Threads: 131
Wie weet wanneer ze beginnen met Q en hoofdschema?
Ik heb op dit moment niet de mogelijkheid te kijken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 31
Maar wel om dit topic te openen? Mac heeft een keer zo'n schema geplaatst hier...
Threads: 328
De qualies voor de dames beginnen maandag, de heren spelen op dinsdag en woensdag waarna op donderdag om 1900 uur de main draw begint
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
thxs.
waarschijnlijk begint dus vanaf zaterdag het uitzenden op sport 1.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Hoe zit dat nou trouwens met die kwalificaties? Ik zie dat er van de entry list een hele rits spelers zijn doorgeschoven naar de MD, maar dit lijkt welhaast willekeurig te zijn gebeurd. Zo zijn Istomin (77) en Marchenko (88) niet doorgeschoven naar het hoofdtoernooi, terwijl Lorenzi (91) en Gulbis (99) dit wel zijn.
Iemand met een logische verklaring hiervoor?
Ahh wacht even, het lijkt erop dat ze bij doorschuiven ineens de actuele rankings gebruiken in plaats van de entry rankings. Ook raar eigenlijk.
Waarschijnlijk heeft dit te maken met het moment van inschrijfdatum. Misschien dat die spelers toen hoger stonden dan Istomin en Marchenko
Nee juist andersom, ik heb entry rankings gepost en ineens kijken ze naar actuele rankings. Wel een vrij dwaas systeem als je het mij vraagt.
Ja het is idd vaag
Threads: 97
mindlight Wrote:Hoe zit dat nou trouwens met die kwalificaties? Ik zie dat er van de entry list een hele rits spelers zijn doorgeschoven naar de MD, maar dit lijkt welhaast willekeurig te zijn gebeurd. Zo zijn Istomin (77) en Marchenko (88) niet doorgeschoven naar het hoofdtoernooi, terwijl Lorenzi (91) en Gulbis (99) dit wel zijn.
Iemand met een logische verklaring hiervoor? Wat is nou precies je vraag?
De entry list van de kwalificaties komt altijd twee weken later uit dan die van de main draw, dus dan is er vaak een hoop veranderd in de rankings. Is dat een antwoord?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
De vraag lijkt me niet al te ingewikkeld: Hoe kan het dat lager geplaatste spelers op de entry list van de kwalificaties wel doorschuiven bij afzeggingen, terwijl enkele hoger geplaatste spelers alsnog quali's moeten spelen?
En dat de entry list later uitkomt is uiteraard bij me bekend, maar dit waren de plaatsingen op de quali-list, dus ik begrijp nog steeds niet waarom de ene wel is doorgeschoven, en de andere niet.
Maar het antwoord lijkt me dan ook niet al te ingewikkeld: de lager geplaatste gasten op de quali list waar je op doelt stonden hoger in de alternates van de entry list.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ahhhhh kijk, dat is het inderdaad. Ik wist niet dat ze van de alternate lijst uitgingen bij afzeggingen, maar daar zit wel een zekere logica in (al is het niet fair t.o.v. gasten die recent goed hebben gepresteerd).
En op het moment van seeding van de Q's gaat dat tellen neem ik aan? Dan vervalt de alternate lijst en schuift (mits de Q's nog niet begonnen zijn), de nummer 1 van de Q-lijst door?
Volgens mij vervallen de alternates zodra de main draw uit is en komen daar de quali's als lucky losers voor in de plaats.
Ook als er nog niet gespeeld is bij de Q's? Dan worden mannen als Istomin en Marchenko eigenlijk gewoon dubbel genaaid...
O nee wacht, het quali-toernooi moet wel begonnen zijn, sorry. Dus tot de eerste bal van de qualis geslagen is, komt er een alternate in. Daarna lucky losers.
Ahh ok, dat valt dan nog mee. Dank iig
Threads: 21
Wellicht is het handig om hier voor de zekerheid nog even de exacte deadline te plaatsen?
Hopen op een leuke week met veel verschillen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
deadline kan om 19 uur gezet worden, lijkt mij.
Deadline zal nog wel gemaild worden denk ik, en kan anders gevonden worden in het FTM topic dat Mac aan het begin van het jaar heeft geopend
Threads: 325
precies, ik heb niet voor niets een excel gemaakt met alle sluitingstijden voor de rest van het jaar. Zolang dat niet expliciet gecommuniceerd wordt wordt er niet vanaf geweken.
En dat schema kan ik nou net niet vinden. En Buurs noemt hier volgens mij ook zomaar eigen voorstel. Het gaat me er gewoon om dat in dit geval, met een afwijkende deadline, even de deadline genoemd kan worden in dit topic. Dan is dat voor iedereen duidelijk. En nogmaals, als ik het schema van mac al gevonden had dan had ik de deadline zelf al gepost natuurlijk.
Zo moeilijk is het allemaal niet:
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=13218">viewtopic.php?f=3&t=13218</a><!-- l -->
Ah kijk, hij stond op blz 3. Maar was 't nou zo moeilijk om hier gewoon neer te zetten dat de deadline ligt op woensdag 22.00 uur?
Buurs begint bijv. al over 19 uur. Ook niet echt constructief lijkt me.
Ik wist het niet uit mijn hoofd en ja, ik was net zo lui als jij om het niet op te zoeken. Dus nee het was niet zo moeilijk, maar dat was het voor jou ook niet om het even terug te zoeekn.
Threads: 325
voor het gemak heb ik hem ook in de eerste post van het FTM2010 topic geedit.
klasse mac =D>
Wawrinka en Youzhny ook alweer OUT, wat een seizoen vol blessures tot nu toe. En het is pas net begonnen...
Ja nogal, dit plaatst de dikke overwinning van Ferrer wel in een iets ander daglicht trouwens.
Maar wel erg jammer, al zijn dit niet de mannen waar ik heel veel van verwacht in IW. Ik zie dat de organisatie 2 Amerikanen heeft doorgeschoven, waardoor Istomin en Marchenko dus definitief quali's moeten spelen. Krom systeem.
Dat heeft de organisatie niet gedaan, dat zijn gewoon de ATP-regels. Istomin en Marchenko stonden niet in de buurt van de volgende alternates.
En Ferrer won de laatste 11 games zondag, dat vond ik al vreemd. Maar dat zal dus wel iets zijn geweest. En Youzhny blijft blessuregevoelig helaas, al zijn het nooit grote blessures.
|