The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Nederlanders op de tour
Sampras in 2002 gestopt, het gaat om de eindejaarsranking vanaf 2000..... die niet dus. Verder 4 goed en nog 1 fout.
Reply
Daar moet Ljubicic bij zitten :-({|=
Reply
Dayy lijkt me dan die tweede fout van Hag. Ik denk verder aan Hewitt, Nalbandian, Gonzalez en Haas, maar dan hebben we er nog maar 8.

Ljubo lijkt me een twijfelgeval, net als Safin, Moya en Henman.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal ook al wel. Coria?
Reply
Nadal staat er nog geen 5 jaar volgens mij, die lijkt me toch niet. Coria lijkt me ook niet meer dan 5 jaar in de top-25 gestaan te hebben.

Kom net op Robredo, die draait volgens mij ook al zeker 7 jaar mee in de subtop, volgens mij is dat nummer 9. Verder had ik als twijfel nog Blake.

Tampie, kom er maar in!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
top 25? hmm, dacht top 10. Dan ook Berdych, Stepanek?
Reply
Berdych is pas 25 volgens mij, kan me ook niet voorstellen dat die er al langer dan 5 jaar in staat, en daar mikken we volgens mij wel op. En Stepanek stond tot een paar jaar terug volgens mij altijd rond plek 50.

Youzhny dacht ik nog aan, maar dat is volgens mij net een categorie daaronder, 25-50 of zo.
Reply
Berdych is er voor mijn gevoel toch al best een tijd hoor. Als je naar ouwe bokken zoekt die daar ook best wat tijd hebben rondgehangen kom ik toch weer bij die duitsers, Kiefer en Schuettler.
Reply
Hewitt lijkt mij inderdaad een hele duidelijke, Robredo ook een zekerheidje, en ik zie hier Ferrer niet staan, die lijkt mij ook vrij zeker.
Reply
Hewitt en Nalbandian sowieso. Denk dat Nalbandian sinds 2002 zelfs ALTIJD daarin gestaan heeft. HIj haalde de finale Wimbledon 2002, en is daarna niet meer weggeweest denk ik (tot dit jaar dan). Blake zal ook wel goed zijn ja. Ferrer denk ik dat te weinig jaren heeft, pas een jaar of 3.
Reply
Ferrer staat volgens mij echt niet langer dan 5 jaar top 25, en Kiefer is daarvoor te veel geblesseerd geweest. SChuettler heeft er volgens mij ook maar twee jaar gestaan.
Reply
Zeker lijken mij:

Hewitt
Ferrero
Agassi
Nalbandian
Robredo
Gonzalez
Haas
Federer
Roddick

Dan moeten we er dus nog eentje. Ik denk dat ie al wel genoemd is, maar welke...
Ik denk dat Safin dan misschien de beste gok is.
Reply
De 'cut' is 6 jaar in de top 25. Wie dat aantal haalt, zit bij de eerste 10.

De 9 die Ad noemt kloppen idd allemaal. Nog 1.....
Reply
Code:
FEDERER, ROGER        13    6    2    1    1    1    1    2    1    9
HEWITT, LLEYTON    7    1    1    17    3    4    20    21        22    9
RODDICK, ANDY        14    10    1    2    3    6    6    8    7    9
FERRERO, JUAN CARLOS    12    5    4    3        17    23    24        23    8
NALBANDIAN, DAVID            12    8    9    6    8    9    11        7
GONZALEZ, FERNANDO            18        23    11    10    7    15    11    7
HAAS, TOMMY    23    8    11        17        11    12        17    7
ROBREDO, TOMMY                21    13    19    7    10    21    16    7
AGASSI, ANDRE    6    3    2    4    8    7                    6
xxxxxxxx    19    6    17    10    15    25                    6
Reply
Dat overzichtje zijn de noteringen van de laatste 10 jaar. Het komt niet helemaal lekker over... het laatste getal is het totaal.
Reply
Grosjean natuurlijk!
Reply
Dan is het iig niet Safin, die is year end nummer 1 geweest denk ik.
Moya is denk ik ook hoger geweest. Een keer 6e en een keer 10e .. niet echt een enorme hoogvlieger dus, en ook al een paar jaar niet meer in de top 10. Grosjean zou kunnen.
Reply
Zou kunnen? Grosjean is het!
Reply
Als je dat ineens zo zeker weet dan heb je het opgezocht Wink
Reply
Inderdaad, ik kon niet meer tegen de spanning. En nu kon ik gewoon vergelijken met de rest. Slecht dat ik daar niet op gekomen ben...
Reply
Grosjean inderdaad.

Safin, Moya en Henman blijven op 5 steken. Ook op 5 maar volgend jaar wellicht naar 6 waren Berdych, Davy, Ljubo, Ferrer en Nadal. Djoko en Murray nog op 4, evenals Blake, Youzhny en Gasquet.
Reply
Safin overigens niet year-end nr 1, hij werd in de Masters toen nog net voorbij gestreefd door Kuerten (dat hoef ik dan weer niet op te zoeken :wink: )
Reply
Noem alle 6 Russen die de laatste 10 jaar in de top 25 eindigden.
Reply
kafelnikov,safin, davy... :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat lijkt me een eitje: Youzhny, Davydenko, Safin, Kafelnikov, Tursunov, Andreev.
Reply
Klopt helemaal Ad.

Tikje moeilijker; alle 9 Amerikanen (USA)?
Reply
Poeh, zo even snel: Agassi, Sampras, Blake, Roddick, Fish, Spadea, Ginepri, Martin, Gambill.
Reply
8 goed, Martin heeft dat niet meer gehaald op z'n oude dag.
Reply
O, is het dan Querrey?
Reply
Yep, dit jaar op 25 :wink: .

Noem 5 landen die maar 1 speler leveren op de lijst van de afgelopen 10 jaar in de top 25.

Ik ga offline... kan je even nadenken. (het zijn er 9, mag ook allemaal).
Reply

Forum Jump: