The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
Die zit verbijsterd voor de tv, wat een drama voor Marianne Timmer. Einde carriere?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Icon_question
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Soderling 3 uit 14. Djoko 3 uit 6. En dan zijn er ook nog mensen die deze overwinning terecht noemen.

Laten we deze week nou niet gaan praten over wel/niet terecht, want dan ken ik er ook nog wel een paar :-$

Ik zeg ook nergens dat iemand geluk heeft oid, maar ik vind deze zege onterecht. Het wachten was op de break van Soderling had ik 't idee.
Erg benieuwd wat er zo met Tsonga-Nadal gaat gebeuren. Als Nadal zo speelt als tegen Nico en Robje gaat ie er hard af, maar hij zal er nu wel gewoon staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Zoals verwacht Soderling volledig kansloos. Djokovic bepaalde.

Icon_question
Misschien in de 1e set, die heb ik niet gezien. Maar in de 2e en 3e(tot 4-3) toch zeker niet.

Het was Djoko die tankte, en Djoko die het toch weer presteert aan het einde van de set. Dit zat er natuurlijk gewoon aan te komen, en ja, Soderling had kunnen winnen, maar dan had Djoko moeten besluiten dat Londen belangrijker was.
Reply
Timmer rijdt op de 500 meter tegen een spleetoge. Die gaat hard onderuit in de bocht en neemt Timmer mee. Beiden op brancard van het ijs af. Ze vrezen voor enkelbreuk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
:cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dammit ze was net zo goed in vorm en dit zou haar laatsje jaar zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Soderling 3 uit 14. Djoko 3 uit 6. En dan zijn er ook nog mensen die deze overwinning terecht noemen.

Laten we deze week nou niet gaan praten over wel/niet terecht, want dan ken ik er ook nog wel een paar :-$

Ik zeg ook nergens dat iemand geluk heeft oid, maar ik vind deze zege onterecht. Het wachten was op de break van Soderling had ik 't idee.
Erg benieuwd wat er zo met Tsonga-Nadal gaat gebeuren. Als Nadal zo speelt als tegen Nico en Robje gaat ie er hard af, maar hij zal er nu wel gewoon staan.
Dat jij dat idee had, maakt het nog niet onterecht. De tweede set was een tank en daar haalde Soderling al die stats vandaan. De eerste set was close, maar Djoko was wel constant in control. En in de derde set was het overduidelijk DJokovic. Geen enkele keer in de problemen en Soderling in elke game op 1 na. Soderling was ontzettend slecht in de derde, daar niet van, maar onterechte zege voor DJoko slaat nergens op. Sowieso is een zege altijd terecht, maar hij was hier ook verdiend en een juiste afspiegeling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oeh, wat hoop ik nu dat Tsonga over Nadal heenklapt zeg, hij heeft wel een flink pak slaag verdiend. Kan me niet voorstellen dat ie nu opeens weer heel goed speelt. Het voordeel is wel dat er veel korte punten zullen komen en dat Tsonga op een mindere dag al die slices van Nadal tegen het hek slaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Soderling 3 uit 14. Djoko 3 uit 6. En dan zijn er ook nog mensen die deze overwinning terecht noemen.

Laten we deze week nou niet gaan praten over wel/niet terecht, want dan ken ik er ook nog wel een paar :-$

Ik zeg ook nergens dat iemand geluk heeft oid, maar ik vind deze zege onterecht. Het wachten was op de break van Soderling had ik 't idee.
Erg benieuwd wat er zo met Tsonga-Nadal gaat gebeuren. Als Nadal zo speelt als tegen Nico en Robje gaat ie er hard af, maar hij zal er nu wel gewoon staan.
Dat jij dat idee had, maakt het nog niet onterecht. De tweede set was een tank en daar haalde Soderling al die stats vandaan. De eerste set was close, maar Djoko was wel constant in control. En in de derde set was het overduidelijk DJokovic. Geen enkele keer in de problemen en Soderling in elke game op 1 na. Soderling was ontzettend slecht in de derde, daar niet van, maar onterechte zege voor DJoko slaat nergens op. Sowieso is een zege altijd terecht, maar hij was hier ook verdiend en een juiste afspiegeling.

Over dat laatste verschillen wij 100% van mening, ik heb Kevin Kim dit jaar potten zien winnen... :roll: 6-0 3-0 achter en dan winnen. Is dat terecht? Verder sluit ik me wel bij bovenstaande quote aan.
Reply
Hup Nadal :oops:
Reply
Ja, ik vind een overwinning altijd terecht, zo werkt het spel en de scoreline nou eenmaal. Als je 100 kansen hebt gehad of 6-0 5-0 voor hebt gestaan, moet je het maar afmaken.
Maar goed, ik snap dat daar de meningen over verdeeld zijn, en dat is ook logisch. 'Terecht' en 'verdiend' zijn altijd lastige termen.

Los daarvan heeft Soderling geen moment aan een overwinning mogen ruiken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Forza Rafa !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kom op nou Tsonga. Ik denk dat Nadal echt niet beter kon tegen Almagro en Robredo. Anders nam ie wel heel veel risico. Dan klapt Tsonga over 'm heen. Maar wat Ad zegt klopt ook... Tsonga is ook een speler die als ie z'n dag niet heeft alle sliceballetjes van Nadal tot UE's promoveert.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wat een indekken mensen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat voorspel jij Buurs?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal - Tsonga 76 36 75
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
H2h Djoko-Nadal 5-14 (maar op HC redelijk in balans), Djoko-Tsonga 2-4 (alles op HC).
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nadal-Tsonga 4-6 3-6
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nadal - Tsonga 2-6 0-6
Reply
mindlight Wrote:Nadal - Tsonga 2-6 0-6

:Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:Wat voorspel jij Buurs?

3-6 2-6 in het nadeel van rafa...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:Wat voorspel jij Buurs?

3-6 2-6 in het nadeel van rafa...

Indekker!

6-4 6-4 Tsonga.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal maakt een punt Notworthy
Reply
Tsonga mist al 2 bps. Goede services van die laffe herder. Zal ie deze partij ook maar 1 winner slaan? Hij verdedigd al die ballen met die rare topspinballen van 'm, stuiteren ergens midden in 't veld. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal maakt vooralsnog meer punten dan ik had verwacht. Iemand die zit te kijken toevallig?

Edit: ja dus, dit soort berichten zijn mooi om te lezen CC Big Grin
Reply
Ik ga voor 7-5 4-6 3-6 Nadal...
Reply
mindlight Wrote:Nadal maakt vooralsnog meer punten dan ik had verwacht. Iemand die zit te kijken toevallig?

natuurlijk Smile
Reply
Ik lees graag de updates van de kijkers, en of het een beetje terecht is enzo. En uiteraard of Nadal weer zo laf speelt als tegen Robje en Almagro.
Reply
Ahh vandaar.. Tot nu toe neemt Nadal gewoon lekker het initiatief op eigen service en laat hij Tsjonge het spelen maken op zijn service..
Reply


Forum Jump: