The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
Stille Wrote:Drama compleet. Om met Haggie's woorden af te sluiten : Tot volgende week

Stille Wrote:Dat is al een tijdje niet meer hoor Haggie

:lol:
Reply
Wel mooi gebaar van Nadal, even praatje met Murray. Dit doet geen afbreuk aan de overwinning vind ik. Lekker Andy. Een lichtpuntje na het schlemielige verlies van de andere Andy.
Reply
Hij zegt toch dat ik alleen nu online kom ik als vaak negatief ben? Dan kan ik net zo goed nog een hele week hier blijven schelden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jammer dit zeg! Zeer sneu ook voor Nadal, dit gaat wel weer even duren.
Reply
Yep dus Rotterdam zal wel een afzegging worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
:cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nou, het waren drie fantastische weken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dag 1 van de QF brengt veel goeds.... :-({|=

Als dat morgen nog een keer zo kan...
Reply
Klasse Murray, zoals verwacht! Helaas tot zover heeft alleen Roddick gefaald. Ik neem aan dat Murray toch wel van Cilic wint.

De belangrijkste wedstrijd van vandaag is in ieder geval goed gevallen. Nu op weg naar je eerste GS titel Andy!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:Dag 1 van de QF brengt veel goeds.... :-({|=

Als dat morgen nog een keer zo kan...

Oohhh Yeah! Cilic en Murray winnen! Notworthy
Iig de eerste finalist binnen en dat wordt natuurlijk gewoon Murray, Cilic kan niet meer. En dan gaat Murray Federer pakken, zoals altijd.
En nu ben ik ook hebberig ook, nu wil ik ook dat Jo vannacht Djoko pakt! Icon_twisted

ANDY MURRAY Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit betekent trouwens wel dat Djokovic sowieso Nadal voorbijgaat op de ranglijst na de AO \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fedex wint iig de AO, lijkt me duidelijk.
Reply
Scholten! Wrote:Fedex wint iig de AO, lijkt me duidelijk.

Zolang hij in de finale maar tegen Murray speelt, ofniet Scholt!?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat weet ik niet, ze kunnen allemaal nog winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dit betekent trouwens wel dat Djokovic sowieso Nadal voorbijgaat op de ranglijst na de AO \Big Grin/

:-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Geweldige OOP ook weer. Federer-Davy interesseert me niet zo, die is 's nachts. En de kraker Tsonga-Djoko mooi om half 10 en laat woensdag nou eens m'n vrije dag zijn. :Big Grin

Allezzzzz JO
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit is dan wel weer netjes van Rafa, over de kansen van Murray:
"I think for sure he has a big chance [to win]," said Nadal. "I think [he has] a very good chance. First thing, he's playing really well and second thing, he's already in [the] semi-finals. Every Grand Slam is special and every Grand Slam is important to win. For Andy, I think he deserves to win his first Grand Slam and he [is] going to do it."

Murray over de Cilic match:
"I obviously didn't have my best day," said Murray, on his match against Cilic in New York last year. "I played him quite a few times on the tour and had good results against him, except there. I'll try and play like I did tonight. If I do that, I've got a good chance of winning."
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tsonga-Djoko H2H is 4-2. Alle 6 ontmoetingen vonden de laatste 2 jaar op HC plaats. Do it again Jo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal-Murray was 7-2...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal - Murray is 7-3 :wink:

Tsonga - Djoko wordt 5-2 Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
direct deuce op 1e servicegame van Federer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
bp davy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Opnieuw bp, eerste netjes weggeslagen.
Reply
2e bp

ai, ue van davy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en een 3e bp in de volgende game van federer

nu wel raak.

2*-1 davy

federer begint erg slordig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het begin van Federer zegt doorgaans weinig.
Reply
Als Federer vandaag verliest, is Djoko bij winst van de AO de nummer 1 van de wereld trouwens =D> :razz: :-({|= \Big Grin/ .
Reply
davy weer naar 0-30

hij gaat langzaam beter spelen.

belangrijke challenge van Federer.

15-40 voor 4*-1
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
13 ue al voor Fed... +1 is 14 in 5 games.... 4-1 Davy derhalve.
Reply
4*-1 davy

zijn backhand laat het zoals zo vaak afweten \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: