The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Ik had nog niet eens begrepen dat Safin vandaag wellicht zijn laatste wedstrijd speelt :|
Die doet nog wel een comeback...

Hij speelt idd zijn laatste wedstrijd van deze week =P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dit is zijn laatste ATP toernooi
Reply
Daarom heb ik Marat ook en geen Gasquet. Marat laat zich niet in zijn laatste toernooi in de 1e ronde uitschakelen. Zeker niet in eigen land. Davai Marat!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, en daarom baal ik nu wel van Gasquet, ik had hier geen rekening mee gehouden.
Reply
Wat een onzin heren, sorry hoor!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Soderling trekt zich terug uit Valencia, wordt nog lastig voor hem zo om zich te kwalificeren voor Londen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Terecht, eerst die elleboog maar eens goed laten genezen nu, zo belangrijk is Londen nou ook weer niet.
Reply
Haardos Agassi was nep
AMSTERDAM - Andre Agassi tenniste jarenlang met een toupet. Dat zegt de oud-tennisser in zijn biografie, waar de Duitse krant Bild vrijdag over schrijft.
Begin jaren ’90 verloor de Amerikaan opeens in rap tempo zijn volle haardos. ‘’Waarschijnlijk had ik een verkeerde conditioner gebruikt, want opeens liet alles los.’’

‘’Ik belde in paniek mijn broer die in hetzelfde hotel sliep. Hij heeft het geval uiteindelijk met twintig haarklemmen weer op mijn hoofd gezet.’’

In het boek vertelt de immens populaire oud-tennisser dat hij tijdens de finale van Roland Garos in 1990 meer bezig was met zijn pruik dan de wedstrijd.

Voormalig partner Brooke Shields raadde haar echtgenoot uiteindelijk aan zijn schedel maar helemaal kaal te scheren. In het boek gaat hij uitgebreid in op de eerste scheersessie. ''Het duurde elf minuten. Ik stond voor de spiegel en zaag een vreemde.''

''De titel op de Australian Open in 1995 was mijn eerste als kale man. Ik was een nieuw persoon, zonder haar, met een ringbaard en een oorbel.''
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haha, crystal meth zorgt voor haaruitval!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Terecht, eerst die elleboog maar eens goed laten genezen nu, zo belangrijk is Londen nou ook weer niet.
En dat doet ie, want hij skipt Parijs, zo zijn de geruchten. Dan blijven eigenlijk alleen nog Verdasco, Gonzo en Tsonga over de 8e plek in Londen. Verdasco duidelijk de beste papieren.

Soderling maakt nog wel een goede kans om reserve te worden, met al die blessures in de top, maar dan moet ie Parijs wel spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb het altijd al geweten, goed nieuws voor Buurs!

[Image: 2qco5mo.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:o
Reply
Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
:lol:
Reply
yes :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Denk dat buurs z'n haar nu ook laat groeien Undecided
Reply
heeft Safin ondertussen alweer bekend gemaakt dat hij weer gaat spelen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haas heeft Mexicaanse griep HAMBURG - De Duitse tennisprof Tommy Haas is geveld door de Mexicaanse griep. Om die reden heeft hij afgezegd voor het toernooi in Basel en ontbreekt hij volgende week ook in Parijs.

De 31-jarige Haas, zeventiende op de wereldranglijst, is geschrokken, maar niet al te bezorgd. „De Mexicaanse griep is ernstig, maar als je in een goede conditie bent zoals ik, herstel je relatief snel”, meldde Haas maandag in de Duitse krant Bild.
Reply
Tja, als je voor pech geboren bent, krijg je natuurlijk ook de Mexicaanse griep...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:heeft Safin ondertussen alweer bekend gemaakt dat hij weer gaat spelen?

Nou, zo goed als, hij zal een WC krijgen voor Parijs volgende week zo is de algemene verwachting, aangezien hij daar ook de loting gaat verrichten, en er een ceremonie voor hem gepland staat.
Reply
Maar dat was al even bekend, maar daarna gaat ie toch echt stoppen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zou ook triest zijn als je je laatste pot verliest van Stakhovsky natuurlijk Wink
Reply
Ad Wim Wrote:Maar dat was al even bekend, maar daarna gaat ie toch echt stoppen.

Ik heb dat hier nog niet gelezen, en vorige week waren de berichten op atptennis ook duidelijk.
Reply
Ik heb dat hier wel gezegd hoor. Safin heeft ook iets met Parijs, dus hij wil daar graag nog spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:heeft Safin ondertussen alweer bekend gemaakt dat hij weer gaat spelen?

Nou, zo goed als, hij zal een WC krijgen voor Parijs volgende week zo is de algemene verwachting, aangezien hij daar ook de loting gaat verrichten, en er een ceremonie voor hem gepland staat.

Dat is leuk voor jongen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Roddick heeft afgezegd voor de Masters. Wie zit er dan wrs bij ipv hem?
Reply
Tsonga, Gonzalez of Soderling lijkt mij. En Soderling is ook geblesseerd, maar die gaat Parijs vooralsnog proberen.
Reply
Zegt Roddick niet Parijs af?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Parijs ja, vooralsnog niet de masters.
Reply


Forum Jump: