The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:In plaats van een zeer oneerlijke uitsituatie zonder publiek (want dat was de andere optie) wordt het nu verspreid over 2 wedstrijden waarbij Feyenoord ook nog als laatste thuis speelt. Het is een stuk eerlijker geworden, maar nog steeds in het nadeel van Ajax. Ik had het ook een terechte beslissing gevonden als het Feyenoord-Roda was geweest.

ja joh, blijf gewoon stug doorlullen terwijl ik al in de reply van triplex had gezegd dat er nog een optie was: namelijk spelen zonder 'uitpubliek'.

maar als jij het eerlijker vindt dat de reglementen tijdens het toernooi gewijzigd worden, is verder praten overbodig.

Quote:De KNVB heeft in deze situatie de minst slechte beslissing genomen en had dat gedaan bij elke andere club. Iets in me zegt alleen dat je dat niet gelooft, maar dat is verder niet mijn probleem.

in theorie blijkt dat elke beslissing ten voordele ajakkes wordt genomen, dat jij er met een enorm zaadverhaal een nadeel van probeert te lullen moet je natuurlijk zelf weten.

je mag het natuurlij de minst slechte oplossing vinden. je argumenten deugen echter niet. er zijn niet maar 2 opties en je kunt niet uitleggen waarom je tijdens het spel de regels zou veranderen. je mening is dus gebaseerd op drijfzand.

M.i. de spijker op zn kop
Make tea, not war
Reply
waf Wrote:hoewel ik normaal gesproken zo weinig mogelijk reageer op randdebielen, zal ik dat nu maar even doen.

Dugarry Wrote:Wafje, in de regelementen staat toch alleen een bepaling over competitieduels tussen deze clubs, of heb ik dat mis?

dat heb je mis. daar staat niets over in de reglementen, dat is een afspraak van de burgervaders


Quote:waf wrote:

1 wedstrijd spelen in de kuip, zonder 'uitsupporters'. daar hoef je de reglementen niet eens voor aan te passen. dat was alleen om die reden al een nog betere beslissing geweest. maar ja, dat is in het nadeel van ajakkes he, stel je toch eens voor.


In welke reglementen staat dan dat het 1 duel is zonder uitsupporters? Dat bestaat er simpelweg gewoon niet, dus kun je niet eens aanpassen.

Bij iedere finale van 1 wedstrijd is er toch een kaartverdeling, wat ook in de reglementen opgenomen is (beide clubs plus de KNVB krijgen kaarten)?

Door juist geen uitsupporters toe te staan trotseer je toch de reglementen van iedere 1-wedstrijd finale?

Waarom niet in het neutrale Kuip stadion, wat bij een finale een neutraal stadion is en dan alleen maar Ajax supporters, want wie speelt er uit en wie thuis in de finale?

En welke regels worden er volgens jou tijdens het spel veranderd Wafmansje?


Imo hou jij ene heel zaadverhaal, maar kon je geen enkele keer met feiten, maar met puur speculaties geleuter in de ruimte, mocht dat niet volstaan, dan ga je lekker schelden en tieren, om zo je ongelijk en onkunde te verbloemen. Inmiddels weten wij allemala dat we dom zijn, wij kunnen er niets aan doen dat alleen jij de wijsheid in pacht hebt, hoe vervelend dat ook is voor ons.
Reply
Het staat WEL in de reglementen dat het 1 wedstrijd is. DAT hebben ze nu zomaar ineens veranderd.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlink/knvb/document/Reglement%20KNVB%20beker.pdf?service=lucene%2FProcessIncrementHitCount&DocumentData%2FDocumentId=203&dataPath=DocumentData%2FData&checksum=341289241">http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlin ... =341289241</a><!-- m -->

Finale 6. De finale wordt gespeeld op zondag 25 april 2010 op een door de KNVB nader te bepalen tijdstip in Stadion Feijenoord te Rotterdam. De finale wordt door de KNVB georganiseerd. De op de finalisten rustende verplichtingen tijdens de finale zijn neergelegd in bijlage II. De winnaar van de eerst gelote 1/2e finale zal voorts als thuisspelende deelnemer in de finale worden aangemerkt. Dit betekent dat de winnaar van de eerst gelote 1/2 finale, conform het gestelde in artikel 6 lid 1 van het KNVB Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal, verplicht is de door het bestuur betaald voetbal goedgekeurde wedstrijdkleding voor de thuiswedstrijden te dragen met inachtneming van het gestelde in artikel 33.
Tevens heeft de winnaar van de eerst gelote 1/2 finale recht op het gebruik van de kleedkamer van de thuisspelende club.
De KNVB en de finalisten komen na onderling overleg, waarbij uiteindelijk de KNVB beslist, tot een verdeling van de toegangskaarten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:In plaats van een zeer oneerlijke uitsituatie zonder publiek (want dat was de andere optie) wordt het nu verspreid over 2 wedstrijden waarbij Feyenoord ook nog als laatste thuis speelt. Het is een stuk eerlijker geworden, maar nog steeds in het nadeel van Ajax. Ik had het ook een terechte beslissing gevonden als het Feyenoord-Roda was geweest.

ja joh, blijf gewoon stug doorlullen terwijl ik al in de reply van triplex had gezegd dat er nog een optie was: namelijk spelen zonder 'uitpubliek'.

maar als jij het eerlijker vindt dat de reglementen tijdens het toernooi gewijzigd worden, is verder praten overbodig.

Als het niet om Feyenoord-Ajax ging had je dit ook een rechtvaardige oplossing gevonden?

In de competitie is besloten om deze wedstrijd zonder uitpubliek te spelen, daar gaat het echter om 2 wedstrijden en heb je dus evenveel nadeel van deze beslissing. In de beker gaat het echter om 1 wedstrijd waarbij is afgesproken dat zowel de thuis- als uitploeg in de finale evenveel supporters mag meenemen. Nu dit bij deze finale niet mogelijk is lijkt het mij logisch om een oplossing te vinden die voor beide ploegen evenveel 'voordeel' of 'nadeel' oplevert.

Wanneer je één ploeg volledig uitsluit omdat de overheid de kosten van beveiliging van het evenement te groot vindt ten opzichte van de wedstrijd vind ik het niet meer dan normaal om een oplossing te vinden.

Begrijp mij goed, ik vind niet dat je de regelementen had moeten aanpassen om de wedstrijd ineens over 2 wedstrijden te verdelen maar ik denk dat de wedstrijd verplaatsen naar een ander (kleiner dus makkelijker beheersbare groepen?) stadion een betere oplossing was geweest. Geef de bekende raddraaiers een meldingsplicht in hun eigen stad een uur voor de aftrap en ze zijn nooit op tijd voor de aftrap om in het stadion te zitten.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Het staat WEL in de reglementen dat het 1 wedstrijd is. DAT hebben ze nu zomaar ineens veranderd.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlink/knvb/document/Reglement%20KNVB%20beker.pdf?service=lucene%2FProcessIncrementHitCount&DocumentData%2FDocumentId=203&dataPath=DocumentData%2FData&checksum=341289241">http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlin ... =341289241</a><!-- m -->

Finale 6. De finale wordt gespeeld op zondag 25 april 2010 op een door de KNVB nader te bepalen tijdstip in Stadion Feijenoord te Rotterdam. De finale wordt door de KNVB georganiseerd. De op de finalisten rustende verplichtingen tijdens de finale zijn neergelegd in bijlage II. De winnaar van de eerst gelote 1/2e finale zal voorts als thuisspelende deelnemer in de finale worden aangemerkt. Dit betekent dat de winnaar van de eerst gelote 1/2 finale, conform het gestelde in artikel 6 lid 1 van het KNVB Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal, verplicht is de door het bestuur betaald voetbal goedgekeurde wedstrijdkleding voor de thuiswedstrijden te dragen met inachtneming van het gestelde in artikel 33.
Tevens heeft de winnaar van de eerst gelote 1/2 finale recht op het gebruik van de kleedkamer van de thuisspelende club.
De KNVB en de finalisten komen na onderling overleg, waarbij uiteindelijk de KNVB beslist, tot een verdeling van de toegangskaarten.

Klopt, maar wie bepaald dat er geen uitsupporters mogen komen? Ajax speelde immers in de eerst gelote halve finale......

Van mij had het best 1 wedstrijd mogen zijn, maar dan met alleen maar Ajax supporters, dat is net zo'n gekleurde redenering als Waf, die wil het met alleen maar Feyenoord supporters.


PS: Wafmansje, reageer nog even op mijn vragen uit mijn vorige reply op jouw post svp. Mocht ik het verkeerd zien en ongelijk hebben dan ben ik de eerste die dat toegeeft uiteraard.
Reply
Box Brother Wrote:Als het niet om Feyenoord-Ajax ging had je dit ook een rechtvaardige oplossing gevonden?

het is eenvoudigweg nooit eerlijk om tijdens het spel de reglementen te veranderen.

Quote:In de competitie is besloten om deze wedstrijd zonder uitpubliek te spelen, daar gaat het echter om 2 wedstrijden en heb je dus evenveel nadeel van deze beslissing.

niks tegen in te brengen.

Quote:In de beker gaat het echter om 1 wedstrijd waarbij is afgesproken dat zowel de thuis- als uitploeg in de finale evenveel supporters mag meenemen. Nu dit bij deze finale niet mogelijk is lijkt het mij logisch om een oplossing te vinden die voor beide ploegen evenveel 'voordeel' of 'nadeel' oplevert.

prima, maar dan niet door het veranderen van de reglementen. gewoon 1 wedstrijd. en in onderling overleg moet het aantal supporters worden vastgesteld, dan ga je daar maar mee rommelen. en als je dat niet voor elkaar krijgt, dan niks of de een of de ander.

ik kom trouwens weer met de johan fruitschaal. toen vond niemand het bezwaarlijk dat er alleen maar ajakkessupporters waren in de aarsrena bij een pot tegen psvee.

Quote:Wanneer je één ploeg volledig uitsluit omdat de overheid de kosten van beveiliging van het evenement te groot vindt ten opzichte van de wedstrijd vind ik het niet meer dan normaal om een oplossing te vinden.

eensch, maar er is een verschil tussen een oplossing vinden en de reglementen veranderen in het voordeel van ajakkes.

Quote:Begrijp mij goed, ik vind niet dat je de regelementen had moeten aanpassen om de wedstrijd ineens over 2 wedstrijden te verdelen maar ik denk dat de wedstrijd verplaatsen naar een ander (kleiner dus makkelijker beheersbare groepen?) stadion een betere oplossing was geweest. Geef de bekende raddraaiers een meldingsplicht in hun eigen stad een uur voor de aftrap en ze zijn nooit op tijd voor de aftrap om in het stadion te zitten.

naar een ander stadion? net zoals kessler zei dat die wedstrijd wel in enschede gespeeld had kunnen worden? dat is echt hilarisch. dan ga je feyenoord ajakkes spelen in enschede en laat je 2 supportersgroepen helemaal door het land reizen om elkaar vervolgens daar ook nog eens te lijf te gaan. echt waar, dat is gewoon, hoe jammer het ook is, geen optie.
Reply
Dugarry Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Het staat WEL in de reglementen dat het 1 wedstrijd is. DAT hebben ze nu zomaar ineens veranderd.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlink/knvb/document/Reglement%20KNVB%20beker.pdf?service=lucene%2FProcessIncrementHitCount&DocumentData%2FDocumentId=203&dataPath=DocumentData%2FData&checksum=341289241">http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlin ... =341289241</a><!-- m -->

Finale 6. De finale wordt gespeeld op zondag 25 april 2010 op een door de KNVB nader te bepalen tijdstip in Stadion Feijenoord te Rotterdam. De finale wordt door de KNVB georganiseerd. De op de finalisten rustende verplichtingen tijdens de finale zijn neergelegd in bijlage II. De winnaar van de eerst gelote 1/2e finale zal voorts als thuisspelende deelnemer in de finale worden aangemerkt. Dit betekent dat de winnaar van de eerst gelote 1/2 finale, conform het gestelde in artikel 6 lid 1 van het KNVB Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal, verplicht is de door het bestuur betaald voetbal goedgekeurde wedstrijdkleding voor de thuiswedstrijden te dragen met inachtneming van het gestelde in artikel 33.
Tevens heeft de winnaar van de eerst gelote 1/2 finale recht op het gebruik van de kleedkamer van de thuisspelende club.
De KNVB en de finalisten komen na onderling overleg, waarbij uiteindelijk de KNVB beslist, tot een verdeling van de toegangskaarten.

Klopt, maar wie bepaald dat er geen uitsupporters mogen komen? Ajax speelde immers in de eerst gelote halve finale......

Van mij had het best 1 wedstrijd mogen zijn, maar dan met alleen maar Ajax supporters, dat is net zo'n gekleurde redenering als Waf, die wil het met alleen maar Feyenoord supporters.


PS: Wafmansje, reageer nog even op mijn vragen uit mijn vorige reply op jouw post svp. Mocht ik het verkeerd zien en ongelijk hebben dan ben ik de eerste die dat toegeeft uiteraard.

Dugarry de eerste wedstrijd die gepland was was idd GAE-Ajax.
De eerst wedstrijd die uit de koker kwam was toch weldegelijk Feyenoord-FC Twente.
Ben (zoals ik al eerder aangaf) met je eens dat als ajax de thuisspelende ploeg zou zijn geweest er ook alleen maar ajaxsupporters naar de kuip hadden mogen komen.
Make tea, not war
Reply
Dugarry Wrote:Klopt, maar wie bepaald dat er geen uitsupporters mogen komen? Ajax speelde immers in de eerst gelote halve finale......


klopt ja, daar zit je dan met je grote teringbek.

Quote:Van mij had het best 1 wedstrijd mogen zijn, maar dan met alleen maar Ajax supporters, dat is net zo'n gekleurde redenering als Waf, die wil het met alleen maar Feyenoord supporters.

en waar staat dat ik alleen maar feyenoordsupporters wil. 'oh sorry waf, ik heb in al mijn domheid weer eens verkeerd gelezen en te snel conclusies getrokken.'

Quote:PS: Wafmansje, reageer nog even op mijn vragen uit mijn vorige reply op jouw post svp. Mocht ik het verkeerd zien en ongelijk hebben dan ben ik de eerste die dat toegeeft uiteraard.

je hebt al antwoord gekregen, ik zal eens kijken wat voor domme opmerkingen er nog meer in staan.
Reply
waf Wrote:
Quote:In de beker gaat het echter om 1 wedstrijd waarbij is afgesproken dat zowel de thuis- als uitploeg in de finale evenveel supporters mag meenemen. Nu dit bij deze finale niet mogelijk is lijkt het mij logisch om een oplossing te vinden die voor beide ploegen evenveel 'voordeel' of 'nadeel' oplevert.

prima, maar dan niet door het veranderen van de reglementen. gewoon 1 wedstrijd. en in onderling overleg moet het aantal supporters worden vastgesteld, dan ga je daar maar mee rommelen. en als je dat niet voor elkaar krijgt, dan niks of de een of de ander.

ik kom trouwens weer met de johan fruitschaal. toen vond niemand het bezwaarlijk dat er alleen maar ajakkessupporters waren in de aarsrena bij een pot tegen psvee.

Ben ik met je eens dat dat ook niet eerlijk is. Daar geld m.i. dezelfde redenatie als voor de beker, met dien verstande dat er geen hond (behalve de KNVB) is die deze schaal intressant vind. Het is niks anders dan een extra oefenwedstrijd op niveau.

Quote:quote]Wanneer je één ploeg volledig uitsluit omdat de overheid de kosten van beveiliging van het evenement te groot vindt ten opzichte van de wedstrijd vind ik het niet meer dan normaal om een oplossing te vinden.

eensch, maar er is een verschil tussen een oplossing vinden en de reglementen veranderen in het voordeel van ajakkes.[quote]

Was er een oplossing geweest, naast de reeds genoemde optie van geen supporters van ajax, die niet in het voordeel van Ajax kon worden uitgelegd? Enkel nog minder supporters toelaten (die toch wel zouden afreizen) en dan krijg je i.p.v. een halfleeg stadion een kwart gevuld stadion.

Ik denk dat de conclusie is dat er een klein gedeelte is van de raddraaiers die het verknalt voor een zeer grote schare voetbalfans... En dat is kennelijk de tendens in het huidige leven... Jammer!
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Dugarry Wrote:In welke reglementen staat dan dat het 1 duel is zonder uitsupporters? Dat bestaat er simpelweg gewoon niet, dus kun je niet eens aanpassen.

in de reglementen staan 1 duel, blinde.

Quote:Bij iedere finale van 1 wedstrijd is er toch een kaartverdeling, wat ook in de reglementen opgenomen is (beide clubs plus de KNVB krijgen kaarten)?

niet in de reglementen dus, met je grote smoel.

Quote:Door juist geen uitsupporters toe te staan trotseer je toch de reglementen van iedere 1-wedstrijd finale?

nee.

Quote:Waarom niet in het neutrale Kuip stadion, wat bij een finale een neutraal stadion is en dan alleen maar Ajax supporters, want wie speelt er uit en wie thuis in de finale?

da kan he, ik schrijf ook niet voor niets 'uitsupporters'.

Quote:En welke regels worden er volgens jou tijdens het spel veranderd Wafmansje?

dat is idd heel lastig als het nog maar 400x staat opgeschreven, en de gemiddelde forummer het toch wel blijkt te snappen. zoek het lekker zelf op.

Quote:Imo hou jij ene heel zaadverhaal, maar kon je geen enkele keer met feiten, maar met puur speculaties geleuter in de ruimte, mocht dat niet volstaan, dan ga je lekker schelden en tieren, om zo je ongelijk en onkunde te verbloemen. Inmiddels weten wij allemala dat we dom zijn, wij kunnen er niets aan doen dat alleen jij de wijsheid in pacht hebt, hoe vervelend dat ook is voor ons.

dit hierboven is dus aantoonbaar een enorm zaadverhaal. je kunt mijn mening niet weerleggen, en ik begrijp dat dat je frustreert, maar in jou geval is het een beetje de story van je life. wen er maar aan, dingen die krom zijn kun je niet rechtlullen. dat hier toevallig vnl ajakkessieden zitten die dat proberen, maakt dat niet anders.
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Klopt, maar wie bepaald dat er geen uitsupporters mogen komen? Ajax speelde immers in de eerst gelote halve finale......


klopt ja, daar zit je dan met je grote teringbek.

Quote:Van mij had het best 1 wedstrijd mogen zijn, maar dan met alleen maar Ajax supporters, dat is net zo'n gekleurde redenering als Waf, die wil het met alleen maar Feyenoord supporters.

en waar staat dat ik alleen maar feyenoordsupporters wil. 'oh sorry waf, ik heb in al mijn domheid weer eens verkeerd gelezen en te snel conclusies getrokken.'

Quote:PS: Wafmansje, reageer nog even op mijn vragen uit mijn vorige reply op jouw post svp. Mocht ik het verkeerd zien en ongelijk hebben dan ben ik de eerste die dat toegeeft uiteraard.

je hebt al antwoord gekregen, ik zal eens kijken wat voor domme opmerkingen er nog meer in staan.

Je had het uiteraard over "zonder uitsuporters" de thuissupporters acht ik dan maar even als Feyenoorders. Dat terzijde, ik had inderdaad vollediger moeten zijn.

Maar hoe had het volgens jou wel gemoeten?

Gewoon 10.000 Ajax, 10.000 Feyenoord en de rest KNVB?
Zo hoort het te gaan volgens de reglementen, al staan er geen aantallen in overigens, die verzin ik er nu net bij.

Bij alleen maar "thuissupporters worden de regels dan toch ook veranderd?
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:In welke reglementen staat dan dat het 1 duel is zonder uitsupporters? Dat bestaat er simpelweg gewoon niet, dus kun je niet eens aanpassen.

in de reglementen staan 1 duel, blinde.

Quote:Bij iedere finale van 1 wedstrijd is er toch een kaartverdeling, wat ook in de reglementen opgenomen is (beide clubs plus de KNVB krijgen kaarten)?

niet in de reglementen dus, met je grote smoel.

Quote:Door juist geen uitsupporters toe te staan trotseer je toch de reglementen van iedere 1-wedstrijd finale?

nee.

Quote:Waarom niet in het neutrale Kuip stadion, wat bij een finale een neutraal stadion is en dan alleen maar Ajax supporters, want wie speelt er uit en wie thuis in de finale?

da kan he, ik schrijf ook niet voor niets 'uitsupporters'.

Quote:En welke regels worden er volgens jou tijdens het spel veranderd Wafmansje?

dat is idd heel lastig als het nog maar 400x staat opgeschreven, en de gemiddelde forummer het toch wel blijkt te snappen. zoek het lekker zelf op.

Quote:Imo hou jij ene heel zaadverhaal, maar kon je geen enkele keer met feiten, maar met puur speculaties geleuter in de ruimte, mocht dat niet volstaan, dan ga je lekker schelden en tieren, om zo je ongelijk en onkunde te verbloemen. Inmiddels weten wij allemala dat we dom zijn, wij kunnen er niets aan doen dat alleen jij de wijsheid in pacht hebt, hoe vervelend dat ook is voor ons.

dit hierboven is dus aantoonbaar een enorm zaadverhaal. je kunt mijn mening niet weerleggen, en ik begrijp dat dat je frustreert, maar in jou geval is het een beetje de story van je life. wen er maar aan, dingen die krom zijn kun je niet rechtlullen. dat hier toevallig vnl ajakkessieden zitten die dat proberen, maakt dat niet anders.

De KNVB en de finalisten komen na onderling overleg, waarbij uiteindelijk de KNVB beslist, tot een verdeling van de toegangskaarten.

Al zul je vast en zeker weer met een achterlijke weerlegging of interpretatiefout komen.

Ajax gaat NIET akkoord met alleen maar thuis of uit supporters, dus na onderling overleg beslist de KNVB, die heeft 10.000/10.000 plus rest KNVB besloten, na overleg (tevens overleg geweest met de de burgervader van de na 1940 opgerichte stad.

Je spreekt jezelf continu tegen, wat al veel mensen op is gevallen trouwens, ouwe draaikont....
Reply
Box Brother Wrote:Was er een oplossing geweest, naast de reeds genoemde optie van geen supporters van ajax, die niet in het voordeel van Ajax kon worden uitgelegd? Enkel nog minder supporters toelaten (die toch wel zouden afreizen) en dan krijg je i.p.v. een halfleeg stadion een kwart gevuld stadion.

Ik denk dat de conclusie is dat er een klein gedeelte is van de raddraaiers die het verknalt voor een zeer grote schare voetbalfans... En dat is kennelijk de tendens in het huidige leven... Jammer!


dat laatste is zonder meer waar, en dat frustreert ook mij enorm, maar ik zie wel in dat door dit soort beslissingen dat ook in de hand wordt gewerkt. het wordt alleen maar erger zo, geloof me nou. als aboutaleb meteen had gezegd dat er geen ajakkessieden welkom waren in r'dam vanwege de maatregel, was dat denk ik gewoon geen punt geweest.

er waren 3 opties.

alleen feyenoord of ajakkes publiek
zeer beperkt publiek

2 wedstrijden.

wie bij de eerste 2 wedstrijden voordeel heeft weet ik niet, hoewel het een voordeel is voor feyenoord dat de finale in de eigen kuip kan worden gespeeld, maar ja, dat zijn de reglementen, dat kan ik ook niet helpen, wie bij de laatste oplossing voordeel heeft weet ik wel al was het maar omdat het voordeel verdiconteerd in de reglementen wordt ontnomen en het nadeel dat ajakkes heeft door 1 wedstrijd in r dam te moeten spelen teniet wordt gedaan.
Reply
Dugarry Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Het staat WEL in de reglementen dat het 1 wedstrijd is. DAT hebben ze nu zomaar ineens veranderd.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlink/knvb/document/Reglement%20KNVB%20beker.pdf?service=lucene%2FProcessIncrementHitCount&DocumentData%2FDocumentId=203&dataPath=DocumentData%2FData&checksum=341289241">http://downloadcentrum.knvb.nl/sportlin ... =341289241</a><!-- m -->

Finale 6. De finale wordt gespeeld op zondag 25 april 2010 op een door de KNVB nader te bepalen tijdstip in Stadion Feijenoord te Rotterdam. De finale wordt door de KNVB georganiseerd. De op de finalisten rustende verplichtingen tijdens de finale zijn neergelegd in bijlage II. De winnaar van de eerst gelote 1/2e finale zal voorts als thuisspelende deelnemer in de finale worden aangemerkt. Dit betekent dat de winnaar van de eerst gelote 1/2 finale, conform het gestelde in artikel 6 lid 1 van het KNVB Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal, verplicht is de door het bestuur betaald voetbal goedgekeurde wedstrijdkleding voor de thuiswedstrijden te dragen met inachtneming van het gestelde in artikel 33.
Tevens heeft de winnaar van de eerst gelote 1/2 finale recht op het gebruik van de kleedkamer van de thuisspelende club.
De KNVB en de finalisten komen na onderling overleg, waarbij uiteindelijk de KNVB beslist, tot een verdeling van de toegangskaarten.

Klopt, maar wie bepaald dat er geen uitsupporters mogen komen? Ajax speelde immers in de eerst gelote halve finale......

Van mij had het best 1 wedstrijd mogen zijn, maar dan met alleen maar Ajax supporters, dat is net zo'n gekleurde redenering als Waf, die wil het met alleen maar Feyenoord supporters.


PS: Wafmansje, reageer nog even op mijn vragen uit mijn vorige reply op jouw post svp. Mocht ik het verkeerd zien en ongelijk hebben dan ben ik de eerste die dat toegeeft uiteraard.

Nee, je moet wel de goede volgorde aanhouden. Eerst kregen zowel Feyenoord als Ajax 10.000 kaarten te verdelen en de rest ging naar 'neutrale' supporters, sponsoren, etc. Maar Ajax wilde er maar 7.000 verkopen, vanuit 'financieel-veiligheidsoogpunt', en stuurde er 3.000 terug. De KNVB durfde het niet aan om de 'neutrale' kaartjes te verkopen, omdat ze blijkbaar zelf geen controle hebben over aan wie ze die verkopen, maar dat van de 2 clubs wel eisen. Omdat Ajax daarna dreigde met een algehele boycot (geen supporters, maar ook geen team) is de KNVB overstag gegaan en hebben ze er maar 2 wedstjden van gemaakt, volgens de competitieregels, dus zonder toeschouwers van de bezoekende club.
Ik vind het oneerlijk dat, omdat Ajax te gierig is om de beveiliging van die extra 3.000 supporters te betalen en de KNVB bang is dat zij de schuld krijgen van ongeregeldheden in de neutrale vakken, de reglementen van de competitie gebruikt worden voor de bekerfinale. DAT is 'competitievervalsing'!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dugarry Wrote:Je had het uiteraard over "zonder uitsuporters" de thuissupporters acht ik dan maar even als Feyenoorders. Dat terzijde, ik had inderdaad vollediger moeten zijn.

je had ook kunnen bedenken waarom ik over uitsupporters sprak en niet over neuzen.

Quote:Maar hoe had het volgens jou wel gemoeten?

Gewoon 10.000 Ajax, 10.000 Feyenoord en de rest KNVB?

bijvoorbeeld.

Quote:Zo hoort het te gaan volgens de reglementen, al staan er geen aantallen in overigens, die verzin ik er nu net bij.

Bij alleen maar "thuissupporters worden de regels dan toch ook veranderd?

pcies, er staan geen aantallen bij. je geeft het antwoord dus zelf. 0-50000 is ook een verdeling, het kan dus volgens de reglementen. moeilijk he?
Reply
Ik snap in jouw verhaal de KNVB niet, dan verkoop je die 3.000 kaartjes toch niet?

Ging het de KNVB om alleen die 3.000 eventuele extra neutrale kaartjes, of om alle neutrale kaartjes?
Reply
Volgens mij is de regel helemaal niet "geen uitsupporters" maar volgens is er gewoon afgesproken dat bij wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax in R'dam geen Ajax supporters mogen komen en andersom hetzelfde en ook weer hetzelfde tussen Ajax en DH. Dat die bekerfinale in R'dam is en fey en ajax elkaar ook nog eens treffen is een kleine kans maar goed veranderd volgens mij niks aan die afspraak.

Normaal gesproken zou de bekerfinale dus gewoon zonder Ajax supporters gespeeld worden (en de JC schaal zonder Fey. supporters). Abouachmed zegt vervolgens dat ie wel een uitzondering wil maken voor 1 keer en vervolgens begint het hele gezeik.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Je had het uiteraard over "zonder uitsuporters" de thuissupporters acht ik dan maar even als Feyenoorders. Dat terzijde, ik had inderdaad vollediger moeten zijn.

je had ook kunnen bedenken waarom ik over uitsupporters sprak en niet over neuzen.

Quote:Maar hoe had het volgens jou wel gemoeten?

Gewoon 10.000 Ajax, 10.000 Feyenoord en de rest KNVB?

bijvoorbeeld.

Quote:Zo hoort het te gaan volgens de reglementen, al staan er geen aantallen in overigens, die verzin ik er nu net bij.

Bij alleen maar "thuissupporters worden de regels dan toch ook veranderd?

pcies, er staan geen aantallen bij. je geeft het antwoord dus zelf. 0-50000 is ook een verdeling, het kan dus volgens de reglementen. moeilijk he?


Niet mee eens, er staat na overleg, maar na overleg gaat er bij zo'n verdeling altijd 1 club niet akkoord.
Reply
Dugarry Wrote:Ik snap in jouw verhaal de KNVB niet, dan verkoop je die 3.000 kaartjes toch niet?

Ging het de KNVB om alleen die 3.000 eventuele extra neutrale kaartjes, of om alle neutrale kaartjes?

Dugarry dit is een beetje irritant.
Je probeert hier een discussie te voeren en gezien de taal in je posts doe je het voorkomen dat je alle ins en outs kent over de hele knvb beker en dan ga je dit soort vragen stellen??
Make tea, not war
Reply
harry_bierdop Wrote:Volgens mij is de regel helemaal niet "geen uitsupporters" maar volgens is er gewoon afgesproken dat bij wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax in R'dam geen Ajax supporters mogen komen en andersom hetzelfde en ook weer hetzelfde tussen Ajax en DH. Dat die bekerfinale in R'dam is en fey en ajax elkaar ook nog eens treffen is een kleine kans maar goed veranderd volgens mij niks aan die afspraak.

Normaal gesproken zou de bekerfinale dus gewoon zonder Ajax supporters gespeeld worden (en de JC schaal zonder Fey. supporters). Abouachmed zegt vervolgens dat ie wel een uitzondering wil maken voor 1 keer en vervolgens begint het hele gezeik.

Nee, normaal gesproken zou er een verdeling tussen de clubs zijn en de rest KNVB.

Met normaal gesproken ga je er van uit dat de afspraak die in de competitie gemaakt is ook geldt voor de beker, dat slaat nergens op natuurlijk.

Dit is een ander toernooi, met andere regels en afspraken.
Reply
Dugarry Wrote:De KNVB en de finalisten komen na onderling overleg, waarbij uiteindelijk de KNVB beslist, tot een verdeling van de toegangskaarten.

Al zul je vast en zeker weer met een achterlijke weerlegging of interpretatiefout komen.

de knjb kan dus beslissen zonder van de reglementen af te wijken. het zal even duren, maar wellicht ga je het ooit doorkrijgen.

Quote:Ajax gaat NIET akkoord met alleen maar thuis of uit supporters, dus na onderling overleg beslist de KNVB, die heeft 10.000/10.000 plus rest KNVB besloten, na overleg (tevens overleg geweest met de de burgervader van de na 1940 opgerichte stad.

de knjb heeft eerst beslist en is toen in de broek gaan poepen door wat grote woorden van neuzen op een forum en heeft toen, vermoedelijk onder druk van de grote neuzenlobby, een beslissing ten faveure van de neuzen genomen.

Quote:Je spreekt jezelf continu tegen, wat al veel mensen op is gevallen trouwens, ouwe draaikont....

je kan het alleen niet uitleggen waar ik me tegenspreek, maar dat is ook lastig als je zelf het probleem al niet eens snapt en ook niet weet waar nu wel of geen reglementen voor zijn opgesteld. maar toch is het fijn dat ik niet alleen hoef te zeggen dat je dom bent, maar dat je het ook nog even voor de lezer bevestigt.
Reply
Riekki Wrote:
Dugarry Wrote:Ik snap in jouw verhaal de KNVB niet, dan verkoop je die 3.000 kaartjes toch niet?

Ging het de KNVB om alleen die 3.000 eventuele extra neutrale kaartjes, of om alle neutrale kaartjes?

Dugarry dit is een beetje irritant.
Je probeert hier een discussie te voeren en gezien de taal in je posts doe je het voorkomen dat je alle ins en outs kent over de hele knvb beker en dan ga je dit soort vragen stellen??

Het was een vraag aan GZ, vergeten te quoten.

De vraag blijft staan, was het een probleem dat Ajax 3000 teruggegeven heeft die nu naar neutrale mensen gaan, of waren alle neutrale kaarten een probleem?

In dat laatste geval zou het namelijk makkelijk zijn, geen neutrale kaarten en dan gewoon 20:000 Ajax en 20:000 Feyenoord, en in het midden alle vakken leeg laten voor leger en ME. Klaar ben je.

Dit is wel einde wk 2018, we zijn het lachertje van Europa geworden. Politiek zwicht voor hooligans..... ](*,)
Reply
Dugarry Wrote:Ik snap in jouw verhaal de KNVB niet, dan verkoop je die 3.000 kaartjes toch niet?

Ging het de KNVB om alleen die 3.000 eventuele extra neutrale kaartjes, of om alle neutrale kaartjes?


Het ging Ajax om het feit dat ze het niet eerlijk vonden dat zij een grote bak geld moesten ophoesten om 10.000 supporters veilig in de Kuip te krijgen en maar voor slechts 7.000 wilden betalen. Wellicht is dat het break-even-point van kosten/opbrengsten, maar dat zullen we nooit weten.
Daarnaast zag de KNVB aankomen dat Ajax-supporters (en Feyenoord-supporters) zonder kaartje een 'neutrale kaart' konden bemachtigen, aangezien zij zelf totaal geen controle hebben over wie die kaartjes krijgt en er dus een redelijk risico was dat er zowel 020- als 010-fans naast elkaar in een neutraal vak zouden zitten, met alle gevolgen van dien.
Omdat Ajax vanwege hun eigen krenterigheid dreigde om het hele duel te boycotten zag de KNVB een skitterende kans om hun eigen onvermogen te verbloemen en, omwille van 'een eerlijke verdeling', de finale dan maar in tweeen te hakken en er een thuis- en uitduel van te maken. Zo lijkt het alsof de KNVB de meest verstandige oplossing heeft gekozen, terwijl het in feite vanwege het onvermogen van zowel Ajax als van zichzelf is om een voetbalwedstrijd normaal te laten verlopen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:De KNVB en de finalisten komen na onderling overleg, waarbij uiteindelijk de KNVB beslist, tot een verdeling van de toegangskaarten.

Al zul je vast en zeker weer met een achterlijke weerlegging of interpretatiefout komen.

de knjb kan dus beslissen zonder van de reglementen af te wijken. het zal even duren, maar wellicht ga je het ooit doorkrijgen.

Quote:Ajax gaat NIET akkoord met alleen maar thuis of uit supporters, dus na onderling overleg beslist de KNVB, die heeft 10.000/10.000 plus rest KNVB besloten, na overleg (tevens overleg geweest met de de burgervader van de na 1940 opgerichte stad.

de knjb heeft eerst beslist en is toen in de broek gaan poepen door wat grote woorden van neuzen op een forum en heeft toen, vermoedelijk onder druk van de grote neuzenlobby, een beslissing ten faveure van de neuzen genomen.

Quote:Je spreekt jezelf continu tegen, wat al veel mensen op is gevallen trouwens, ouwe draaikont....

je kan het alleen niet uitleggen waar ik me tegenspreek, maar dat is ook lastig als je zelf het probleem al niet eens snapt en ook niet weet waar nu wel of geen reglementen voor zijn opgesteld. maar toch is het fijn dat ik niet alleen hoef te zeggen dat je dom bent, maar dat je het ook nog even voor de lezer bevestigt.

Waf, nogmaals, 0-50.000 is geen verdeling.......... 1-49.999 wel, ik weet dat ik dom ben, maar eht is nog dommer om net als jij te doen alsof je slim bent, maar allesbehalve dat te zijn.
Reply
Dugarry Wrote:Niet mee eens, er staat na overleg, maar na overleg gaat er bij zo'n verdeling altijd 1 club niet akkoord.

hoe weet je dat nou. soms zijn de clubs het eens, en dan neemt de knjb zo'n beslissing. soms zijn de clubs het niet eens en ook dan word een beslissing gevraagd. dat kan, zonder dat de reglementen worden aangepast.

je poging is aandoenlijk en zielig, maar wederom lukt het je niet om uit te leggen waarom de knjb ajakkes niet zou bevoordelen. dat is ook een lastige positie, dat begrijp ik, omdat er geen speld tussen te krijgen is. maar blijf het vooral proberen. 8-[
Reply
Dugarry Wrote:
Riekki Wrote:
Dugarry Wrote:Ik snap in jouw verhaal de KNVB niet, dan verkoop je die 3.000 kaartjes toch niet?

Ging het de KNVB om alleen die 3.000 eventuele extra neutrale kaartjes, of om alle neutrale kaartjes?

Dugarry dit is een beetje irritant.
Je probeert hier een discussie te voeren en gezien de taal in je posts doe je het voorkomen dat je alle ins en outs kent over de hele knvb beker en dan ga je dit soort vragen stellen??

Het was een vraag aan GZ, vergeten te quoten.

De vraag blijft staan, was het een probleem dat Ajax 3000 teruggegeven heeft die nu naar neutrale mensen gaan, of waren alle neutrale kaarten een probleem?

In dat laatste geval zou het namelijk makkelijk zijn, geen neutrale kaarten en dan gewoon 20:000 Ajax en 20:000 Feyenoord, en in het midden alle vakken leeg laten voor leger en ME. Klaar ben je.

Dit is wel einde wk 2018, we zijn het lachertje van Europa geworden. Politiek zwicht voor hooligans..... ](*,)

Ik was helemaal voor een 50-50 verdeling, maar dat kan niet, want een bekerfinale is een 'algemeen gezellig samenzijn' en dat betekent dat er ook heul veul kaartjes naar bobo's, vrouwen van bobo's, kennissen van bobo's, kennissen van kennissen van bobo's, sponsors, vrouwen van sponsors, kinderen van sponsors, klanten van sponsors, vrouwen van klanten van sponsors, werknemers van klanten van sponsors en, oh ja, naar neutrale toeschouwers moeten gaan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dugarry Wrote:Waf, nogmaals, 0-50.000 is geen verdeling.......... 1-49.999 wel, ik weet dat ik dom ben, maar eht is nog dommer om net als jij te doen alsof je slim bent, maar allesbehalve dat te zijn.

ook 0-50000 is een verdeling, net zoals ik wel hersens heb gekregen en jij niet, maar als kessler in de kuip is, is er sowieso een neus aanwezig, dus waar maak je je druk om.
Reply
0 - 50.000 is geen verdeling, want 0 is niets, dus wordt er niets verdeeld.
Reply
Dugarry Wrote:0 - 50.000 is geen verdeling, want 0 is niets, dus wordt er niets verdeeld.

djeez, jij bent duidelijk geen beta.

een domme alpha, dat is wel heel erg zeg.
Reply
Dugarry Wrote:0 - 50.000 is geen verdeling, want 0 is niets, dus wordt er niets verdeeld.

Los van het feit dat 0 - 50.000 WEL een verdeling is, gaan sowieso altijd het bestuur, de staf en een buschauffeur mee, dus dan wordt het 10 -49990. Maar nu weer even terug naar de discussie graag! Dankje!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: