The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2010
Toch zit ik naar Monfils te kijken met het never in doubt gevoel, dit zal wel iets van 6-3 of 7-5 worden.
Reply
Pff maar Greul speelt wel veel beter ineens. 4-1 nu, dan maar voor die 7-5 gaan Gael!
Reply
Hoezo ben je zo voor Monfils dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ohh ik dacht dat wel bekend was, die staat erg hoog op mijn persoonlijke favorietenlijst. Ik ben eigenlijk altijd wel voor hem.
Reply
Dat vermoedde ik al en dat is natuurlijk prima, maar volgens onder andere CC en buurs draait vrijwel dit hele forum om FTM, dus ik dacht laat ik het in hun naam even vragen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol: vandaar. Nee bij mij is dat zeker niet het geval. Als Murray hier vroeg verliest vind ik dat prachtig, al is dat voor FTM natuurlijk dramatisch. Zo mag Federer ook gewoon winnen hier, gewoon omdat hij Federer is. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar laat ik dat niet doen.
Reply
6-2 Greul :eeeek:
Reply
Pfff en Monfils gaat er gewoon met 6-2 af. Het leek werkelijk nergens op wat hij liet zien hier.
Reply
Sodelring loopt ook aardig te kloten. Mist 6 bps deze set en wordt nu zelf gebroken.

Robredo gaat ook weer lekker :lol:
Reply
WTF is dit nou ineens allemaal
Reply
2-0 Greul :o

Hij speelt ook wel geweldig, slaat alles op de lijn. Monfils staat weer eens 5 meter achter de baseline te spelen...
Reply
Ja, die eerste set was hij super aanvallend, en ging het soepeltjes, maar Greul speelt 10 niveaus beter en Monfils kan niets meer.
Reply
Greul had hier kans om het af te maken, maar speelt dramatische laatste punten. Wellicht is dit de ommekeer. Iets met Monfils en terug in de wedstrijd laten komen...
Reply
Hehe, ja dat is nooit verstandig, en inderdaad, Greul had alle kans deze game.
Reply
En Korolev geeft natuurlijk weer eens een set weg met 3 games op rij, waarvan 2 breaks :lol:
Reply
Op zich is dit een nederlaag die te verwachten is voor Korolev, maar inderdaad, hij verziekt het weer goed. Monfils zou zichzelf een dienst bewijzen door nu terug te breaken, maar het is nog steeds erg matig, en Greul speelt gewoon erg goed.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat vermoedde ik al en dat is natuurlijk prima, maar volgens onder andere CC en buurs draait vrijwel dit hele forum om FTM, dus ik dacht laat ik het in hun naam even vragen.

Ik heb jou nog weinig voor LTM zien juichen deze week, om maar wat te noemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Idd, Greul verbaast me wel zeg. Ik weet nog dat ie op de US Open ook zo goed speelde tegen Federer, zelfs toen nog een stuk beter. Je zou zeggen, dit houdt hij niet vol en de topper zal dit nog wel winnen, maar hij hoeft nog maar 2 games.
Reply
Poeh, Lopez overleeft een 15-40. Kom op nou dan, dit is de kans om PHM te slopen nu.
Reply
En toen nog maar 1 game voor Greul...
Reply
Yep, ik ga het niet afwachten en ga naar bed. Kut dat precies hier een upset komt.
Reply
Dit zou niet echt de eerste zijn. Maar het is nog niet over, Greul was er 2 punten vandaan maar moet er nu voor serveren.
Reply
Nalbi ziet er redelijk afgetraind uit hoor. =D>
Reply
Idd, best leuk om hem weer eens te zien spelen. Melzer mag hier wel voor de 1e set serveren, maar van mij mag Melzer winnen.

Lopez wint gelukkig, mooi.
Reply
Maar Nalbi komt nog wel flink tekort, want wordt helemaal weggetikt door Melzer in de tweede set, 6-1.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Hoe kan ik er nou van uit gaan dat jij Rochus bijna in je team had, nogmaals dat geldt voor alle spelers in de draw ongeveer. En als je echt denkt dat Rochus meer kans op 45 punten heeft dan Blake dan begrijp je er echt heel weinig van.
Rochus kan gewoon heel weinig, speelt een 50-50 pot tegen Fognini en moet daarna tegen Monaco die best aardig op HC is. Die gaat gewoon de 3e of 4e ronde halen hier.
Van Blake weten we allemaal wat ie kan. Ik vind 'm dit jaar best aardig spelen. Op de AO tegen Potro bijv erg goed. Daarnaast begint ie tegen fucking Gimeno en speelt ie in de USA bijna altijd goed. Ferrer heeft veel gespeeld dit weekend, komt van gravel en heeft flink moeten reizen. Daarnaast moet ie zonder ritme tegen Blake aantreden. Blake heeft daar gewoon een hele goede kans.
Haha, het wordt steeds leuker. Nog even en er komen buursachtige uitspraken. Al zijn die er nu ook al met je 'begrijp je er echt heel weinig van'. Straks ga je nog de FTM-stand erbij halen Undecided
En dat gewoon zeggen terwijl Monaco waarschijnlijk niet eens speelt :lol:

En volgens mij heb je het over de verkeerde Rochus, want deze heeft een paar maanden geleden nog een finale gehaald van een ATP-toernooi, dat is bij Blake wat langer geleden. Maar daar gaat het helemaal niet om, het gaat om de loting. Ferrer is een van de beste spelers in vorm momenteel en als je echt nog steeds denkt dat topspelers er problemen mee hebben om van gravel naar HC te gaan...
Bovendien is Ferrer een van de fitsten, heeft ie nauwelijks gespeeld, een week rust gehad en een ideaal spel voor Blake.

Het mooie van dit soort vermoeiende discussies is uiteindelijk het resultaat. Verder zal ik er niets over zeggen, dat mag jij nu weer doen.
Reply
Roddick, Murray en Blake door =D>
Lu, Mello, Steppie, Monfils en Karlovic eruit. \Big Grin/

Mooie tennisnacht zo!
Reply
Lekker Blake! =D>
Reply
Prima dag/nacht weer! Nog steeds niemand kwijt :wink: ! Komende dag/nacht wordt ook een lekkere zeg! =P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Volgens mij ben je Nalbi kwijt Hag... :wink:
Reply

Forum Jump: