The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Teams ronde 9
Makkie!!

2 keer NAC, Utrecht, Feyenoord, Vitesse, PSV en een opvuller van ADO, SPA of zelfs Twente.
Ik heb een droom.
Reply
Tomasson en Cissé kunnen we iig thuis laten de komende weken.
Ik heb een droom.
Reply
Zou Perez spelen na het Europa avontuur ???
Reply
Sjaak Wrote:Makkie!!

2 keer NAC, Utrecht, Feyenoord, Vitesse, PSV en een opvuller van ADO, SPA of zelfs Twente.
2x NAC, Utrecht, Feyenoord (hoe ziet die opstelling er uit zonder Tomasson en Cisse? )Vitesse, Twente en 1x ADO
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:

2x NAC, Utrecht, Feyenoord (hoe ziet die opstelling er uit zonder Tomasson en Cisse? )Vitesse, Twente en 1x ADO

hetzelfde maar met biseswar makaay.

leerdam keert terug in de basis.
Reply
waf Wrote:
de nieuwe Wrote:

hetzelfde maar met biseswar makaay.

leerdam keert terug in de basis.

Puntje voor FC Honda dus. :-k
Reply
wie o wie wordt nou mijn captain.
Makaay die wel aardig gedreven zal zijn of toch gewoon Kwakman... Makaay, Kwakman, Makaay, Kwakman... :-s
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:wie o wie wordt nou mijn captain.
Makaay die wel aardig gedreven zal zijn of toch gewoon Kwakman... Makaay, Kwakman, Makaay, Kwakman... :-s

ik heb niet eens getwijfeld en gekozen voor kwakkieman. :razz:
Reply
hmmm, maar Roy prikt er toch wel 2 in dit weekend?
Reply
hij neemt toch ook de pingels nu? Of is dat Landzaat?
Reply
gittermaster Wrote:hmmm, maar Roy prikt er toch wel 2 in dit weekend?

klopt, maar kwakman ook. :wink:
Reply
tja, ik weet t niet, vind NAC dit seizoen nogal onberekenbaar...
Ik ga dnek ik toch maar voor onze veteraan... Een keertje een hattrick zou zomaar kunnen
Reply
Landzaat ook in de basis ten koste van El Ahmadi. Zal hij de pingels dan niet nemen?

Kelvin Leerdam keert na een liesblessure ook weer terug in de basiself. Hij begint als rechtsback. Als gevolg daarvan schuift Leroy Fer, vorige week tegen Sparta gelegenheidsrechtsback, weer door naar het middenveld
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Kwakman is mosterd toch?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Kwakman is mosterd toch?

Volgens wikipedia niet:
Quote:In Nederland wordt veel grove mosterd geproduceerd. De vliesjes van de zaden zitten in de mosterd. Er zijn nog slechts zo'n acht mosterdfabrieken van enige omvang in Nederland: De Zaanse mosterd, Doesburgse mosterd, Marne, Mostermenneke, Deventer stadsmosterd, Mosterdmakerij Eenrum, de Amelandse mosterdmolen en Tons mosterd. In bijna iedere streek vindt men een eigen soort mosterd, die met eigen ingrediënten en bereidingswijze als streekproduct wordt vermarkt. Zo is er Groninger mosterd, Zwolse mosterd, Zutphense mosterd, Deventerse Mosterd en Doesburgse mosterd. Er bestaat ook Veendammer mosterd, Zeeuwse mosterd, Brabantse mosterd, Delftse mosterd, Almense mosterd en Waddenmosterd. Deze streekmosterdsoorten worden vaak door bovengenoemde fabrieken al dan niet volgens origineel recept geproduceerd. Zo wordt Deventer mosterd tegenwoordig in Doesburg gemaakt en Veendammer mosterd in Zierikzee door Tons Mosterd.

Geen melding over Kwakmanse mosterd, NAC-mosterd, Bredase of Volendammermosterd.
Ik waag het erop.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:Landzaat ook in de basis ten koste van El Ahmadi. Zal hij de pingels dan niet nemen?

Kelvin Leerdam keert na een liesblessure ook weer terug in de basiself. Hij begint als rechtsback. Als gevolg daarvan schuift Leroy Fer, vorige week tegen Sparta gelegenheidsrechtsback, weer door naar het middenveld

nee, als makaay speelt is hij de nemer, zo heeft hij gezegd.
Reply
waf Wrote:

Denk dat Kwakman redelijk mosterd is. Hij blijft natuurlijk een interessante CM speler omdat hij verdediger is welke op het middenveld speelt. Keessie als aanvoerder is deze ronde waarschijnlijk goed voor 14 puntjes (winst, niet de nul en een assist), het gaat erom of je dat voldoende vindt.
Ik heb een droom.
Reply
2.85M / 130.65M

Isaksson (16.30M)

Van der Linden (5.60M)
Kwakman© (11.20M)
Manolev (14.45M)
Keller (10.60M)

Landzaat (12.10M)
Elm (14.15M)
Mertens (9.00M)

Slory (12.45M)
Papadopulos (10.65M)
Amoah (11.30M)
Reply
<EB Mode>Hopen op morgen dat het weer goed gaat</EB Mode>
Reply
Sjaak Wrote:
waf Wrote:

Denk dat Kwakman redelijk mosterd is. Hij blijft natuurlijk een interessante CM speler omdat hij verdediger is welke op het middenveld speelt. Keessie als aanvoerder is deze ronde waarschijnlijk goed voor 14 puntjes (winst, niet de nul en een assist), het gaat erom of je dat voldoende vindt.

de kans dat je tegen rkc de nul houdt is vrij groot hoor....

bovendien zet ik keesie vaker in, ook de vorige wedstrijd, dus voor mij was het geen mosterd. :razz:
Reply
Weer een beetje gestegen. Volgende week hoop ik op meer dan 50 plaatsen stijgen.
Reply
ik 51.
Reply

Forum Jump: