The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Nee, dat is bekend bij GS's inderdaad.
Reply
Lekker John!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
sp Aguilar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha, wat een punt van Ollie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar zie je dat Ad?
Reply
sporza
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dank Smile
Reply
Klasse John, ontzettende troef! Berdych kun je ook hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GSM Gimeno, dit is pas een never in doubt Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Isner maar 5x gekozen? :eeeek:
Dan is dit inderdaad belangrijk, hup!
Reply
Tja, de logische keuze was daar Berdych, maar ik heb dus bewust voor John gekozen, het mentale beest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm, ik vind Berdych niet eens zo logisch, maar geef toe ook wel wat getwijfeld te hebben.
Reply
De omstandigheden momenteel in Parijs zorgen ervoor dat de banen mega snel zijn. Vanaf morgen gaat het allemaal veranderen. Nou komop Stan nu breaken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat zou je niet zeggen als je Lopez bezig ziet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar wel weer als je Dent-Lapentti ziet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mwa, dat valt alles mee. Het gaat met name woensdag wat regenen, maar vanaf vrijdag wordt het droog en warmer, die snelheid blijft er wel in.
Reply
Die Paire kan best wat trouwens, leuk!
Reply
Stille Wrote:De omstandigheden momenteel in Parijs zorgen ervoor dat de banen mega snel zijn. Vanaf morgen gaat het allemaal veranderen. Nou komop Stan nu breaken

I ask, Stan delivers
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik volg die jongen al maanden, ik hoop dat ie nog zo'n anderhalve week onder de radar blijft en hier verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:
Stille Wrote:De omstandigheden momenteel in Parijs zorgen ervoor dat de banen mega snel zijn. Vanaf morgen gaat het allemaal veranderen. Nou komop Stan nu breaken

I ask, Stan delivers

Ik dacht dat jij er geen zin meer in had? :lol:
Reply
Ad Wim Wrote:Ik volg die jongen al maanden, ik hoop dat ie nog zo'n anderhalve week onder de radar blijft en hier verliest...

Helaas, hij is hier vol op de radar, en zal een vorstelijk salaris op gaan strijken.
Reply
Wederom klote dat er vorige maand een kink in de kabel zat :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo'n GS laat je bloed weer sneller dromen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tsonga heeft gisteren in de pc aangegeven flink last van zijn rug te hebben, das dan weer lekker zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Moet toegeven dat dit wel een hele knappe overwinning van Isner is. Had verwacht dat ie wel wat TB's nodig zou hebben
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klasse John, lekker energie gespaard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch lastig dit, als Luczak (of welke volgende tegenstander van Fed dan ook) stunt, is dat prima voor FTM, maar dat kost hem wel de nummer 1 positie...
Reply
Paire gaat nu toch wel veel missen en gooit echt elk punt met z'n racket, mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe ik ben over naar Federer, wel echt weer gaaf zo'n GS.
Reply
Die Lopez Undecided

Dent die in straight van Lapentti wint, is ook wel opvallend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: