The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Stockholm / Moskou
Marc geeft op...mooi!
Reply
Haggie Wrote:1-4 ...........4-4.............4-6 Undecided

Kooltje-WEEK
4-6 0-2 =D>
Reply
Santoro van 2-0 voor naar 2-3...Mag er best uit al verwacht ik het niet...
Tipsa naar 4-1 =D>
Reply
Lekker Tipsa !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Twee professionele tennissers zijn in Stockholm opgepakt wegens het overtreden van de prostitutiewet in Zweden. De twee verdachten komen volgens onderzoeksleider Jonas Trolle niet uit Zweden en staan ingeschreven voor het ATP-toernooi Stockholm Open, dat deze week plaatsvindt. Beide tennissers werden opgepakt toen zij samen met enkele prostituees hun hotel betraden. Betalen voor seks is in Zweden strafbaar.


De organisatie van het Stockholm Open wil geen uitspraken doen over het voorval. "Dat zou ongepast zijn", aldus woordvoerder Pelle Hjertquist.

Volgens de geruchten zou Simone Bolelli een van de twee tennissers zijn. De Italiaan heeft zich om persoonlijke redenen teruggetrokken voor het toernooi.


Undecided Bolelli speel niet eens
Reply
Lekker Janko...Twee toernooizeges oprij zou mooi zijn!
Set Kuznetsov =D>
Reply
Santoro en Fognini, je zult ze hebben :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:Twee professionele tennissers zijn in Stockholm opgepakt wegens het overtreden van de prostitutiewet in Zweden. De twee verdachten komen volgens onderzoeksleider Jonas Trolle niet uit Zweden en staan ingeschreven voor het ATP-toernooi Stockholm Open, dat deze week plaatsvindt. Beide tennissers werden opgepakt toen zij samen met enkele prostituees hun hotel betraden. Betalen voor seks is in Zweden strafbaar.


De organisatie van het Stockholm Open wil geen uitspraken doen over het voorval. "Dat zou ongepast zijn", aldus woordvoerder Pelle Hjertquist.

Volgens de geruchten zou Simone Bolelli een van de twee tennissers zijn. De Italiaan heeft zich om persoonlijke redenen teruggetrokken voor het toernooi.


Undecided Bolelli speel niet eens
Wat bedoel je met dat laatste? Hij zou wel spelen maar heeft zich vlak voor de draw terug getrokken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oh ok...Dat heb ik gemist...overbelasting?
Reply
Relatieproblemen gok ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Santoro gaat nog winnen...
Reply
Dan moet ie wel wat beter gaan serveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hup golubev!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Grote klasse, Fabrice Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:hup golubev!
Hij wint...

Kiefer meteen een break achter :x
Reply
Kiefer, waar ben je mee bezig joh?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Komt ie aardig terug, mist ie 300 bps om terug te breaken en pakt Granollers alsnog de set #-o

Clement die Beck gaat verslaan is ook redelijk idioot...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij laat zich drie keer breaken in 1 set ](*,)
Reply
En meteen weer gebroken, het is fucking Granollers man! :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En opgave, dat maakt het iets logischer. Maar niet leuker...
Gelukkig heb ik daar Tipsa nog, maar de weekwinst is nu al vrij ver weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Iedereen had Kiefer...Maar wat een slappe hap zeg
Reply
Wat een slappe week
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
HupThomaz! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Davy heeft dus niks te winnen.... waarom zal hij dan in godsnaam voluit gaan, aangezien hij de komende weken de punten nog moet gaan halen.

Nikolay Davydenko: “It will be very interesting for me to play a match against Marat” 20.10.2009

Before Nikolay Davydenko’s performance at the 20th anniversary “Kremlin Cup” he gave the press-conference. The majority of the questions were about the Masters trophy he has won in Shanghai recently (please note that he won Rafael Nadal in his finals).
“The joy after the match disappears quickly, but the confidence still remains with me, - said Nikolay. – Of course, it’s pleasure to hear “Congratulations to you!” all the time. I’d like to save the same self-confidence till the tournament in London. But before that I have to show my best tennis performance in Valencia and Paris.”

I can't miss the tournament in Moscow, although I won't get score points even if I win, because I won two ATP 250 tournaments, - said Nikolay. "In Moscow I have my friends and fans, who want to see me and whom I want to see as well".
Concerning the upcoming match against Marat Safin, Nikolay said: "Everybody is interested in our match. I'm interested in it as well and it's a pity that one of us will finish the tournament in the first round. I wonder if I’ll get used to the court and new balls".
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omdat het in Moskou is? Voor het geld?

Die regel is al een tijdje bekend, buurs, maar er zijn genoeg gasten die alsnog 250-toernooien spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Omdat het in Moskou is? Voor het geld?

Die regel is al een tijdje bekend, buurs, maar er zijn genoeg gasten die alsnog 250-toernooien spelen.

Hij heeft de afgelopen weken erg veel gespeeld.

Voor het geld speelt hij natuurlijk niet meer.

In Valencia en Parijs kan hij zich plaatsen voor de TMC.
Ik kan me dus niet voorstellen dat hij zich niet spaart.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij heeft hierna nog een week rust.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hij heeft hierna nog een week rust.

Dat betekent dus 4 weken achtereen veel spelen.

1 week rust.

3 weken vol aan de bak, terwijl de laatste 2 toernooien het belangrijkst zijn....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En bovendien hoeft hij zich geen zorgen te maken om de TMC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar maak je je eigenlijk druk om Buurs? Alleen ik (de nummer 4) heeft hem maar hoor.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: