15-04-2010, 10:57 AM
Als Albert nu maar zijn eigen game houdt, komt 't nog goed!
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Monte Carlo
|
15-04-2010, 10:57 AM
Als Albert nu maar zijn eigen game houdt, komt 't nog goed!
15-04-2010, 11:03 AM
Nando!!
15-04-2010, 11:10 AM
Berdych bp gemist, maar hij wordt iig wel beter na zijn slechte start.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-04-2010, 11:22 AM
Tuurlijk Tomas! En Albert!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
15-04-2010, 11:24 AM
van 40-0 naar break tegen
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-04-2010, 11:27 AM
![]()
15-04-2010, 11:29 AM
Albert werkt 3 bps weg en pakt de set. Knaken!
15-04-2010, 11:38 AM
En meteen naar 2-0. Nu opnieuw breaken voor de beslissing!
15-04-2010, 11:38 AM
Albert in deze vorm gaat het Ber/Ver ook moeilijk maken :-({|=
15-04-2010, 11:40 AM
Dat lijkt me niet.
Berdych mist een 0-30 helaas.
15-04-2010, 11:43 AM
Haggie Wrote:En meteen naar 2-0. Nu opnieuw breaken voor de beslissing! *3-0! :eten:
15-04-2010, 11:44 AM
Ad Wim Wrote:Dat lijkt me niet. We zullen zien. Hup Nando
15-04-2010, 11:46 AM
Dit is wel Cilic he, Montanes moet op gravel van hem kunnen winnen. Berdych en Verdasco zijn wel even een stapje hoger op klei en ook nog beter in vorm.
Hup Tomas, vechten!
15-04-2010, 11:47 AM
Ad Wim Wrote:Dit is wel Cilic he, Montanes moet op gravel van hem kunnen winnen. Berdych en Verdasco zijn wel even een stapje hoger op klei en ook nog beter in vorm. klopt. maar op gravel kan iedereen van iedereen winnen, behalve niemand van Nadal.
15-04-2010, 11:49 AM
Dat is ook weer zo. En daar profiteert onze portemonnee van
![]()
15-04-2010, 11:53 AM
Sp Berdych, hup!
15-04-2010, 11:53 AM
Hoppa!
15-04-2010, 11:54 AM
Gelukkig is deze pot de minst belangrijke.
Cilic baal ik meer van en Nalbi moet winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-04-2010, 11:55 AM
Tuurlijk, omdat het nu slecht gaat en ik Berdych heb, is het de minst belangrijke. Je bent zo voorspelbaar
![]()
15-04-2010, 11:58 AM
Ad Wim Wrote:Tuurlijk, omdat het nu slecht gaat en ik Berdych heb, is het de minst belangrijke. Je bent zo voorspelbaar Hoe Verdasco die game verprutst vind ik wel jammer. Maar eigenlijk heeft niemand Berdych en iedereen heeft Verdasco... Jij telt natuurlijk niet mee met FTM.
15-04-2010, 11:59 AM
En de rest die Berdych heeft, en Verdasco niet heeft, telt ook niet mee?
15-04-2010, 12:02 PM
Ad Wim Wrote:En de rest die Berdych heeft, en Verdasco niet heeft, telt ook niet mee? Die tellen idd allemaal niet mee. Die staan allemaal in de buurt van jou.
15-04-2010, 12:04 PM
Hahaha, daar gaan we weer; andere deelnemers wegzetten als figuranten. Ik dacht dat je daar spijt van had
![]() En kijk waar de meester zelf staat ![]()
15-04-2010, 12:13 PM
Kap eens met die UE's Albert. Focus nu !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|