17-03-2010, 12:42 AM
Helaas loopt Albert nu opeens vreselijk te kloten en lijkt de set weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Indian Wells 2010
|
17-03-2010, 12:42 AM
Helaas loopt Albert nu opeens vreselijk te kloten en lijkt de set weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-03-2010, 12:57 AM
Ai, Tsonga had 3 bps op 4-1, maar Albert houdt en heeft zelfs een bp op Tsonga serve, maar mist hem maar net :|
17-03-2010, 12:57 AM
Tsonga krijgt 't maar niet voor elkaar om iets gedoseerder te spelen. Elk punt moet bij hem alles of niets. Dat een coach daar nooit iets over zegt. Wordt 3e set nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
17-03-2010, 01:00 AM
Jo heeft ook echt al 20 UEs geslagen denk ik. Het is dat Albert niet zo degelijk is als op gravel en zijn voetenwerk op HC niet helemaal klopt.
17-03-2010, 01:09 AM
Man man man, waarom stopt niemand die Tsonga af man? Die gozer sneakt er altijd doorheen als ik hem niet heb
17-03-2010, 01:52 AM
Tsonga gaat niet ver komen verwacht ik.
Roddick-Thiemo 4-1 nu. Thiemo tennist leuk mee maar is simpelweg een niveautje te klein nog.
17-03-2010, 07:25 AM
Hop, Federer eraf \/
Haggieweek! Tja, Federer kan het dus echt alleen nog maar in GSs. Stond ook weer 6-0 voor in H2H, maar verliest nu ook tegen hem. Had 3 mps in de tweede set, maar heeft het zelf totaal verkloot. Dat is het verschil tussen hem en Djokovic momenteel. Goed nieuws voor Roddick en Murray dit. Blake er ook af, prima!
17-03-2010, 07:58 AM
Mooie keus van Haggie, om Bagh te nemen. Heb hem lang in het team gehad maar naar Steppie geswitched omdat die pas een ronde later tegen Fed kwam. Ik wilde toch iemand in die hoek omdat Fed inderdaad niet veel meer geeft om deze tweederangs toernooien.
17-03-2010, 09:06 AM
Ad Wim Wrote:Hop, Federer eraf \/ Plus dat het verschil tussen hem en Djoko diezelfde GS's zijn. En zeker goed nieuws voor Roddick, Soderling en Murray, al moeten die het nog wel waarmaken.
17-03-2010, 10:02 AM
Geheel in lijn van deze week zal het wel een halve finale Baghdatis-Soderling worden dan.
17-03-2010, 10:08 AM
Nu wordt de keuze voor Roddick ook nog beloond...
En Baghdatis wint van Federer :lol: Die Haggerman :-& Wat zal hij een pech hebben in de 2e helft van het seizoen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-03-2010, 10:23 AM
Haggie, Haggie, hoe krijg je het weer voor elkaar! Grote klasse. =D>
17-03-2010, 11:19 AM
Ondanks mijn af en toe wat rare keuzes, deze week wellicht Baghda, zit hier wel een gedachte achter. Van Federer weten we ondertussen dat hij vader is geworden en dat tennis, muv de GS's, op het 2e plan zijn gekomen. Voor het geld doet hij het allang niet meer, alleen voor de statistieken om herrinert te worden. Nou, dat wordt hij niet 'meer' als hij hier wint. Ik zocht dus een goedkope jongen met potentie om het hem lastig te maken (lees: winnen).
Maar goed, mocht Ljubicic van Djokovic winnen en Murray het toernooi (waarom niet?) dan eindig ik alsnog strak onderaan! :yeah:
He i’m back, koploper FTM 2018!
17-03-2010, 11:27 AM
nadal wint de finale van a-rod \/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
17-03-2010, 11:49 AM
Haggie Wrote:Ondanks mijn af en toe wat rare keuzes, deze week wellicht Baghda, zit hier wel een gedachte achter. Van Federer weten we ondertussen dat hij vader is geworden en dat tennis, muv de GS's, op het 2e plan zijn gekomen. Voor het geld doet hij het allang niet meer, alleen voor de statistieken om herrinert te worden. Nou, dat wordt hij niet 'meer' als hij hier wint. Ik zocht dus een goedkope jongen met potentie om het hem lastig te maken (lees: winnen).Het gaat niet om de gedachte, het gaat erom dat hij weer mps tegen had. Baghdatis wint nu ook wel van Robredo en misschien nog wel meer. Vandaag trouwens alle 4e rondes, interessant.
17-03-2010, 11:53 AM
Hoewel ik alle respect heb voor de prestaties van Almagro op HC, is het toch wel treurig dat Blake daar niet wint.
17-03-2010, 11:56 AM
Blake is ook treurig, vandaar dat ik hem niet had. Ferrer is dan trouwens ook treurig, maar ja...
Las ook dat Blake zich als een drol gedroeg op de baan, heel onsportief. Nico is een mooie gast en dus prima dat hij hier wint naast dat nu allees Isner er nog snel uit moet. Als Roddick-Murray dan de SF wordt, valt het allemaal nog mee.
17-03-2010, 12:06 PM
Blake als persoonlijkheid en met zijn geschiedenis vind ik niet treurig, al heb ik deze pot niet gezien.
17-03-2010, 12:09 PM
Djokovic trouwens weer op het heetst van de dag, en niet eens op centre court, zal ie niet leuk vinden...
17-03-2010, 12:14 PM
Ad Wim Wrote:Djokovic trouwens weer op het heetst van de dag, en niet eens op centre court, zal ie niet leuk vinden... daar word ik idd niet vrolijk van...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-03-2010, 12:16 PM
Ach, misschien motiveert hem dat om eens wat eerder geconcentreerd te spelen.
17-03-2010, 12:21 PM
Federer trouwens weer eens een record gehaald, maar dan negatief: voor het eerst heeft hij matchpoints gehad in verschillende sets, maar toch nog verliezen.
17-03-2010, 12:23 PM
en federer stond 4*-2 voor in de 3e set :lol:
als nadal dit toernooi nou eens kan winnen, dan zie ik veel mogelijkheden dit jaar [-o<
17-03-2010, 01:23 PM
gvd eerst ferrer vegen en dan verliezen van almagro.
Maar elk nadeel hep z'n voordeel, Almagro gaat nooit winnen van Murray. Blake heeft wel die gave in zich om boven zichzelf uit te stijgen. Almagro heeft een behoorlijk, maar vrij vlak, niveau. En dan die Haggie weer zeg. Zijn pure troef schakelt wel even de nr 1 van de wereld uit. Met mps tegen nog wel. Nu krijg je toch weer een heel leuk, open toernooi. Nu kunnen Murray, Djoko en Nadal ineens voor 1000 punten spelen. En ook de subtoppers daaronder maken alle kans. Roddick-Murray en Nadal-Djoko lijkt logisch maar in elk kwart ligt een een subtopper op de loer. Resp Bagh, Soderling, Isner en Ljubo.
17-03-2010, 01:24 PM
Baghdatis en Ljubicic zie ik niet als kanshebbers, Isner en Soderling wel inderdaad.
17-03-2010, 01:36 PM
Dat Djoko kwart is wel een rare natuurlijk. Djoko zelf totaal niet goed in vorm. Ljubo vrij wisselvallig en onberekenbaar en daarboven een ''zwak'' paar met Monaco-GGL. Dat zijn natuurlijk ook geen potentiele halve finalisten hier.
17-03-2010, 01:37 PM
Trouwens CC, los van het feit dat Blake niet bepaald rendabel is met zijn 45 punten, 9 van de 16 gasten die er nog inzitten, hebben afgelopen weekend DC gespeeld.
17-03-2010, 01:47 PM
Ad Wim Wrote:Trouwens CC, los van het feit dat Blake niet bepaald rendabel is met zijn 45 punten, 9 van de 16 gasten die er nog inzitten, hebben afgelopen weekend DC gespeeld. Ik had na de zege van Blake op Ferrer wel een reactie van je verwacht, maar dat was mss een gevalletje ''geschoren worden/stilzitten'' enz. Iedereen en ook jij had verwacht dat Blake ook van Almagro zou winnen. Dan was 't een goede pick en mocht ie eraf tegen Murray. Aangezien dit maar om 90 punten gaat kan ik dat goed hebben. En dat 9 vd 16 is wel heel erg scorebordjournalistiek natuurlijk. Hoeveel uitgeschakelde spelers hebben DC gespeeld dan? En als je wil kan ik van alle 9 spelers verklaren waarom ze er nog inzitten. Daarnaast heb ik in die DC-discussie meteen al gezegd dat ik per speler kijk en niet puur of ie wel of geen DC had gespeeld. Jij noemde dat inconsequent, ik slim.
17-03-2010, 02:27 PM
Als Blake had gewonnen vannacht, had je een reactie gekregen, want dan was het prima keus geweest. Nu niet en dat moest ik even afwachten.
En wat betreft de dc gaat het erom dat jij spelers onderschat en het feit dat ze gespeeld hebben afgelopen weekend als reden neemt om een speler niet te nemen.
17-03-2010, 02:43 PM
DC is soms ook een reden om spelers te mijden, maar dat gaat dan om toernooien die op maandag na de DC beginnen. In dit geval deed dat er weinig toe. En zo'n heel slechte keuze is Blake achteraf ook niet met zijn 45 punten.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|