The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Vitesse en Willem II volgen spits Roussel

LUIK, 14 november 2005 15:08 - De Belgische spits Cédric Roussel staat nadrukkelijk in de belangstelling van Vitesse en Willem II. De kopsterke aanvaller staat onder contract bij het Russische Rubin Kazan, maar speelt momenteel op huurbasis voor Standard Luik. De Rouches zijn echter niet van plan de eerste optie op Roussel te lichten. Sterker nog, de club is hem gezien zijn salaris liever kwijt dan rijk. De spits is in Luik slechts bankzitter.

Roussel staat nog tot medio 2007 onder contract bij Rubin, maar wil niet terugkeren naar Rusland. Hoewel Willem II interesse heeft, lijkt een transfer naar Tilburg niet reëel. De club van Robert Maaskant heeft de financiële middelen niet om de spits te contracteren. Vitesse is een serieuzere optie. De Arnhemmers willen Matthew Amoah in de winterstop verkopen en van dat geld Roussel naar de Gelredome lokken. Vitesse is al in gesprek met Olympiakos Piraeus over een eventuele overgang van Amoah naar Griekenland.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Strijd om Huntelaar barst los
14 november 2005, 20:47
Door: Martijn Klein Nulent
Ajax en AZ hebben een officieel bod op Klaas-jan Huntelaar uitgebracht, zo meldde Johan Derksen in het programma Voetbal Insite. Feyenoord lijkt vooralsnog af te haken in de strijd om de aanvaller, omdat hij financieel niet haalbaar is.
Volgens Derksen heeft Huntelaar veel sympathie voor AZ, waardoor hij een overgang naar de Alkmaarders boven een komst naar Amsterdam zou prefereren.

Wanneer Ajax er niet in slaagt Huntelaar te contracteren, wil het Patrick Kluivert terug bij de club halen. De Amsterdammers zouden inmiddels al gesproken hebben met de zaakwaarnemer, zo besloot de eindredacteur van VI.

Derksen heeft er meestal wel kijk op, al zou het me verbazen als Huntelaar naar AZ zou gaan. Kluivert naar Ajax........ keur dan Harry maar weer goed.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
VBAL heeft inmiddels ander nieuws:

Quote:'Ajax en Heerenveen zijn eruit over transfer Huntelaar'
14-11-2005 om 22:06 | Door: henk | Bron: Voetbal4u.com
Nadat wij eerder de verhalen van Johan Derksen in het programma Voetbal Insite over een mogelijke transfer van Klaas-Jan Huntelaar naar AZ meldde, lijkt Ajax toch de race om Huntelaar gewonnen te hebben. Presentatrice Barbera Barend sloot het RTL5-programma af met het bericht dat de transfer van Huntelaar naar Ajax rond is. Ex-Heerenveen directeur Riemer van der Velden lijkt Martin van Geel(Ajax) meer te mogen dan Dirk Scheeringa(AZ). Morgen zal meer worden bekend gemaakt over het contract.

=D> =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Nu ik toch bezig ben ook maar iets voor Feyenoord:

Quote:Tiendalli maakt overstap naar Feyenoord
Gepost op 14-11-2005 20:41 door marq

Voetbal International-hoofdredacteur Johan Derksen maakte in het voetbalprogramma Voetbal Insite bekend dat FC Utrecht-speler Dwight Tiendalli de overstap naar Feyenoord zal maken. Hij zal zich moeten richten op de rechtsbackpositie en zal de concurrentie moeten aangaan met Alexander Östlund.

De 20-jarige Tiendalli, afgelopen zomer nog met Oranje actief op het WK onder 20, maakte vorig seizoen zijn debuut voor FC Utrecht. Dit seizoen kwam hij al tienmaal in actie voor de Domstedelingen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
14/11/2005 - Derksen: Ajax strijdt met AZ om Huntelaar; Kluivert 2e keus



Volgens Johan Derksen is de strijd om Huntelaar losgebroken tussen Ajax en AZ. Feyenoord zou definitief zijn afgehaakt. Zowel Ajax als AZ zouden al een bod hebben gedaan op de spits van Heerenveen. Ajax zou er serieus rekening mee houden dat het achter het net vist, omdat Scheringa heel ver zou willen gaan.
Ajax Netwerk
Mocht de komst van Huntelaar niet doorgaan, dan zou Ajax als tweede keus Patrick Kluivert op het oog hebben. Ajax zou inmiddels al contact hebben gehad met Kluivert, die momenteel voor Valencia uitkomt.

Laat Kluivert nog maar een paar jaar schitteren in A'dam, liever hem dan Huntel.
Alhoewel die gister heeft bewezen prima bij Ajax te passen... :wink:
Reply
Lamme Lennie Wrote:Nu ik toch bezig ben ook maar iets voor Feyenoord:

Quote:Tiendalli maakt overstap naar Feyenoord
Gepost op 14-11-2005 20:41 door marq

Voetbal International-hoofdredacteur Johan Derksen maakte in het voetbalprogramma Voetbal Insite bekend dat FC Utrecht-speler Dwight Tiendalli de overstap naar Feyenoord zal maken. Hij zal zich moeten richten op de rechtsbackpositie en zal de concurrentie moeten aangaan met Alexander Östlund.

De 20-jarige Tiendalli, afgelopen zomer nog met Oranje actief op het WK onder 20, maakte vorig seizoen zijn debuut voor FC Utrecht. Dit seizoen kwam hij al tienmaal in actie voor de Domstedelingen.

ik vond braafheid bij jong oranje wel goed spelen, tiendali zeker niet, net als bij het wk onder 20 vond ik hem eigenlijk erg matig. ik vraag me af of dit waar is, maar ik ben niet echt enthousiast.
Reply
waf Wrote:ik vond braafheid bij jong oranje wel goed spelen, tiendali zeker niet, net als bij het wk onder 20 vond ik hem eigenlijk erg matig. ik vraag me af of dit waar is, maar ik ben niet echt enthousiast.

You're kidding me, right? Beide backs waren vrij slecht. De inspeelpasses waren hopeloos en het samenspel met de vleugelaanvaller voor hen was bagger. Braafheid misschien iets beter dan Tiendalli wat dat laatste betreft, maar daartegenover staat een onnodige gele kaart (maar daar hadden er wel meer last van) en hij was de enige speler van Nederland ongeveer die uitgespeeld werd door een Sloveen.

Die tackle op het eind van de wedstrijd van Tiendalli was trouwens behoorlijk risicovol maar wel geweldig uitgevoerd =D>
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Lamme Lennie Wrote:Derksen heeft er meestal wel kijk op, al zou het me verbazen als Huntelaar naar AZ zou gaan. Kluivert naar Ajax........ keur dan Harry maar weer goed.

Ik snap de Ajacieden hier echt niet; ga eens naar ajax.netwerk.to of zo; daar wilt iedereen Kluivert terug. (90% Ja in de polls)

EDIT: Zie nu pas dat ik op die Volendamse palingboer ben aan het reageren. Excuses aan alle Ajacieden die beledigd zijn.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
LL zit mooi te lullen ja, Huntelaar boven Kluivert stellen, er van uit gaan dat Harry afgekeurd is, terwijl hij gewoon staat te trainen elke dag....

Verder alles goed Lamme ?
Reply
Volgens het eredivisiejournaal van Talpa vraagt AZ een transfersom van minimaal 1,5 miljoen euro voor Ron Vlaar. De international staat in de belangstelling van Ajax. Deze week zouden ze al een bod gaan uitbrengen op de verdediger.

Tevens is Kluivert vereerd met het telefoontje van vdLem. :wink:
Reply
Lance Wrote:
waf Wrote:ik vond braafheid bij jong oranje wel goed spelen, tiendali zeker niet, net als bij het wk onder 20 vond ik hem eigenlijk erg matig. ik vraag me af of dit waar is, maar ik ben niet echt enthousiast.

You're kidding me, right? Beide backs waren vrij slecht. De inspeelpasses waren hopeloos en het samenspel met de vleugelaanvaller voor hen was bagger. Braafheid misschien iets beter dan Tiendalli wat dat laatste betreft, maar daartegenover staat een onnodige gele kaart (maar daar hadden er wel meer last van) en hij was de enige speler van Nederland ongeveer die uitgespeeld werd door een Sloveen.

Die tackle op het eind van de wedstrijd van Tiendalli was trouwens behoorlijk risicovol maar wel geweldig uitgevoerd =D>


Maar het was wel dom want in eerste instantie leek het een zuivere penalty, dus een hoop scheidsrechters zouden er 1 gegeven hebben...

En ik hoop dat ajaks kluifert kan halen, die scoort er ook niet meer dan 10 per jaar meer, en waarschijnlijk zal hij de meeste tijd geblesseerd zijn, en ook nog eens moe van het hoeren en snoeren :wink:
Bangkok resident.
Reply
DeTegenAanval Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Derksen heeft er meestal wel kijk op, al zou het me verbazen als Huntelaar naar AZ zou gaan. Kluivert naar Ajax........ keur dan Harry maar weer goed.

Ik snap de Ajacieden hier echt niet; ga eens naar ajax.netwerk.to of zo; daar wilt iedereen Kluivert terug. (90% Ja in de polls)

EDIT: Zie nu pas dat ik op die Volendamse palingboer ben aan het reageren. Excuses aan alle Ajacieden die beledigd zijn.

Dus omdat 90% van de Ajacieden Kluivert terug wil, moet ik dat ook maar vinden :eeeek:

EDIT: Zie nu pas dat ik op die Kluivert-riooltoerist aan het reageren ben.


ps. Volendammer Icon_question
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Fabian Wrote:LL zit mooi te lullen ja, Huntelaar boven Kluivert stellen, er van uit gaan dat Harry afgekeurd is, terwijl hij gewoon staat te trainen elke dag....

Verder alles goed Lamme ?

Haha Fabian, niet zo happen man. Natuurlijk weet ik dat Harry (nog) niet is afgekeurd, maar waarom lul ik als ik Huntelaar momenteel boven Kluivert stel?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
omdat huntelaar kluivert z'n schoenen misschien net mag poetsen...
Reply
Kluivert is toch die gast die al een paar jaar geen deuk in een pakkie boter schiet?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hij schiet die paar jaar al überhaupt niet meer. Hij schijnt zijn gasgeefbeen overbelast te hebben, tijdens het neuken.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Kluivert is toch die gast die al een paar jaar geen deuk in een pakkie boter schiet?

Valt wel mee hoor, het blijft nog altijd een betere voetballer, de grotere naam, en de routinier.
Reply
Fabian Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Kluivert is toch die gast die al een paar jaar geen deuk in een pakkie boter schiet?

Valt wel mee hoor, het blijft nog altijd een betere voetballer, de grotere naam, en de routinier.

Op naam en routine word je geen kampioen, kijk maar naar Jari. Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Hij heeft de afgelopen 2,5 seizoen heel veel problemen gehad en ik zou graag willen zien dat hij zijn niveau van daarvoor weer haalt, maar ik vrees dat ook Danny Blind hem niet aan het voetballen krijgt. Misschien moet Heerenveen hem maar ruilen met Huntelaar. Verbeek heeft ook de 'afgeschreven' Bosvelt weer aan het voetballen gekregen. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Op naam en routine word je geen kampioen, kijk maar naar Jari. Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst

Hee, het Klisjeemannetje is ook weer wakker :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Op naam en routine word je geen kampioen, kijk maar naar Jari. Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst

Hee, het Klisjeemannetje is ook weer wakker :waf:

Een waarheid als een koe in de morgen is een dag zonder zorgen. :wink:

Edit: en als naam en routine DE garantie voor succes is, waarom hebben ze dan al die andere uitgezworven ex-ajacieden niet teruggehaald?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Weer een jong talent dat naar de klote gaat......

Ron Vlaar heeft keuze gemaakt: Ajax

15/11/2005 9 :45

Ron Vlaar wil naar Ajax. De twintigjarige verdediger ziet voor zichzelf meer toekomst bij de Amsterdamse club en hoopt zo snel mogelijk het shirt van AZ te kunnen verruilen voor dat van de Ajacieden.
'Zijn sportieve toekomst is één van de hoofdredenen', laat zaakwaarnemer Arnold Oosterveer weten in De Telegraaf. 'Hij wil weg bij AZ en heeft zijn zinnen gezet op Ajax. Als AZ er met Ajax niet uitkomt, komen mogelijk andere clubs in beeld.' Ook PSV en Feyenoord zouden interesse hebben in de tweevoudig international.

Ajax bracht onlangs al een bod uit op Vlaar. AZ liet vorige week via technisch directeur Marcel Brands weten dat er te praten valt over een eventuele transfer van de centrale verdediger, wiens contract in Alkmaar
Bangkok resident.
Reply
Fabian Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Kluivert is toch die gast die al een paar jaar geen deuk in een pakkie boter schiet?

Valt wel mee hoor, het blijft nog altijd een betere voetballer, de grotere naam, en de routinier.

Sinds hij bij Barcelona uit de gratie is geraakt, heeft hij geen goede serie meer gespeeld.

Aan een voetballer met een grote naam en een hoop routine heb je niks als hij niet naar behoren presteert. Hoe verging het Aron Winter, Jari Litmanen en in iets mindere mate Richard Witsche bij Ajax?
Voetballers met een grote naam, veel routine, maar toch konden ze om wat voor reden dan ook niet brengen wat er van ze verwacht werd.
Reply
Ricochan Wrote:Weer een jong talent dat naar de klote gaat......

Ron Vlaar heeft keuze gemaakt: Ajax

15/11/2005 9 :45

Ron Vlaar wil naar Ajax. De twintigjarige verdediger ziet voor zichzelf meer toekomst bij de Amsterdamse club en hoopt zo snel mogelijk het shirt van AZ te kunnen verruilen voor dat van de Ajacieden.
'Zijn sportieve toekomst is één van de hoofdredenen', laat zaakwaarnemer Arnold Oosterveer weten in De Telegraaf. 'Hij wil weg bij AZ en heeft zijn zinnen gezet op Ajax. Als AZ er met Ajax niet uitkomt, komen mogelijk andere clubs in beeld.' Ook PSV en Feyenoord zouden interesse hebben in de tweevoudig international.

Ajax bracht onlangs al een bod uit op Vlaar. AZ liet vorige week via technisch directeur Marcel Brands weten dat er te praten valt over een eventuele transfer van de centrale verdediger, wiens contract in Alkmaar

Tjah als hij naar psv was gegaan had je dat duffe bovenschrift niet geplaatst natuurlijk, maar had je hem de hemel ingeprezen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kezmania Wrote:Aan een voetballer met een grote naam en een hoop routine heb je niks als hij niet naar behoren presteert. Hoe verging het Aron Winter, Jari Litmanen en in iets mindere mate Richard Witsche bij Ajax?
Voetballers met een grote naam, veel routine, maar toch konden ze om wat voor reden dan ook niet brengen wat er van ze verwacht werd.

Hier zet je natuurlijk al het negatieve neer...
Geen Rijkaard of een Cocu bijvoorbeeld.
Verlaat en Winter waren reeds 33/34 bij terugkomst, Patje pas 29....
Richard was en is gewoon een held, zal dit altijd blijven.

Echte Ajacieden zien Patje zeer graag terugkomen, het liefst van allemaal.
Reply
Kluivert is wat mij betreft meer dan welkom maar ik ben bang dat ik dit graag zie uit emotionele redenen en dat Huntelaar misschien een veel betere aankoop zou zijn.

Is beiden niet mogelijk?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Zou kunnen, Harry verkopen en Ananas niet verlengen....
Reply
Harry verkopen????

Daar is al een topic over Fabian ; http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...php?t=5203
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ricochan Wrote:Maar het was wel dom want in eerste instantie leek het een zuivere penalty, dus een hoop scheidsrechters zouden er 1 gegeven hebben...

Dat zeg ik, risicovol maar achteraf gezien wel perfect uitgevoerd.

Ricochan Wrote:Weer een jong talent dat naar de klote gaat......

*kuch* Hoogstrate, Smit, Takak, Hese, bijna Huntelaar etc. *kuch*
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:Aan een voetballer met een grote naam en een hoop routine heb je niks als hij niet naar behoren presteert. Hoe verging het Aron Winter, Jari Litmanen en in iets mindere mate Richard Witsche bij Ajax?
Voetballers met een grote naam, veel routine, maar toch konden ze om wat voor reden dan ook niet brengen wat er van ze verwacht werd.

Hier zet je natuurlijk al het negatieve neer...
Geen Rijkaard of een Cocu bijvoorbeeld.
Verlaat en Winter waren reeds 33/34 bij terugkomst, Patje pas 29....
Richard was en is gewoon een held, zal dit altijd blijven.

Echte Ajacieden zien Patje zeer graag terugkomen, het liefst van allemaal.

Er is een groot verschil. Rijkaard speelde nog gewoon elke week bij Milan, net als Cocu bij Barcelona. Witsche, Verlaat, Winter en Litmanen speelde niet altijd, en hadden zo hun kwaaltjes.
Je ziet het nu bij Reiziger, hij mist ritme, is blessure gevoelig, en heeft daardoor nog niet kunnen brengen wat er van hem verwacht wordt.
Reply
Kezmania Wrote:Er is een groot verschil. Rijkaard speelde nog gewoon elke week bij Milan, net als Cocu bij Barcelona. Witsche, Verlaat, Winter en Litmanen speelde niet altijd, en hadden zo hun kwaaltjes.
Je ziet het nu bij Reiziger, hij mist ritme, is blessure gevoelig, en heeft daardoor nog niet kunnen brengen wat er van hem verwacht wordt.

Wel weten waar je het over hebt Kletsmania:

Rijkaard 1992/'93 AC Milan 22

Verlaat 1998/99 VfB Stuttgart 29
Aron Winter 1998/'99 Internazionale 28
Witschge 1995/'96 Girondins Bordeaux 33

Alleen Litmanen speelde dus weinig voor zijn komst naar Ajax, de rest speelde heel veel tot alles........ Rijkaard speelde minder wedstrijden dan de andere 3 die jij noemt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: