The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
kooltje Wrote:Als ik jullie zo begrijp is de volgende ronde sowieso exit voor beide?
Ligt eraan hoe ze er fysiek voor staan, maar Hajek moet nog wel te doen zijn ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Break Gasquet Hakkuh

Die houdt hij toch niet vast Hakkuh
Reply
Klasse Richard...nu niet meer choken aub
15-30 op service xavier
Reply
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Break Gasquet Hakkuh

Die houdt hij toch niet vast Hakkuh
Jawel hoor, Youzhny is op. Gasquet kan het alleen zelf nog verkloten, maar lijkt dat niet te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
MP Almagro [-o<
Reply
Mis ](*,)
Reply
4-2 \Big Grin/
Reply
Gamepoint Xavier :-({|=
Reply
Ze zijn gelukkig pas 4,5 uur bezig =P~
Reply
6-6...top! Nu breaken!
Reply
Bp Malisse!
Reply
:| Serveer eens als een kerel Richard
Reply
Haha wat een rally's Undecided lijkt wel Ventura-Granollers
Reply
Ah, ik had Gasquet even overschat, maar hij geeft het alweer weg, 4-4. Choke, choke, choke!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat heeft Ad een mazzel zeg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kutzooooi
beide vallen verkeerd
Reply
6-4 voor youzhny
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ach Youzhny zal de game nu wel weer weggeven...
Reply
buurs Wrote:wat heeft Ad een mazzel zeg.
Is het al afgelopen dan? #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe het ook zij, Gasquet wordt iig aardig gesloopt hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davai! (het kan mij nog steeds weinig schelen wie hier wint, zolang diegene maar ver komt!)
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:wat heeft Ad een mazzel zeg.
Is het al afgelopen dan? #-o

dit gaat gasquet nooit meer winnen.

4e set 3-0 voor
5e set 4-2 voor

2 mp gemist

o ja, 2-0 in sets voor
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is echt schaaktennis. De eerste die durft aan te vallen, wint ook het punt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:wat heeft Ad een mazzel zeg.
Is het al afgelopen dan? #-o

dit gaat gasquet nooit meer winnen.

4e set 3-0 voor
5e set 4-2 voor

2 mp gemist

o ja, 2-0 in sets voor
Nu alweer aan het indekken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Break Gasquet Hakkuh

Die houdt hij toch niet vast Hakkuh
Jawel hoor, Youzhny is op. Gasquet kan het alleen zelf nog verkloten, maar lijkt dat niet te doen.

Ontzettende kenner :wink: .
Reply
pfffffffffffffffffffffffffffffffffff ](*,) weer beide games verkeerd
dag Xavier
Reply
Klasse game hoor, na 15-30. Ik zie de arm van Gasquet al groeien :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha wat een partij, Youzhny loopt minder hard dan Gasquet maar heeft nog wel veel meer kracht.
Reply
Ad Wim Wrote:Klasse game hoor, na 15-30. Ik zie de arm van Gasquet al groeien :razz:
0-30
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Break Gasquet Hakkuh

Die houdt hij toch niet vast Hakkuh
Jawel hoor, Youzhny is op. Gasquet kan het alleen zelf nog verkloten, maar lijkt dat niet te doen.

Ontzettende kenner :wink: .
Tja, ik dacht Gasquet te kennen, maar zelfs ik heb hem overschat en heeft het tot nu toe zelf zijn voorsprong verkloot. Maar het is nog niet afgelopen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: