The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
Kut duitser
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pfff Tommy :|
Reply
Kerel? Dat zeg je maar tegen je hond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en clement verknalt het direct weer Undecided

buursweek :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
BUURSWEEK
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik kan maar geen partij kiezenbij deze wedstrijd. Maakt ook niet zo veel uit, Djoko wint toch van beide spelers
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maar dan opeens 0-40 met twee fantastische punten!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eerder een Stille-week, wederom.
Reply
2e keer dat Haas genaaid wordt op een belangrijk moment...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch de break, kom op nou dan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de rebreak Undecided
Reply
Buurs week, Stille week, Haggie week. Pas op zondag rond een uur of 6 kun je dit pas zeggen - zo irri
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
vandaag winnen is genoeg haas, kom op..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mwa, met jouw geluk kan ik die conclusie al enkele dagen eerder trekken hoor, zonder daarop terug te hoeven komen.
Reply
Zo mooi dit. Mensen die hoog staan hebben altijd geluk bij ML. Dan toch maar hup HAAS
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haas gaat opeens veel agressiever speelt en het betaalt zich uit. Hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee hoor, heb hier al diverse malen aangegeven dat het Buurs deze week inderdaad zwaar tegenzit, en die staat voorlopig toch echt hoger Undecided

Daarbij is het de afgelopen weken 4 of 5 keer voorgekomen dat er meerdere MP's gemist werden, en die partijen vielen allemaal in jouw voordeel. Tsja, noem het geen geluk, ook prima :lol:
Reply
MP Potro
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Uh mag ik je herrinerren aan Gasquet-Isner vorige week ? Wie had daar MP en wie won er. Het kan dus ook andersom. Bij mij prsoonlijk is alleen Cilic-Troicki met een eigen speler goed gevallen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kunnen die rukkers op baan 1 niet eens opschieten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik had het over partijen met meerdere MP hè. Isner miste er maar 1 Smile.

En dat je dat als enige partij noemt zegt genoeg..... De rest van de wedstrijden had je ook geluk mee, alleen leg je het naar jezelf toe uit.
Reply
Godver, 0-15 en dan 2x 2e service en toch 30-15. Kom op Haas!

Hij loopt aardig gefrustreerd rond nu, het publiek loopt ook aardig te kloten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-30 met weer twee fouten, maar dan weer heel sterk naar gamewinst. Doe het nu Tommy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prachtig, die Potro, zo hoort het. Doet ie alleen als ie wint, maar toch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit was het dan voor Marat. Mooi gebaar van Del Potro. Vallen elkaar in de armen en wijst naar Safin voor het applaus. Potro zit nu naast Safin op het bankje
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Djoko, Simon, Karlo zijn er ook allemaal. Costa, Pioline, Rosset, prachtig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pioline, Robredo, Karlovic, Simon, Costa, El Aynaoui en Rosset komen ook gezellig afscheid nemen op het Center Court
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prachtig, wat een eerbetoon, en terecht. Maar nu moet ie ook wel echt stoppen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tyfus HAas wordt inmiddels wel gewoon gebroken ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
EN dan mist Haas ook nog een bp op 2e service...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: