The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
als het zo is kan het toch nooit bewezen worden. maar dingsdag staat er ondertussen lekker op...
Reply
Kan inderdaad nooit bewezen worden. Maar waarom dan 7 maanden later dit nog eens aanhalen?

Doe meteen aangifte of kaart dit aan bij de KNVB voor een onderzoekje (de scheidsrechter schijnt het voorval gehoord te hebben, maar deed niks!) of ga verhaal halen bij Dingsdag meteen na de wedstrijd.
En achteraf als een slecht verliezer wel zuur voor de camera melden dat Breuer nota bene 'vies' speelde, geen woord over Dingsdag.....

Beetje vreemd allemaal. Maar de VI heeft haar verhaal weer, Derksen prees het ook echt even aan in VI op RTL7: "Wat we nou in het speciale kersteditie hebben! Hij ligt vanaf dinsdag in de winkels! blabla..."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Kan inderdaad nooit bewezen worden. Maar waarom dan 7 maanden later dit nog eens aanhalen?

Doe meteen aangifte of kaart dit aan bij de KNVB voor een onderzoekje (de scheidsrechter schijnt het voorval gehoord te hebben, maar deed niks!) of ga verhaal halen bij Dingsdag meteen na de wedstrijd.
En achteraf als een slecht verliezer wel zuur voor de camera melden dat Breuer nota bene 'vies' speelde, geen woord over Dingsdag.....

Beetje vreemd allemaal. Maar de VI heeft haar verhaal weer, Derksen prees het ook echt even aan in VI op RTL7: "Wat we nou in het speciale kersteditie hebben! Hij ligt vanaf dinsdag in de winkels! blabla..."

die derksen is zo'n smeerpijp. die gaat ook nog lopen verkondigen dat je dit soort verhalen niet verzint. dan kun je helemaal niets meer als dingsdag.

maar goed, het blad komt normaal uit op woengsdag. ze moesten op een of andere manier de dingsdag promoten?
Reply
Nijland -> half jaar Willem II.

Zeer goede zet van Willem II. Ze waren de afgelopen weken mijn gedoodverfde nr. 18 aan het eind van de rit, maar met Nijland hebben ze er een speler bij die duidelijk beter is dan wat er bij de concurrentie rondloopt. Misschien dan toch ADO dat er direct uitvliegt met al het gezeik daar.
Reply
FC Twente gaat zich in de winterstop zo goed als zeker versterken met Vagif Jadavov. De onderhandelingen bevinden zich in de afrondende fase, aldus de spits tegenover het Russische Sport Ekspress. "Onlangs kwamen mensen van FC Twente naar de hoofdstad Bakoe om te praten over de details met het clubbestuur van mijn club Qarabagh", beweert Javadov. "Na de jaarwisseling zal het spoedig rondkomen."

Jagadov is een 20-jarige aanvaller die onlangs werd verkozen tot Azerbeidzjaans Voetballer van het Jaar 2009, hij kwam daarnaast 28 keer in actie voor het nationale team (waarbij hij vijf keer wist te scoren). Bij Qarabagh, dat eerder nog door Twente werd uitgeschakeld in de Europa League, kwam Javadov tot twintig treffers in 77 duels.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Honda zeer wrs naar Moskou! Ik begreep van een VVV supporter dat ze er in Venlo toch nog 9 miljoen voor hebben weten te krijgen, ziekelijk bedrag voor zo'n club.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Honda zeer wrs naar Moskou! Ik begreep van een VVV supporter dat ze er in Venlo toch nog 9 miljoen voor hebben weten te krijgen, ziekelijk bedrag voor zo'n club.

erg mooi voor ze. en knap bovendien.
Reply
Dat heeft zo'n club nodig om ooit richting structurele middenmoot te komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Volgens mij is die middenmoot al redelijk structureel.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Al een maand of 4 idd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Undecided

Al te veel champagne gehad cc??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Bruins mag vertrekken, buitenlandse interesse voor Slory
Uitgegeven: 5 januari 2010 09:20
Laatst gewijzigd: 5 januari 2010 09:19

AMSTERDAM - Luigi Bruins mag Feyenoord verlaten. Dat heeft technisch directeur Leo Beenhakker aan Bruins’ persoonlijke begeleider Sietje Mouch laten weten. "Hij mag worden verhuurd of verkocht," zegt Mouch tegenover Sportweek.
“Deze week ga ik met Luigi zitten om te kijken wat het beste is. Hem kennende wil hij naar een voetballende club. Ergens waar hij als rechtshalf of als nummer tien kan spelen en veel aan de bal is.” “Ik ben er geen voorstander van dat hij nu al naar het buitenland gaat, een Nederlandse club heeft de voorkeur.” Van vermeende interesse van ADO Den Haag in Bruins weet Mouch niets.

Slory
Ook Andwélé Slory vertrekt mogelijk uit de Kuip. De aanvaller wordt intensief gevolgd door het Engelse Blackburn Rovers, zo bevestigt zijn zaakwaarnemer tegenover De Telegraaf. Het contract van Slory met Feyenoord loopt komende zomer af. De Rotterdamse club heeft een eenzijdige optie om de verbintenis te verlengen. Indien Slory niet al eerder verkocht wordt, zal Feyenoord die optie normaal gesproken lichten. De buitenspeler is namelijk opgenomen in een van de zogenoemde talentpools, waardoor hij geld moet opleveren.

Tsja, van Bruins verbaast het met niet echt, omdat die dit hele seizoen al niks afdwingt, maar bij Slory heb ik toch wel mijn twijfels. Feyenoord heeft toch een eenzijdige optie? Waarom dan niet voor 1 of 2 seizoenen verlengen? Puur een financiële afweging? Voor rechtsvoor hebben ze Wijnaldum en die doet het aardig, maar goals maakt ie niet. Slory is toch iets doelgerichter en als Makaay volgend jaar weggaat heb je voorin wel iets meer beweging nodig. Krijgt Mario hem niet 'aan de praat'?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
het schijnt dat het salaris van slory bij verlenging substantieel omhoog moet. dat kan bezuinigingstechnisch niet. dan kun je er beter nu nog wat voor vangen.

bijkomende reden is dat hij niet erg goed zou liggen in de groep.

ik zou bruins trouwens graag verhuurd zien. ik blijf het een goeie voetballer vinden.
Reply
Sanders opvolger Reker bij PSV. Ik heb er geen goed gevoel bij. Iedereen is blij dat Reker weggaat, ik niet. Ben bang dat straks gaat blijken dat Reker de rotte appel niet is, maar dat de rotte appels in de RvC zitten.

En die Sanders is weliswaar als sinds zn geboorte PSV-fan, seizoenkaarthouder en een zakenman met een breed netwerk, maar doet me toch teveel denken aan mannen als Jaakke, V/d Boog.

De geruchten dat Reken en v/d Bunder weg moesten omdat ze te weinig sponsorgeld binnenhaalden lijken nu wel bevestigd met de komst van iemand met een super groot netwerk in de zakenwereld.
Reply
Jan Rekel is per definitie een foute baas, waar hij ook zit. Die glazige oogjes en dat spuugklontje in zijn hangende mondhoek heb ik nooit vertrouwd. Die nieuwe is onbekend en komt niet uit het voetbal, dus dat voorspelt weinig goeds.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Super groot netwerk omdat ie een paar jaar ijsjes heeft verkocht? Deed Fontein dat destijds ook niet?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fons S. verkocht toch ijsjes?
Reply
centre court Wrote:Super groot netwerk omdat ie een paar jaar ijsjes heeft verkocht? Deed Fontein dat destijds ook niet?

Denk niet dat de voorzitter van de directie van Campina ijsjes verkoopt. :-k Hij heeft echt een CV waar je U tegen zegt en staat bekend als een echte innovator die erg makkelijk contacten legt. Qua sponsorgelden binnenhalen (waarom v/d Bunder weg moet) zal het dus wel goed komen.

Prima directeur dus op papier. Het zegt mij echter niks dat hij al 43 jaar bij PSV op de tribune zit; dat wil nog niet zeggen dat je het voetbalwereldje van binnen kent. Dat gaat nog een groot probleem worden. Net als de toenemende invloed van de RvC waar in mijn ogen de echte boosdoeners qua slecht beleid zitten.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Jan Rekel is per definitie een foute baas, waar hij ook zit. Die glazige oogjes en dat spuugklontje in zijn hangende mondhoek heb ik nooit vertrouwd. Die nieuwe is onbekend en komt niet uit het voetbal, dus dat voorspelt weinig goeds.

Reker fout baasje? Beaam. Maar dat moet je zijn in de harde zakenwereld.

Sanders een grote onbekende? Dat zegt meer over jou dan over hem.

Dat hij niet uit het voetbal komt voorspelt weinig goeds? Beaam.
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Fons S. verkocht toch ijsjes?

die liet alleen aan zijn ijsjes likken.
Reply
Wilshere -> Twente? Zou een geweldige stunt zijn.
Reply
Lodeiro! De volgende Uru...
Reply
Sloerie naar WBA en Wanderson binnengewanderd bij Feyenoord.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Donald Duck naar Willem II.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Everse interim-hoofdtrainer sc Heerenveen
Uitgegeven: 5 februari 2010 09:39
Laatst gewijzigd: 5 februari 2010 09:39

HEERENVEEN - Jan Everse zit tot het einde van het seizoen als hoofdtrainer op de bank bij sc Heerenveen.
Dat liet algemeen directeur Yme Kuiper vrijdag weten. Everse neemt de taken over van Jan de Jonge, die woensdag zijn functie neerlegde. De Jonge was ook al als interim-coach werkzaam na het ontslag eind augustus van Trond Sollied. De Noor had Heerenveen vorig seizoen naar winst van de KNVB-beker geleid.

Opgestapt
Onder De Jonge verbeterden de sportieve prestaties van de Friezen echter niet. Een dag na de nederlaag tegen VVV-Venlo (3-1) besloot De Jonge op te stappen en zijn oude taak als hoofd jeugdopleidingen weer op te pakken. Everse werd in oktober ontslagen bij FC Zwolle en ging daarna aan de slag bij amateurclub RVVH.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Heerenveen wil duidelijk een stapje hogerop met de oud trainer van FC Jokerit
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Heerenveen wil duidelijk een stapje hogerop met de oud trainer van FC Jokerit

Ze wilden eigenlijk proberen om het plezier weer terug te krijgen in de spelergroep, maar André van Duin heeft bedankt. Die heeft het de komende 2 weken te druk met carnaval.

Everse, tsja....wel een harde en directe trainer. Dat is wel nodig, lijkt mij. En de plaatselijke Hanos doet goede zaken, vrachtwagens vol bitterballen zag ik vanochtend al rijden richting stadion. Eigenlijk boeit het me niet, wie nu trainer is. Of het een grote naam is of tactisch sterk is of ie bij Jokerit trainer is geweest of bij Appekutteveen 8. Al hadden ze Ton Ojers aangesteld. Als het maar iemand is, die de zweep erover kan gooien en de mannetjes weer laat werken. 90 minuutjes per week, meer niet. Verliezen mag, fouten maken ook. Als er maar inzet getoond wordt op het veld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Heerenveen wil duidelijk een stapje hogerop met de oud trainer van FC Jokerit

Ze wilden eigenlijk proberen om het plezier weer terug te krijgen in de spelergroep, maar André van Duin heeft bedankt. Die heeft het de komende 2 weken te druk met carnaval.

Everse, tsja....wel een harde en directe trainer. Dat is wel nodig, lijkt mij. En de plaatselijke Hanos doet goede zaken, vrachtwagens vol bitterballen zag ik vanochtend al rijden richting stadion. Eigenlijk boeit het me niet, wie nu trainer is. Of het een grote naam is of tactisch sterk is of ie bij Jokerit trainer is geweest of bij Appekutteveen 8. Al hadden ze Ton Ojers aangesteld. Als het maar iemand is, die de zweep erover kan gooien en de mannetjes weer laat werken. 90 minuutjes per week, meer niet. Verliezen mag, fouten maken ook. Als er maar inzet getoond wordt op het veld.

Zozo, dus trainen hoeft niet meer?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Heerenveen wil duidelijk een stapje hogerop met de oud trainer van FC Jokerit

Ze wilden eigenlijk proberen om het plezier weer terug te krijgen in de spelergroep, maar André van Duin heeft bedankt. Die heeft het de komende 2 weken te druk met carnaval.

Everse, tsja....wel een harde en directe trainer. Dat is wel nodig, lijkt mij. En de plaatselijke Hanos doet goede zaken, vrachtwagens vol bitterballen zag ik vanochtend al rijden richting stadion. Eigenlijk boeit het me niet, wie nu trainer is. Of het een grote naam is of tactisch sterk is of ie bij Jokerit trainer is geweest of bij Appekutteveen 8. Al hadden ze Ton Ojers aangesteld. Als het maar iemand is, die de zweep erover kan gooien en de mannetjes weer laat werken. 90 minuutjes per week, meer niet. Verliezen mag, fouten maken ook. Als er maar inzet getoond wordt op het veld.

Zozo, dus trainen hoeft niet meer?

Nee, werken en leren. Lijkt mij een stuk beter. 4 dagen in de week hetzelfde doen als een gemiddelde toeschouwer in stadion. Post rondbrengen bij -4 op niet gestrooide weg. Vuilnisbakken ophalen bij een gevoelstemperatuur van -15. 's nacht om half 5 je bed uit, omdat er een koe moet kalveren. Vrijdag 's avonds kunnen ze mooi vakkenvullen bij de plaatselijke Albert Heyn. Etc.Etc. En 1 dag per week naar school om ze het verschil uit te leggen tussen nummer '17' en nummer '27'.

Dat ze dat gaan begrijpen, hoeven ze per week maar 90 minuten per week zichzelf volledig leeg te spelen, om te weten voor wie ze daar staan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:razz: Je hebt eigenlijk nog gelijk ook. Zou iedereen eens een jaartje moeten doen, misschien krijgen mensen dan wat meer respect voor elkaar en voor wat ze doen. Leve de sociale dienstplicht :!: =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: