The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
Dat gaat goed!
Ginepri er bijna af...
Gasquet, Berrer en Starace de betere momenteel...
Reply
gasquet mist een 0-40 ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Leuk potje hoor tot nu toe, tussen Djoko en Gimeno.

Ginepri lijkt eraf te gaan, toch ook 3x gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waaronder Buurs...

Kom op Starace...belangrijk moment...
Reply
Berrer gaat ook lekker. Dat is goed voor de poll, maar hij stond wel op mijn lijstje van halve spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gunstig van Berrer voor mijn FTM...
Maar dat verkloot Starace weer (onder de kleine spelers dan)

Djoko in de problemen...
Reply
Ik neem toch aan dat Gimeno dit niet vol gaat houden, maar het is wel echt een leuke pot en een goede test voor Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klote Starce...TB er simpel af. Hopelijk is hij fitter...
Reply
Dit is trouwens toch ook wel erg netjes van Djoko hoor, ondanks de krappe score. Hij speelde echt ook heel goed het tweede deel van de set, mooi om te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Probeer je jezelf nou moed in te praten Ad? We hebben het wel over Gimeno hè. Wink
Reply
haha :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Leuk die smileys, maar ik zit gewoon te kijken en zie dat het wel goed zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja Spaanse drollen kunnen schade aanrichten, zo bewees Granollers vandaag.
Reply
aan het eind vd week heb jij weer pech ad, omdat djoko teveel kansen miste tegen tsonga en dat je meer verdiend had..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Starace eindelijk een break voorsprong...
Berrer gaat uitstekend...
Almagro Malisse 11-11 in de tb!
Reply
Haggie Wrote:aan het eind vd week heb jij weer pech ad, omdat djoko teveel kansen miste tegen tsonga en dat je meer verdiend had..
Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar dat zou kunnen ja. Net zo goed als dat jij pech kunt hebben met Tsonga tegen Dent.

Maak het eens af Malisse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Shit Almagro pakt hem met 14-12
Chardy gaat er weer hard af
Reply
Malisse, lul! Van 12-11 op eigen service naar 12-14...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Leuk die smileys, maar ik zit gewoon te kijken en zie dat het wel goed zit.

Rustig Ad, het was maar een grapje.
Reply
Soderling doet pijn Sad
Reply
Klasse Almagro!
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Leuk die smileys, maar ik zit gewoon te kijken en zie dat het wel goed zit.

Rustig Ad, het was maar een grapje.
Ben ik niet rustig dan? Wees jij nou maar blij dat Malisse die TB niet pakte, want ik zie dat je die ook al niet hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mentaal beest Almagro pakte die TB gelukkig! Nu wordt het tijd dat Starace gaat vlammen en het komt helemaal goed!
Reply
Verdomme Malisse! Verder gaat alles goed, baal er wel van dat Berrer gaat winnen, die wilde ik dolgraag in m'n team hebben maar kwam niet uit. Hup Gasquet!
Reply
Redelijke uitslagen vannacht. Baghdatis, Verdasco, Koubek en Tsonga zijn goed.

De overwinning van Marchenko doet pijn, hij was één van de qualies die ik niet had. Het verlies van Gulbis is klote, maar dat was een 50/50.
Goed te zien dat Djoko en Federer vrij veel moeite hebben met prutsers, kan me niet voorstellen dat zij de finale gaan spelen.
De nederlaag van Soderling is mooi voor Jo. Nu moeten Gasquet en Malisse nog winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat is die Chardy de laatste tijd aan 't doen joh?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Berrer ook de break in de derde set!
Malisse breakt aan begin tweede set
Starace niet overtuigend..kom op nou!
Reply
mindlight Wrote:Mentaal beest Almagro pakte die TB gelukkig! Nu wordt het tijd dat Starace gaat vlammen en het komt helemaal goed!
Het is ook een mentaal beest, maar Malisse pakt wel gelukkig de break meteen in de 2e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Youzhny breakt, dit mag iig geen 5-setter worden.
Reply
Youzhny break voor in de 3e. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: