply
Dat wordt dus Italië, en dat is nog zeker geen makkie. Het zal in Nederland zijn, want de laatste confrontatie is in Italië geweest (1972).
Als je die wint, mag je volgens mij direct een promotie/degradatie duel spelen. Probleem is daarbij een beetje dat we te laag staan en altijd zwaar zullen loten.
Reply
Leuk affiche Italie thuis!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:Als je die wint, mag je volgens mij direct een promotie/degradatie duel spelen. Probleem is daarbij een beetje dat we te laag staan en altijd zwaar zullen loten.
De verliezer van Zwitserland-Spanje bijvoorbeeld :p
Reply
En dan ook thuis lootten!

Fedex/Waw of Nadal/JCF :-({|=
Reply
Haggie Wrote:En dan ook thuis lootten!

Fedex/Waw of Nadal/JCF :-({|=

Ze lootten niet. Ze loten ook niet. Vorige ontmoeting opzoeken en je weet tegen wie je thuis zult spelen. Zwitserland hebben we in 2005 nog uit gehad (winst, wij nog met Schalken en zij zonder Fedex) dus zou nu thuis zijn.

Kuiper, noteer mij maar vast voor de thuiswedstrijd tegen Zwitserland.

Ook Spanje zouden we thuis spelen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.daviscup.com/teams/headtohead.asp">http://www.daviscup.com/teams/headtohead.asp</a><!-- m -->
Reply

Forum Jump: