The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
2 bps gemist en een scheidsrechterlijke dwaling, dat gaat Almagro vermoedelijk de kop kosten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gonzo \Big Grin/
Reply
Maargoed, Almagro laat nogmaals zien dat hij indoor iemand is om rekening mee te houden.
Reply
Almagro is gewoon duidelijk een niveau beter, hij slaat Nadal bij vlagen gewoon weg in de rally. Hij moet alleen wel even zijn kansen pakken, zeker tegen Nadal. Die is nu nog rusty en vooral slecht, maar die komt er natuurlijk steeds meer in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de break :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit wordt gewoon een kansloze nederlaag voor de Spaanse nummer 1 \Big Grin/
Reply
Ai, daar zet het verval al in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan op bp tegen een bal 1 meter van het net uitslaan. Tja, dit is typisch en het blijft ook geen feest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ineens dicteert Nadal de rally's, zo voorspelbaar dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm, kom op Nico, even volhouden, Nadal is niets!
Reply
Dit gaat echt zo'n typische Nadal overwinning worden. Ik vermoed 6-3 6-2 2e en 3e set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
je bent tegen Nadal Ad? Waarom heb je hem dan genomen? neem dan Nico om te stunten...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maar Ad dacht dat Almagro al van Chiudinelli ging verliezen Wink
Reply
Tja, met zo'n loting ging ik er vanuit dat Nadal minimaal SF zou halen.

En ik vind Nadal een drol en Nico een held, en FTM kan me gestolen worden, dus ben ik voor Almagro ja. Zou elke neutrale toeschouwer zijn als ie zou kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En zelfs niet neutrale toeschouwers zijn voor Almagro, maar dat is logisch.
Reply
Ad Wim Wrote:Dit gaat echt zo'n typische Nadal overwinning worden. Ik vermoed 6-3 6-2 2e en 3e set...

6-4 tweede set en daarmee GSM vermoed ik.
Reply
15-30 en deuce deze game, zo dichtbij zit ie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Knappe game toch weer van Nico, nog 2 jongen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-4 Nadal. Een half jaar geleden zou ik blind hebben ingezet op een break, nu al lang niet meer....
Reply
Anders mist Gonzo op 5-5 even 0-40 ](*,)
Reply
Hmm en Nadal mist SP.
Reply
Almagro begint nu al alles nipt uit te tillen, dat wordt straks in de derde set alleen nog maar erger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Hmm en Nadal mist SP.
Dat was een halve ace.

En nu ook weer heel knap weggewerkt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Forehand winners: Almagro 17, Nadal 2
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb geen beeld uiteraard, maar ga af op het SB. Dat hij ze knap wegwerkt geloof ik best.
Reply
Ad Wim Wrote:Forehand winners: Almagro 17, Nadal 2

Dit zegt alles, Nadal is hoop kracht kwijt.
Reply
En 5-5 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ai, John mist sp Icon_evil

knallen in de tb, John!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik raad je toch aan te gaan kijken, het is bij vlagen fantastisch, vooral van Almagro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het vervelende is dat Nadal in slechte tijden altijd kan leunen op die geweldige verdediging. En dat is vooral tegen Almagro heel belangrijk. Hij pielt alles net in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: