The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
Vamos, toch de TB, pak m Fernando!
Reply
Ik zit ook even te kijken maar dit is het hoogste tempo wat ik tot nu toe heb gezien. Potro had net sp maar Gonzo kwam met een ace. Wat een geweld zeg. Ik heb Nadal vandaag niet gezien maar gaat Tsonga sowieso van hem winnen jongens?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik kreeg in de kroeg via Sky Sports al wat mee, maar wat een uitslagen vandaag zeg.
Een echte CC-week, al heeft hij de waarschijnlijke winnaar (Djokovic) niet in zijn team.
Reply
Maar dan gaat het helemaal mis 3*-0 Potro
Reply
1 MB terug, 4-1**
Reply
mindlight Wrote:Ik kan het me niet voorstellen na die laatste game. Wat heeft Nadal een geluk met die loting gehad zeg, maar gelukkig gaat het na vandaag eindigen.
Dat zei ik meteen al. Tegen zoveel gasten was hij eraf gegaan en nu haalt ie toch nog op wonderlijke wijze de QF, bah...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schitterend om 2 van mijn favoriete spelers zo te zien knallen. Wat een forehands.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik kan het me niet voorstellen na die laatste game. Wat heeft Nadal een geluk met die loting gehad zeg, maar gelukkig gaat het na vandaag eindigen.
Dat zei ik meteen al. Tegen zoveel gasten was hij eraf gegaan en nu haalt ie toch nog op wonderlijke wijze de QF, bah...

Toch zag jij hem als favoriet voor de SF, ik neem aan dat dat niet meer het geval is.
Reply
2 sps potro
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Potro Undecided
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik kan het me niet voorstellen na die laatste game. Wat heeft Nadal een geluk met die loting gehad zeg, maar gelukkig gaat het na vandaag eindigen.
Dat zei ik meteen al. Tegen zoveel gasten was hij eraf gegaan en nu haalt ie toch nog op wonderlijke wijze de QF, bah...

Toch zag jij hem als favoriet voor de SF, ik neem aan dat dat niet meer het geval is.
Zo gek was dat toch niet? Almagro, Robredo en dan een niet-fitte Tsonga, althans dat dacht ik toen. Dat laatste blijkt niet zo te zijn, dus nu niet meer nee. Maar zonder die goede loting had ie hier maar 10 punten gehaald...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit is toch niet te geloven, wat een misser :eeeek:
Laat dit dan eens echt meezitten!
Reply
Wat een gekke TB zeg, minibreak op minibreak. Nu mist Potro ook nog even een sp op eigen service. 6-6 in de wissel. Hij moet deze TB echt wel winnen hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dan een netbal! Keurig!
Reply
Over meezitten gesproken! Een netbal valt 10 cm achter 't net! SP op eigen service Gonzo ineens. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik kan het me niet voorstellen na die laatste game. Wat heeft Nadal een geluk met die loting gehad zeg, maar gelukkig gaat het na vandaag eindigen.
Dat zei ik meteen al. Tegen zoveel gasten was hij eraf gegaan en nu haalt ie toch nog op wonderlijke wijze de QF, bah...

Toch zag jij hem als favoriet voor de SF, ik neem aan dat dat niet meer het geval is.
Zo gek was dat toch niet? Almagro, Robredo en dan een niet-fitte Tsonga, althans dat dacht ik toen. Dat laatste blijkt niet zo te zijn, dus nu niet meer nee. Maar zonder die goede loting had ie hier maar 10 punten gehaald...

Helemaal mee eens, het enige frustrerende is dat jij mijn pick voor Tsonga hebt voorkomen Wink
Reply
Hehehehehe van 5-1 naar 6-4 achter, en toch de set pakken. Gonzo Notworthy
Reply
Hop, klasse Gonzo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gonzo wint de TB. Undecided
Je gelooft 't niet als je er niet bij zit. Maar ik heb goede hoop dat Potro dit nog recht zet. Ze staan wel exact gelijk in de stats.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Gonzo wint de TB. Undecided
Je gelooft 't niet als je er niet bij zit. Maar ik heb goede hoop dat Potro dit nog recht zet. Ze staan wel exact gelijk in de stats.

Ben het met je eens, het verloop was redelijk bizar. Toch gaat Gonzo dit nu natuurlijk winnen, ook gezien de H2H
Reply
mindlight Wrote:Hehehehehe van 5-1 naar 6-4 achter, en toch de set pakken. Gonzo Notworthy

Oh 't was natuurlijk ook nog gewoon 5-1 ja. Icon_evil
Wat een weggeven was dit zeg. Wel schitterend dat ze gewoon omgecompliceerd hard raggen op elke bal. Houden nooit in.
Gonzo sinds 7 jaar voor 't eerst een potje gewonnen hier, gaat ie hier toch niet van Potro winnen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Hehehehehe van 5-1 naar 6-4 achter, en toch de set pakken. Gonzo Notworthy

Oh 't was natuurlijk ook nog gewoon 5-1 ja. Icon_evil
Wat een weggeven was dit zeg. Wel schitterend dat ze gewoon omgecompliceerd hard raggen op elke bal. Houden nooit in.
Gonzo sinds 7 jaar voor 't eerst een potje gewonnen hier, gaat ie hier toch niet van Potro winnen?

Precies, daarom is dit 10x meer genieten dan het "wie slicet er langer" bij Robredo-Nadal.
Reply
In de race zijn voor de TMC maakt rare dingen in die jongens los...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hopelijk geldt dat morgen ook voor Soderling [-o<

edit: dat geldt alleen als Gonzo hier wint.
Reply
Ik heb morgen in alle 4 de kwartfinales een speler die mijn concurrenten bijna allemaal niet hebben.

Monfils-Cilic
Step-Gonzo/Potro
Soderling-Djoko
Tsonga-Nadal

Hup eerst genoemden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Monfils ok, hup Soderling ook nog ok, maar voor de rest mogen de tegenstanders winnen.
Reply
Die H2H van Gonzo-Step voorspelt weinig goeds trouwens, in die zin zou winst van Gonzo wellicht niet eens zo gek voor je zijn CC.
Reply
Ik ga nog meer voor goud dan voor een 3e plek dus ik wil sowieso deze week winnen. Dan mag denk ik Djoko het toernooi niet winnen en dan moet Gonzo er nu ook wel uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoe bizar dit ook mag klinken, ik zie zelfs mogelijkheden (voor ons allebei) voor plek 2 Smile
Reply
Ai, BP gemist
Reply


Forum Jump: