Threads: 273
Hoe is het eigenlijk met Kuiper van Twente? Hij was 2 weken geleden 'wat grieperig' en sindsdien is er niks meer van hem vernomen. Ik zeg: hij heeft mexicaanse griep en Twente (lees: monsterman) doet er alles aan om het uit de media te houden.
Ik heb een droom.
Threads: 114
Sjaak Wrote:Hoe is het eigenlijk met Kuiper van Twente? Hij was 2 weken geleden 'wat grieperig' en sindsdien is er niks meer van hem vernomen. Ik zeg: hij heeft mexicaanse griep en Twente (lees: monsterman) doet er alles aan om het uit de media te houden.
Hij had hele vreemde symptomen: moe, lui, laks, niet willen werken en zin om 's avonds wat doelloos op straat te hangen. Blijkt ie 'Antilliaanse griep' te hebben! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 312
Waarom zou je Mexicaanse griep geheim willen houden dan?
Threads: 273
Peter Wrote:Waarom zou je Mexicaanse griep geheim willen houden dan?
Extra controles, meer maatregelen, extra sores, kost altijd geld, wedstrijden uitstellen...weet ik veel , vanalles. Je weet toch hoe panisch Nederland reageert.
Ik heb een droom.
Threads: 9
Ik snap het probleem ook niet....we hebben vaccinaties zat in nederland....gewoon volspuiten die gast!
Threads: 208
Moker! Wrote:Ik snap het probleem ook niet....we hebben vaccinaties zat in nederland....gewoon volspuiten die gast!
Als ie het al heeft? :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 9
Antivirale middelen zijn goed om het virus af te remmen.
Threads: 312
Sjaak Wrote:Peter Wrote:Waarom zou je Mexicaanse griep geheim willen houden dan?
Extra controles, meer maatregelen, extra sores, kost altijd geld, wedstrijden uitstellen...weet ik veel , vanalles. Je weet toch hoe panisch Nederland reageert.
Wedstrijd uitstellen als een speler een griepje heeft? Dat zou leuk worden. Heeft Mario Been morgen opeens een griepje omdat hij liever tegen Ajax speelt als Tomasson, Cisse, Guzman en Dani weer inzetbaar zijn.
Ook zie ik niet in waarom er extra maatregelen zouden moeten zijn. Zolang die jongen griep heeft is ie toch te beroerd om naar het stadion te komen, dus kan ie ook niemand aansteken.
Bovendien zijn er al genoeg voetballer in Europa met Mexicaanse griep.