The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2010
#91
Hup Rochus voor de poll.
Reply
#92
Hoeveel MP's heeft Fognini nodig joh? Undecided
Reply
#93
Ahh, daar is de winst dan toch. Feli Hag.
Reply
#94
Klote voor de poll idd, belangrijk potje, maar ik had bijna Rochus gehad in mijn team. Ollie toch wel heel wat kansen gehad.

Verlies van Lacko is ook niet bepaald gunstig voor de poll trouwens, en ook hij stond riant voor in de 3e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Rochus bijna in je team? Het moet toch niet veel gekker worden Ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
Ik zat er ook over te denken, gelukkig niet gedaan.
Reply
#97
centre court Wrote:Rochus bijna in je team? Het moet toch niet veel gekker worden Ad.
Zegt degene met Blake en Gasquet in zijn team...

Rochus zat in een van de zwakste stukjes van het schema, ik vond dat je daar iemand moest hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Blake wel een logische pick :8: , Gasquet een aardig gokje maar die zal er tegen Monfils afgaan, en als hij dat wint 100% zeker van Nalbi verliezen (zoals gewoonlijk).
Reply
#99
Oude krijger Moya pakt gewoon de 1e set TB, na 3 sps weggewerkt te hebben, klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat Rochus in een van de zwakste stukjes zit ligt natuurlijk ook aan Rochus zelf. Die kan niks meer. Niet echt favoriet tegen Fognini en al helemaal niet tegen Monaco.
En wat heb je tegen Blake en Gasquet? Blake door 5 vd 6 managers uit de top 6 gekozen. Misschien zegt 't dan meer of jou dat jij 'm niet hebt dan over mij dat ik 'm wel heb?!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Blake wel een logische pick :8: , Gasquet een aardig gokje maar die zal er tegen Monfils afgaan, en als hij dat wint 100% zeker van Nalbi verliezen (zoals gewoonlijk).
Blake is ook niet zo'n gekke pick, maar toch echt niet heel veel logischer dan Rochus in mijn ogen. Zoveel meer potjes heeft James niet gewonnen en zijn loting is 100x lastiger dan die van Ollie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Dat Rochus in een van de zwakste stukjes zit ligt natuurlijk ook aan Rochus zelf. Die kan niks meer. Niet echt favoriet tegen Fognini en al helemaal niet tegen Monaco.
En wat heb je tegen Blake en Gasquet? Blake door 5 vd 6 managers uit de top 6 gekozen. Misschien zegt 't dan meer of jou dat jij 'm niet hebt dan over mij dat ik 'm wel heb?!
Sterk argument man, dat laatste. En ik zeg iig iets van tevoren over Gasquet en Blake.
Als hij hier de 4e ronde haalt, zul je mij horen zeggen dat ik ernaast zit, maar ik zie hem er vrij gladjes afgaan tegen Ferrer. Lijkt me vreemd als je die mening op dit moment niet zou delen.

Monaco speelt waarsch niet eens en Rochus-Fognini was volgens mij 50-50, dus een goede kans op 45 punten met ook nog een niet echt fitte Ferrero daaronder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee klopt, alleen Blake in de USA is op voorhand altijd meer favoriet dan Rochus natuurlijk. Maar idd, hij heeft een rotloting, anderzijds, als hij zijn week heeft doet dat er weinig toe.

Maar waarom je nou zo voor Moya juicht snap ik niet zo. Normaal ben je wel fan van jonge tennissers, en ook van tennissers die gestudeerd hebben. Smyczek is jong, en wil advocaat worden. En oude tennissers die terugkomen heb je het nooit zo op toch? Zo'n Hewitt, Ginepri, en noem ze allemaal maar op.
Reply
Ik heb hem bij de poll, dat is het voornaamste, en ik heb hem altijd wel gemogen. Iig stukken meer dan de jongens die jij noemt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ahh ok, ik heb hem niet bij de poll, dus ik ben voor de Amerikaan met Oost-Europese achternaam. En dat Moya een stuk relaxter is dan Hewitt ben ik met je eens, maar ik blijf een zwak voor Ginepri houden.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Dat Rochus in een van de zwakste stukjes zit ligt natuurlijk ook aan Rochus zelf. Die kan niks meer. Niet echt favoriet tegen Fognini en al helemaal niet tegen Monaco.
En wat heb je tegen Blake en Gasquet? Blake door 5 vd 6 managers uit de top 6 gekozen. Misschien zegt 't dan meer of jou dat jij 'm niet hebt dan over mij dat ik 'm wel heb?!
Sterk argument man, dat laatste. En ik zeg iig iets van tevoren over Gasquet en Blake.
Als hij hier de 4e ronde haalt, zul je mij horen zeggen dat ik ernaast zit, maar ik zie hem er vrij gladjes afgaan tegen Ferrer. Lijkt me vreemd als je die mening op dit moment niet zou delen.

Monaco speelt waarsch niet eens en Rochus-Fognini was volgens mij 50-50, dus een goede kans op 45 punten met ook nog een niet echt fitte Ferrero daaronder.

haha jij zegt iets van tevoren over Blake ja. Moest ik ook iets over Rochus van tevoren zeggen dan? Dat was toch echt de vergelijking hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ginepri vind ik ook wel oke, maar die kan qua prestaties toch niet in de schaduw staan van Moya. En ik vind het wel mooi als een speler gewoon uit liefde voor het spel nog een come-back wilt maken op die leeftijd. Hij had net zo goed kunnen stoppen, voor het geld hoeft ie het niet te doen. Als Haas straks weer een come-back maakt, heb ik hetzelfde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Dat Rochus in een van de zwakste stukjes zit ligt natuurlijk ook aan Rochus zelf. Die kan niks meer. Niet echt favoriet tegen Fognini en al helemaal niet tegen Monaco.
En wat heb je tegen Blake en Gasquet? Blake door 5 vd 6 managers uit de top 6 gekozen. Misschien zegt 't dan meer of jou dat jij 'm niet hebt dan over mij dat ik 'm wel heb?!
Sterk argument man, dat laatste. En ik zeg iig iets van tevoren over Gasquet en Blake.
Als hij hier de 4e ronde haalt, zul je mij horen zeggen dat ik ernaast zit, maar ik zie hem er vrij gladjes afgaan tegen Ferrer. Lijkt me vreemd als je die mening op dit moment niet zou delen.

Monaco speelt waarsch niet eens en Rochus-Fognini was volgens mij 50-50, dus een goede kans op 45 punten met ook nog een niet echt fitte Ferrero daaronder.

haha jij zegt iets van tevoren over Blake ja. Moest ik ook iets over Rochus van tevoren zeggen dan? Dat was toch echt de vergelijking hier.
Dat zou wel een stuk sterker overkomen ja. En ik zeg dus dat ik Rochus een grotere kans gaf op 45 punten dan Blake, maar daar reageer je niet op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Carlos trouwens weer terug gebroken :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ginepri vind ik ook wel oke, maar die kan qua prestaties toch niet in de schaduw staan van Moya. En ik vind het wel mooi als een speler gewoon uit liefde voor het spel nog een come-back wilt maken op die leeftijd. Hij had net zo goed kunnen stoppen, voor het geld hoeft ie het niet te doen. Als Haas straks weer een come-back maakt, heb ik hetzelfde.

En Hewitt? Wink
Maar ik snap prima wat je bedoelt. Dat is ook gewoon gaaf, net als ik (al is dat niet helemaal vergelijkbaar) Ferrero gewoon een enorm gave gast vind die al tijdens zijn carriere nadacht over wat hij daarna wilde doen, en ondertussen gewoon op niveau mee blijft doen.
Reply
Reynolds tegen Ancic, in deze redenatie zou ik voor Ancic moeten zijn, maar dat ben ik dus niet. Reynolds heeft een kutjaar achter de rug en probeert nu weer aan te haken, ik gun hem hier de winst wel.
Reply
Hoe kan ik er nou van uit gaan dat jij Rochus bijna in je team had, nogmaals dat geldt voor alle spelers in de draw ongeveer. En als je echt denkt dat Rochus meer kans op 45 punten heeft dan Blake dan begrijp je er echt heel weinig van.
Rochus kan gewoon heel weinig, speelt een 50-50 pot tegen Fognini en moet daarna tegen Monaco die best aardig op HC is. Die gaat gewoon de 3e of 4e ronde halen hier.
Van Blake weten we allemaal wat ie kan. Ik vind 'm dit jaar best aardig spelen. Op de AO tegen Potro bijv erg goed. Daarnaast begint ie tegen fucking Gimeno en speelt ie in de USA bijna altijd goed. Ferrer heeft veel gespeeld dit weekend, komt van gravel en heeft flink moeten reizen. Daarnaast moet ie zonder ritme tegen Blake aantreden. Blake heeft daar gewoon een hele goede kans.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hewitt heb ik altijd al een hond gevonden, dus die mag wat mij betreft in de blubber zakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Hoe kan ik er nou van uit gaan dat jij Rochus bijna in je team had, nogmaals dat geldt voor alle spelers in de draw ongeveer. En als je echt denkt dat Rochus meer kans op 45 punten heeft dan Blake dan begrijp je er echt heel weinig van.
Rochus kan gewoon heel weinig, speelt een 50-50 pot tegen Fognini en moet daarna tegen Monaco die best aardig op HC is. Die gaat gewoon de 3e of 4e ronde halen hier.
Van Blake weten we allemaal wat ie kan. Ik vind 'm dit jaar best aardig spelen. Op de AO tegen Potro bijv erg goed. Daarnaast begint ie tegen fucking Gimeno en speelt ie in de USA bijna altijd goed. Ferrer heeft veel gespeeld dit weekend, komt van gravel en heeft flink moeten reizen. Daarnaast moet ie zonder ritme tegen Blake aantreden. Blake heeft daar gewoon een hele goede kans.
Haha, het wordt steeds leuker. Nog even en er komen buursachtige uitspraken. Al zijn die er nu ook al met je 'begrijp je er echt heel weinig van'. Straks ga je nog de FTM-stand erbij halen Undecided
En dat gewoon zeggen terwijl Monaco waarschijnlijk niet eens speelt :lol:

En volgens mij heb je het over de verkeerde Rochus, want deze heeft een paar maanden geleden nog een finale gehaald van een ATP-toernooi, dat is bij Blake wat langer geleden. Maar daar gaat het helemaal niet om, het gaat om de loting. Ferrer is een van de beste spelers in vorm momenteel en als je echt nog steeds denkt dat topspelers er problemen mee hebben om van gravel naar HC te gaan...
Bovendien is Ferrer een van de fitsten, heeft ie nauwelijks gespeeld, een week rust gehad en een ideaal spel voor Blake.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben het niet met je eens CC. Monaco is onzeker of hij komt, ik zag Rochus als favoriet voor deze pot, en tegen een LL uiteraard ook. 45 punten zag ik ook als reele mogelijkheid.

En Blake, tsja hij speelt niet zo slecht dit jaar, en hij gaat ook echt wel weer richting die top-20, maar dit toernooi heeft hij erg rot geloot, en Ferrer is weer eens een paar weken on fire. Toch ben ik ook voor Blake gegaan, maar als ik het moet beredeneren kan ik alleen maar als argument geven dat dat is omdat ik hem gewoon graag mag.
Tenslotte, zoveel heeft Ferrer dit weekend helemaal niet gespeeld, en hij heeft inmiddels weer wat dagen rust gehad. En zelfs als hij vermoeid zou zijn, Blake tegen gasten die vrijwel alles terugbrengen is een slechte mix.
Reply
Klote, Moya net nog een break voor, mist net 2 bps en wordt nu zelf gebroken. Hij mist duidelijk ritme, hij heeft wel eerder zulke potjes verloren dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Smyczek =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Ben het niet met je eens CC. Monaco is onzeker of hij komt, ik zag Rochus als favoriet voor deze pot, en tegen een LL uiteraard ook. 45 punten zag ik ook als reele mogelijkheid.

En Blake, tsja hij speelt niet zo slecht dit jaar, en hij gaat ook echt wel weer richting die top-20, maar dit toernooi heeft hij erg rot geloot, en Ferrer is weer eens een paar weken on fire. Toch ben ik ook voor Blake gegaan, maar als ik het moet beredeneren kan ik alleen maar als argument geven dat dat is omdat ik hem gewoon graag mag.
Tenslotte, zoveel heeft Ferrer dit weekend helemaal niet gespeeld, en hij heeft inmiddels weer wat dagen rust gehad. En zelfs als hij vermoeid zou zijn, Blake tegen gasten die vrijwel alles terugbrengen is een slechte mix.
Ik ben blij dat je het met me eens bent ML. Zeker jij gezien CC's mening over jou. Ik was al bang dat ik er maar weinig van begreep :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben er nu wel vandoor, succes mijn gasten vannacht.
Reply
En maar weer een bp gemist door Moya, ik ga er zo ook vandoor. Hopelijk finisht Moya het deze set nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: