The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
Allez Gael!
Reply
Break Monfils, 5*-4, maak het af [-o<
Reply
Monfils Notworthy
Reply
Doe 't morgen maar Gael! =D>

Step bedankt voor de puntjes! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
200 punten gespeeld, exact 100-100. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Wat een overwinning zeg van Djoko. Novak 31-14 en Rafa 13-6 in winners/UE. Wedstrijd op zeer hoog niveau waarbij ik Djokovic nog nooit zo goed heb zien spelen! Dit beloofd wat voor morgen
Godver, wat klote dat ik dit niet heb kunnen zien zeg. Geweldig! Mijn held die buurs' held helemaal van de baan mept. En Nadal speelde nog niet eens slecht \Big Grin/

Nogmaals, Djoko is de allerbeste op dit moment, veruit. Hij wordt zelfs nummer 2 als ie morgen wint, en terecht!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De punten van de TMC vorig jaar vallen er maandag af, dus geen 2e plek voor Djoko bij winst in de finale.
Reply
_Tampie Wrote:De punten van de TMC vorig jaar vallen er maandag af, dus geen 2e plek voor Djoko bij winst in de finale.

Klopt als een bus, wel interessant is de strijd om de nr.1 plaats. Afhankelijk van de uitslagen in de poule, kan een SF in Londen tussen Federer en Nadal beslissend zijn voor die nummer 1 plaats.
Reply
Tevens lees ik net dat de stakes voor Monfils vandaag best hoog zijn. Als hij wint, komt hij gelijk in punten met Soderling, waarbij Soderling 1e reserve blijft vanwege de TB rule van de ATP. Echter, met de twijfels rondom Roddick en Potro is de kans best aanwezig dat ook de nummer 10 van de ranglijst gaat spelen in Londen. Allez Gael zeg ik derhalve, zorg voor een mooi einde van je seizoen!
Reply
_Tampie Wrote:De punten van de TMC vorig jaar vallen er maandag af, dus geen 2e plek voor Djoko bij winst in de finale.
Helaas niet nee, ik was even vergeten dat die er nu al af gaan, maar hij zou wel goed het jaar kunnen eindigen als de nummer 2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jawel, met een SF kan het wel, maar dan mag Federer niet 3 potten winnen in de poule, en moet Nadal na die SF het toernooi winnen.
Reply
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:De punten van de TMC vorig jaar vallen er maandag af, dus geen 2e plek voor Djoko bij winst in de finale.

Klopt als een bus, wel interessant is de strijd om de nr.1 plaats. Afhankelijk van de uitslagen in de poule, kan een SF in Londen tussen Federer en Nadal beslissend zijn voor die nummer 1 plaats.
Dat lijkt me toch niet, Federer staat 1200 punten voor, dus als ze beiden al in de SF komen, gaat Nadal daar nooit overheen.

Dan is de strijd om plek 2 een stuk interessanter, zeker gezien de huidige vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:De punten van de TMC vorig jaar vallen er maandag af, dus geen 2e plek voor Djoko bij winst in de finale.

Klopt als een bus, wel interessant is de strijd om de nr.1 plaats. Afhankelijk van de uitslagen in de poule, kan een SF in Londen tussen Federer en Nadal beslissend zijn voor die nummer 1 plaats.
Dat lijkt me toch niet, Federer staat 1200 punten voor, dus als ze beiden al in de SF komen, gaat Nadal daar nooit overheen.

Dan is de strijd om plek 2 een stuk interessanter, zeker gezien de huidige vorm.

Dit is niet kloppend.
Huidig verschil: 10.150-9.205= 945 punten, dus als Fed in de SF komt lijkt het inderdaad niet te kunnen, maar volgens mij heeft Nadal met de Davis Cup nog een leuke troef in handen (die punten zitten er toch nog niet bij, dat zou volgens mij einde seizoen gebeuren).
Reply
En de strijd om plek 2 is beslecht als Nadal 2 potjes wint in Londen, bij 1 pot winst moet Djoko de TMC ongeslagen winnen, en dan nog hopen dat het DC resultaat niet al te negatief uitpakt...
Reply
O kut ja, ik ben natuurlijk de halve finale vergeten erbij te tellen. Maar goed, het lijkt toch een utopie voor Rafa, zeker in zijn huidige vorm en zeker met dat verschil nog. Wellicht dat ie zich ook wel spaart na 1 verliespot, voor de Davis Cup.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zou me niet onlogisch lijken. Maar als Nadal de geest krijgt kan het nog goed spannend worden. Uiteraard hoop ik van harte dat Fed die nummer 1 vasthoud tot het einde van het jaar, maar een beetje spanning in die laatste week kan geen kwaad natuurlijk.
Reply
Ook om die nummer 2 was ik vergeten de punten van Nadal erbij te trekken. Maar Djoko maakt daar wel een goede kans op tijdens de AO.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nogal, dat is niet een al te ingewikkelde opgave.
Reply
Hmm atdhe biedt geen stream aan vandaag?
Reply
Al de hele week niet bij vroege wedstrijden. Misschien komt het later nog.

Ik heb er wel eentje gevonden, maar die is niet geweldig:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.channelsurfing.net/watch-atp-paris-2.html">http://www.channelsurfing.net/watch-atp-paris-2.html</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waarschijnlijk over paar minuten wel.

er was oa 1 minuut stilte en een uitgebreide lasershow.

ze beginnen net met inspelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dank Ad, het is inderdaad iets wat op bewegend beeld lijkt, maar het scorebord is vooralsnog dynamischer Wink
Reply
Allez Gael!
Reply
Hoewel Djoko natuurlijk de grote favoriet is hier, ben ik toch niet zo overtuigd van een makkelijke overwinning. Hij moet er gewoon meteen staan en niet zo slap beginnen als de eerste partijen. Gewoon elke set vroeg breaken en uitserveren, en zeker niet Monfils erin laten komen en het spannend maken. Daar kickt ie op nl...

Hup Djoko!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik snap ook niet dat jullie geen sport 1 hebben voor die 5 euro in de maand....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kijk, dat is goed beginnen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als dit eerste punt een indicatie is van de rest van de pot blijf ik nog even kijken. :8:
Reply
buurs Wrote:ik snap ook niet dat jullie geen sport 1 hebben voor die 5 euro in de maand....
Was het maar 5 euro in de maand, dan had ik het allang gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:ik snap ook niet dat jullie geen sport 1 hebben voor die 5 euro in de maand....

Ik snap niet waarom ik Sport1 zou nemen voor die drie potjes in de maand die ik maximaal kan zien.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ik snap ook niet dat jullie geen sport 1 hebben voor die 5 euro in de maand....
Was het maar 5 euro in de maand, dan had ik het allang gedaan.

Dat ook natuurlijk.
Reply


Forum Jump: