The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
Zo ik ben net weer wakker. Soderling is cool! Tennisgott =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Soderling speelt verrassend sterk in de rally. De rally duurt net zo lang tot dat Davy de fout maakt. Meestal is het andersom. Oh ja : Davy heeft net om de fysio gevraagd. DIe komt bij de volgende gamewissel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Davy houdt! Zeer belangrijk, nu gewoon lef tonen
Reply
Lef? Gewoon je normale niveau halen. Ik heb Davy wel echt nodig voor een eventuele laatste weekwinst. Blake heeft me daarin al aardig genekt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar is niet de fysio maar de dokter op de baan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hier nog 1, Blake is gewoon zuur dat dat met een derde set TB gebeurde, en bij verlies Davy hier zit deze week er redelijk op.
Reply
Stille Wrote:Daar is de fysio op de baan

Ach ja, Benneteau werd ook behandeld, ik geloof niet zo in een blessure.
Reply
En als Stille er iets over zegt, gaat het meestal de andere kant op, net als bij regen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het schijnt te zijn dat ie constant moet hoesten, daar wil ie wat voor hebben maar de dokter geeft het hem niet omdat ie daar suf van wordt. Hij krijgt nu 2 paracetamolletjes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Aha, griepje dus, in dat geval mag Soderling wel winnen, want aan een Davy die zich terugtrekt hebben we helemaal niets.
Reply
Wat ik me in dit soort gevallen wel altijd afvraag. Zou Davy dit niet voor de wedstrijd hebben kunnen bedenken?
Reply
Hoesten is niet meteen een griepje...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij heeft geen griepje gaf hij aan.. Alleen wat ademhalingsproblemen waardoor hij moet hoesten, waarvan hij de oorzaak niet weet.

Heeft nu 2 paracetamolletjes gehad...
Reply
Hmm ok, ja het is oneerlijk natuurlijk, ik heb geen beeld, en HET ziekteverschijnsel bij de Mexicaanse griep schijnt toch dat hoesten te zijn. Vandaar mijn wellicht wat vroege conclusie Wink
Reply
Ah ja joh, strooi maar meteen met de Mexicaanse :razz:

Djokovic hoestte en snotterde ook wekenlang een maand geleden, maar sloeg toch iedereen op een hoop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, verman jezelf Davy en mep die Zweed naar huis!
Reply
cruijff Wrote:Hij heeft geen griepje gaf hij aan.. Alleen wat ademhalingsproblemen waardoor hij moet hoesten, waarvan hij de oorzaak niet weet.

Heeft nu 2 paracetamolletjes gehad...

had benneteau gister ook last van.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Direct 0-40 nu!

En de break met een prima winner..
Reply
buurs Wrote:
cruijff Wrote:Hij heeft geen griepje gaf hij aan.. Alleen wat ademhalingsproblemen waardoor hij moet hoesten, waarvan hij de oorzaak niet weet.

Heeft nu 2 paracetamolletjes gehad...

had benneteau gister ook last van.

Ja? Hmm zal het dan toch iets met de lucht ofzo te maken hebben? Kan natuurlijk altijd...
Reply
Hop, daar gaan we al!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come on Robbie!
Reply
Lekker Davy, zo belangrijk deze!
Reply
Het ging wat moeizamer aan het end, maar toch de set!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
pak m in drie davy!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
aii 15-40 nu een 1-0 achterstand 3e set voor DavyDenko...
Reply
En weg, gewoon 1-1.
Reply
Gelukkig, maar het gaat steeds moeizamer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy wint inmiddels een groot deel van zijn tweede service punten. Dat biedt hoop!
Reply
4-4, dit lijkt mij een uitgelezen moment Nikolay
Reply
30-30 [-o<
Reply


Forum Jump: