Threads: 131
Ekslem Wrote:Op papier is dit gewoon een redelijk gunstige loting. Alhoewel ik ipv HSV liever een andere club had gezien..
Wat staat er dan precies op dat papier waardoor jij er het een redelijk gunstige loting vindt?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 208
Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Op papier is dit gewoon een redelijk gunstige loting. Alhoewel ik ipv HSV liever een andere club had gezien..
Wat staat er dan precies op dat papier waardoor jij er het een redelijk gunstige loting vindt?
eej bijdehandje, je had gewoon een stuk zwaarder kunt loten, punt
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 131
Ekslem Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Op papier is dit gewoon een redelijk gunstige loting. Alhoewel ik ipv HSV liever een andere club had gezien..
eej bijdehandje, je had gewoon een stuk zwaarder kunt loten, punt
Nee, geen punt. Jij en Peter baseren die mening op een bepaalde gedachte, maar ik zeg dat er zowel in deze ronde als in de eventuele volgende ronde, mocht PSV die halen, ook tegenstanders geloot hadden kunnen worden die, op basis van recente en minder recente resultaten uit het verleden, makkelijker hadden kunnen zijn. Het is een feit dat er geen makkies meer in deze fase zitten, maar voor Nederlandse clubs zijn heul weinig buitenlandse clubs meer een makkie. Ook dat bewijzen resultaten uit het recente verleden.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 312
Gerben Zonderland Wrote:Waar de fuck bouw jij je mening dan op dat dat een gunstige loting is?
Op de alternatieven misschien? Waarop anders? Makkelijk loten bestaat zo ver in een toernooi niet meer voor NL-clubs, gunstig wel degelijk.
Gerben Zonderland Wrote:De RECENTE resultaten zouden jou juist moeten zeggen dat Nederlandse clubs tegenwoordig ook niet zomaar meer van Belgische clubs winnen en tegen Spanjaarden hebben ze het ALTIJD moeilijk.
Omdat Ajax (zonder belangrijkste spelers!) niet van Anderlecht kan winnen en (een zwalkend!) AZ niet van Luik kan PSV opeens ook geen Belgische club meer aan? :|
En omdat NL-clubs het vroeger (met hele andere spelers en clubs) lastig hadden tegen spaanse clubs is PSV bij voorbaat kansloos tegen Bilbao? Dadelijk ga je nog beweren dat er nooit meer een NL-club van een Spaanse gaat winnen. :|
Gerben Zonderland Wrote:En een reden om te gaan winnen is het natuurlijk helemaal niet, hoogstens een motivatie
Zie niet in waarom de huidige PSV-selectie meer gemotiveerd zal zijn. Zij hebben niks te maken gehad met de slechte resulaten van andere clubs en zullen dus ook geen revanchegevoelens/extra motivatie hebben. En statistisch gezien een erg kleine kans dat BE-clubs 6x op rij (van de eerste 4 niet verloren was dat zeker 3 gelukkig, dat geluk gaat ophouden) het geluk hebben ongeslagen blijven tegen NL-clubs, dus zeker reden dat PSV evt. van Anderlecht gaat winnen. Een logica waar veel mensen niet in geloven, maar dat mij nooit windeieren heeft gelegd bij competitiemanager. :8:
Gerben Zonderland Wrote:en inderdaad ALS PSV zo ver komt.
Dat zei ik al. Nutteloze herhaling.
Gerben Zonderland Wrote:Nee, geen punt. Jij en Peter baseren die mening op een bepaalde gedachte, maar ik zeg dat er zowel in deze ronde als in de eventuele volgende ronde, mocht PSV die halen, ook tegenstanders geloot hadden kunnen worden die, op basis van recente en minder recente resultaten uit het verleden, makkelijker hadden kunnen zijn. Het is een feit dat er geen makkies meer in deze fase zitten, maar voor Nederlandse clubs zijn heul weinig buitenlandse clubs meer een makkie. Ook dat bewijzen resultaten uit het recente verleden.
Welke lotingen had je makkelijker gevonden dan? Hooguit dat Rubin Kazan, maar die deden het niet gek in de CL tegen Barcelona en Inter.
Everton - Sporting Clube de Portugal 16/02 û 25/02 û
Hertha BSC Berlin - SL Benfica 18/02 û 23/02 û
Club Atlético de Madrid - Galatasaray AÃ
ž 18/02 û 23/02 û
AFC Ajax - Juventus 18/02 û 25/02 û
Club Brugge KV - Valencia CF 18/02 û 25/02 û
FC Rubin Kazan - Hapoel Tel-Aviv FC 18/02 û 25/02 û
Villarreal CF - VfL Wolfsburg 18/02 û 25/02 û
R. Standard de Liège - FC Salzburg 18/02 û 25/02 û
FC Twente - Werder Bremen 18/02 û 25/02 û
LOSC Lille Métropole - Fenerbahçe SK 18/02 û 25/02 û
Athletic Club - RSC Anderlecht 18/02 û 25/02 û
FC København - Olympique de Marseille 18/02 û 25/02 û
Panathinaikos FC - AS Roma 18/02 û 25/02 û
Fulham FC - FC Shakhtar Donetsk 18/02 û 25/02 û
Liverpool FC - FC Unirea Urziceni 18/02 û 25/02 û
Gerben, ik heb het over zwaarder loten, jij zegt dat je makkelijker had kunnen loten. Beide waar imo. Dus weet niet zo goed waar je heen wilt.
Threads: 27
Ach, wij hebben ultiem zwaar geloot, maar ik vind het prachtig !
Reisje is geboekt.
Threads: 76
Fabian Wrote:Ach, wij hebben ultiem zwaar geloot, maar ik vind het prachtig !
Reisje is geboekt.
heb jij die verouderde ploeg niet zien voetballen tegen bayern of zo? :|
wel toevallig dat het woord ultiem hier zelden gebruikt wordt en ik dat toevallig vanmorgen in een post neerzette.
Threads: 114
waf Wrote:Fabian Wrote:Ach, wij hebben ultiem zwaar geloot, maar ik vind het prachtig !
Reisje is geboekt.
heb jij die verouderde ploeg niet zien voetballen tegen bayern of zo? :|
wel toevallig dat het woord ultiem hier zelden gebruikt wordt en ik dat toevallig vanmorgen in een post neerzette.
Wat een ultieme reply!
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 105
Teletekst in de bocht: "Sterk Ajax verliest van Juventus"
? wat is daar mis mee?
The great old Ludwig von...
ff zonder dollen, waarom wordt v/d Wiel Motm???? Beide goals komen van zijn kant/positie. Leuk dat ie aanvallend (zoals vaak) goed is maar na vandaag is het me toch weer pijnlijk duidelijk geworden waarom wij nooit wereldkampioen worden.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Threads: 24
harry_bierdop Wrote:ff zonder dollen, waarom wordt v/d Wiel Motm???? Beide goals komen van zijn kant/positie. Leuk dat ie aanvallend (zoals vaak) goed is maar na vandaag is het me toch weer pijnlijk duidelijk geworden waarom wij nooit wereldkampioen worden.
Goals waren voorzover ik het op TV heb kunnen beoordelen toch vooral de schuld van Alderweireld (laat zich 2x piepelen bij de eerste voorzet) en Vertonghen (die amper van de grond komt bij de 2e). Al met al stom dat ze zich zo laten wegzetten tegen Juventus, had toch echt niet gehoeven.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 35
:notfunny: Overdune Wrote:Teletekst in de bocht: "Sterk Ajax verliest van Juventus"
Ja Hilarisch he :notfunny:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
gittermaster Wrote:? wat is daar mis mee?
misschien vond overdune ajakkes niet sterk? ik heb nauwelijks wat gezien, maar vind je het nou niet toevallig dat italianen er weer met 3 punten vandoor gaan?
het is altijd de reactie in nederland: we verdienden meer, maar we hebben verloren. het spelletje gaat om doelpunten maken, dat weten die lepe italianen gewoon.
laat onverlet dat ajakkes sterk geweest kan zijn.
PSV had er gister echt 1 van die kansen moeten maken. Uitdoelpunt is zo belangrijk. Nu zal het heel lastig worden thuis, alhoewel ik niet echt onder de indruk van HSV was.
Jammer, dat ik op laatste moment mijn kaartje nog hebben moeten verkopen, was schijnbaar wel een mooi tripje.
Mooie overwinning van de Tukkers trouwens =D>
Box Brother Wrote:harry_bierdop Wrote:ff zonder dollen, waarom wordt v/d Wiel Motm???? Beide goals komen van zijn kant/positie. Leuk dat ie aanvallend (zoals vaak) goed is maar na vandaag is het me toch weer pijnlijk duidelijk geworden waarom wij nooit wereldkampioen worden.
Goals waren voorzover ik het op TV heb kunnen beoordelen toch vooral de schuld van Alderweireld (laat zich 2x piepelen bij de eerste voorzet) en Vertonghen (die amper van de grond komt bij de 2e). Al met al stom dat ze zich zo laten wegzetten tegen Juventus, had toch echt niet gehoeven.
Klopt wel maar ze komen wel van zijn positie... en waarom staat daar Alderweireld een man te dekken en waarom staat v\d wiel daar rugdekking te geven? Omdat v/d wiel weer eens terugkwam van het middenveld en zo dus niks anders kon als rugdekking geven aan, ook nog eens, 2 mensen (de zeeuw / alderweireld). Normaal staat daar v/d wiel (met de zeeuw of enoh in de rug) tegen de man die wil voor geven en voor de goal staan dan als het goed is Alderweireld en Vertongen. Maar nu komt die bal voor en staat daar Vertongen (de linksback dus) in z'n 1tje tegen Amauri (Oleguer werd weggetrokken, deed weinig fout) terwijl daar toch echt nog 1 van de 2 CV's bij "hoort" te staan.
2e goal komt vertongen idd niet echt van de grond maar die Amauri komt ook wel erg hoog en die kan écht goed koppen. Verder wel weer beetje zelfde verhaal alleen staat het nu wel beter. v/d wiel komt weer van het middenveld, alderweireld geeft rugdekking (stapt vervolgens alles behalve lekker in, iig niet zoals een back in hoort te stappen) en hierdoor kan die gast van Juve alle tijd nemen voor een voorzet (waar nu wel oleguer en vertongen staan).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
harry_bierdop Wrote:Box Brother Wrote:harry_bierdop Wrote:ff zonder dollen, waarom wordt v/d Wiel Motm???? Beide goals komen van zijn kant/positie. Leuk dat ie aanvallend (zoals vaak) goed is maar na vandaag is het me toch weer pijnlijk duidelijk geworden waarom wij nooit wereldkampioen worden.
Klopt wel maar ze komen wel van zijn positie... en waarom staat daar Alderweireld een man te dekken en waarom staat v\d wiel daar rugdekking te geven? Omdat v/d wiel weer eens terugkwam van het middenveld en zo dus niks anders kon als rugdekking geven aan, ook nog eens, 2 mensen (de zeeuw / alderweireld). Normaal staat daar v/d wiel (met de zeeuw of enoh in de rug) tegen de man die wil voor geven en voor de goal staan dan als het goed is Alderweireld en Vertongen. Maar nu komt die bal voor en staat daar Vertongen (de linksback dus) in z'n 1tje tegen Amauri (Oleguer werd weggetrokken, deed weinig fout) terwijl daar toch echt nog 1 van de 2 CV's bij "hoort" te staan.
2e goal komt vertongen idd niet echt van de grond maar die Amauri komt ook wel erg hoog en die kan écht goed koppen. Verder wel weer beetje zelfde verhaal alleen staat het nu wel beter. v/d wiel komt weer van het middenveld, alderweireld geeft rugdekking (stapt vervolgens alles behalve lekker in, iig niet zoals een back in hoort te stappen) en hierdoor kan die gast van Juve alle tijd nemen voor een voorzet (waar nu wel oleguer en vertongen staan).
volgens mij, maar dat heb ik uit de krant, speelde ajakkes in feite met 3 verdedigers en was vd wiel doorgeschoven. dan is het dus niet zo gek dat hij op het middenveld stond.
wss hebben die lepe italianen hiervan gebruik gemaakt.
Threads: 137
Ekslem Wrote:PSV had er gister echt 1 van die kansen moeten maken. Uitdoelpunt is zo belangrijk. Nu zal het heel lastig worden thuis, alhoewel ik niet echt onder de indruk van HSV was.
Jammer, dat ik op laatste moment mijn kaartje nog hebben moeten verkopen, was schijnbaar wel een mooi tripje.
Mooie overwinning van de Tukkers trouwens =D>
Klopt, de eerste helft was Bremen goed. We kregen totaal geen ruimte.
Steve heeft in de rust gedaan waarvoor we hem hebben, de mannen herpositioneren zodat we wel ruimte krijgen. Hier had Bremen niet echt een antwoord op, waardoor een prachtig schot van Theo erin vloog. We hadden twee kranten van de dag; Nkufo en Stoch. Normaliter speelt Nkufo ook niet de sterren van de hemel maar is hij wel important, deze wedstrijd was hij volledig overbodig.
Maar goed, we hebben een redelijke kans om door te bekeren, wie had dat gedacht tegen Bremen......misschien Kessler wel ;-)
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
waf Wrote:gittermaster Wrote:? wat is daar mis mee?
misschien vond overdune ajakkes niet sterk? ik heb nauwelijks wat gezien, maar vind je het nou niet toevallig dat italianen er weer met 3 punten vandoor gaan?
het is altijd de reactie in nederland: we verdienden meer, maar we hebben verloren. het spelletje gaat om doelpunten maken, dat weten die lepe italianen gewoon.
laat onverlet dat ajakkes sterk geweest kan zijn. Ja zeker, dat ben ik ook met je eens. Leep is het juiste woord, gewoon slim gevoetbald. anderhalve kans en 2 doelpunten is zeker een kwaliteit, echter het ontbrak ze ook niet aan geluk.
de Jong had er echt 3 kunnen maken. 1 keer ramt ie op de paal, 2 x nasst, waarvan 1 keer echt in vrije positie.
Ik ben misschien te optimistisch, maar denk dat Ajax nog kansen heeft in Turijn.
Begreep alleen de opmerking van Overdune niet, want ik vond Ajax ook echt sterk spelen. Dit seizoen zijn ze vaak genoeg matig, vooral uit, maar nu waren ze echt sterk, vandaar mijn vraagteken.
Maar heb nog geen uitleg gehoord van Overdune.
@ Vret: Complimenten hoor voor dat FCT. Ze spelen het gewoon wel weer klaar
gittermaster Wrote:waf Wrote:gittermaster Wrote:? wat is daar mis mee?
laat onverlet dat ajakkes sterk geweest kan zijn. Ja zeker, dat ben ik ook met je eens. Leep is het juiste woord, gewoon slim gevoetbald. anderhalve kans en 2 doelpunten is zeker een kwaliteit, echter het ontbrak ze ook niet aan geluk.
de Jong had er echt 3 kunnen maken. 1 keer ramt ie op de paal, 2 x nasst, waarvan 1 keer echt in vrije positie.
Dit is nou juist wat ik bedoelde met "ik vanavond, wederom, gezien waarom wij nooit wereldkampioen worden". We kunnen heel goed voetballen maar uiteindelijk als het er echt op aan komt kunnen we niet verdedigen cq zit er altijd wel een wedstrijd bij waarbij we 1 of 2 momenten van zwakheid achterin hebben én zelf dan net niet scoren met ons "mooie sterke goede voetbal".
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Threads: 24
harry_bierdop Wrote:gittermaster Wrote:waf Wrote:gittermaster Wrote:? wat is daar mis mee?
Dit is nou juist wat ik bedoelde met "ik vanavond, wederom, gezien waarom wij nooit wereldkampioen worden". We kunnen heel goed voetballen maar uiteindelijk als het er echt op aan komt kunnen we niet verdedigen cq zit er altijd wel een wedstrijd bij waarbij we 1 of 2 momenten van zwakheid achterin hebben én zelf dan net niet scoren met ons "mooie sterke goede voetbal".
Het waren vooral belgen die helemaal mis zaten he :-" :wink:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Geen Ruud donderdag
Was toch wel een belangrijke reden om weer zo'n dure kaart voor een europacup pot aan te schaffen.
Threads: 31
Ekslem Wrote:Geen Ruud donderdag
Was toch wel een belangrijke reden om weer zo'n dure kaart voor een europacup pot aan te schaffen.
Idem hier, ââ¬45 betaald voor een kaartje, de terugkeer van Ruudje in het Philips stadion wilde ik niet missen. :cry:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
ach joh, dan hebben ze lekker geld om doedelzak up te graden.
waf Wrote:ach joh, dan hebben ze lekker geld om doedelzak up te graden.
jottem, die denkt na 13 goede voorzetten dat ie bij Barcelona mee kan
Ik vertrek nu (pas) naar Stratum om bier te gaan tanken. ff wat schade inhalen...
Succes allemaal vanavond!
Threads: 40
Jammer van PSV. Wel een schitterend potje voetbal met alles erop en eraan
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Ik moet bekennen dat er iets raars is gebeurd vanavond. Ik voelde gewoon dat ik de laatste 5 minuten echt voor PSV was...
Threads: 40
NIet overdrijven, gitter. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
|