14-03-2010, 01:32 PM
Netjes van Querrey trouwens, als hij Isner pakt is mijn week al een heel end richting geslaagd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Indian Wells 2010
|
14-03-2010, 01:32 PM
Netjes van Querrey trouwens, als hij Isner pakt is mijn week al een heel end richting geslaagd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
14-03-2010, 01:37 PM
centre court Wrote:Als je trouwens door had gelezen, had je gezien dat Djoko dinsdag al in Indian Wells was aangekomen, dus nog een jetlag op zaterdag :roll:Ad Wim Wrote:Dat jij nu in je eigen straatje lult en het voor jezelf weg probeert recht te praten, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet inconsequent is.
14-03-2010, 08:45 PM
Ze hebben daar ook zomertijd en ze beginnen nu dus een uur eerder. Tsonga gaat lekker, Thiemo stond een break voor maar nu weer terug gebroken.
14-03-2010, 08:54 PM
De Bakker wint door opgave van Tipsa. Nice!
14-03-2010, 08:55 PM
Lekker Thiemo =D> =D> =D>
14-03-2010, 09:00 PM
Heel gek, een game van een kwartier en dan geeft Tipsa opeens op. Het leek wel alsof hij er geen zin meer in had.
Mooi voor Thiemo. Baghdatis van 2-5 naar 5-5, echt een Haggieweek.
14-03-2010, 09:11 PM
Mooi voor Thiemo.
Tsonga toch weer sterk. Die wint ook wel van Mello/Montanes dus toch leuke puntjes voor Haggie. Dan tegen Soderling ook 50-50.
Niets is sterker dan dat ene woord...
14-03-2010, 09:14 PM
Ik zat me trouwens vanmiddag af te vragen waarom ik Roddick eigenlijk heb. Wel vrij zeker voor de QF, maar dan toch ook vrij zeker exit tegen Roger. Tenzij hij niet speelt of vroeger verliest. Zo geweldig is ie niet in TMSs op HC de laatste tijd, maar toch. Het is toch wel een dure jongen voor max een QF. Ik denk dat ik weinig alternatieven zag.
14-03-2010, 09:21 PM
Niemand weet hoe goed Federer is natuurlijk.
14-03-2010, 09:23 PM
Waarsch dacht niemand dat Federer zou zijn, aangezien Roddick zo vaak gekozen is.
14-03-2010, 09:26 PM
Nou Clement, pak jij die TB maar. Tsonga's dikke overwinning tegen Matosevic zegt natuurlijk niets....
14-03-2010, 09:38 PM
Clement mist sp eigen service en nu wint Bagh de TB. Haggieweek!
14-03-2010, 10:12 PM
Baghdatis :-({|= !
Nu alles op Seppi, laffe keus Murray!
He i’m back, koploper FTM 2018!
14-03-2010, 11:25 PM
Karlo al 5 bps gemist en gewoon net zoveel punten gemaakt als Almagro, maar wel een set achter...
Murray gaat een beetje moeizaam, maar prima.
14-03-2010, 11:36 PM
Davydenko terkt zich terug, waarom nu en niet een ronde eerder, verdomme?! Het zit nog niet bepaald mee dit toernooi. Aan de andere kant, waarom verliest Gulbis van hem dan?
Trouwens wel lullig voor hem en best ernstig, want zijn pols is waarschijnlijk gebroken.
14-03-2010, 11:40 PM
WTF, wat is dit nou voor gekloot? Had dat inderdaad eerder gedaan :letitallout:
En inderdaad zeer vervelend mocht dat het geval zijn, weer een behoorlijke tijd eruit dan. Almagro wint van Karlo, dat is best verrassend.
14-03-2010, 11:42 PM
Drie maanden waarschijnlijk.
En inderdaad redelijk veel kansen voor Karlovic, maar ik dacht dat dit al een lastig potje voor hem zou worden, zeker in deze langzame condities. Goede overwinning voor Nico, die lijkt beter op HC dan gravel tegenwoordig.
14-03-2010, 11:43 PM
Klasse Almagro en Murray.
Lullig voor Davy, mooi dat ie wel eerst Gulbis ff pakt. Verdasco-Berdych wordt daar nu een kraker.
14-03-2010, 11:43 PM
Ja inderdaad, wie had dat een aantal jaar geleden gedacht..
Maar die Troicki joh, 1 game spelen om 2 rondes door te komen
14-03-2010, 11:44 PM
mindlight Wrote:Ja inderdaad, wie had dat een aantal jaar geleden gedacht.. :lol:
14-03-2010, 11:44 PM
Die PHM is ook opeens weer helemaal terug zeg, waar haalt ie dat opeens vandaan?
14-03-2010, 11:45 PM
Ik zie nu pas dat Karlo 8 keer gekozen is, in dat opzicht helemaal niet gek. Wel maak ik me door dit soort uitslagen direct meer zorgen over Isner.
14-03-2010, 11:46 PM
Ad Wim Wrote:Die PHM is ook opeens weer helemaal terug zeg, waar haalt ie dat opeens vandaan? Het is "maar" tegen Lopez natuurlijk, maar inderdaad, overtuigend hoor wat hij laat zien. Misschien was het voor hem juist goed het hoofd leeg te krijgen en nu weer met frisse moed er tegenaan te gaan.
14-03-2010, 11:47 PM
Sterker nog, in de 4e ronde zonder gameverlies. Moet haast wel een record zijn op dit niveau.
14-03-2010, 11:49 PM
mindlight Wrote:Ik zie nu pas dat Karlo 8 keer gekozen is, in dat opzicht helemaal niet gek. Wel maak ik me door dit soort uitslagen direct meer zorgen over Isner. Dat noemde Ad ook al eerder deze week. Is Isner zoveel minder op langzamere banen dan Querrey dan?
14-03-2010, 11:51 PM
Zeker ja, Querrey wint zelfs nog wel eens wat op gravel.
14-03-2010, 11:51 PM
Uiteraard, Querrey in goede vorm kan ook prima uit de voeten op gravel. Isner moet het toch meer van zijn service hebben. Het is nu ook nog niet zo warm, dus dan wordt het alleen nog maar langzamer. Ik las dat het dan de langzaamste HC-baan op de tour is. Later in de week wordt het wat warmer.
14-03-2010, 11:54 PM
mindlight Wrote:Daarom twijfelde ik ook in de poll, maar ik dacht dat hij wellicht nu nog niet 2x achter elkaar zou kunnen presteren. Ik heb ook niet echt research gedaan naar hoe het met zijn blessure zat.Ad Wim Wrote:Die PHM is ook opeens weer helemaal terug zeg, waar haalt ie dat opeens vandaan?
14-03-2010, 11:58 PM
Die Monfils staat heerlijk te vegen trouwens.
15-03-2010, 12:20 AM
Nu niet meer, van een break voor naar 3 games op rij verlies, waarvan twee breaks.
Lopez gaat gelukkig wat beter.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|