The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Kezmania Wrote:Nee, maar je gaat er wel lekker serieus op in :lol: :lol:

tuurlijk. dit is het enige dat je nog kunt zeggen.

Kezmania Wrote:Idd gewoon ruilen.

werd ook al gesuggereerd bij studio voetbal. westerhof vertelde ons toch echt dat de vork anders in de steel zit.

hoe kun je nou iets ruilen dat niet van jou is?
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Nee, maar je gaat er wel lekker serieus op in :lol: :lol:

tuurlijk. dit is het enige dat je nog kunt zeggen.

Wat jij wil, je hebt toch altijd gelijk :roll:

waf Wrote:
Kezmania Wrote:Idd gewoon ruilen.

werd ook al gesuggereerd bij studio voetbal. westerhof vertelde ons toch echt dat de vork anders in de steel zit.

hoe kun je nou iets ruilen dat niet van jou is?

Alex kan niet naar Chelsea, Milan wil hem hebben 1 + 1 = 2

Als Alex naar Milan gaat en Japie komt terug in Eindhoven, dan zijn ze inprincipe toch geruild? Alex gaat namelijk de plaats van Japie in nemen, en Japie vervangt Alex in Eindhoven.

Dat PSV dan misschien wat centjes bij moet betalen, omdat Japie nog een contract heeft voor een jaar, doet daar niets aan af.
Reply
Kezmania Wrote:Als Alex naar Milan gaat en Japie komt terug in Eindhoven, dan zijn ze inprincipe toch geruild? Alex gaat namelijk de plaats van Japie in nemen, en Japie vervangt Alex in Eindhoven.

Dat PSV dan misschien wat centjes bij moet betalen, omdat Japie nog een contract heeft voor een jaar, doet daar niets aan af.

Die centjes krijgt PSV wel van Chelsea, want die halen hem eerder dan na de afgesproken twee jaar op en daar zal wel een clausule voor in het contract van Alex zitten. Netto zal PSV er niks aan verdienen, maar ook niks op verliezen vermoed ik als deze constructie plaats zou gaan vinden. Maar gelukkig komt Japie mooi naar Heerenveen.

Oh, en als we dan toch aan wishful thinking doen: Als Huntelaar in de winterstop weggekocht wordt, verlost Heerenveen Valencia van Kluivert, schopt hij er in de tweede helft van de competitie nog 15 in en mag ie mee naar het WK. Want ondanks dat Roy en Ruud koele afmakers zijn is er natuurlijk geen betere beschikbare, complete spits dan Patrick Kluivert, vooropgesteld dat hij fit is, in vorm is, zijn kop erbij houdt en zijn snikkel in de broek. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
huntelaar vertrekt niet bij heerenveen denk ik, als de nood echt hoog wordt wellicht naar ajakkes, maar dat zou ik niet slim vinden van heerenveen, aan het eind van het jaar is hij ook verkoopbaar.

de mening dat kluivert een complete spits is en een fantastische voetballer wordt weer meer en meer als feit gepresenteerd. ik vind het onzin. ik vind het geen spits en geen middenvelder, het is net niets.ik vind het een slechte nummer 10 die veel ballen van zijn voet laat springen. dat heeft hij de afgelopen jaren uitstekend bewezen. net als hij bewezen heeft dat hij een hele domme jongen is en blijft. :8:
Reply
Alex van Chelsea, ruilen met Japie van Milan... En die moet dan naar psv gaan ?!?!?!

Alex heeft nog een 3-jarig contract bij Chelski, na 2 jaar psv, meende ik...
Dus afkoopsom.....

Stam heeft toch duidelijk een aantal malen gezegd dat zowel psv als Ajax hem niet uit zou maken, maar dat hij het liefst naar Heerenveen gaat, alleen kan Heerenveen de afkoopsom niet betalen......
Reply
waf Wrote:de mening dat kluivert een complete spits is en een fantastische voetballer wordt weer meer en meer als feit gepresenteerd. ik vind het onzin. ik vind het geen spits en geen middenvelder, het is net niets.ik vind het een slechte nummer 10 die veel ballen van zijn voet laat springen. dat heeft hij de afgelopen jaren uitstekend bewezen. net als hij bewezen heeft dat hij een hele domme jongen is en blijft. :8:

Dat eerste is een resultaat van het tweede. Omdat hij zo'n domme jongen is heeft ie altijd teveel zorgen aan zijn hoofd (vrouwen, disco's, auto's, dooien) en dat leidt hem af van het voetbal. Hij kan zijn privéleven niet scheiden van zijn werk en niet de knop omzetten zodra hij in het veld staat. Maar als hij straks officieel gescheiden is, een omgangsregeling heeft met zijn kinderen die ook in Nederland wonen en die Ferrari's van de hand heeft gedaan komt het allemaal goed met Patje, kleven de ballen gewoon weer aan zijn voet en staat ie als diepste spits een beetje met Dirk te kaatsen, te draaien en prikt ie ze op het WK ook voor ons in. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
chelsea kan hem aan milan verhuren. hij moet een aantal jaar op het vasteland gespeeld hebben toch, voodat hij naar engeland kan?

stam kan terug naar nederland willen, misschien zelfs wel naar psvee, en psvee kan een opvolger zoeken voor die alex, maar psvee heeft iig niets te ruilen. ik zou het gek vinden als ze voor stam een afkoopsom vragen. ik denk dat ze dat wat chiquer oplossen.
Reply
waf Wrote:stam kan terug naar nederland willen, misschien zelfs wel naar psvee, en psvee kan een opvolger zoeken voor die alex, maar psvee heeft iig niets te ruilen. ik zou het gek vinden als ze voor stam een afkoopsom vragen. ik denk dat ze dat wat chiquer oplossen.

Wat is chique? Japie heeft net een sterk verbeterd, nieuw contract getekend voor 2 jaar. Ik zou het niet trekken als mijn beste verdediger na een half jaar al zegt dat ie er geen zin meer in heeft en dat ie alsnog terug naar Nederland wil.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:stam kan terug naar nederland willen, misschien zelfs wel naar psvee, en psvee kan een opvolger zoeken voor die alex, maar psvee heeft iig niets te ruilen. ik zou het gek vinden als ze voor stam een afkoopsom vragen. ik denk dat ze dat wat chiquer oplossen.

Wat is chique? Japie heeft net een sterk verbeterd, nieuw contract getekend voor 2 jaar. Ik zou het niet trekken als mijn beste verdediger na een half jaar al zegt dat ie er geen zin meer in heeft en dat ie alsnog terug naar Nederland wil.

als ze de loodgieter van chelsea kunnen lenen doet het al minder pijn, en bovendien is hij niet de beste verdediger, want dat is nesta al. :wink:
Reply
Jullie zien in de relatie Stam-PSV 1 klein detail over het hoofd. Stam wil niet alleen terug naar Nederland, maar ook terug naar zijn geliefde Kampen, waar hij nog steeds een huis heeft. Daarnaast wil hij, op maximaal een uur rijden van Kampen bij een club voetballen.....

Stam naar Heerenveen, ook omdat hij een goede vriendschap heeft met Riemer. Negatief punt: Stam heeft bij Cambuur gespeeld en een aantal mensen zouden het hem niet in dank afnemen als hij, ook al is Heerenveen geen concurrent voor Cambuur, nu alsnog voor Heerenveen gaat uitkomen.

We zullen zien. Ik zet mijn geld op Riemer.
Reply
waf Wrote:als ze de loodgieter van chelsea kunnen lenen doet het al minder pijn, en bovendien is hij niet de beste verdediger, want dat is nesta al. :wink:

Maar die is een beetje blessuregevoelig, dus de beste, op dit moment beschikbare verdediger is Japie wel, vind ik. Maar ik denk ook dat Chelsea dan wel wat bank-/tribuneklanten in de aanbieding heeft die PSV mag lenen/huren/kopen. Je moet je 'onderdanen' wel een beetje tevreden houden natuurlijk. :wink:

@Mukkus: Dat zie ik niet over het hoofd. Ik denk/hoop ook dat hij naar Heerenveen komt. En die Cambuur-sentimenten spelen alleen bij de Cambuur-fans. Ik geloof niet dat er 1 Heerenveen-fan mee zit dat Japie ooit een ver verleden voor Cambuur gespeeld heeft en de Cambuur-fans hebben het op dit moment druk genoeg met hun eigen clubje dat er, zoals elk seizoen, weer es niks van bakt. De Friese vete is jaren geleden al overleden, begraven, vergaan en tot stof wedergekeerd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:Als Alex naar Milan gaat en Japie komt terug in Eindhoven, dan zijn ze inprincipe toch geruild? Alex gaat namelijk de plaats van Japie in nemen, en Japie vervangt Alex in Eindhoven.

Dat PSV dan misschien wat centjes bij moet betalen, omdat Japie nog een contract heeft voor een jaar, doet daar niets aan af.

Die centjes krijgt PSV wel van Chelsea, want die halen hem eerder dan na de afgesproken twee jaar op en daar zal wel een clausule voor in het contract van Alex zitten. Netto zal PSV er niks aan verdienen, maar ook niks op verliezen vermoed ik als deze constructie plaats zou gaan vinden. Maar gelukkig komt Japie mooi naar Heerenveen.

Oh, en als we dan toch aan wishful thinking doen: Als Huntelaar in de winterstop weggekocht wordt, verlost Heerenveen Valencia van Kluivert, schopt hij er in de tweede helft van de competitie nog 15 in en mag ie mee naar het WK. Want ondanks dat Roy en Ruud koele afmakers zijn is er natuurlijk geen betere beschikbare, complete spits dan Patrick Kluivert, vooropgesteld dat hij fit is, in vorm is, zijn kop erbij houdt en zijn snikkel in de broek. :wink:


Party animal Kluivert maakt nog minder kans op de wk dan van Bommel.
Bangkok resident.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:....verlost Heerenveen Valencia van Kluivert...

Doe maar niet, anders lopen hier alle 15 en 16-jarige puberende meisjes wijdbeens door de straten....
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:als ze de loodgieter van chelsea kunnen lenen doet het al minder pijn, en bovendien is hij niet de beste verdediger, want dat is nesta al. :wink:

Maar die is een beetje blessuregevoelig, dus de beste, op dit moment beschikbare verdediger is Japie wel, vind ik. Maar ik denk ook dat Chelsea dan wel wat bank-/tribuneklanten in de aanbieding heeft die PSV mag lenen/huren/kopen. Je moet je 'onderdanen' wel een beetje tevreden houden natuurlijk. :wink:

@Mukkus: Dat zie ik niet over het hoofd. Ik denk/hoop ook dat hij naar Heerenveen komt.
je doet net of chelsea psvee dan nog iets verschuldigd is? ze hebben die tank 2 jaar mogen lenen en moeten hem gewoon weer inleveren. daar hoeft niet weer ene tegenprestatie tegenover te staan. het is alleen interessant voor chelsea als een speler niet in engeland mag spelen.
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:....verlost Heerenveen Valencia van Kluivert...

Doe maar niet, anders lopen hier alle 15 en 16-jarige puberende meisjes wijdbeens door de straten....

Ach, dan herleven oude tijden, want in de tijd van de de Nooijertjes was dat ook een veelgezien verschijnsel heb ik uit betrouwbare bron vernomen. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:@Mukkus: Dat zie ik niet over het hoofd. Ik denk/hoop ook dat hij naar Heerenveen komt. En die Cambuur-sentimenten spelen alleen bij de Cambuur-fans. Ik geloof niet dat er 1 Heerenveen-fan mee zit dat Japie ooit een ver verleden voor Cambuur gespeeld heeft en de Cambuur-fans hebben het op dit moment druk genoeg met hun eigen clubje dat er, zoals elk seizoen, weer es niks van bakt. De Friese vete is jaren geleden al overleden, begraven, vergaan en tot stof wedergekeerd.

Ik doelde ook degenen, die nu al zeker weten dat Heerenveen geen schijn van kans maakt. Reken er maar op, dat Heerenveen goede papieren heeft om Jaap binnen te halen. Tsja, die Cambuur-sentimenten. Who cares about DKV?

Niet alleen de Nooijertjes. Een topper op het gebied van minderjarige meisjes was.........
(huiskamervraag! antwoord later op de dag......)
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:als ze de loodgieter van chelsea kunnen lenen doet het al minder pijn, en bovendien is hij niet de beste verdediger, want dat is nesta al. :wink:

Maar die is een beetje blessuregevoelig, dus de beste, op dit moment beschikbare verdediger is Japie wel, vind ik. Maar ik denk ook dat Chelsea dan wel wat bank-/tribuneklanten in de aanbieding heeft die PSV mag lenen/huren/kopen. Je moet je 'onderdanen' wel een beetje tevreden houden natuurlijk. :wink:

@Mukkus: Dat zie ik niet over het hoofd. Ik denk/hoop ook dat hij naar Heerenveen komt.
je doet net of chelsea psvee dan nog iets verschuldigd is? ze hebben die tank 2 jaar mogen lenen en moeten hem gewoon weer inleveren. daar hoeft niet weer ene tegenprestatie tegenover te staan. het is alleen interessant voor chelsea als een speler niet in engeland mag spelen.

Nee, want Alex heeft in principe nog 1,5 jaar te gaan bij PSV zei Westerhof, dus ik neem aan dat PSV dan iets krijgt als ze hem eerder weghalen, want dan houden ze PSV tevreden en kunnen ze dit soort constructies vaker opzetten. Dit zei Westerhof vorige week bij Hugo en Youri ook, met als voorbeeld die jeugd-speler van Ajax. En ik neem aan dat PSV liever een goede speler erbij heeft die bij Chelsea niet aan spelen toekomt dan een zakje met geld. Dat zou ik in ieder geval wel liever hebben.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
oh, die 1,5 jaar wist ik niet. ik dacht dat chelsea hem gewoon mocht terughalen/stallen.
Reply
waf Wrote:oh, die 1,5 jaar wist ik niet. ik dacht dat chelsea hem gewoon mocht terughalen/stallen.

Dat mag ook...

Daar moet alleen wel wat tegenover staan
Reply
Chelsea mag vanaf deze winterstop, Alex al voor noppes weghalen, verkopen....

Die Kezze, zo naief.... :lol:
Reply
Fabian Wrote:Chelsea mag vanaf deze winterstop, Alex al voor noppes weghalen, verkopen....

Die Kezze, zo naief.... :lol:

Die Faab Aap zo dom....of kan je gewoon slecht luisteren :roll:

Chelsea mag hem in de winterstop opeisen, en dat voor noppes, maar hij mag dan alleen voor Chelsea spelen (wat niet mag).
De enige mogelijkheid is dus dat Chelsea wat centjes betaald aan PSV en dan Alex verkoopt of verhuurd aan een club buiten Engeland. Alex is er waarschijnlijk in de Arena weer gewoon bij. Dus dan kun je nog een keer genieten van een machteloos Ajax :lol: :lol: :lol:
Reply
Ach Fabian jij bent net zo naief als je denkt dat Alex in de winterstop naar Chelsea gaat waar ie niet mag spelen. Waarom zou Chelsea m dan halen? Op de bank raakt ie alleen ma zn ritme en vorm kwijt. Verkopen kan natuurlijk aan Milaan maar het is maar de vraag of Roman zin heeft Alex in de winterstop aan een directe concurrent in de Champions League te verkopen. Voor het geld hoeft ie iig niet te verkopen want dat heeft ie al zat en sportief lijkt het ook niet slim.
Reply
Chelsea haalt hem terug, en verkoopt hem vervolgens....
Moeilijk hoor...
Reply
Fabian Wrote:Chelsea haalt hem terug, en verkoopt hem vervolgens....
Moeilijk hoor...

Denk je dat Abramovitsj dat zal doen ja? Waarom? Voor het geld? Om de concurrentie te versterken? Of denk je dat Alex gewoon een speelbal is en maar bij Bal Op 't Dak 6 moet gaan spelen als Abra m toevallig daaraan wil verkopen?
Reply
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Chelsea haalt hem terug, en verkoopt hem vervolgens....
Moeilijk hoor...

Denk je dat Abramovitsj dat zal doen ja? Waarom? Voor het geld? Om de concurrentie te versterken? Of denk je dat Alex gewoon een speelbal is en maar bij Bal Op 't Dak 6 moet gaan spelen als Abra m toevallig daaraan wil verkopen?

Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat naast de sportieve successen Chelsea ook geld op moet gaan leveren. Hij heeft natuurlijk een heleboel geld, maar dat wil niet zeggen dat ie niet nog meer wil hebben. Hij koopt gewoon veel spelers, kijkt of ze goed genoeg zijn voor Chelsea en of ze nodig zijn. Zo niet, dan gaan ze voor winst weer weg, want er zijn vast wel clubs die die spelers wel kunnen gebruiken en dat geld willen betalen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Op Ajax.nl liet Nourdin Boukhari weten graag door te willen bij Ajax, ondanks dat hij na een goede start van de competitie weer op de bank terecht is gekomen. Verhuurd worden wil hij niet. 'Daar heb ik absoluut geen behoefte aan. Uiteraard wil ik aan mijn wedstrijden komen. Mijn contract loopt voorlopig nog een jaar door. En ik hoop zeker een verlenging mee te pakken.'

De dertigers Hans Vonk, Tomas Galasek en Yannis Anastasiou hoeven samen met Nourdin Boukhari niet meer op een contractverlenging te rekenen. Nigel de Jong, Steven Pienaar, Hatem Trabelsi en Maxwell zouden zelf de beslissing in handen hebben om langer in de Arena te verblijven.

Ik ben met name benieuwd naar welke club Boukhari gaat...weet iemand of er al intresse is?
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:Ik ben met name benieuwd naar welke club Boukhari gaat...weet iemand of er al intresse is?

Ik heb gelezen dat Al Hoceima em wel hebben wil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Maak dat de [Image: 622952735434636c9f1043.gif] wijs!
Economists do it with models...
Reply
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Chelsea haalt hem terug, en verkoopt hem vervolgens....
Moeilijk hoor...

Denk je dat Abramovitsj dat zal doen ja? Waarom? Voor het geld? Om de concurrentie te versterken? Of denk je dat Alex gewoon een speelbal is en maar bij Bal Op 't Dak 6 moet gaan spelen als Abra m toevallig daaraan wil verkopen?

Hoe treffend: mocht pusvee concurrentie dreigen te worden, dan gaan de voor pusvee leuke dealtjes niet meer door. Beter kun je niet melden hoezeer de relatie pusvee-chelski verhoudingen in het voetbal scheef kan trekken. Kortom, zolang pusvee géén concurrentie in Europees verband is, kunnen ze aanklooien maar als ze dat wel dreigen te worden. trekt de suikeroom alle kredieten (lees spelers) terug. Gezonde situatie...
Reply
Dat van die contractverlengingen is nog niet helemaal bekend Moker.

Boukhari is een leuke speler voor de subtop, voor Ajax is het een leuke 14/15e man... Meer niet.
Reply


Forum Jump: