The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Nederlanders op de tour
De Bakker leidt met 3-0! Even een streampje opzoeken.
Reply
Hop, en 6-1! Ram is natuurlijk niet veel, maar toch wel lekker dit, zeker op HC. Ga door!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En zeker als je dan bedenkt dat Haase ook 8 vd 10 keer van Yang wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En 3-0 alweer in de tweede. Appeltje eitje, netjes hoor.
Reply
En alweer 3-0, netjes hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-1 4-1! Maak 't zo maar af dan.
Reply
Hoppa 6-1 6-1, wat een klinkende zege zeg! Prima!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heerlijk Thiemo! Alleen al dankzij De Bakker en Haase wordt dit voor ons forummers een geweldig tennisseizoen.
Reply
Over een half uurtje Thiemo op het Centre Court in Chennai, hij zal dus op de stream te volgen zijn.
Reply
Volgens mij gaa ze nu al de baan op. Ik ben benieuwd.
Reply
Start delayed due to rain....
Reply
Ik dacht dat Rus er nog wel een paar weken uit zou liggen, maar ze speelt nu toch de 1e ronde van de AO qualis. Verliest helaas wel de eerste set.
Reply
En verliest de wedstrijd in 3. Krajicek wel door (6-3 6-2), nu tegen wonderkind Laura Robson.
Reply
Dan gaat ze er helaas dik af.
Reply
Zit eens wat te neuzen in de Futures van deze week. Vd Duim en Middelkoop liggen er al weer uit en Huta Galung heeft al 2 potjes gewonnen in Duitsland.

Mooi om sommige namen te zien. O.a. Dupuis, Gilles Muller, Aldi en Jenkins hebben we ook weleens met FTM kunnen kiezen. Erg ver weggezakt die gasten.
Reply
Wat te denken van Ignatik, heel gek dat hij futures speelt. Maar het is ook een gekke tijd. Als je niet naar Australië of Zuid-Amerika wilt afreizen, moet je wel futures spelen om nog punten te vergaren deze eerste drie weken.

Krajicek trouwens ook begonnen.
Reply
Krajicek stond een set en een break voor, maar inmiddels terug gebroken.
Reply
de Kraai wint 64 76! netjes! Nu tegen kerber!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat vind ik dan toch wel weer netjes. Al is 15 natuurlijk wel heel jong.
Reply
Sijsling geeft op bij een 8-0 achterstand.... helaas.
Reply
krajicek eraf in 3 sets. Beetje jammer.
Reply
centre court Wrote:Zit eens wat te neuzen in de Futures van deze week. Vd Duim en Middelkoop liggen er al weer uit en Huta Galung heeft al 2 potjes gewonnen in Duitsland.

Mooi om sommige namen te zien. O.a. Dupuis, Gilles Muller, Aldi en Jenkins hebben we ook weleens met FTM kunnen kiezen. Erg ver weggezakt die gasten.

Muller is idd apart. Heb hem vorig haar nog zien spelen op de AO tegen Tomic, hij won en haalde toen de derde ronde. Hij stond ook gewoon top 100 toen. Daarna heeft hij zo'n beetje alles verloren tot en met Wimbledon en heeft sindsdien geen partij meer gespeeld. Eind augustus verviel z'n kwartfinale US Open en nu staat hij buiten de top 250.
Reply
Huta Galung wint van Muller. Wel netjes, nu weer een stapje hoger proberen zou ik zeggen.
Reply
Eleveld met 6-1 6-0 naar de tweede ronde bij de junioren, Lupescu ook door met 7-5 7-5.
Reply
Van Justin zeer knap. Die Kontinen is een goede speler. Ik check vaak tennisactueel.nl voor al die Hollandse jongens en meiden. Das wel een geinige site met nog meer geouwehoer op een forum als hier :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat is een andere Kontinen. Toch iets beter die site lezen :lol:
Reply
Eleveld en Lupescu er beide uit. Lupescu moest tegen 't jonge Australische talent die in de 1e ronde van de main draw tegen Ljubo speelde.
Reply
Middelkoop als 2e geplaatst op een future maar voor de derde x op rij in de 1e ronde eruit....
Reply
Helaas verliest good old Sander Groen (41) met Vinciguerra in de 1e ronde dubbel in Heilbronn...
Reply
:cry:

ps. Ga eens wat doen joh! :razz:
Reply

Forum Jump: