12-03-2010, 12:54 PM
Ik ook, maar ik kan me aan de andere kant ook voorstellen dat het ontvangen van bezoek hem ernstig ontregeld heeft.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Indian Wells 2010
|
12-03-2010, 12:54 PM
Ik ook, maar ik kan me aan de andere kant ook voorstellen dat het ontvangen van bezoek hem ernstig ontregeld heeft.
12-03-2010, 12:57 PM
Hahahaha, ik denk dat de buren het gehoord hebben, zo hard moest ik even lachen, geweldig!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
12-03-2010, 01:02 PM
Ad Wim Wrote:Hahahaha, ik denk dat de buren het gehoord hebben, zo hard moest ik even lachen, geweldig! zit je weer thuis, kereltje [baby]
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
12-03-2010, 01:03 PM
mindlight Wrote:Ik ook, maar ik kan me aan de andere kant ook voorstellen dat het ontvangen van bezoek hem ernstig ontregeld heeft. nu jij nog een keer bezoek krijgen en we hebben allemaal een keer de ervaring gehad (ik neem aan dat Ad vandaag bezoek van de buren heeft gehad.)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
12-03-2010, 01:05 PM
Jammer buurs, dit is dan weer niet grappig.
Ben je ongesteld of zo?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
12-03-2010, 01:35 PM
Mooi dat Mayer er iig uit is, alleen Isner en Blake nog te gaan. Isner kan het nog best lastig gaan krijgen tegen Anderson.
Dent ook nog best vaak gekozen zie ik, maakt de overwinning van harrison nog mooier. Afgelopen weken al gekwalificeerd, maar verloor 2x van de latere finalist. Maar daardoor wel zijn WC verdiend en er goed gebruik van gemaakt. Nu stunten tegen Ljubo, dat zou helemaal prachtig zijn.
12-03-2010, 01:48 PM
mindlight Wrote:Ik ook, maar ik kan me aan de andere kant ook voorstellen dat het ontvangen van bezoek hem ernstig ontregeld heeft.=D> =D>
B&B "even uitwaaien"
12-03-2010, 02:22 PM
aadje Wrote:mindlight Wrote:Ik ook, maar ik kan me aan de andere kant ook voorstellen dat het ontvangen van bezoek hem ernstig ontregeld heeft.=D> =D> krijg jij weleens bezoek van je klein klein klein klein klein kind? Of daar weer een dochter van?
12-03-2010, 02:34 PM
buurs Wrote:het gaat lekker iddJe hebt toch een team zoals je dat altijd hebt, hoop q's enzo? Nu liggen ze er toevallig een keer vroeg uit, ik snap niet wat dat met het tijdstip van de deadline te maken heeft.
12-03-2010, 02:44 PM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:De qualies worden als verwacht 1 voor 1 naar huis geslagen. Zelfs de meest gekozen speler die ik niet heb, Leo Mayer, gladjes in 2 eraf. =D>Hahaha, gisteren verkeek je er nog op en nu is het zoals verwacht, wat een grap Ik zei dat ik me er wat op verkeken had dat de qualies best aardige spots hadden, verdraai nou eens niet altijd alles. De zin daarop voegde ik daar direct aan toe dat de q's zelf zo matig zijn dat ze die wedstrijden niet zomaar winnen. De meeste zijn ook gewoon underdog en verliezen dus als verwacht ja. Lu zal wel van Hernandez winnen, die had geluk met zijn spot. Als die verliest is het mooi meegenomen, maar dat verwacht ik dus niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
12-03-2010, 03:12 PM
buurs Wrote:aadje Wrote:mindlight Wrote:Ik ook, maar ik kan me aan de andere kant ook voorstellen dat het ontvangen van bezoek hem ernstig ontregeld heeft.=D> =D> ja het wordt tijd dat je weer eens langs komt buursje \/
B&B "even uitwaaien"
12-03-2010, 03:20 PM
centre court Wrote:Dan nog hebben die quali's als ze allemaal verliezen nu al 100 punten, daar moeten Gasquet en Ljubo wel wat partijtjes voor winnen.Ad Wim Wrote:centre court Wrote:De qualies worden als verwacht 1 voor 1 naar huis geslagen. Zelfs de meest gekozen speler die ik niet heb, Leo Mayer, gladjes in 2 eraf. =D>Hahaha, gisteren verkeek je er nog op en nu is het zoals verwacht, wat een grap En dat ze geen gunstige loting hadden, kon je rond de deadline niet weten. Het merendeel van de quali-spots was gewoon gunstig. Helaas loten ze allemaal slecht, behalve Lu en Mello een beetje.
12-03-2010, 03:25 PM
Als Ljubo wint van Harrison en Gasquet van Greul hebben ze er samen al 70. Dan kom ik in het slechtste scenario 30 puntjes tekort, die mag je dan hebben.
12-03-2010, 03:32 PM
Hoho, Lu en Mello zitten er nog in en Gasquet en Ljubo winnen niet zomaar van Harrison en Greul, dus het slechtste scenario is erger dan -30.
12-03-2010, 03:35 PM
Oh oke. Lu gaat winnen van Hernandez. Dat lijkt me net zo zeker als een nederlaag van Mello tegen Zeballos. 1 vd 5 qualies door daar teken ik voor. Ik ga er uiteraard wel vanuit dat Gasquet en Ljubo de 1e ronde winnen, anders had ik ze natuurlijk niet eens overwogen. Maar we zullen 't zien de komende dagen.
12-03-2010, 03:53 PM
andre Wrote:buurs Wrote:het gaat lekker iddJe hebt toch een team zoals je dat altijd hebt, hoop q's enzo? dan was de complete loting bekend geweest... dan was ik natuurlijk nooit voor phau, young en alves gegaan.
12-03-2010, 03:55 PM
Alsof die gasten tegen anderen wel kans gehad zouden hebben. Het bevalt mij uitstekend, deze deadline.
12-03-2010, 04:01 PM
prima, had tijd over. En dat terwijl ik visite kreeg en training aan het geven was. 8-[
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
12-03-2010, 04:28 PM
Waren de Q's om 23:55 al in het schema geplaatst?
Denk het niet. (wat is het hier trouwens weer een gezellige boel geweest tijdens mijn vakantie ik dacht 's middags tijdens de apres ski even een paar spelers aan te klikken maar heb toch 10 minuten zitten lezen op het forum, wat een komedie werd er opgevoerd vanwege de visite van buurs, onbetaalbaar)
12-03-2010, 09:58 PM
lu overtuigt andermaal, ook al is het tegen een prutser. roddick gaat het heel lastig krijgen. Let op mijn woorden.
12-03-2010, 10:58 PM
Hij speelde tegen Hernandez hoor. Dat is op HC toch wel de slechtste speler in de top 200 nu. En jij hebt geen Roddick begrijp ik?
hup gasquet
13-03-2010, 12:27 AM
Gasquet verliest van Greul
En ik blijf die gast maar opstellen :oops: ](*,) :roll:
13-03-2010, 03:57 AM
Hoppa, lekker Greul. En Mello wint ook nog eens van Zeballos zoals verwacht =D>
Waarsch een fix van Llodra, wat een drol is dat ook. Kan alleen nog maar iets in Frankrijk presteren, wat een schande die gast. Verliest hier 10 games op rij van fucking Matosevic. Hoe klote dat Young daar niet stond...
13-03-2010, 10:56 AM
Laat het toernooi dan nu maar echt beginnen! De kindjes hebben de kleine punten verdeeld, nu is het tijd voor het grote werk!
He i’m back, koploper FTM 2018!
13-03-2010, 11:06 AM
Haha ja die Llodra is echt een fixer eerste klas! Maar dat roep ik al wat langer . In Frankrijk een mustpick, daarbuiten ver weg blijven
13-03-2010, 12:25 PM
Het is echt best shocking. Mensen praten voornamelijk over Oost-Europeanen, maar hier zit een Fransman flink te kloten.
Nette overwinning van Thiemo trouwens, goed dat ie weer terug is.
13-03-2010, 12:31 PM
Haggie Wrote:Laat het toernooi dan nu maar echt beginnen! De kindjes hebben de kleine punten verdeeld, nu is het tijd voor het grote werk!Het toernooi gaat ook nu pas beginnen. Tot nu toe waren het potjes voor 15 punten en ging het er alleen om dat qualis zouden winnen. Toch wel leuk meegenomen dat redelijk veelgekozen jongens als Mayer, Dent en Gasquet exit zijn.
13-03-2010, 12:48 PM
Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Laat het toernooi dan nu maar echt beginnen! De kindjes hebben de kleine punten verdeeld, nu is het tijd voor het grote werk!Het toernooi gaat ook nu pas beginnen. Tot nu toe waren het potjes voor 15 punten en ging het er alleen om dat qualis zouden winnen. Toch wel leuk meegenomen dat redelijk veelgekozen jongens als Mayer, Dent en Gasquet exit zijn. Ja dat zeker! Maar mijn week draait toch om de finaleplek/winst van Djoko.
He i’m back, koploper FTM 2018!
13-03-2010, 09:42 PM
omg, wat is die verdasco slecht zeg :eeeek:
3*-2 achter tegen Delgado en die raakt ook geen pepernoot :lol:
13-03-2010, 09:47 PM
verdasco heeft geluk dat delgado staat te shaken op de baan.
zojuist kwam hij break voor en ging in zijn servicegame van 40-15 naar break tegen door 4 forehandfouten. Nu geeft hij een 30-0 weg...
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|