The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
Haha, Tomic had zich niet ingeschreven voor de Burnie-challenger volgende week en vroeg om een WC, maar die hebben ze hem niet gegeven. Hij krijgt slechts een quali-wc. Klasse! Zal wel weer een uitspraak komen, verwend kutkind.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, Tomic had zich niet ingeschreven voor de Burnie-challenger volgende week en vroeg om een WC, maar die hebben ze hem niet gegeven. Hij krijgt slechts een quali-wc. Klasse! Zal wel weer een uitspraak komen, verwend kutkind.

Huh? Ik zie hier het probleem niet zo in, hij krijgt (terecht) zijn WC niet, maar zolang hij niet met lompe uitspraken komt is er toch niets aan de hand?
Reply
Ik benoem ook geen probleem, ik zeg dat ik het goed vind van die organisatie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Opnieuw heupoperatie voor Hewitt

MELBOURNE - Lleyton Hewitt moet opnieuw een operatie aan de heup ondergaan. De Australische tennisser heeft dit zaterdag laten weten. De voormalige nummer een van de tenniswereld hoopt in mei voor Roland Garros weer fit te zijn.

Hewitt ging in 2008 ook al onder het mes. Hij liet zich toen helpen aan de linkerheup. Nu wordt komende donderdag aan de rechterkant geopereerd.

''Als ik nog langer wacht, wordt het weer hetzelfde als in 2008. Ik ben toen te lang doorgegaan met een blessure. Als ik het nu doe, ben ik in ieder geval weer terug bij Roland Garros.''

Hewitt was nog wel actief bij de Australian Open. Hij verloor in de vierde ronde van de Zwitser Roger Federer, die zondag de finale speelt. De 28-jarige Australiër denkt ondanks zijn fysieke problemen nog niet aan een afscheid.

''Dat is geen moment in mij opgekomen. Ik ga hard werken om terug te komen.''

http://www.nu.nl/sport/2173706/opnieuw-h...ewitt.html
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, Tomic had zich niet ingeschreven voor de Burnie-challenger volgende week en vroeg om een WC, maar die hebben ze hem niet gegeven. Hij krijgt slechts een quali-wc. Klasse! Zal wel weer een uitspraak komen, verwend kutkind.

Zoals verwacht kwalificeert Tomic zich voor het hoofdtoernooi, nu mag hij het laten zien.
Reply
Nadal 4e op de ranglijst Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Djoko tweede. Zal nog een gehussel worden de komende maanden, maar de nummer 1 is onbetwist. Notworthy
Reply
Als je het verschil hebt tussen Federer en Djokovic heb je 3000 punten. Sta je gewoon 10e mee.
Reply
Twee coole Kroaten bij elkaar:

Quote:ZAGREB - Goran Ivanisevic maakt zijn rentree in het tenniscircuit. De voormalige proftennisser uit Kroatië is de nieuwe trainer van zijn landgenoot Marin Cilic, de huidige nummer tien van de wereldranglijst. Het is een grote eer om met Goran te mogen werken'', zei Cilic maandag in Zagreb. Ivanisevic won onder meer Wimbledon in 2001 en veroverde met Kroatië in 2005 de Daviscup.
Reply
Tja Nadal heeft voor Roland Garros al 4580 te verdedigen, die zien we even niet in de top 3 terug lijkt me. Hoewel.... een paar weekjes als Murray niet speelt en zijn 500 van Rotterdam kwijtraakt.
Reply
Die wordt straks als 5e geplaatst bij RG, en dan bij Federer in het kwart...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik denk dat federer nu al bang wordt =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zou hij dan op deze manier zijn record eindigen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is toch niet gezegd dat de nummer 1 tegen de nummer 5 geplaatst loot?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Het is toch niet gezegd dat de nummer 1 tegen de nummer 5 geplaatst loot?

25% kans
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tennistalent (17) overleden

EINDHOVEN - Het zeventienjarige tennistalent Rick Bogers is donderdag overleden, meldt het Eindhovens Dagblad. Twee maanden geleden kreeg de Geldroppenaar te horen dat hij botkanker had.

Zijn tennisvereniging kwam daarop in actie en regelde een aantal verrassingen voor Bogers. Rolstoeltennisster Esther Vergeer zou eind vorige maand een clinic aan Bogers geven. Die ging echter niet door vanwege zijn slechte gezondheid.

Ook Richard Krajicek en Paul Haarhuis brachten recentelijk een bezoek aan Bogers.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Het is toch niet gezegd dat de nummer 1 tegen de nummer 5 geplaatst loot?

25% kans

50% :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
HAMBURG - De Duitse tennisser Tommy Haas is sinds kort ook Amerikaans staatsburger. De nummer zeventien op de wereldranglijst maakte het nieuws uitbundig bekend op zijn website. Ik wilde dit heel graag omdat ik al zo lang in de Verenigde Staten woon dat het mijn thuis is geworden'', aldus Haas.

Haas is er trots op dat hij in het rijtje komt van beroemdheden als Arnold Schwarzenegger, Marlene Dietrich, Albert Einstein, Monica Seles en Ivan Lendl. ''Een van mijn grootste idolen.'' Hij behoudt overigens zijn Duitse paspoort en kan in principe voor het Daviscupteam van zijn vaderland blijven tennissen.
Reply
Dit dan:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2010/02/2nd-Week/Srichaphan-Big-Screen.aspx">http://www.atpworldtour.com/News/Tennis ... creen.aspx</a><!-- m -->

:lol: =D>
Reply
Scholten en ik vroegen ons gisteren in de trein nog af hoe 't met hem zou gaan. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
:lol: Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Speciaal voor ML:

[Image: 46.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided
Reply
Del Potro trekt zich terug uit Marseille, Dubai en de DC. Mietje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ook Murray weg uit Marseille, mietje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Saaaaaaaai voor FTM zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad. Net zoveel budget als deze week en geen enkele top 6 in actie. Dat wordt helemaal alles opkopen, zeker in Memphis. Schrijf Roddick en Verdasco maar vast op als meestgekozen spelers :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die relaxte weekjes vind ik prima :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
na deze week niet meer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Iemand ervaringen met tickets kopen inc. reis naar Roland Garros?

Waar kan ik dat het beste regelen allemaal?
Reply


Forum Jump: